Laivas un to motori

Ja brauc 'atsist' copi, tad labāk sēdi mājās :D
21.februāris 2017, 09:57 | links
 
1. .. pēc skata skaista laiva (es gan īsti neizprotu RIB laivu ideju)... jo tas ir kkas starp pūsli un cieto laivu ! Mīnuss, ka nevar salocīt, un pūšļi *atņem* derīgo platību !!!
2. .. izmaksas, uzreiz jārēkina klāt : attiecīgas klases auto, laivas motors, piemērota piekabe un laivas nolaizšanai paredzētās vietas
3. ..reģistrācija un tiesibas (tak neliks tādai) 2.5 Hp :)
4. uzglabāšana!
Tad nu var sarēkināt cik tas kopā maksā :)
Un cik jācopē, lai ieguldijumus *atsistu*,,, vai pat piekopjot C&R, maksātu viena tāda ,kaifīga* atpūta :)
.. bet, ko es te, ka tāds kapeiksipējs,,, smuka laiva,,smuka ! :)
21.februāris 2017, 07:47 | links
 

Steno RIB 420 AL
20.februāris 2017, 22:08 | links
 
20.februāris 2017, 22:06 | links
 
Ko teiksiet par šo laivu? Aluminija RIB korpuss it kā baibais pluss
https://www.ss.lv/msg/ru/transport/other/the-sailing-charter/motorboats/benoe.html
20.februāris 2017, 22:04 | links
 
Laivai bez ķīļa grīda nav nostiepta un braucot ar motoru pie lielāka ātruma zem grīdas veidojas gaisa burbulis un ir nelaba sajūta kad braucot to burbuli izrauj āra.
20.februāris 2017, 10:20 | links
 
Kadas prieksrocibas ir gumijas laivai ar kili, attieciba pret laivu bez kila? Cenas zina atskiriba ir ieverojama. Noteikti vadamiba labaka. Stabilitate stavot kajas ari ir ieverojami labaka vai ipasa atskiriba nav? Domaju vai grida ir daudz stabilaka, cietaka? Un ertaka saliksanai?

Sandzeis, 19.februāris 2017, 22:25


Pareizi pats raksti. Vadāmība krietni labāka, jo īpaši, ja mēdz glisēt. Stabilitāte teicama, jo arī ķīlis, to piepūšot, ieķīlē/iespiež grīdu un reizē arī visu laivas konstrukciju. Salikšana/izjaukšana......atkarīga no Tava garastāvokļa u.c. faktoriem :):):) ...ļoti normāli un ērti, ja ievēro secību un vēlas baudīt braucienu, copi! Tāpēc jau tādas laivas ražo un tās ir tik ļoti populāras.
20.februāris 2017, 09:09 | links
 
Kadas prieksrocibas ir gumijas laivai ar kili, attieciba pret laivu bez kila? Cenas zina atskiriba ir ieverojama. Noteikti vadamiba labaka. Stabilitate stavot kajas ari ir ieverojami labaka vai ipasa atskiriba nav? Domaju vai grida ir daudz stabilaka, cietaka? Un ertaka saliksanai?
19.februāris 2017, 22:25 | links
 
16.februāris 2017, 17:19 | links
 
16.februāris 2017, 17:01 | links
 
Varu pateikt vienu man Bushs 2,85 ar cieto ieliekamo grīdu pārvadāt nav nekādu problēmu gan izjaukta veida, gan uz auto jumta pirmo laiku biju pat ļoti apmierināts,bet tad kad paņem kādu līdzi vai ka vēlā rudeni brauc velcēt esi saģērbies un mantas līdzi tad nav kur apgriezties. Nopirku Dulkanu 345x8o tas ir labs variants smagāk ir vienam nolaist, bet toties ir ērti gan vienam, gan diviem un uz cietās grīdas uzliec dator krēslu un makšķerē cik uziet pat dejo ja gribi un stabila un droša es tagad esmu apmierināts.
16.februāris 2017, 15:08 | links
 
Tieši tā Ri4i20. Normāla Air deck grīda ir praktiski tas pats kas biezā finiera, vai alumīnija grīda ķīļa laivām.
16.februāris 2017, 13:25 | links
 
Vai pa Air deck grīdu nevar staigāt? Tā jau augstspiediena grīda, kurai materiāls ir biezāks nekā laivas borti! Tad jau Navigatoram rūpnieciski/neapzināti ir ielikts Air deck, nirokam arī!:D
Vai es sev pirtu ar pilnvērtīgu Air deck-jā! Bet obligāti jāieklāj linolejs laivā!
Nesaprotu kas tas par Air decku uz kura bail stāvēt kājās? Tik pat labi var nopirkt Maximā piepūšamo matraci un ielikt laivā!
16.februāris 2017, 11:57 | links
 
.. piebildīšu, ka runaju tikai par mazajam laivām un mazajiem motoriem, jo patīk copēt vienam!
16.februāris 2017, 11:34 | links
 
.. arī esmu izskatijis variantus par *cieto* laivu, bet no mazajām vienīgā, kas ar motoru, kautcik neceļ priekšu gaisā varētu būt *aqarex trello*! Viņai tādi, ka pagarinajumi aizmugurē, gar tranci!
Vai *pelikan* sērija, bet nu ceņņiks viņām nereāls!
16.februāris 2017, 11:32 | links
 
Ar kursoru uziet uz bildi - Labais peles taustiņš un "skatīt attēlu" - sanāk smuka liela bilde...:)
16.februāris 2017, 11:29 | links
 
Jā... vienīgi bilde tāda maziņa sanāk ka grūti ko saskatīt:)

kaspars71, 16.februāris 2017, 11:04


... izmanto ZOOM vai Ctrl taustiņu + peles rullīti :-)
16.februāris 2017, 11:26 | links
 
Jā... vienīgi bilde tāda maziņa sanāk ka grūti ko saskatīt:)
16.februāris 2017, 11:04 | links
 
Tīrot kompi atradu vecu failu:) Varbūt kāds ir laivas meklējumos un noderēs izmēru u.tt salīdzinājums DULKAN vs BUSCH.

16.februāris 2017, 11:03 | links
 
Man i abai varianti HIBO 3,00 ar AIRDECK un BUSH Skate 4,10 ar cieto. Tur pat nav ko salīdzināt. Ar AIRDECK es pat nemēģināju celties kājās. Jā viegla-viens var mierīgi celt nest(ap 30kg) utt. un vasarā bezvējā ar elektrību vizināties. Ja vējš virs 8-10m/s kaifs stipri pazūd. Divatā jau nav komforta. Jādomā, ka nepaņem līdzi ko lieku.
Busham sava problēma-jādomā, kur tiks iekšā ūdenī ar piekabi. Toties var dejas rīkot uz klāja un loriņus ņemt cik grib.
Nav jau universāla varianta, piem. ka pūslis svērs 25 kg, viens varēs jaukt un salikt 5 minūtēs un lēkāt divatā vai trijatā pa klāju.
Jānosaka, kas būs prioritāte un pēc tās jāvadās izvēlē.
16.februāris 2017, 10:22 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager