Laivas un to motori

Domāju ka atšķirās tikai amperas, kas jādod tadā vai šitādā aķī. Tāpat kā mašīnas aķim, gribi lādēt visu dienu, dod ieksā 5A, gribi pa fikso iemauc 10, bet ne ilgi
17.septembris 2012, 22:18 | links
 
Par akumulatoriem un lādēšanu ir cita sadaļa http://www.copeslietas.lv/site/sarunas/topic/698/
17.septembris 2012, 21:15 | links
 
aiwa
Tad iedod risinājumu...kur pirkt(firmas)...mašīnu aķiem, laivu aķiem...
17.septembris 2012, 20:40 | links
 
iz dzīves, ap 80% (mans sec.) no mūsu veikalos nopērkamajiem 7Ah (želejnieki) AKB jauni veikalā nenodrošina uzrādīto ietilpību. Tā pat ,droši vien, ir ar auto AKB ! Uzrakstam =firmai nav nozīmes!
No Kīnas nāk vienkārši sū..., kuros svina ir pamaz! Salīdzinot parastu ar profesionālu AKB, vienādas ietilpības, svara atšķirība būs 1,5x. Tā kā secinājumus izdariet paši!!
17.septembris 2012, 20:31 | links
 
Cik man zināms, visiem ģeneratoriem ir strāvas regulātori (releji, tabļetkas, u.tt.) Un tie ir domāti, lai padotu attiecīgu lādēšanas strāvas daudzumu uz akumulatoru. Līdzīga situācija ir arī ar pirktajiem lādētājiem. Cik man zināms (normāliem ) lādētājiem ir iebūvētas automātiskas sistēmas, kuras neļauj izvārīt akumulatoru. Akumulatoru uzsilšana liecina par to, ka notiek pārāk strauja uzlādēšana.Un ar jebkuriem laivu akumulatoriem ir viena un tā pati problēma, tie tiek ātri un ilgstoši izlādēti un vienmēr tos gribas vienas sutkas laikā uzlādēt, tā lai var atkal veselu sutku ar to braukt.
Kas attiecas uz impulsa lādētājiem, tie ir izsenis slaveni ar to, ka tie ir vienīgais veids kā reaminēt vecus akumulatorus (skābiniekus), kuriem ir sabirušas plates. Bet pareizākais veids kā uzlādēt laivas akumulatoru kurš netiek pieslēgts pie benzīn motora kuram ir ģenerators, ir to lādēt ar iespējami mazāko uzlādes strāvu un vismaz 3 sutkas. Es nevaru spriest par visiem ražojuma lādētājiem , jo pats sev izvēlējos ar automātiski regulējamu ampermetru, tādēl līdz šim nav bijušas nekādas problēmas uzlādēt gan laivas akumulatorus , gan arī mašīnu akumulatorus līdz 140 amperstundām.
Bet ir patreiz aktualizējusies cita rakstura problēma gan pašam iegādājoties jaunu akumulatoru, gan vēl pāris paziņām un domāju, ka arī citiem copmaņiem varētu būt līdzīga situācija. Par cik Latvija ir inscinētas krīzes upuris, daudziem veikaliem nācās savu preci glabāt visus šos gadus. Un kad pircējs šobrīd iegādājas (itkā ) jaunu akumulatoru, tas ir savu kapacitāti zaudējis un būdams nelietots, tas ir atdeves ziņā puse no tā, kam vajadzētu būt. Ja kāds grib pastrīdēties, lai brauc pie manis, es parādīšu divus pilnīgi vienādus (laivu) aķīšus, viens 4 gadus lietots un otrs tur pat (nesen) nopirkts ar visu garantiju bet elektro motoru stumda uz pusi īsāku laiku kā vecais aķis.
Mainīt tādus nemaina, jo lampiņa (zaļā) deg uzlāde notiek, blīvumi vienādi, tā kā samierinies un krāj naudu citam.
17.septembris 2012, 19:26 | links
 
Lai būtu pa visam korekti, pie kādiem min motora apgriezieniem tas tiek nodrosināts??
17.septembris 2012, 15:50 | links
 
12v un 5 zs Hondai tam pat ir štekeris
17.septembris 2012, 15:46 | links
 
Lādēšanas strāva, pie 12V:
Nonda 5 zs - 3A
SUZUKI 5 zs - 6A
17.septembris 2012, 15:46 | links
 
jautājumi elektronikas doktoriem:
1. kāda strāva nāk ārā no autiņa vai laivas dzinēja ģeneratora?
2. vai ar to var lādēt akumulatoru?
17.septembris 2012, 15:28 | links
 
Izmanto tam paredzēto impulsa lādētāju un nebūs tādu jautājumu!
17.septembris 2012, 15:13 | links
 
Sorry, paceļas vecais jautājums-vajag, nedrīkst utt. Viens lādē ar nelielu strāvu-nepārkarsējot, otrs ar " super-puper" 5 režimu impulsu automātisko lādētāju, bet rezultāts ir viens un tas pats!!
17.septembris 2012, 15:09 | links
 
Nez vai tā būs taisnība, drīzāk tas droši vien ir atkarīgs no želejnieka.
Man eholotam ir mazais želejnieks 7Ah, tam internetā atradu pamācību - var gan tā gan tā, lādēt, nedrīkst tik pārsniegt 1.5A strāvu.

Autiņiem arī lietoju želejniekus jau padsmit gadus, ja vajag lādēju ar parastu lādētāju kontrolējot strāvu - trafs, diodes, jā tā ir pulsējoša līdzstrāva.

Nedomāju arī, ka autiņa ģenerators dotu baigos impulsus aķa lādēšanai, parasta līdzstrāva.
17.septembris 2012, 15:05 | links
 
mihails> želejnieku ar parasto ladētāju nedrīkst lādēt, vajag impulsu lādētāju.
17.septembris 2012, 14:46 | links
 
Kurš ir uzticamākais apkopes serviss? Vai Krasta 89? http://www.boatshop.lv/?op=Par%20piekaramo%20dzin%C4%93ju%20apkop%C4%93m%20un%20ieziemo%C5%A1anu.
17.septembris 2012, 14:37 | links
 
čau aiwa, gaidu profa komentārus:)
1.lād ierīce gela aķim darbojas pēc cita algoritma dodot strāvu 13,8volti, nevis 14,7 kā skābeniekam, un to visu vēl kontrolē procesors 5 lād režimos.
2. lādot ar 14,7 volti var sakarst sākt kust želeja , apakaļ nebiezējot, līdzpat aķa plīsumam.
tas tā prasti cik atceros
17.septembris 2012, 14:31 | links
 
usi, ja es būtu garantijas sniedzējs, es ne to vien uzrakstītu!!
17.septembris 2012, 13:44 | links
 
mihail, akm garantijas talona teksta autori ir citās domās kā aiwa
17.septembris 2012, 13:30 | links
 
mihails, vari droši!!
17.septembris 2012, 13:16 | links
 
Sveiki vīri - ir problēma man - noklajas mans ladetaijs Minnkota kas bija laivas želeja ākumulatoram - jautajums vai drīkst ladēt želeja āķiti ar parasto lādetaju 12V???
17.septembris 2012, 12:56 | links
 
Pārsvarā visiem motoriem ir uzraksts "THIS SIDE UP". Tā var likt uz šana. Ar rumpeli ir tā, ka tas var ūt atšķirīgās pusēs vai pa vidu. Stelle ir tāda ka cilindra var satecet eļļa, tad pie griešanas var gadīties labs sitiens. Ja nu ir sanacis ka satekl eļļa cilindra, tad jāskrūvē ārā sveces un jāgriež lai eļļa tiek ara. Tik velams izraut drošības pogu, lai elektrība neiet uz svecem
17.septembris 2012, 11:18 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager