Var eksperimentēt visādi ,bet motora reduktora "sparniņiem"jābūt perpendikulāri ūdenim. (neattiecas uz dziļumu) Un neklausi visādus dīvānu ekspertus....
23.marts 2021, 09:48 | links
rolis123 [22.03.21]: Jautājums spečukiem.pirmo reizi pieskrūvēju motoru pie laivas ka vaig noregulēt to sagāzumu pareizi tagad ir vairāk uz priekšgalu bet ka vaig.varbut kādam liksies smieklīgi tas un muļķīgiJo vairāk slipums būs uz priekšgalu, jo vairāk degunu raus gaisā. Bet, kad dabū glisē atrums būs lielāks. Jo vairāk motors atgāzts uz aizmuguri, jo glisē dabūt vieglāk, bet gala ātrums mazāks.
rolis123 [22.03.21]: Jautājums spečukiem.pirmo reizi pieskrūvēju motoru pie laivas ka vaig noregulēt to sagāzumu pareizi tagad ir vairāk uz priekšgalu bet ka vaig.varbut kādam liksies smieklīgi tas un muļķīgiPameklē youtūbē,ļoti daudz pamācību(ja saproti krieviski) gan tiksi skaidrībā,bet pa lielam bez eksperimentiem neiztikt! Katrai laivai ar dažādu ražotāju motoriem dažādi regulējumi,jo tai pašai"s" kājai dažādu ražotāju motoriem ir atšķirība!
Kungi, kāds var ieteikt kādu ķīmiju ar ko notīrīt aplikumu no laivas apakšas, sāniem. Esmu tīrijis mehaniski, paliek tāds viegls matējums un pie tā aļģes turās vēl labāk. Laiva Amber stiklašķiedras.
RaimisD, 19.marts 2021, 08:52
Jurik [18.03.21]: nelietotaajs [21:26]: Es savam motorītim vāka iekšpusi izlīmēju ar tūristu paklājiņu! Noskatījos jūtūbē. Skaņa jūtami patīkamāka un klusāka. Pārkaršanas pazīmes nav novērotas ne pie lieliem ne pie maziem apgriezieniem.vot tas jau izklausās tuvāk patiesībai. Tā tīri teorētiski jābūt samērā blīvai tai izolācijai. Voiloks arī varētu būt kas uz to pusi - tik tas ar visādus benzīnīšus ar laiku sasūks iekšā.Vecas grāmatas Tu lasi!...blīvu līmē pie metāla vibroizolācijai!parauj vaļā kādu svaigāku subi un ieraudzīsi tieši šo materiālu!...agrāk bij Tevis pieminētais purulons,bet nekādi ne voilaks!:)