Laivas un to motori

Pavasarī pa Amatu pilnā ručkā nolaižoties ne tikai 2okm/h ies. :)
4.decembris 2015, 22:40 | links
 
no 2-8 km/h ies , no laivas, vēja, straumes, svara i mēness fāzes atkarājas
4.decembris 2015, 22:16 | links
 
Labi bet ne jau visiem motoriem ta ir es domaju suziķi pirkt laivas dzinēju Suzuki DF2.5S.
4.decembris 2015, 22:04 | links
 
zakitis123, 4.decembris 2015, 21:46[/quote]

.. cilvēk, nedzer vairāk !!!
4.decembris 2015, 21:50 | links
 
Pat neceri ! :DDDD Varbūt tev kāds iestāstijis , ka uz glisi arī var izcelt ? ;)
4.decembris 2015, 21:49 | links
 
pa vējam un no kalna:)
4.decembris 2015, 21:49 | links
 
Nu jā a viņš var uzraut uz 20 km/h?
4.decembris 2015, 21:46 | links
 
Katrā ziņā, ātrāk, nekā elektromotors
4.decembris 2015, 21:44 | links
 
Nu tad ,,cik ručkā,, ir tik ies. Un nav vajadzība skaitīt km/h , cepuri no galvas nost neraus ! ")))
4.decembris 2015, 21:39 | links
 
Es domāju likt viņu uz Dulkan 370 un netaisos nesties!
4.decembris 2015, 21:31 | links
 
A man neviltots pretjautājums : A kam tev ? Ar 2,5nieku tāpat nekādus ,,ātruma ierobežojumus,, nepārsniegsi. :)))
Jo pēc būtības tavs jautājums tāpat kā : vai ir dzīvība uz Marsa !? Pārāk maz izejošās informācijas: kā piemēram - kādam peldlīdzeklim tas uzlikts? Kazankai vai mazai stiklašķiedra laivelei .
:)
4.decembris 2015, 21:29 | links
 
Sveiki!
Man ir jautājums uz cik km/h iet 2,5 zs motors?

zakitis123, 4.decembris 2015, 21:21

Nu cik ātri Tu viņu panesīsi uz tik arī būs ;D
4.decembris 2015, 21:29 | links
 
Sveiki!
Man ir jautājums uz cik km/h iet 2,5 zs motors?
4.decembris 2015, 21:21 | links
 
Uz priekšu lielie meistari, virzuļa bildes studijā ar 95e un 98e degvielas lietošanu!
4.decembris 2015, 21:16 | links
 
:) un neviens uzskatāmi nevar pierādīt viena, vai otra benzīna pārtsvaru, jo tas ir tikai mikronu līmenī un laboratoriski .....īiiiiiiiiiiiiii-hāaaaa :)

bushmans, 4.decembris 2015, 19:37

Ielej vienu pabrauc. Pēc tam atkal otru un pabrauc. Atšķirību jutīsi. Lietojot 98-to motoram skādi nenodarīsi.
4.decembris 2015, 19:58 | links
 
:) un neviens uzskatāmi nevar pierādīt viena, vai otra benzīna pārtsvaru, jo tas ir tikai mikronu līmenī un laboratoriski .....īiiiiiiiiiiiiii-hāaaaa :)

bushmans, 4.decembris 2015, 19:37



Abi benzīni bez (garšvielām) ir viena un tā pati bāze.:)
4.decembris 2015, 19:47 | links
 
:) un neviens uzskatāmi nevar pierādīt viena, vai otra benzīna pārtsvaru, jo tas ir tikai mikronu līmenī un laboratoriski .....īiiiiiiiiiiiiii-hāaaaa :)
4.decembris 2015, 19:37 | links
 

Lai sadedzinātu degvielu ar lielāku oktāna skaitli,sadegšanas kamerā nepieciešams lielāks spiediens.

BrunoL, 4.decembris 2015, 18:51[/quote]


Mazliet palabošu šo domas gājienu jo ar augstāku oktānskaitli benzīnu var liet dzinējos gan ar augstu gan zemu spiedienu bet ko tiešām nedrīkst tad motoriem ar augstu kompresijas pakāpi liet benzīnu ar zemu oktānskaitli jo oktānskaitlis norāda piedevu daudzumu kas kavē pašaizdegšanos jeb (detonāciju),tāpēc ar mītiem nekāda sakara.:)
4.decembris 2015, 19:32 | links
 
Ja runājam par 2-taktu dzinējiem tad ieteiktu apskatīties uz virzuļa virsmas dzinējam kurš lietots ar 95 markas benzīnu un virzuļi kurš lietots ar 98 markas benzīnu. Atšķirību redzēsiet uzreiz. Teiksiet, ka eļļai ari ir nozīme-piekritīšu. Uz to nevajag ekonomēt-nevajag visādus sūdus kas pa rokai gāzt iekšā.
Savulaik esmu mēģinājis savu dzinēju darbināt gan ar 95-to gan ari ar 98-to. Secinājums-darbinu un darbināšu tikai ar 98-to.

urmaas, 4.decembris 2015, 18:43
Galvenais ir neatstāt benzīnu ilgstoši pludiņkamerā tad jau problēmu būs krietni mazāk bet virzuļu grupai veselīgāks būs 98 jo mazāk sadegšanas produktu paliek uz sadegšanas virsmām kas veicina detonāciju un samazina motoru resursu.

kutis, 4.decembris 2015, 18:31
Netehnisku cilvēku radīti mīti un iedomas!!!
Lai sadedzinātu degvielu ar lielāku oktāna skaitli,sadegšanas kamerā nepieciešams lielāks spiediens.

BrunoL, 4.decembris 2015, 18:51


Šoreiz stipri kļūdies, un tehniski taisni ļoti labi pārzinu benzīna motorus un to darbību jo puses mūža ir atdots viņu ķīlēšanai,gan forsēšanām gan remontam.;)
4.decembris 2015, 19:07 | links
 
Ja runājam par 2-taktu dzinējiem tad ieteiktu apskatīties uz virzuļa virsmas dzinējam kurš lietots ar 95 markas benzīnu un virzuļi kurš lietots ar 98 markas benzīnu. Atšķirību redzēsiet uzreiz. Teiksiet, ka eļļai ari ir nozīme-piekritīšu. Uz to nevajag ekonomēt-nevajag visādus sūdus kas pa rokai gāzt iekšā.
Savulaik esmu mēģinājis savu dzinēju darbināt gan ar 95-to gan ari ar 98-to. Secinājums-darbinu un darbināšu tikai ar 98-to.

urmaas, 4.decembris 2015, 18:43

Galvenais ir neatstāt benzīnu ilgstoši pludiņkamerā tad jau problēmu būs krietni mazāk bet virzuļu grupai veselīgāks būs 98 jo mazāk sadegšanas produktu paliek uz sadegšanas virsmām kas veicina detonāciju un samazina motoru resursu.

kutis, 4.decembris 2015, 18:31

Netehnisku cilvēku radīti mīti un iedomas!!!
Lai sadedzinātu degvielu ar lielāku oktāna skaitli,sadegšanas kamerā nepieciešams lielāks spiediens.
4.decembris 2015, 18:51 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager