Cilvēki lai "radītu progresu, vairs neatpūšās. Bet bifelē kā papa karlo utt.
31.oktobris 2019, 13:09 | links
Vispār, jebrura pētījuma rezultāts ir atkarīgs no tā, kurš ir pasūtījis pētījumu :) Vēl jāierēķina lādēšanas infrastruktūras izbūve, benzīntanku utilizācija, jaudas pieslēgumu izbūve( elektroauto uzlāde dotajā brīdī var notikt ar 150 kW līdzstrāvas jaudu 1,5 h) stādās priekšā apakšstaciju skaitu un kabeļu resnumu. nav mazsvarīgs jautājums, cik zaļi iegūst to elektrību. Rīgā tak vēl TEC darbojas kā galvenais trolejbusu izpūtējs.tas bij apjomīgs pētījums,tur bij ietverti zudumi elektrolīnijās,bateriju efektivitātē utt..degvielas auto bij ierēķināta naftas pumpēšana,vešana,pārstrāde utt.tad sanāca ka 3-4 gadus lietojot nebij starpības īpašas,bet pēc tiem gadiem sākas EV ieguvums izmešos.Vidējais auto mūžš laikam bij rēķināts 7 gadi,un sanāca ka tajos 3 gados EV ieguva lielu pārsvaru
Vigulis, 31.oktobris 2019, 12:48
ņekā jūs no ekonomikas nesaprotat...CO2 daudzums, kas no lapām nonāk atmosfērā ir pilnīgi vienāds vai Jozis tās sadedzina, vai tās sapūst izgāztuvē.sapūstot izdalās metāns kuru UV starojums sašķeļ,tā ka hvz kas ir labāk:DDpareizi būtu kur nokrita tur sapuva,dabīgs process
Tomēr dedzinot lapas Jozis viens pats rokas uzsilda, savukārt vedot uz izgāztuvi uzsildās gan vedēji, gan izgāztuve, gan vēl kāds... Ja par to pašu CO2 var dabūt vairāk siltuma, tad tā ir jādara :)
daddy_j, 31.oktobris 2019, 12:16
Kutis, nav viss tik skaidrs. Zaļie ir sadirsuši lietu būtību, jo viņiem. kā daudziem mūsdienās nav tehnisko zināšanu. Viena bļausana un populisms kā Grētai. Uz doto brīdi viena elektroauto atstātā pēda dabā ir daudz lielāka nekā benzīna vai dīzeļa auto. Jā ekspluatācijas laikā tas ir zaļāks, bet ja pieliek klāt visu ciklu ar ražošanu un utilizāciju, tad nekā. Turklāt lielākā problēma ir un paliek enerģijas uzglabāšana. Esošais risinājums ir strupceļš, jo litija krājumi pasaulē beidzas daudz ātrāk kā nafta. Es vēl kadu laiku prognozēju paritāti. Bet auto ir skaists un braukt ir bauda, tam ir tiesības būt.nepiekritīšu,lasīju pētījumu kur pierādīts ka eletromobīlis vidējā auto mūžā ir krietni zaļāks par iekšdedzes auto.Jā,litija baterijas ir problēma saražot,un pašlaik nekādas dižās prognozes nav ka varētu tuvākajā laikā kas mainīties.
Vigulis, 31.oktobris 2019, 11:35
Kutis, nav viss tik skaidrs. Zaļie ir sadirsuši lietu būtību, jo viņiem. kā daudziem mūsdienās nav tehnisko zināšanu. Viena bļausana un populisms kā Grētai. Uz doto brīdi viena elektroauto atstātā pēda dabā ir daudz lielāka nekā benzīna vai dīzeļa auto. Jā ekspluatācijas laikā tas ir zaļāks, bet ja pieliek klāt visu ciklu ar ražošanu un utilizāciju, tad nekā. Turklāt lielākā problēma ir un paliek enerģijas uzglabāšana. Esošais risinājums ir strupceļš, jo litija krājumi pasaulē beidzas daudz ātrāk kā nafta. Es vēl kadu laiku prognozēju paritāti. Bet auto ir skaists un braukt ir bauda, tam ir tiesības būt.
Vigulis, 31.oktobris 2019, 11:35
Labāk papļāpāsim ar kādiem elektrobīļiem,pēc dažiem gadiem, stūrēsim! Šī tēma vairāk politsadaļai.
BrunoL, 30.oktobris 2019, 17:50
Ir jau OK. Vienkārši pievēršu uzmanību tam kā tiek marķēts benzīns. Dažos DUS, vietās kur pildīju 98, tagad ir apzīmējums ar 95eco!
Tas atgādina ka tiek veidots kaut kas līdzīgi kā ar dīzeli. Ir vienkārši D un ir D eco!
urmaas, 31.oktobris 2019, 09:34
21:14tu jauc ar 92,98tais ir pilnīgi visos tankos
udens2, 30.oktobris 2019, 21:51