Laivas un to motori

Ok, paldies! :)
27.maijs 2015, 15:37 | links
 
Ieej Depo un nopērc parasto tentu ar gredzeniem un liec virsū! Un izmaksās ne vairāk par 10 naudinjām! Ne kāda vaina. Ar sriķiem novelc un kārtībā!!!
27.maijs 2015, 13:31 | links
 
Paskaties ss.lv, gumjniecēm no 180 naudiņām un cietajām vairāk. Darbnīca atrodās Juglā.
27.maijs 2015, 13:00 | links
 
Te kāds nodarbojas ar tentu izveidošanu laivām? Man nepieciešams tenta pārvalks laivai.
27.maijs 2015, 12:56 | links
 
Dadziic. Kāpēc pārgāji no Hondas 20 uz 2t 25hp Yamahu?
27.maijs 2015, 11:10 | links
 
Es savu motoru (Yamaha 2 taktu 25 zs) uzticu Boatshop servisa meistaram Didzim - 29 482 482
27.maijs 2015, 10:03 | links
 
varbūt kāds var ieteikt labu, un vēlams, ne pārāk dārgu laivu motoru meistaru vai darbnīcu?

Copmanns, 26.maijs 2015, 14:00
skopais maksā 2reiz ;)

Dadziic, 26.maijs 2015, 20:50

Te nu gan neizklausījās pēc skopuma, cilvēks prasīja lai iesaka LABU meistaru. Vēl varētu precizēt novēršamo problēmu - iespējams, ka tur pat nevajag meistaru, daudzos gadījumos var viegli tikt galā saviem spēkiem.
27.maijs 2015, 08:31 | links
 
varbūt kāds var ieteikt labu, un vēlams, ne pārāk dārgu laivu motoru meistaru vai darbnīcu?

Copmanns, 26.maijs 2015, 14:00

skopais maksā 2reiz ;)
26.maijs 2015, 20:50 | links
 
Teorētiski arī laivas purngalu uz mašīnas jumta var nostiprināt:)

Leopolds, 26.maijs 2015, 12:27


Nu ja tiešām toretizējam, tad, lai gan laivas smagākā daļa ir aizmugure ar motoru utt., tomēr , ja priekšdalu piespiestu uz torņa tur vinča un lente ar jaudu vismaz pāris tonnas (a mazākas tur neliek), tad pat simts-divsimts kg disbalanss laivas novietojumā neko nemaina. Vājais posms ir tieši āķis, kas savieno laivas korpusu ar lentes āķi, jautājums cik tam ražotājs ielicis jaudas rezervi :)
26.maijs 2015, 14:11 | links
 
varbūt kāds var ieteikt labu, un vēlams, ne pārāk dārgu laivu motoru meistaru vai darbnīcu?
26.maijs 2015, 14:00 | links
 
demoni un ermani
Bralitis, 25.maijs 2015, 22:08

Totāli mēsli pa lielam
26.maijs 2015, 12:41 | links
 
Teorētiski arī laivas purngalu uz mašīnas jumta var nostiprināt:)

Leopolds, 26.maijs 2015, 12:27

Teorētiski arī visu laivu var uz jumta piestiprināt :D
26.maijs 2015, 12:39 | links
 
Teorētiski arī laivas purngalu uz mašīnas jumta var nostiprināt:)
26.maijs 2015, 12:27 | links
 
Ri4i20, pievērs uzmanību kad tur ir kļūda aprakstā - piekabe garums 4,5m, bet rakstīts kad var uzlikt 5.5m laivu

Leopolds, 26.maijs 2015, 09:28


Nu teorētiski ražotājs var uzskatīt, ka pārkare 1m ir pieļaujama, pēc noteikumiem, cik zinu, tad aizlieguma nav... Praktiski gan tur visdrizāk marazms sanāktu....
26.maijs 2015, 12:13 | links
 
Ri4i20, pievērs uzmanību kad tur ir kļūda aprakstā - piekabe garums 4,5m, bet rakstīts kad var uzlikt 5.5m laivu
26.maijs 2015, 09:28 | links
 
ss ā parādījušies visādi interesanti motoriņi -saucas demoni un ermani utt. Izskatās pēc zālespļāvēja ar kāju propelleri. Kāds ir tādu provējis?? Kāds viņam troksnis ? ( ja rēc kā mans zāles pļāvējs -tad nu i nafig) kā viņš iet,vai nesakarst utt. ???

Bralitis, 25.maijs 2015, 22:08


Ja uzliek austiņas, ja ir savi naftas urbumi un ja nav nekur jāsteidzas tad motorītis tīri forš.

Savu "erman" esmu gartavs pārdot.
26.maijs 2015, 08:04 | links
 
Ri4i20 - piekabe laba, paši tādu izmantojam tikai Respo firmas, ļoti apmirināti esam, viegli laivu uz tādas uzvilkt ir kad daudz ripuļi uz piekabes.
Vājākās vietas ir lukturi kuros ūdens tiek iekša, katru gadu dabū ar viņiem ņemties pirms TA, bet ja laicīgi sasmērē visu iekšā ar kaut kādu solidolu tad tā kontaktu apsūbēšana izpaliek.
26.maijs 2015, 08:02 | links
 
ss ā parādījušies visādi interesanti motoriņi -saucas demoni un ermani utt. Izskatās pēc zālespļāvēja ar kāju propelleri. Kāds ir tādu provējis?? Kāds viņam troksnis ? ( ja rēc kā mans zāles pļāvējs -tad nu i nafig) kā viņš iet,vai nesakarst utt. ???

Bralitis, 25.maijs 2015, 22:08

Čau Bračiņ. Trimeris ari āfrikā ir trimeris. Neatkarīgi no tā kas viņam pieskrūvēts galā. :))
26.maijs 2015, 06:58 | links
 
holmz. Tu mērījumus veici baseinā? Vējš, straume, pat temperatūra iespaidos rezultātu. Mums uz kutera (6,40) stāv 115hp motors, bet vairāk kā 52km/st neesam sasnieguši un arī tas gandrīz pilnīgā bezvējā. Uz kutera ir divi GPS un FISH HAUK ātruma mērītājs. GPS mēra ātrumu, kā jau GPS - kustība, bet FISH HAUK ir mērītājs ar spārniņiem un mēra ātrumu attiecībā pret ūdeni. Šie rādījumi nekad nesakrīt. Mēs cenšamies sekot FISH HAUK rādījumiem, jo tie ir precīzāki - atkrīt jūras straumju un vēju ietekme. Tikai manas domas - taisi vētru ūdens glāzē...

skiperis, 24.maijs 2015, 23:17

Man ir gan atruma meritajs un dačiks uz motora ko es redzu yamaha spidometŗa un ehalotes GPS. Atrums atšķiras viņiem tik pa 1-2 km/h. Braukats visu nedeļu, pa straumes, bez straumes, protams mainas laivas atrums nedaudz, bet reali iedodot gridaa es jutu ka viš piem no 85% uz 100% jaudu vel iedod klat bet atrumu gandriz nemaz. Vismaz man radas sajuta ka ta skruve udeni izgriež pa maximumu un atraka vel skruves griešana neko nedos. Kad ņemu motoru, pardevejs teica ka skruve varetu but japiemeklee lai labak iet

holmz, 25.maijs 2015, 07:16


A nav vienkārši kaut kāds viltīgs jaudas ierobežotājs iebūvēts? Tādi tagad jauniem motoriem ar iešprici ir,
met nost jaudu automātiski, ja rodas pārslodze uz kaut ko. Precižak jāprasa kādam servisa meistaram...
25.maijs 2015, 22:38 | links
 
ss ā parādījušies visādi interesanti motoriņi -saucas demoni un ermani utt. Izskatās pēc zālespļāvēja ar kāju propelleri. Kāds ir tādu provējis?? Kāds viņam troksnis ? ( ja rēc kā mans zāles pļāvējs -tad nu i nafig) kā viņš iet,vai nesakarst utt. ???
25.maijs 2015, 22:08 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager