Laivas un to motori

Labdien!

Varbūt kāds izgatavo bīdāmos kāta turētājus velcēšanai gumijas laivām. Domāju tādus, kuri bīdās tur, kur uz īda beņķus pvc laivām.
3.jūnijs 2018, 17:25 | links
 
Muris0591. Droši izmanto 2-takteni un jauc 1:50 ar 95-to benzīnu. Es tā darīju Veterokam un bez problēmām. Ja saproti krievu valodu:

https://forum.motorka.org/forums/16/
3.jūnijs 2018, 09:02 | links
 
Senāk kādu eļļu dabūja, tādu lēja, bet proporciju nemainīja:)

Varbūt tie, kam termins "viskozitāte" bija svešs, eļļas proporcijas nemainīja. Kad Latvijā parādījās pirmās labas kvalitātes divtaktu dzinēju eļļas( ap 1980. gadu), gan motorzāģiem, gan Javām, gan Ižiem lējām 1:50..
2.jūnijs 2018, 20:16 | links
 
Ma tādas aizdomas, ka lāpstiņu diametrs minimāli, bet pa mazu. Uzliekot veco atpakaļ, ar roku griežot jūt, ka ir stīvāks kā ar jauno.

Fishmens, 2.jūnijs 2018, 19:28[/quote]

Izskatās,ka tā arī būs.....
2.jūnijs 2018, 19:51 | links
 
DSV [02.06.18]: Otrādi uzlik nevar. Viņš ir "muļķa drošs".

Fishmens, 2.jūnijs 2018, 18:57


Skaidrs.Man viens mētājas no cita motora.Tur var....Jābūt kaut kadam marķējumam vienalga.
Tad kāpēc neiet?Šķirba par lielu,varbūt...[/quote]Ma tādas aizdomas, ka lāpstiņu diametrs minimāli, bet pa mazu. Uzliekot veco atpakaļ, ar roku griežot jūt, ka ir stīvāks kā ar jauno.
2.jūnijs 2018, 19:28 | links
 
par lielu var būt atstarpe starp korpusu un impellera lāpstiņu galiem vai starp korpusu un impellera korpusu(Blīves vaina).Visiem šāda tipa sūkņiem princips ir viens....
2.jūnijs 2018, 19:20 | links
 
Otrādi uzlik nevar. Viņš ir "muļķa drošs".

Fishmens, 2.jūnijs 2018, 18:57[/quote]

Skaidrs.Man viens mētājas no cita motora.Tur var....Jābūt kaut kadam marķējumam vienalga.
Tad kāpēc neiet?Šķirba par lielu,varbūt...
2.jūnijs 2018, 19:14 | links
 
DSV [02.06.18]: Izmēri ja atšķiras, tad tik uz mikroniem. Murgs! Labi, ka pārbaudīju mājas apstākļos. Vai tik tas ķīniešu štrunts nebūs pie vainas. Citu izskaidrojumu tam neredzu.

Fishmens, 2.jūnijs 2018, 18:26


Ja uzliki otrādi,tad protams,ka neies....
Centrbēdze..no šī vārda jāskatās.[/quote]Otrādi uzlik nevar. Viņš ir "muļķa drošs".
2.jūnijs 2018, 18:57 | links
 
Izmēri ja atšķiras, tad tik uz mikroniem. Murgs! Labi, ka pārbaudīju mājas apstākļos. Vai tik tas ķīniešu štrunts nebūs pie vainas. Citu izskaidrojumu tam neredzu.

Fishmens, 2.jūnijs 2018, 18:26[/quote]

Ja uzliki otrādi,tad protams,ka neies....
Centrbēdze..no šī vārda jāskatās.
2.jūnijs 2018, 18:55 | links
 
Manam Yamaha 8hp motorītim ar strūkliņa palika švaka. Pasūtīju

Fishmens, 2.jūnijs 2018, 14:23


Lai nebūti tūdi uz ūdens,pārbaudi motoru mājās.
Ausis dzinējam pievieno un palaid ūdeni.Visu var pārbaudīt uz vietas.
https://www.ebay.co.uk/itm/New-Universal-Outboard-I-O-Motor-Flusher-Ear-Flush-Muffs/332658508572?hash=item4d73fe031c:g:VggAAMXQDjhQ9Eqh

Tas ir tikai piemēŗs,nav obligāti jāpērk ebay un tieši šīs

DSV, 2.jūnijs 2018, 16:12[/quote]

Ielaidu atkritumu konteinerī ūdeni un pārbaudīju savu veikumu! Vis kārtībā ...... NEIET!!! Bļin.! Par ātru sapriecājos! Poltergeits kaut kāds. Uzliek veco impelleru, pumpē. Strūkla pašķidra, bet sūknē. Uzlieku jauno ne kā. Pēc koda atbilst. Izmēri ja atšķiras, tad tik uz mikroniem. Murgs! Labi, ka pārbaudīju mājas apstākļos. Vai tik tas ķīniešu štrunts nebūs pie vainas. Citu izskaidrojumu tam neredzu.
2.jūnijs 2018, 18:26 | links
 
Manam Yamaha 8hp motorītim ar strūkliņa palika švaka. Pasūtīju

Fishmens, 2.jūnijs 2018, 14:23[/quote]

Lai nebūti tūdi uz ūdens,pārbaudi motoru mājās.
Ausis dzinējam pievieno un palaid ūdeni.Visu var pārbaudīt uz vietas.
https://www.ebay.co.uk/itm/New-Universal-Outboard-I-O-Motor-Flusher-Ear-Flush-Muffs/332658508572?hash=item4d73fe031c:g:VggAAMXQDjhQ9Eqh

Tas ir tikai piemēŗs,nav obligāti jāpērk ebay un tieši šīs
2.jūnijs 2018, 16:12 | links
 

Manam Yamaha 8hp motorītim ar strūkliņa palika švaka. Pasūtīju impelleri un, saskatījies video, mainīju pats! Tiešām ne kā grūta. Kā jau te iepriekš minēja, darbs 20 minūtes. Vienīgais, kad saliku visu atpakaļ kopā, sapratu, ka kaut ko esmu palaidis garām. Nācās nedaudz stāties intīmās attiecībās, kamēr pieregulēju ātrumu pārslēgu. Redzēs, kā būs uz ūdens. Cerams, ka viss slēgsies un srūkliņa būs kā jaunam..!:)
2.jūnijs 2018, 14:23 | links
 
Senāk kādu eļļu dabūja, tādu lēja, bet proporciju nemainīja:)
2.jūnijs 2018, 10:27 | links
 
Skaidrs,bet senos laikos bija citas eļļas,tagad citas ,diez kā ir ar tagadējām eļļām tā attiecība. Esmu dzirdējis ka 1:50 ar Depo eļļu priekš 2-taktu motoriem.
2.jūnijs 2018, 10:00 | links
 
Un paredzēti 76 benzīnam, bet ar 95 ari vajadzētu iet.
1.jūnijs 2018, 22:31 | links
 
Visiem krievu divtakteriem ir 1: 20
1.jūnijs 2018, 22:30 | links
 
Muris 0591
...iestutē to kā muzeja exponātu klēts stūrī un varēsi mazbērniem stāstīt :
* Te ir mana Dzimtene, smilšainais krasts..........*
1.jūnijs 2018, 21:36 | links
 
Labvakar visiem.
Saņēmu mantojumā vecu motoru "Vihr".Nekādu
tehnisku dokumentu.Gribētu pamēģināt palaist-ko viņš saka. Nezinu kādās attiecībās jaukt bendžu ar eļļu un kādu lietot. Vai to ko Depo pārdod priekš 2-taktu dzinējiem?
1.jūnijs 2018, 21:04 | links
 
Aivars.V [30.05.18]: AndrisCopee [17:31]: Kāpēc Respo piekabe sūds? Man pēc 2 gadu ekspluatācijas faktiski nolūza abās pusēs metāla riteņu aizsargi (vai dubļu bleķi vai kā viņus tur sauc) - augšējie turētāji pārlūza, skūves izļurkājās un faktiski nokrita. Labi ka pamanīju laicīgi.
Un es viņu neizmantoju katru dienu un pat ne tuvu ne katru nedēļas nogali.

ivog, 30.maijs 2018, 16:31
Hz, man gadu ir respo piekabe, braukāts ir diezgan daudz, kopumā kādi 3000+ km nobraukti, nekāda vaina - pagaidām viss normāli, nekas nav atļurkājies/nolūzis. Laiva Astra 435 + 40hp zuzuki motors, tā kā kopējais svars 300+ kg.Man arī Respo (ar koka sliecēm) ir gadu un nevienu sliktu vārdu pateikt nevaru,tikai sataisīju lai negrab lukturu panelis un ar izolàcijas lentu kontaktu štekeri no līmējuma drošības pēc. Uz dubļusargiem gan labàk nekāpt un nenoslogot,bet funkciju pilda un arī neviena skrūve nav atskrūvējusies nekad.

Motoru 5Zs pārvadāju uz Pvc laivas 330. Ideāli.

Vienreiz pamēģināju motoru neņemt nost kā biju iesācis, jo bagàźniekà nebija vietas un vairs netaisos ņemt nost un staipīt, daudz ērtāk. Prasītos motora kājas balstam kautko sameistarot,pagaidām tikai idejas.

Varbūt kàds var padalīties un ielikt kādu bildi kā to realizē?
Neieciklējies. Es uz pūšļa, neņemot nost, 25-nieku vadāju.
30.maijs 2018, 20:30 | links
 
AndrisCopee [30.05.18]: Kāpēc Respo piekabe sūds? Man pēc 2 gadu ekspluatācijas faktiski nolūza abās pusēs metāla riteņu aizsargi (vai dubļu bleķi vai kā viņus tur sauc) - augšējie turētāji pārlūza, skūves izļurkājās un faktiski nokrita. Labi ka pamanīju laicīgi.
Un es viņu neizmantoju katru dienu un pat ne tuvu ne katru nedēļas nogali.

ivog, 30.maijs 2018, 16:31
Hz, man gadu ir respo piekabe, braukāts ir diezgan daudz, kopumā kādi 3000+ km nobraukti, nekāda vaina - pagaidām viss normāli, nekas nav atļurkājies/nolūzis. Laiva Astra 435 + 40hp zuzuki motors, tā kā kopējais svars 300+ kg.
Man arī Respo (ar koka sliecēm) ir gadu un nevienu sliktu vārdu pateikt nevaru,tikai sataisīju lai negrab lukturu panelis un ar izolàcijas lentu kontaktu štekeri no līmējuma drošības pēc. Uz dubļusargiem gan labàk nekāpt un nenoslogot,bet funkciju pilda un arī neviena skrūve nav atskrūvējusies nekad.

Motoru 5Zs pārvadāju uz Pvc laivas 330. Ideāli.

Vienreiz pamēģināju motoru neņemt nost kā biju iesācis, jo bagàźniekà nebija vietas un vairs netaisos ņemt nost un staipīt, daudz ērtāk. Prasītos motora kājas balstam kautko sameistarot,pagaidām tikai idejas.

Varbūt kàds var padalīties un ielikt kādu bildi kā to realizē?
30.maijs 2018, 18:09 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager