Laivas un to motori

Normālam motoram nevarētu būt nekādu problēmu ar darbības laiku. Ja ar dzesēšanu viss ir kārtībā, laiks ''pilnā gāzē'' nav ierobežots. Degvielas patēriņš, protams, palielināsies. Ar Veteroku savā laikā esmu gājis vairākas stundas pilnā gāzē bez problēmām.

skiperis, 26.maijs 2014, 22:18

laivu motorien ir nedaudz cita tehnologjija detalju izgatavoshanaa, bet lai buutu saprotamaak padomaa- cik ilgi vieglaas a/m dzineejs var straadaat uz pilniem apgriezieniem...
27.maijs 2014, 09:49 | links
 
Nav kādam dzenskrūve priekš Yamaha (4,5 vai 6Zs) ar soli 7 1/2x7???
Man ir 7 1/2x8 gribu notestēt vienu soli mazāk jo pilnā komplektā ar diviem copmaņiem sajūtas ka vajag nedaudz "jaudīgāku" dzenskrūvi.

Koki - kāda dzenskrūve nāk tavam F4?
27.maijs 2014, 09:13 | links
 
par 4 hp yamaha novērojums ļoti līdzīgs, kā Hotentotam. Nav jēgas gāzēt vairāk, kā 3/4 ručkas.
Pārbraucot Burtniekam gareniski paiet pusstunda, vai vairāk un nekāda vainīte.
27.maijs 2014, 00:02 | links
 
jebkuru iekšdedzes motoru vajadzētu varēt bez problēmām griezt līdz galam kaut vai dienu no vietas. tas pie nosacījuma, ja dzese, eļļošana uc lietas ir kā inženieri iecerējuši. bet vai vajag? motoru vajag izjust, īpaši mazos. gps rokā, ausis un pakaļu uz uztellē uz jūtīgo un uz priekšu.
26.maijs 2014, 22:24 | links
 
Normālam motoram nevarētu būt nekādu problēmu ar darbības laiku. Ja ar dzesēšanu viss ir kārtībā, laiks ''pilnā gāzē'' nav ierobežots. Degvielas patēriņš, protams, palielināsies. Ar Veteroku savā laikā esmu gājis vairākas stundas pilnā gāzē bez problēmām.
26.maijs 2014, 22:18 | links
 
Tamdēļ jau man bija shoks! Pabraucu 5 min un pluk! Padalas pieredze kuriem ir no 2,5 līdz 4hp ka braucot un uz cik ilgu laiku var dot pilna ruchka.

koki, 26.maijs 2014, 21:54

Merks 2.5zs, var visu bāciņu izbraukt uz 2/3 gāzes.. vairāk arī var dot, bet nav jēgas iepriekšminēto iemeslu dēļ...
26.maijs 2014, 22:13 | links
 
Koki, pie apkopes Honda 5hp cilindrā ir jāielej neliels daudzums eļļas, tā vismaz ir rakstīts pamācībā. Gan jau tavam motoram kas līdzīgs arī tika darīts, un kaut kā tai mantai no cilindra ir jātiek ārā.

jjanis, 26.maijs 2014, 21:23
Nu interesanti! Visāda zināja kas tik neatklājas. Un ka sveci neaizmeta ciet? Ja un vel cik ilgi shitos mazjaudas var braukt ar maksimālo ātrumu? 5 min, 10 min vai vairāk. Man pēc shita gadījuma visa pona pazuda.

koki, 26.maijs 2014, 21:30


Ar pilnu gāzi braukt ne vienmēr var būt jēga. Motoru pērkot klerks teica, ka pilnu gāzi dot jau var, skaisti rūks, bet degvielas patēriņš būs ievērojami lielāks kā braucot uz 2/3, bet atceve maa.
Ar GPS pamērīju - tā arī ir. Pie ~2/3 vai 3/4 no max ātrums ar apstājas. Tālāk tikai skaļāk rēc, bet ātrāk nebrauc.
Var jau būt, ka kaut ko saregulējot var dabūt arī pilnu atdevi, bet nekas šajā ziņā darīts nav.
Suzuki 2,5 ZS motors.
26.maijs 2014, 21:55 | links
 
Tamdēļ jau man bija shoks! Pabraucu 5 min un pluk! Padalas pieredze kuriem ir no 2,5 līdz 4hp ka braucot un uz cik ilgu laiku var dot pilna ruchka.
26.maijs 2014, 21:54 | links
 
Tas ko rakstīju attiesās uz apkopi pēc motora peldes, nevis uz kārtējo apkopi.
Ja nav miera, tad tomēr pazvani uz servisu, kurā tev veica apkopi
26.maijs 2014, 21:53 | links
 
Nu ālandos ir maukts 40 min. Nenometot gāzi un nākamajos gados tie paši motori gāja.
26.maijs 2014, 21:48 | links
 
Koki, pie apkopes Honda 5hp cilindrā ir jāielej neliels daudzums eļļas, tā vismaz ir rakstīts pamācībā. Gan jau tavam motoram kas līdzīgs arī tika darīts, un kaut kā tai mantai no cilindra ir jātiek ārā.

jjanis, 26.maijs 2014, 21:23

Nu interesanti! Visāda zināja kas tik neatklājas. Un ka sveci neaizmeta ciet? Ja un vel cik ilgi shitos mazjaudas var braukt ar maksimālo ātrumu? 5 min, 10 min vai vairāk. Man pēc shita gadījuma visa pona pazuda.
26.maijs 2014, 21:30 | links
 
Koki, pie apkopes Honda 5hp cilindrā ir jāielej neliels daudzums eļļas, tā vismaz ir rakstīts pamācībā. Gan jau tavam motoram kas līdzīgs arī tika darīts, un kaut kā tai mantai no cilindra ir jātiek ārā.
26.maijs 2014, 21:23 | links
 
kaspar, pasildi ar fēnu
26.maijs 2014, 21:18 | links
 
Kā var noņemt ielāpu no PVC laivas?
26.maijs 2014, 21:11 | links
 
Tā jau ir bet nu tomēr droshak ja zinosh meistars uzmet aci. Galvenais jau ka iet tika nekas nebūtu bijis. Varbūt no karstuma kautkads glluks. Bija saule plus drisdesmit.
26.maijs 2014, 21:03 | links
 
motors jauns, mazums noskaloja atmetoties. jaunam tak visas malas nozieķētas ar smāķiem.
26.maijs 2014, 20:57 | links
 
Un kas tad varētu būt pa vainu? Pēc tam gāja atkal ka nākas. Pārsvara braucu uz nelieliem apgriezieniem. Eļļa pārlieta vai kas cits. Kaut ka tomēr nedroshi,ja nu kas.
26.maijs 2014, 20:46 | links
 
Nedomāju, ka pie parastas apkopes kāds aiztiktu motora galvu. Tāda vajadzība varētu rasties tikai pie nopietna motora defekta.
26.maijs 2014, 20:42 | links
 
Tohatsu iegādāts pirms 5 gadiem , mainu pats eļļas un viss iet bez problēmām, pagāšgad nomainīju dzenskrūvi vienkārši nodila no lielas braukāšanas pa akmeņiem un niedrēm.

Malikis2011, 23.maijs 2014, 13:23
Kur viņiem tagad tirgo dzenskrūves?

ivog, 25.maijs 2014, 20:40

Tur pat pie dīlera .
Tohatsu.lv
26.maijs 2014, 20:38 | links
 
Lieta bija tā! Vakar braucot ar laivu siltu motoru uz piecām minūtēm braucu ar maksimālo ātrumu. Nu lūk dzesē strādāja labi bet pēc laika izshava eļļu visapkārt motoram,motors noslāpa. Bonemu vāku parbaudiju eļļu pagaidiju un pēc laika shkilu atkal. Nu lūk. Ar chomiem spriedam ka pie apkopes nav pievilka galvas blīve. Kāds var iedot Deglava 50 autorizēta Yamahas dīlera tel.
26.maijs 2014, 20:16 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager