Laivas un to motori

[Kāda distances vadība interesē? Ir viena no veca Mercury

Motoriņš nav jauns, bet strādā, kā Šveices pulkstenis.
Evinrude Fastwin 18HP 1970. gadu. No tām vadībām neko nezinu. Varētu derēt? Cik velies par viņu?
11.augusts 2015, 10:44 | links
 
Kāda distances vadība interesē? Ir viena no veca Mercury
11.augusts 2015, 09:32 | links
 
Velos nopirkt distances vadību.
10.augusts 2015, 09:57 | links
 
10 Euro
10.augusts 2015, 09:37 | links
 
Pārdodu impelleri OMC 277181 Johnson Evinrude 3HP 4HP 5HP 5.5HP 6HP 7.5HP. Nelietots, izrādījās, ka man neder.

Izmēri:
6 stari
Augstums: 12.72mm;
Ārējais diametrs: 68,46mm
Iekšējais diametrs: 11.01mm
Ražots Ķīnā
10.augusts 2015, 09:37 | links
 
Boatshopā arī piedāvāja pasūtīt. No dzelzs bija, kad ārdīju, bet vairs neatceros - dzelzis vai ņerža.
9.augusts 2015, 22:35 | links
 
sveiki laivotaji!!! man taads jautajums kur varetu dabuut impellerus motoram MOSKVA 25 A 1972 gada izlaidums!!
9.augusts 2015, 21:22 | links
 
SDK veikalā un servisā es jau biju, teica, ka jāpasūta!Izmēru nav, bet no kāda metāla virpot labāk, kāds ir orģinālā?
9.augusts 2015, 20:52 | links
 
Tos (n2) blīvslēgus varot nopirkt Rīgā, Brīvības 357. Es domāju, ka manam tie ir beigti, bet izrādījās, ka tās dažas piles, kas reizēm nopil ir no izplūdes gāzēm. N32 ir distanceris skrūvei, elementāra lietiņa virpotājam. Ja nav izmēru, kautkad varu noraut skrūvi un pamērīt.
9.augusts 2015, 20:43 | links
 
Sveiki! Ļoti vēlos sataisīt Johnson 9,9hp 2t 1976. gada, bet trūkst dažas detaļas.. http://www.marineengine.com/parts/johnson-evinrude-parts.php?year=1976&hp=9.9&model=10E76H&manufacturer=Johnson§ion=Gearcase .... 32. un 2. detaļas, ja kādam mājās ir, atsaucās!
modelis 10BA76H
9.augusts 2015, 18:40 | links
 
Arvis_an! Ja tev tā patīk domāt, nu lai tā būtu. Mīļā miera labad.
7.augusts 2015, 22:24 | links
 
tevocis
Tā gan nevar būt... ja špiļka apraujas, tad viņa arī apraujas un vnk jāieliek iekšā jauna. Motors strādā un viss ir kārtībā, vienkārši neiet uz priekšu un viss. Man makā vienmēr stāv divas rezervē un laivā ir plaķenes, lai jebkurā mirklī var nomainīt. Īpaši ja braukā pa pierīgu, kur no kuģiem visādi baļķēni, plastmasas maisiņi, plēves, virves un vēl visādi brīnumi mēdz gadīties, kad mazā vilnītī un īpaši vēl krēslā nepamani...
6.augusts 2015, 09:54 | links
 
Nu jā! Es kad ar savu pukatiņu iebraucu zālēs - man arī apraujas špiļka, bet kad noņem zāles tā pati salabojas! Laikam sanāk tā.
5.augusts 2015, 22:00 | links
 
Vienkārši laiku pa laikam zāles ir jānoņem. Motora kājai virs dzenskrūves ir tāds, kā horizontāls , neliels spārns uz kura stiprina antikavitācijas plaksni. Tam izcilnim ir jābūt 5 cm un ne zemāk par laivas aizmugures daļas zemāko punktu. Tad laiva tik dikti necels purnu gaisā un aizmugure neiegrims tik dziļi, jo ja laiva ceļ priekšgalu gaisā - aizmugure iegrimst dziļāk, ja nav pietiekami jaudīgs motors un neizceļ uz glisi laivu. Lai laivu dabūtu uz glisi pašam un pilnīgi visus krāmus laivā ir jāpārvietojas pēc iespējas uz priekšgalu. Man vienam ar visiem krāmiem ar Merkury 3,5 hp motoru pūsli izdodas izcelt uz glisi, divatā nav nemaz ko domāt un ir jārēķinās ar piņķerēsanos ar zālēm. Katrā ziņā motoru pacel uz augšu un problēma būs mazāka, bet nedaudz, ja ar mazu motoru brauksi divatā. Ja brauci uz glisi - laiva ar visu motoru paceļas augstāk.

tevocis, 4.augusts 2015, 22:43



džekam špiļka aprauta, a tu te par antikavitāciju, glisi...
5.augusts 2015, 01:13 | links
 
Vienkārši laiku pa laikam zāles ir jānoņem. Motora kājai virs dzenskrūves ir tāds, kā horizontāls , neliels spārns uz kura stiprina antikavitācijas plaksni. Tam izcilnim ir jābūt 5 cm un ne zemāk par laivas aizmugures daļas zemāko punktu. Tad laiva tik dikti necels purnu gaisā un aizmugure neiegrims tik dziļi, jo ja laiva ceļ priekšgalu gaisā - aizmugure iegrimst dziļāk, ja nav pietiekami jaudīgs motors un neizceļ uz glisi laivu. Lai laivu dabūtu uz glisi pašam un pilnīgi visus krāmus laivā ir jāpārvietojas pēc iespējas uz priekšgalu. Man vienam ar visiem krāmiem ar Merkury 3,5 hp motoru pūsli izdodas izcelt uz glisi, divatā nav nemaz ko domāt un ir jārēķinās ar piņķerēsanos ar zālēm. Katrā ziņā motoru pacel uz augšu un problēma būs mazāka, bet nedaudz, ja ar mazu motoru brauksi divatā. Ja brauci uz glisi - laiva ar visu motoru paceļas augstāk.
4.augusts 2015, 22:43 | links
 
Lauritio es domāju, ka tavam motoram nav nekādas problēmas. Motors ar dzenskrūvi tas pats ūdens sūknis vien ir un ja tu ūdens sūknim aibāzīsi ieplūdes caurumu - būs vērojams tāds pats efekts, kā tavam laivas motoram. Motora dzenskrūvei vienkārši pietrūkst ūdens pieplūdes, kad ir uz kājas uzķērušās ūdenszāles un veidojas vakums, kurā arī motors plosās, jo nav slodzes. Man un domāju, ka arī citiem, kam nav jaudīgi motori ir līdzīgas problēmas. Pacel motoru nedaudz uz augšu un paregulē sagāzumu. esmu ievēroji, ka ja motors ir jaudīgs un ir pietiekams ātrums - zāles vienkārši saplosa un tās neuzķeras uz motora kājas.
4.augusts 2015, 22:30 | links
 
Laurito
Plastmasas skrūve? Es teiktu, ka vienkārši drošībasšponka aprauta un tas arī viss. Lai ko tādu izdarītu pietiek uzbraukt kaut kādai pagalītei, krasta kantij vai tamlīdzīgi... Noņem dzenskrūvi un apskaties vai šponka iekšā skrūvē vesela... Es sezonā reizes 4 aprauju kaut kam uzbraucot...
4.augusts 2015, 14:04 | links
 
Sveiki, biedri,

Apsveru iespēju pāriet uz 2 cilindru dzinēju. Lūdzu, padalieties ar par 10-20zs 2 cilindru 4 taktu dzinējiem par degvielas patēriņu un laivas ātrumu.

Pašlaik man stāv 4 taktu 5zs Suzukis uz 4 m Dulkana. Braucot max. 2 personām esmu novērojis, ka patēriņš ir apmēram 1L/10 km neatkarīgi no ātruma. Ar šo motorīti braucot vienam ātrums 23 km/h, divatā 20 km/h, trijatā 18 km/h, trijatā + bērns 12 km/h. Interesē, kāda degvielas/ātruma starpība degvielas būs, ja paņemšu 2 cilindrnieku.

mix-master, 20.jūlijs 2015, 09:43


https://www.ss.lv/msg/lv/transport/other/the-sailing-charter/engines/jxgfm.html

Cik saprotu, tas Jūsu dzinējs pārdodas?

Ar cieņu.
4.augusts 2015, 13:59 | links
 
ieliec ātrumā un pagriez aiz dzenskrūves , tad jutīsi kur vaine, ja pati dzenskrūve tad noskrūvē aizsargriezni un pasties kas par lietu

tataars_, 31.jūlijs 2015, 18:52
Iliekot ātrumā griežas viegli ar roku negribas kaut ko ārdīt ārā taka vel ir garantija ja sīkums tad protams pats izdarīšu



Lauritio, 31.jūlijs 2015, 19:15


tev PM
31.jūlijs 2015, 19:26 | links
 
ieliec ātrumā un pagriez aiz dzenskrūves , tad jutīsi kur vaine, ja pati dzenskrūve tad noskrūvē aizsargriezni un pasties kas par lietu

tataars_, 31.jūlijs 2015, 18:52

Iliekot ātrumā griežas viegli ar roku negribas kaut ko ārdīt ārā taka vel ir garantija ja sīkums tad protams pats izdarīšu
31.jūlijs 2015, 19:15 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager