to Tarakans Galerijā ieliku foto Amberlat laivai par tēmu mobilitāte,trimarāni ir arī stabili
14.novembris 2017, 18:29 | links
No cilvēku paustajiem tekstiem sāk rasties iespaids, ka makšķernieki ir sadalījušies 2 frontēs - piepūšamo vai cietkorpusa piekritējos. Un abiem, manuprāt, ir vērā ņemami argumenti, kāpēc tas vai tas ir labs. Pats tagad sāku šaubīties, ko tad man īsti vajag. Laikam saprašana radīsies tikai tad, kad izmēģināšu abus variantus praksē - tad pēc sajūtām varēs pateikt, kura no "kristāla kurpītēm" tad man der :D
Pagaidām pievērsu uzmanību Dulkan 370 un Latrex 340. Ja par Dulkan apmēram ir priekšstats kā tā varētu uzvesties uz ūdens, tad par Latrex gan nav. Vb kādam ir laba/slikta pieredze un var padalīties ar to? Diemžēl nav nācies braukt ar trimarāna tipa laivām. :(
Tarakans, 8.novembris 2017, 14:04
Es arī te centīgi cenšos izzināt visus par un pret .Man tik tā jocīgi, ka jaunas laivas no stiklašķiedra pārsvarā piedāvā bez airiem (protams šī ekstra par atsevišķu samaksu), tā jocīgi.Sajūta ,ka pirktu jaunu mašīnu bez riepām:)
sidla5, 8.novembris 2017, 14:36
Es arī te centīgi cenšos izzināt visus par un pret .Man tik tā jocīgi, ka jaunas laivas no stiklašķiedra pārsvarā piedāvā bez airiem (protams šī ekstra par atsevišķu samaksu), tā jocīgi.Sajūta ,ka pirktu jaunu mašīnu bez riepām:)
sidla5, 8.novembris 2017, 14:36
Evolūcija jau tāpēc arī ir evolūcija - tie soļi dod perspektīvu :)
Bet es pat neizskatu variantu pirkt mazu pūsli - doma bija kādu Bush/Dulkan izmēros 3.6-3.7m, lai ir puslīdz ērti copēt divatā.
Protams, ja finanses atļautu, uzreiz varētu paņemt kādu alumacraft, uzmest dažu desmitu zs motoru un vālēt. Bet tas lai pagaidām paliek par sapni nākotnei!
Šobrīd aptuveni plānoti tēriņi šosezon laivai + piekabei ap 2k. Pagaidām pirmais nospraustais mērķis ir laiva + piekabe, bet dzinējs vēlāk, sezonas laikā.
Un maniem makšķerēšanas apstākļiem neko lielāku, jaudīgāku nemaz nevajag par tiem pašiem 5 zs - lielas distances nav jābrauc, ar lieliem viļņiem nav jācīnās un problēmas ar kompleksiem arī man nav - varu pukšķināt lēni uz priekšu un neuztraukties, ka kāds mani apdzen. Drīzāk nepieciešamie faktori ir mobilitāte un stabilitāte. Ielaišanai ūdenī nav slipu, auto nav apvidnieks - tuvu krasta līnijai nepiebraukt un 4 čaļi, kas to laivu vilks iekšā arī nav pieejami - labākajā gadījumā būtu divatā, bet bieži arī vienam pašam tas būtu jādara. Tāpēc jau bija sākotnējā doma par gumijnieci - esmu redzējis cik relatīvi viegli viņu ir valkāt apkārt pat vienam pašam, ja ir traņča riteņi.
Kaut gan piekrītu arī variantam, ka ir vērts skatīties uz "cietkorpusa tupeli", jo garāža glabāšanai ir un ja mobilitāte nav stipri sliktāka kā gumijniecei (cik noprotu, vienāda izmēra stiklaplasta un gumijniecei svars būs apmēram līdzīgs), tad tā ir laba alternatīva. Tikai neesmu pārāk pētījis variantus pagaidām.
Tarakans, 7.novembris 2017, 13:31
ētra laiva lai makšķerētu trijatā. Tādu nepastāv un viss. Līdz ar to, jāskatās kas sāp vismazāk.
Marfim, 7.novembris 2017, 14:36
Pastāv, tikai viena nianse, praksē pārbaudīts, ka optimāla viena cilvēka zona ir vismaz 2m garumā un vismaz 1.9m platumā. No kā secinu, ka jebkura normāla platuma stabila laiva ērti copējama 2vatā jau no 4m garuma, bet trijiem jau vajag vismaz 5.5-6m "kuģi'', ko jau staipīt līdzi ir visai nereāli.
zaraza, 7.novembris 2017, 17:07
ētra laiva lai makšķerētu trijatā. Tādu nepastāv un viss. Līdz ar to, jāskatās kas sāp vismazāk.
Marfim, 7.novembris 2017, 14:36
Evolūcija jau tāpēc arī ir evolūcija - tie soļi dod perspektīvu :)
Bet es pat neizskatu variantu pirkt mazu pūsli - doma bija kādu Bush/Dulkan izmēros 3.6-3.7m, lai ir puslīdz ērti copēt divatā.
Protams, ja finanses atļautu, uzreiz varētu paņemt kādu alumacraft, uzmest dažu desmitu zs motoru un vālēt. Bet tas lai pagaidām paliek par sapni nākotnei!
Šobrīd aptuveni plānoti tēriņi šosezon laivai + piekabei ap 2k. Pagaidām pirmais nospraustais mērķis ir laiva + piekabe, bet dzinējs vēlāk, sezonas laikā.
Un maniem makšķerēšanas apstākļiem neko lielāku, jaudīgāku nemaz nevajag par tiem pašiem 5 zs - lielas distances nav jābrauc, ar lieliem viļņiem nav jācīnās un problēmas ar kompleksiem arī man nav - varu pukšķināt lēni uz priekšu un neuztraukties, ka kāds mani apdzen. Drīzāk nepieciešamie faktori ir mobilitāte un stabilitāte. Ielaišanai ūdenī nav slipu, auto nav apvidnieks - tuvu krasta līnijai nepiebraukt un 4 čaļi, kas to laivu vilks iekšā arī nav pieejami - labākajā gadījumā būtu divatā, bet bieži arī vienam pašam tas būtu jādara. Tāpēc jau bija sākotnējā doma par gumijnieci - esmu redzējis cik relatīvi viegli viņu ir valkāt apkārt pat vienam pašam, ja ir traņča riteņi.
Kaut gan piekrītu arī variantam, ka ir vērts skatīties uz "cietkorpusa tupeli", jo garāža glabāšanai ir un ja mobilitāte nav stipri sliktāka kā gumijniecei (cik noprotu, vienāda izmēra stiklaplasta un gumijniecei svars būs apmēram līdzīgs), tad tā ir laba alternatīva. Tikai neesmu pārāk pētījis variantus pagaidām.
Tarakans, 7.novembris 2017, 13:31
Ja labi pameklē, var lietotu komplektu arī ar motoru salasīt par drusku virs 2k eur.
AndrisCopee, 7.novembris 2017, 13:43