CROCOP
Man ir atkal tāda versija, ka ir Bušenes kuras tirgo Latvija bet ražo kautkur ārpusē, varu kļūdīties bet man liekas runa bija par krieviju. Tad tās laivas kuras nāk no turienes ir krietni vien plānākas materiāla ziņā un līdz ar to arī protams pašvakas visādā ziņā. Cena līdz ar to bija atbilstoši zemāka. Ja nemaldos atšķirība bija cenā par kādiem 80 latiem, identiski vienādām laivām. Pēc skata tā ne ar ko neatšķiras, kopija ideāla, arī uzraksti tieši tādi paši.Tāpēc cilvēki kuriem nav bijusi saskare ar gumijas laivam un to razošanas niansēm, tie izvēlas vispirms cenu, pēc tam tikai vērtē visu pārējo. Ja izvēlies laivu vienam gadam, vai tikai izbraucieniem kados vasaras svētku tusiņos, tad varbūt ir vienalga bet ja gribi nopietni copēt, tad laivas pontonu biezumam ir ļoti liela nozīme. Es vēl vēlētos savai laivai grīdu biezāku.
Zinu kādu vīru kurš tādu (pakaļdarinājumu) sev nopirka. Sākumā bija priecīgs, jo laiva viegla un slīd forši bet pienāca moments, kad izbraucot krastā uz parasta akmens tas pārberza vai kā to nosaukt, uzplēsa sānu (pontonu). Ne jau tā ka ļerpatas pa gaisu bet vienalga nepatīkami, ja esi aizbraucis kādus 150 km uz copi, pie kam uz vairākām dienām bet izrādās, ka laivas lāpīšana paņem lielāko copes laiku. Ar normāli taisītām laivām tā nenotiek vienkārši, tās ir paredzētas arī tādām slodzēm. Es ar savu laivu īpaši neskatos kur kāds akmens trāpīsies krastā braucot, galvenais ir motoru laicīgi pacelt, pārējo visu laiva pati izturēs, protams saprāta robežās. A man laiva ir nokrāmēta tiešā vārdu nozīmē diezgan nopietni. Un arī līdzbraucējs nav nekāds skalu vāvere, savu 100 sver noteikti.
7.jūlijs 2014, 18:51 |
links