Laivas un to motori

Sveiki,
Jautājums biedriem moderiem- kāpēc copes kajaku tēma slēgta ? negribas motoru sadaļu ar mazajām laivām jaukt kopā. paldies.
3.jūlijs 2014, 17:52 | links
 
ja neskaita to, ka pārdod tikai ASV un Kanādā ;)

vasara, 3.jūlijs 2014, 16:43

Lūdzu, un ar visu CE srtifikātu -
alumacraft-classic
3.jūlijs 2014, 17:33 | links
 
Ja rocība atļauj, tad LV ūdeņiem pagaidām labākā (manuprāt) pieejamā laiva ir Alumacraft Classic 165.
Labi, nav kajītes, bet gaitas īpašības, stabilitāte, ērtums ir labākais ar ko esmu braucis.


Dadziic, 3.jūlijs 2014, 16:01


ja neskaita to, ka pārdod tikai ASV un Kanādā ;)
3.jūlijs 2014, 16:43 | links
 
Ja rocība atļauj, tad LV ūdeņiem pagaidām labākā (manuprāt) pieejamā laiva ir Alumacraft Classic 165.
Labi, nav kajītes, bet gaitas īpašības, stabilitāte, ērtums ir labākais ar ko esmu braucis.
3.jūlijs 2014, 16:01 | links
 
Piekrītu ja ir rocība tad šitāds skandināvu tipa ar kajīti un garo pakaļu ir pašā laikā, tik jānoloca par to ~25000 eur

viducels -

http://www.katera-lodki.com/fish_n.htm

DsKs, 3.jūlijs 2014, 13:13
3.jūlijs 2014, 15:40 | links
 
viducels -

http://www.katera-lodki.com/fish_n.htm
3.jūlijs 2014, 13:13 | links
 
valdiszarins
:)Trāpīts, kā ar pirkstu pa...ļā :)
Es apmēram līdzīgi augu, neskatoties uz to, ka tā rocība nemaz nav tuvu tam kādu gribētos.
Patreiz esmu iegādājies vecu ,,čaumalu" bez motora, ja nemaldos, tad nosaukums bija Krim 4. Patreiz garums ir ap 5 metri un platums 2,2 metri. Bet pēc pārbūves būs garums 6,5 metri un uz kartīgu 6 cilindru auto dīzeļa motoru.
Mani piemēram slinkums stimulē to visu darīt. Jo copēt gribas tā pat kā agrāk bet klāt ir nākušas virkne prasību pēc zināma konforta. Man vairs neder lietus laikā tīties plaškī, to ir jāaizstāj ar siltu kajīti.Tā pat vairs neder trenkāties ar laivu N tos kilometrus atpakaļ uz telts vietu ja var normāli nakšņot tur pat uz kutera. Arī siltu ēdienu pagatavot un slaidi pārčurāt pār bortu.
Īsak sakot, ar visu to, lidz zvejas traleriem un peldošajiem refridžeratoriem vēl ir ko augt un augt :)
3.jūlijs 2014, 00:39 | links
 
Inkubācijas perioda kalngals šim bacilim ir Abramoviča jahta, bet vai to mums vajag,var jau arī pieticīgāk dzīvot. :)

kutis, 2.jūlijs 2014, 23:14


Nea... Tur arī ir griesti... Abramoviča jahta copei neder... Viss kas garāks par ~5m un smagāks par 300kg kļūst pārāk stacionārs, grūti valdāms un specializēti copei par lielu... Ģimenes atpūtai ar kožu/rožu, alu un šašliku utt. jā pa retam pacopējot, be SPECIALIZĒTI copei neder.... Pats tagad prātoju vai savu lielo 5.5m garo un 2.10 plato kuteri nevajadzētu tirgot, jo vairāk tāpat sanāk skraidīt apkārt ar vieglo modificēto "Krim-baseni"... Nu stāv man kuteris Ķīsī, forši jau ir, vienmēr var aizbraukt, liels un stabils nekādi viļni nebaida, var iekšā hotj dancot hotj uz galvas stāvēt... Tikai to tonnīgo bandūru ne kaut kur tālāk aizvilksi, ne sānvējā uz piekabes uzmānīsi, lietot it sevišķi šogad dēļ laika trūkuma un draņķīgiem laikapstākļiem sanāk pārāk reti... Tad labāk toč paņemt kuteri vai jahtu ar kajīti (kajīte reāli copei traucē) un to turēt ostā ģimenes izbraukumiem un tuvajai copei turpat pa Ķīsi...
2.jūlijs 2014, 23:35 | links
 
Inkubācijas perioda kalngals šim bacilim ir Abramoviča jahta, bet vai to mums vajag,var jau arī pieticīgāk dzīvot. :)

kutis, 2.jūlijs 2014, 23:14


Katram jau pa savam tā slimība izpaužas ... DDD
Tie faktori jau ir daudz un katram savādāki jo vienas receptes nekad nebūs...
2.jūlijs 2014, 23:21 | links
 
Inkubācijas perioda kalngals šim bacilim ir Abramoviča jahta, bet vai to mums vajag,var jau arī pieticīgāk dzīvot. :)
2.jūlijs 2014, 23:14 | links
 
Par baciļiem tur nu pilnīgi precīzi :) Zāļu nav...

Vienīgais ko var līdzēt ir pacensties pacientam aiztaupīt ilgu un mokošu inkubācijas periodu un sākotnējās sāpīgās akūtās fāzes a uzreiz nosūtīt uz morgu :) Nu, tobiš pie cietas laivas uz piekabes, garumā ne mazāk par 4m...
2.jūlijs 2014, 23:01 | links
 
par bacili piekrītu :)
2.jūlijs 2014, 22:45 | links
 
Ja doma ir par laivu uz piekabes, tadnav vērts domāt par lētu stikleni. Par pūsli? Nezinu, es omulīgāk jūtos alumīnija laivā, bet noteikti var arī kārrtīgu stiklšķiedras laivu.
2.jūlijs 2014, 22:34 | links
 
.Šausmīgs tas bacilis... DDDDDD

valdiszarins, 2.jūlijs 2014, 21:23


Te gan 100% taisnība - šausmīgs gan
2.jūlijs 2014, 21:46 | links
 
veliks
Un tas, ka tev liekas, ka tu jau tikai paspiningosi, vai nu kautkā tāāā pacopēsi no laivas, tad tu smagi maldies. Ja jau tu esi aizdomājies līdz laivai, tad es varu jau gandrīz droši apgalvot, ka ar tevi ir cauri, ja vēl nejūties gluži saslimis, tad krietnu ,,vīrusu" jau esi noķēris. Tas protams labā nozīmē.
2.jūlijs 2014, 13:16 | citēt | links

Jā tas ir smags vīrus ja ar to saslimst...
Es kā jau lielākā daļa sāku ar UFIMKU tad krievu 3000 Magelāns motorene bet gumijas pat trijatā jūrā uz asariem braucām bet bet....
Tad tiku pie Bushenes trīsmetrīgā un 4hp Yamaha biju sajūsmā bet ne ilgi jo palika pa šauru vienam kur nu vēl divatā un tad nopirku jaunu Bush 380 Rib un 9,9 Yamahu tad likās ka nu gan tā būs mūža laiva bet jau pēc divām sezonām prasības bija augušas un vajaga laivu ar stūri un vadību tā nonācu līdz alumīnija Nemun-2 ar 15hp bet jau pēc divām sezonām tas ir šoziem pārbūvēju veco Krim un nu jau ir laiva 5 metri un 30hp motors un nav ne jausmas vai tas ir vis.....Šausmīgs tas bacilis... DDDDDD
2.jūlijs 2014, 21:23 | links
 
par 100% piekrītu Skipera rakstītam, pat lielākas par pellām laivas visu laiku jātur pret vilni lai nekantētu.
2.jūlijs 2014, 18:47 | links
 
Tikai personīgas domas. Ja domā copēt ezeros vai upē un ir kur glabāt, tad ērtāk būs plastmasene. Ja domā iet jūrā uz doršu, tad gan labāk izmantot ''pūsli''. Ja gadās dūšigāks vilnis, vai pašu neuzmanības dēļ uztaisīsi ''overķīli'', nav problēmu apvelt atpakaļ un rāpties atpakaļ iekšā. Ar plastmaseni būs stipri problemātiskāk.
2.jūlijs 2014, 17:50 | links
 
es gana daudz biju "izcieties" no mazajiem pūšļiem (Niroks, Tūrists) (sēdēšana neērta, pakaļa slapja, pumpēšana, žāvēšana, paliek mīksta, jāuzmanās no uzduršanas utt.), tāpēc, kad meklēju laivu, tad izvēlējos plastmaseni Lotu.

Šī bija 2x lētāka par pūsli, vieglāka par pellu un nekāds čakaris - nocēli un brauc... Vadāju viņu volviķim uz jumta, paklājot segu, lai nenoskrāpē auto, viens pats varu uzlikt/noņemt. Divatā upēs, ezeros bez problēmām, līcī, jūrā laiks rūpīgi jāskatās, lai nav baigie viļņi.
2.jūlijs 2014, 17:26 | links
 
Bāc, izskatās ka es arī vīrusu ieķēris esmu ne pa jokam - nupat vēl domāju par motoru, bet nu jau domas rosās uz laivas+piekabes iegādi.
Jautājums par pūslis vs stiklene - ja glabā/vadā uz piekabes un pūšķa "kompaktuma" plusu reāli neizmanto, ir vēl kāds lielais bonuss, kāpēc pūslis ir tik populāra izvēle?
Cik zinu, tad visi paziņas savus 4-5m garos pūšļus glabā uz piekabes un ne reizi nav sapakojuši somā/bagāžniekā/skapī..

AndrisCopee, 2.jūlijs 2014, 14:52

pūslim kravnesība ir lielāka, drošāks jūrā manuprāt, var sēdēt uz malām. stiklam ir vairāk vietas laivā, jo to neaizņem gaisa baloni.
2.jūlijs 2014, 17:10 | links
 
...pūsli var uzdurt un tad atviegloties turpat pūslī... :DD

daddy_j, 2.jūlijs 2014, 16:06


šī noteikti ir labākā dienas anekdote. Tik sirsnigi sen nebiju smējies :)
2.jūlijs 2014, 17:05 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager