Laivas un to motori

Kuras pašvaldības policists ?Noteikumos rakstīts-airu laivu reģistrācija brīvprātīga,ja pašvaldība nav nolēmusi citādi...

Arvids8, 11.marts 2016, 18:10

Rīgas pašvaldības. Es tāpat zinu ka airu laivai nevajag, gadus 3 atpakaļ uz CSDD uzzvanīju par to jautājumu, teica ka registrācija brīvprātīga.

snitraM, 11.marts 2016, 19:43

Ir viena juridiska nianse, diezgan slidena ... Ja ražotājs laivas ražošanas dokumentos un specifikācijā ir norādījis, kas laiva ir motorlaiva (piemēram jebkurš Bush pūslis ar tranci pēc ražotāja papīriem ir motorlaiva neatkarīgi no garuma), tad motorlaiva būtu jāreģistrē, neatkarīgi no tās parametriem. Te ir viens no juridiskiem caurumiem... No vienas puses airu laiva ar dzinēju līdz 5HP var būt nereģistrēta... no otras puses laiva, ko ražotājs pierādāmi definē kā motorlaivu it kā ir jāreģistrē, pie tam tā teorētiski (likumdošanas neskaidrība) tā it kā juridiski paliek motorlaiva, pat ja tai nav pielikts motors un to dzen uz priekšu ar deserta karotēm, attiecīgi, atkal teorētiski, uz šādu laivu attiecas visi motorlaivām noteiktie papildus nosacījumi, tai skaitā arī max 0.5 promilles utt. Savukārt airu laiva, pat ja reģistrēta tieši kā airu laiva, uzkarot lielāku dzinēju kā 5HP mistiskā veidā transormējas par motorlaivu. Aizlieguma kārt da jebkādu dzinēju uz dajebkādas tupeles nav... Nav arī aizlieguma 12m 3t smagu kuteri lepni airēt izmantojot 8 galeru vergus arī nav :)

JIG.LV, 12.marts 2016, 01:13


Nu ja tā to definē tad laikam būs jāregistrē ar atzīmi airu laiva, citādi alus 4-paka var sataisīt pamatīgus mēslus uz ūdens. Sameklēju piepūšamās pirkšanas dokumentus - tur stāv divas atzīmes, airu laiva un motorlaiva, ei tagat ties skaidrībā kas un kā.
13.marts 2016, 21:50 | links
 
Varbūt kādam ir un var pārdot , vai kāds zin kur var iegādāties , kuģu grunts krāsu suriku ?
13.marts 2016, 21:44 | links
 
Nevilšus sanāca kļūt par 4m garas HONDA piepūšamās laivas īpašnieku. Motors 20nieks. Kādu piekabi ieteiksiet? Nu tādu, lai ērta uzrullēšana. Jāved nekur īpaši nebūs(bet nedrikst izslēgt iespēju)- pārsvarā pārsimts metru līdz Daugavai

raihs, 13.marts 2016, 20:18

man 390 laivai bija respo, numuri sākas ar 600, garas sliedes, var stumties ūdenī, likās ok, ja gariem gabaliem tad gan labāk piekabe ar amortizatoriem.
13.marts 2016, 20:26 | links
 
Nevilšus sanāca kļūt par 4m garas HONDA piepūšamās laivas īpašnieku. Motors 20nieks. Kādu piekabi ieteiksiet? Nu tādu, lai ērta uzrullēšana. Jāved nekur īpaši nebūs(bet nedrikst izslēgt iespēju)- pārsvarā pārsimts metru līdz Daugavai
13.marts 2016, 20:18 | links
 
Nu re kā sanāk,kad grib lepni dzīvot,sanaglo no sešiem dēļiem un kuģo,bet pērkot motorlaivas jārēķinās ar sekām,protams,ja sanāk motorlaivai,tad atliks dažas monētas reģistrācijai...Man ir divas airu laivas,parvadājamas uz jumta,viena reģistrēta,ar to braucu pa pasauli,ar otru pa Ķīsi un līci,ja viens pats,jo tā ir mazāka....
12.marts 2016, 06:54 | links
 
Kuras pašvaldības policists ?Noteikumos rakstīts-airu laivu reģistrācija brīvprātīga,ja pašvaldība nav nolēmusi citādi...

Arvids8, 11.marts 2016, 18:10

Rīgas pašvaldības. Es tāpat zinu ka airu laivai nevajag, gadus 3 atpakaļ uz CSDD uzzvanīju par to jautājumu, teica ka registrācija brīvprātīga.

snitraM, 11.marts 2016, 19:43


Ir viena juridiska nianse, diezgan slidena ... Ja ražotājs laivas ražošanas dokumentos un specifikācijā ir norādījis, kas laiva ir motorlaiva (piemēram jebkurš Bush pūslis ar tranci pēc ražotāja papīriem ir motorlaiva neatkarīgi no garuma), tad motorlaiva būtu jāreģistrē, neatkarīgi no tās parametriem. Te ir viens no juridiskiem caurumiem... No vienas puses airu laiva ar dzinēju līdz 5HP var būt nereģistrēta... no otras puses laiva, ko ražotājs pierādāmi definē kā motorlaivu it kā ir jāreģistrē, pie tam tā teorētiski (likumdošanas neskaidrība) tā it kā juridiski paliek motorlaiva, pat ja tai nav pielikts motors un to dzen uz priekšu ar deserta karotēm, attiecīgi, atkal teorētiski, uz šādu laivu attiecas visi motorlaivām noteiktie papildus nosacījumi, tai skaitā arī max 0.5 promilles utt. Savukārt airu laiva, pat ja reģistrēta tieši kā airu laiva, uzkarot lielāku dzinēju kā 5HP mistiskā veidā transormējas par motorlaivu. Aizlieguma kārt da jebkādu dzinēju uz dajebkādas tupeles nav... Nav arī aizlieguma 12m 3t smagu kuteri lepni airēt izmantojot 8 galeru vergus arī nav :)
12.marts 2016, 01:13 | links
 
Kuras pašvaldības policists ?Noteikumos rakstīts-airu laivu reģistrācija brīvprātīga,ja pašvaldība nav nolēmusi citādi...

Arvids8, 11.marts 2016, 18:10


Rīgas pašvaldības. Es tāpat zinu ka airu laivai nevajag, gadus 3 atpakaļ uz CSDD uzzvanīju par to jautājumu, teica ka registrācija brīvprātīga.
11.marts 2016, 19:43 | links
 
Piebilde. Rīgas pilsētā un Rīgas rajonā var nereģistrēt. Par Jūrmalu nezinu...
11.marts 2016, 18:13 | links
 
Kuras pašvaldības policists ?Noteikumos rakstīts-airu laivu reģistrācija brīvprātīga,ja pašvaldība nav nolēmusi citādi...
11.marts 2016, 18:10 | links
 
Man tāds neliels jautājums, sanāca saruna ar pašvaldības policijas darbinieku. Policists apgalvo ka neskatoties ne uz ko visas laivas virs 3.0 m ir obligāti jāreģistrē. Varbūt kāds var izskaidrot šo situāciju, kurā likumu labirinta dibenā tas ir rakstīts. Pa Lielupi vizinos ar 3.2 m pūsli vai 3.3 plastikāta laivu gan ar, gan bez 5Hp motora, un registrācijas nav, līdz šim neviens neko nav iebildis, balti-zaļie ik pa laikam ir redzēti garām aizbraucot un neko nav teikuši.
11.marts 2016, 17:54 | links
 
Apskaties eholotes.lv,tur ir ar visām cenām
8.marts 2016, 21:21 | links
 
Kāds ir dabā redzējis porta-bote? Copes žurnālā izlasīju reklāmrakstu, uzrakstīts jau baigi smuki.
Atradu www iekš lv, bet tie pat nevīžo cenu ielikt. Uz ziņu nerespondē, laikam slepena informācija par cenu.
Kāds viedoklis?
8.marts 2016, 21:11 | links
 
Tā kā nodarbojos ar celtniecības tehnikas remontu un servisu,ir tranšeju blietes ar tādu pašu principu,2T eļļas bāciņa atrodas atsevišķi.Interesanti ,ka 2T eļļas padeve nenotiek pie tukšgaitas apgriezieniem,tikai pie vid.un max.Nepateikšu vai laivas motoriem līdzīgs princips,bet iespējams ,ka nav ieteicams ilgi tukšgaitā darbināt,kloķenes gutņi var nograbēt un gredzeni švīkas cilindrā savilks.
8.marts 2016, 19:05 | links
 
Reku i manējais, rakstīts ka 4t bet barojas ar 2t eļļu. http://www.selvamarine-scandinavia.com/product.php?line=mot_4t&prod=seabass-5
Cik sapratu ka sistēma līdzīga kautkādai tur krosa tehnikai ar sausiem karteriem, cik vareju iztūlkot
8.marts 2016, 16:42 | links
 
Dakterp. Ir gan. Bet tam vairs nav nozīmes. Jo 2T ari āfrikā ir 2T. Jauc benzīnā eļļu uzreiz, vai caur automātisko padevi. Tas jau ir navorots. :)
8.marts 2016, 16:39 | links
 
Tad Tev ir automātiskā eļļas maisīšana ar benžu. Bet nu tad tas nav 4T, bet gan 2T. Līdzīgi kā jaudīgāki evinrudes, tie paši vecāki 2T mariner, yamaha kuriem sistēma līdzīga. Tev vnk regulāri jāpielej eļļas bačokā eļļa, kas paredzēta 2T motoriem, tādu vari nopirkt jebkurā laivu veikalā, arī benzīntankos ir 2T outboard motoriem eļļas, citi maisa kopā ar to pašu motorzāģu eļļu, bet par to viedokļi dalās, jo tur citas viskozitātes. Bet tas gan tikai tādā gadījumā ja pareizi sapratu Tavu motoru. Ja tas ir 4T, tad Tev ir vajadzīga pilnīgi cita eļļa, kura nav paredzēta, ka tā tiks jaukta kopā ar benzīnu.
8.marts 2016, 16:26 | links
 
Un 2T bīdelim ar 4T bīdeli daudz maz vienāda var būt eļļa kura ir reduktorā. Jo 2T bīdelim salīdzinot ar 4T bīdeli nav kartera. Tātad 4T bīdelis eļļojās ar eļļu kas ir karterī. Savukārt 2T bīdelis eļļojās ar eļļu kura ir piejaukta pie degvielas. 2T bīdeļiem paredzēto eļļu var iegādāties ari DUS-degvielas uzpildes stacijās.

urmaas, 8.marts 2016, 15:39

Urmaas,
Ir jau arī divtaktu dzinēji, kuriem tā pat četrtakterim ir atsevišķa eļļas bāka. Un benzīnam nekas klāt nav jālej...
8.marts 2016, 16:22 | links
 
Es jau to starpību starp 2T un 4T motoriem saprotu, tikai ir tā ka man ir SELVA 5Hp. Uz motora vismaz ir rakstīts ka 4T bet kartera ta nav - bet zem vāka ir atsevišķa bāka uz kuras rakstīts 2T Oil. Nu tad kā tas tur viss darbojas nezinu tā īsti. No manas puses rauju striķi un braucu - braucis esmu ļoti maz, šogad ir doma pabraukt tā pavairāk.
8.marts 2016, 16:06 | links
 
Un 2T bīdelim ar 4T bīdeli daudz maz vienāda var būt eļļa kura ir reduktorā. Jo 2T bīdelim salīdzinot ar 4T bīdeli nav kartera. Tātad 4T bīdelis eļļojās ar eļļu kas ir karterī. Savukārt 2T bīdelis eļļojās ar eļļu kura ir piejaukta pie degvielas. 2T bīdeļiem paredzēto eļļu var iegādāties ari DUS-degvielas uzpildes stacijās.
8.marts 2016, 15:39 | links
 
Var kāds apskaidrot tās visas eļļas lietas - NMMA TC-W3 SAE J 1536 Grade 3 - sintētiskā (pēc manuāla). Eļļa 2T ko lieto iekš 4T motora. Veikalnieks tamborē ka nav svarīgi ka eļļa sintētiska - varot arī minerālo kas atbilst NMMA TC-W3 prasībām. Un kur tādu vispār var nopirkt pieRīgā. Man bija 1l iepakojums bet tukšo taru pazaudēju, eļļa bija bez īpašas firmas uzlīmes no iepriekšējā saimnieka.

snitraM, 8.marts 2016, 14:15



http://www.4x4klubs.lv/2010/01/ella/
8.marts 2016, 15:34 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager