Laivas un to motori

Pastāstiet kā pareizi noregulēt laivas motora leņķi un kā lai tiek no vibrācijas vaļā....
4.maijs 2015, 17:53 | links
 
Sorry,1:100,ir uzlīme iekšpusē ;)
2.maijs 2015, 10:49 | links
 
Yamaha 4hp 1:50. Apskaties uzmanīgi,kaut kur jābūt rakstītam uz motora vāka!
2.maijs 2015, 10:45 | links
 
Manam 20hp 1:100,bet tas ir tajā gadijumā ja motors izmantojās bieži pilnā ručkā uz velci atkal var nederēt -dūmos.Tātad 1:75 vaidzētu būt ok,šo visu izlobiju ru saitos.
1.maijs 2015, 23:02 | links
 
nu manam piemēram divtakterim ir 1pret25
1.maijs 2015, 22:21 | links
 
jauc tā, kā rakstīts uz vāka, lieki nedūmos, pašam patīkamāk laivā sēdēt būs. No pieredzes.
1.maijs 2015, 22:14 | links
 
Uz motora 1:100,bet daudzi saka 1:50 kā tad īsti būs pareizi, varbūt vidusceļš 1:75 .....:)
1.maijs 2015, 22:00 | links
 
Sveicinati.Man mercury 4 2t uz motora uzlime 1:100,TAS REALI.Sanak 10g uz l.
1.maijs 2015, 21:55 | links
 
uz motora vāka, ārpusē vai iekšpusē ir rakstīts, paskaties!
1.maijs 2015, 21:36 | links
 
Atgādiniet lūdzu pareizu proporciju eļļai pret degvielu 2 taktu motoram.

EDIS77, 1.maijs 2015, 20:56

Apmeram 100g uz 5 litri. Tas divtaktu laivas motors tas pats krūmgriezis vien ir :D
1.maijs 2015, 21:18 | links
 
Atgādiniet lūdzu pareizu proporciju eļļai pret degvielu 2 taktu motoram.

EDIS77, 1.maijs 2015, 20:56

pērkot eļļu divtakterim uz eļļas kanniņas parasti ir tabula ar proporcijām(tas normālām eļļām) par atrabotkām gan nepateikšu :)
1.maijs 2015, 21:08 | links
 
Atgādiniet lūdzu pareizu proporciju eļļai pret degvielu 2 taktu motoram.
1.maijs 2015, 20:56 | links
 
skiperis,
2-taktniekus ražo, āzija, NVS un citas diženas zemes lieto pārsvarā tos.
30.aprīlis 2015, 08:20 | links
 
Šķiet, ka parastos divtaktniekus jau vairs neražo. Ir jaunie Evinrude e-tec, kuri arī skaitās 2-taktnieki, tikai pārbāzti ar elektroniku. Domāju, ka tos jau nu vajadzētu reģistrēt. Neesmu iedziļinājies jautājumā, jo tādas naudas man nav un nekad vairs nebūs. Iztikšu ar to, ko varu atļauties un pats atremontēt.
29.aprīlis 2015, 22:27 | links
 
par veciem motoriem, neviens arī nekreņķējās, bet jaunu divtakteri, ja esi pirmais īpašnieks, nereģistrē. Jaunu divtakteri, ES teritorijā nopirkt, pēc likuma būtu neiespējami.
29.aprīlis 2015, 21:38 | links
 
Tikai informācijai. Pirms neilga laika šeit gāja vaļā polemika par motoru reģistrāciju un baidīšanu par 2-taktnieku nereģistrēšanu CSDD. Šodien piereģistrēju vecu Evinrudi no Norvēģijas. Līdzi bija norvēģa ar roku rakstīts nodošanas - pieņemšanas akts ar viņa un manu vārdu un parakstiem. Nekādu problēmu - jautājuma cena - nepilni 16 euro ar visu nr salīdzināšanu. CE sertifikāts vajadzīgs motoriem no 2005 gada izlaiduma. Veiksmi visiem jaunajā laivošanas sezonā!
29.aprīlis 2015, 21:27 | links
 
Ko jūs sakat pēc piecu stundu motora iebraugšanas mainīt eļļu lai pirmā maijā visu dienu var braugt un pēc tam atkal nomainīt negribas copes laikā ņemties vēl ar eļļu...

Lauritio, 29.aprīlis 2015, 18:05


Nav jau tik kritiskas tās desmit stundas, ja eļļa uz ščupa ir dzidra vari arī divdesmit nobraukt un tad mainīt.
29.aprīlis 2015, 21:03 | links
 
Nu reāli te jau sākat pārspīlēt, galvenais nenobrauc 5h un 1min pa daudz bez eļļas maiņas!
29.aprīlis 2015, 20:24 | links
 
Laurito,Tu plāno copēt vai visu dienu braukāties?:)

andis47, 29.aprīlis 2015, 18:34

Jā gāzīs lietus tad viss ticamāk domāju pa velcēšanu bet ja nē tad man ar piecām stundām kas palikušas pilnībā pietiek bet ja cope ievilksies līdz vēlam vakaram tad ar atlikušām 5h stundām var būt pa maz
29.aprīlis 2015, 18:45 | links
 
Laurito,Tu plāno copēt vai visu dienu braukāties?:)
29.aprīlis 2015, 18:34 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager