Laivas un to motori

varbut ir doma tada ja ir prats nolikt autovaditaja tiesibas tad ari bus prats braukt ar laivu.
25.maijs 2013, 21:54 | links
 
Principā jau šito tabulu var izprintēt un uzrādīt uz ūdens,ja kāds sagrib redzēt tiesības:)

raihs, 25.maijs 2013, 21:41

Pēc tabulā rakstītā,to tā ari jāsaprot-ja tev ir autovadītāja apliecība,tad ....!:))
25.maijs 2013, 21:48 | links
 
Principā jau šito tabulu var izprintēt un uzrādīt uz ūdens,ja kāds sagrib redzēt tiesības:)
25.maijs 2013, 21:41 | links
 
Jā un vēl-Skandināvijā pat dažos ezeros ir AIZLIEGTS pārvietoties ar motorizētiem peldlīdzekļiem.
25.maijs 2013, 21:38 | links
 
Droši vien kkas tai tabulā nav korekti sarakstīts.:)
Ja paskatās ko šai sakarā dara kaimiņvalstīs,tad Igaunijā kuģošanas līdzekļu apliecība jākārto,ja taisies braukt ar niknāku dzinēju.Tobiš virs 30zs.Ja nemaldos,tad skandināviem iekšējos ūdeņos uz motorizētajiem vispār nav ierobežojumu,izņemot jahtām.Bet tās jau tik pa šērām un jūrj.:) Pa ezeriem nevar manīt niknākus par 40zs motorīšus.
p.s.
Pagājušo gad pat runāja,ka kuģošanas līdzekļiem kārtojot vadītāja apliecību būšot jākārto ari braukšanas eksāmens.Tas tāpat kā RU.RU jākārto vad apliecība,ja taisies kuģot ar peldlīdzekli kurš aprīkots ar jebkura tilpuma iekšdedzes dzinējiem.
25.maijs 2013, 21:36 | links
 
Ja pareizi saprotu ,tad M-mopēds,un tabulā minētas iegūstamās vadītaja apliecības no 16 gadu vecuma,autobuss un fūre kā arī čopers un vieglais virs-?cm3 taču nav sarakstā,ne tā?
25.maijs 2013, 21:21 | links
 
No 16 gadu vecuma
A1
Motocikls* bez blakusvāģa, kura motoru darba tilpums nepārsniedz 125 cm3 un jauda nepārsniedz 11 kW, kā arī tricikli, kuru jauda nepārsniedz 15 kW

B1
Kvadricikli
Atpūtas kuģi
Motorizētie atpūtas kuģi, kuru garums nepārsniedz 12 metrus. (Latvijas iekšējie ūdeņi)

Buru un motorizētie atpūtas kuģi, kuru garums nepārsniedz 24 metrus. (Starptautiskie ūdeņi)
Transportlīdzekļa vadītājam, kuram ir tiesības vadīt A, B, C1, D1, C vai D kategorijas transportlīdzekļus, Latvijā atļauts vadīt arī M, A1 un B1 kategorijas transportlīdzekļus
25.maijs 2013, 21:10 | links
 
Transportlīdzekļa vadītājam, kuram ir tiesības vadīt A, B, C1, D1, C vai D kategorijas transportlīdzekļus, Latvijā atļauts vadīt arī M, A1 un B1 kategorijas transportlīdzekļus.kur te ir laivas ,kuteri?
25.maijs 2013, 21:08 | links
 
Itkā fishka jau nebūtu slikta.Tas par mazgabarītu kuģošanas līdzekļu vadīšanu ar šofera apliecību.Bett-uz ūdens būs lielāks bardaks kā līdz šim.Jo liekot autovadītāja teorijas eksāmenu,tur nav NEVIENA jautājuma par kuģošanas līdzekļiem un to pārvietošanos iekšējos ūdeņos utt.Tātad tagad bāleliņi ar motorenēm dos mizā uz nebēdu,neievērojot nekādus noteikumus!
25.maijs 2013, 20:55 | links
 
Zēni tur ir par vecumu un piezīmes blakus ar vajag lasīt,kas ar ko un par ko:)))
25.maijs 2013, 20:39 | links
 
Man jautājums zinātājiem.
Kādu laiku atpakaļ nokārtoju mazizmēra kuģošanas līdzekļu tiesības bet šodien rokoties pa internetu citā jautājumā uzdūros šādai lietai, izrādās, ka šobrīd tie kam ir auto vadītāju apliecība nemaz nevajag kārtot šādu eksāmenu. Vai nu es kautko nebūšu īsti sapratis ?
Šeit ir ziņa no CSDD lapas.
Transportlīdzekļa vadītājam, kuram ir tiesības vadīt A, B, C1, D1, C vai D kategorijas transportlīdzekļus, Latvijā atļauts vadīt arī M, A1 un B1 kategorijas transportlīdzekļus.
Un ja es pareizi sapratu, tad B1 atiecas uz mazizmēra kuģiem.
B1

Kvadricikli

Atpūtas kuģi

Motorizētie atpūtas kuģi, kuru garums nepārsniedz 12 metrus. (Latvijas iekšējie ūdeņi)

Buru un motorizētie atpūtas kuģi, kuru garums nepārsniedz 24 metrus. (Starptautiskie ūdeņi)

Kā tad īsti ir ? Un kā ir ar motoru jaudām ?

Un vēl jautājums par tēmu.
Kādas kategorijas tiesības vajag lai Ford Tranzit (garais/ augstais) aizmugurē vilktu piekabi ar kuteri,piemēram (Galeon - Galia 485 Cruiser) ja kutera svars bez motora ir 650 kg bet loģiski, ka motors netiks katru reizi cilāts nost un transportējot atradīsies pieskrūvēts savā vietā. Iznāk, ka pilnā masa pārsniedz tos kritiskos 750 kg kurus noteikumi paredz priekš piekabes (b un c kategorijai) un ko nu ? Jāmeklē copes pārinieks kuram ir D kategorija ???

veliks, 25.maijs 2013, 15:54

tiko palasiju csdd lapa cik var saprast ka ta sanak kuram ir B kategorija var bliezt ar motorlaivu. bus janoskaidro precizak.
25.maijs 2013, 20:17 | links
 
Man jautājums zinātājiem.
Kādu laiku atpakaļ nokārtoju mazizmēra kuģošanas līdzekļu tiesības bet šodien rokoties pa internetu citā jautājumā uzdūros šādai lietai, izrādās, ka šobrīd tie kam ir auto vadītāju apliecība nemaz nevajag kārtot šādu eksāmenu. Vai nu es kautko nebūšu īsti sapratis ?
Šeit ir ziņa no CSDD lapas.
Transportlīdzekļa vadītājam, kuram ir tiesības vadīt A, B, C1, D1, C vai D kategorijas transportlīdzekļus, Latvijā atļauts vadīt arī M, A1 un B1 kategorijas transportlīdzekļus.
Un ja es pareizi sapratu, tad B1 atiecas uz mazizmēra kuģiem.
B1

Kvadricikli

Atpūtas kuģi

Motorizētie atpūtas kuģi, kuru garums nepārsniedz 12 metrus. (Latvijas iekšējie ūdeņi)

Buru un motorizētie atpūtas kuģi, kuru garums nepārsniedz 24 metrus. (Starptautiskie ūdeņi)

Kā tad īsti ir ? Un kā ir ar motoru jaudām ?

Un vēl jautājums par tēmu.
Kādas kategorijas tiesības vajag lai Ford Tranzit (garais/ augstais) aizmugurē vilktu piekabi ar kuteri,piemēram (Galeon - Galia 485 Cruiser) ja kutera svars bez motora ir 650 kg bet loģiski, ka motors netiks katru reizi cilāts nost un transportējot atradīsies pieskrūvēts savā vietā. Iznāk, ka pilnā masa pārsniedz tos kritiskos 750 kg kurus noteikumi paredz priekš piekabes (b un c kategorijai) un ko nu ? Jāmeklē copes pārinieks kuram ir D kategorija ???
25.maijs 2013, 15:54 | links
 
Es HIBO Seabon HB-330SD lietoju jau gadus 4-5. Nav ne vainas. Nekas nav ne noplīsis, ne atlīmējies. Par cepumu ietekmi šeit nerunāju. :-)Nostrādāta ir labāk par tiem šeit minētajiem analogiem, kurus esmu redzējis. Pārvietojam saliktā veidā, jo ir tāda iespeja. Bet ir gadījies arī salikt un izjaukt. Vienīgais "mīnuss" - tā ietilpība - 4-5 cilvēki - tikai transporta variantā un ļoti draudzīgi. Makšķerēt ērti diviem, trim jau ir par šauru. Bet šāda izmēra laivām tāda problēma būs visām. Ar elektromotoru manā skatījumā ir par maz, bet ar 5zirgiem jau iet tīri labi.
24.maijs 2013, 22:32 | links
 
Maij@,
Busham, domāju ka arī Dulkānam, no finiera grīdas krāsa nelobās. Un tā pat vien peldot Bushu nevar uzdurt, lai to panāktu ir kārtīgi jāpacenšās. Es par Latvijā ražoto preci.
24.maijs 2013, 22:10 | links
 
Mums Hibo salipināja Laivu namā Sarķenē, kur pirkām. Bija jāmaksā, bet simboliski (paši jau uzdūrām).
24.maijs 2013, 18:35 | links
 
Nav Buši un Dulkani labāki par Hibo. Nekādas vainas laivai. Bet nu es arī drēbes nepērku zīmolu, tā kā katram savs :)
24.maijs 2013, 18:34 | links
 
Par Storm laivām man ir sarunāts tā, ka ja kas notiek remontēju Dulcan servisā, remonta izdevumus kompensē vairumnieks.
24.maijs 2013, 16:45 | links
 
Es savējo divas reizes nesu tur kur pirku!Uz laivu namu.Viņiem tur kaut kāds ķipa "meistars" pats līmējot.Līmē tā,ka esmu par 99% pārliecināts,ka es to laivu pa garantiju arī trešo reizi nesīšu remontēt.Tikai tad vairs to mājās nenesīšu.
24.maijs 2013, 15:48 | links
 
Nu kad jums vienreiz pieleks ka laba laiva nemaksā Lēti!Gribi pa lēto ņem Hibo,uzliec Parsuni un čakarējies-Vai arī.....
24.maijs 2013, 15:47 | links
 
Vai kāds var pateikt kā izpaužās garantija šīm laivām?
Man ir skaidrs Bush, Dulkan, Grot ... ražotājs ir Latvijā, aiznes, sataisi un lieto tālāk.
Kur nes garantijas laikā tādu Hibo vai Z-Ray?

Starp citu Grot Selva (S350KS) cena (cik maksā nezinu) 480,-

Bez tā ir labi jāsaprot vai tas ir tas, kas Jums vajadzīgs.
24.maijs 2013, 15:35 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager