Pilnībā piekrītu, PSRS grunts ir neaizvietojama, bet ja nu kāds ir paspējis noņēmt, tad vajag ņemt grutni kas ir ar epoxīd sveķiem (tā laikam saucās)
Es pats šobrīd progresu pārklāju virsmu ar jaunu riflētu aluminiju un gruntēšu. 3l grunts aluminijam krāsudirect.lv izmaksāja ap 20 eur.
Es pats šobrīd progresu pārklāju virsmu ar jaunu riflētu aluminiju un gruntēšu. 3l grunts aluminijam krāsudirect.lv izmaksāja ap 20 eur.
Nepieciešams Kazanka M noņemt veco krāsu (krāsas kārtas), nogruntēt, nokrāsot. Ja kādam ir personīgā pieredze kas to Rīgā vai +/- 50km no Rīgas to varētu izdarīt, cik liels varētu būt pasākuma bužets, lūdzu padalieties ar informāciju.
Marfim, 12.aprīlis 2017, 13:00
No personīgās pieredzes ar PSRS laivām, ieteiktu tikai biku noslīpēt virskārtu un gruntēt/krāsot pa virsu vecajam, pie nosacījuma, ka iepriekšējie pārkrāsotāji jau nav "nodīrājuši" rūpnīcas aizsargkārtu. Daudz ko sliktu var teikt pat PSRS, bet duralumīnija krāsošanā/aizsargruntēšanā viņu tehnoloģijas joprojām nevar īsti atkārtot, par cenu i nerunāju. Man ar "Krim", kur krāsoju pa virsu uz rūpnīcas krāsas, tur viss stāv kā pielīmēts, a to, ko biju nokasījis pa 0 (metinājuma/kniedējuma maliņas strīpu apkārt laivai) ar mūsdienu profesionālo alumīnija grunti, katru gadu nākas atjaunot. Protams, varbūt profesionāli auto disku krāsotāji utml. zin pareizo tehnoloģiju arī tagad
JIG.LV, 12.aprīlis 2017, 13:44
13.aprīlis 2017, 16:46 | links