Laivas un to motori

spiningist - sopļaks kaukāds tas Tavs meistars, atvaino :DD
...es ar motoriem ņemos jau 40 gadus...sākumā bija 62 un 66 markas benzīns, 76 jau bija baigā štelle, a 93 uzskatīja par raķešdegvielu... :))

bet visam benzīnam toreiz bija benzīna smarža...a tagad...khmm...zema oktānskaitļa degvielai jauc viskaut ko klāt (pārsvarā spirtu), lai oktānskaitli paceltu. bet sanāk tā, ka tas skaitlis ir "piedzīts", tb motors nedetonē, bet tomēr vajadzīgo jaudu nedabū, jo tai škaidītai degvielai nav vairs tā siltumspēja...turklāst, ja viņa dabū pastāvēt, tad gaistošās vielas aiziet bet zampa, kas aizkakā karbiķi u.c. paliek...
30.augusts 2012, 14:52 | links
 
To manim stāstīja to verķu remontmeistars ar vairāk kā 10 gadu stāžu... Līdz ar to bez īpašas analīzes un gudrošanās pieņēmu zināšanai. Ja dziļāk parok - 3% jau nav nekas.
30.augusts 2012, 14:41 | links
 
95 arī, turklāt ātrāk :)) bet nu, bagāts dara kā grib. verķi arī laiku pa laikam ir jāmaina galu galā :))

oktānskaitļa atšķirība starp 95 un 98 ir 3%, kas ir štrunts. nedrīkst liet degvielu ar zemāku oktānskaitli nekā paredzēts, tad var dzinēju sačakarēt. ar augstāku oktānskaitli neko sliktu nodarīt nevar...bet te jau visi mehānikas un ķīmija zinātņu profesori :DD
30.augusts 2012, 11:57 | links
 
ToDaddy
98 tos 2T verķus pavisam iznīcinās....
30.augusts 2012, 11:49 | links
 
spiningist - tas viss no 95 bendža, kuram klāt ir spirts un sazin kas vēl - tas "sazin kas" arī saēd šļaukas, salipina membrānas un viskauko citu ļaunu nodara. arī zāģiem, plāvējiem u.c.. Cik ta 98 dārgāks sanāk...

joprojām neticīgajiem tomiem iesaku ieliet 95 trauciņā un nolikt ārā, lai pastāv dažas dienas un tad paskatieties kas tur paliek, kad benzīns būs iztvaikojis...
30.augusts 2012, 11:44 | links
 
lacuks007 ,-PM
30.augusts 2012, 11:44 | links
 
Eļļa bij domāts zāģiem utt., merkurs 4T. Vēl piezīme - pagājušo gad samiīju šļaukas - pa 4 gadi cietas palika un nebij nemaz armētas (laikam neprasās ar). Jaunā uz liekuma atkan sadalījusies - būs jāmaina.... Kas pa kvalitāti..
30.augusts 2012, 11:28 | links
 
Man malta bija lidzigi. Bet ka saku liet 98 vins stradaja daudz patikamak. Kada atieciba lej ellu ar bendzu!?
Jautajums vai kads nezin jugla pie kanala nizire laivu boksu vai kisi vecmilgravja? Varbut kadam ir tur bokss un var paintereseties?
30.augusts 2012, 11:11 | links
 
Lacuks007
Protams 98 labāks, it kā mīkstāk strādā. Bet lej to kas pa rokai - pildi mašīnu un pie reizes kannu zāģiem, trimmeriem, laivas dzinējam. Ar eļļu gan jaucu mazos daudzumos, savādāk vēl lielāks sviests. Nu 2-taktniekā 98 var ne tik labi sastrādāt.
30.augusts 2012, 11:07 | links
 
Spiningist kadu lej?95? Iesaku pameiginat 98:)
Ta brauciens uz leisiem atcelas paliksu pie jamahas :) no ta pasa tirgona no ka nemu :) tik 5 zs
30.augusts 2012, 10:49 | links
 
Vai ir kāds ukraiņu gumijas laivas STORM lietotājs? Kāds viedoklis par šo laivu, kāda praksē ir šis laivas dēļu grīda.
30.augusts 2012, 10:01 | links
 
Manuprāt jebkuru tehniku lietojot ir jābūt kaut cik poņai par tās darbību. Savādāk sīkuma dēļ pazaudēts laiks, sačakarēta cope, servisa izmaksas.
Pašam Merkurs 4, ja bāku izbrauc sausu, tad dažreiz ir samērā grūti piešķilt - līdz parasta opcija - atgriez benžas korķi un mutiski padot spiedienu uz sek 3. Cik sapratu - salīp membrānas sūknī un šamais nogļuko. Tālāk viss štokos. Vai arī ielīp karbuļa adata - pielec, uzņem apgriezienus un noslāpst - iztek benža pat no korpusa - uzreiz krāns ciet, čoks vaļā, gāze ručkā - izvēdina cilindrus ap 10 reizes uzraujot, tālāk kā parasti šķiļ, neatverot krānu, darbojoties benža vēl karbulī ira un uzņemot apgriezienus vibrācija dara savu - viss normalizējas. Motors pirkts jauns, visi filri vietā. Laikam tā degviela ne tāda... Lieku reizi jaukties mehānismā nav labi :))
30.augusts 2012, 09:27 | links
 
3,7 kWx1,36= ZS
29.augusts 2012, 21:46 | links
 
Benzīnu šis toč lēja 95 varbūt arī no tā tās problēmas, par skrūvēm vismaz šim motoram nav bijis problēmu.
29.augusts 2012, 21:23 | links
 
5zs nu ja man ar ar maltu yamahu nebij problēmas(gandrīz) ; vnk vajag lietot 98 bendzu un nebūs tik daudz problēmas ar karbūzi. bet kas skrūvējas vaļā pats no sevis?
29.augusts 2012, 21:08 | links
 
Vīri, cik liels ir 3,7 kw ,motors(zs)?
29.augusts 2012, 21:04 | links
 
Sazvanīju, un no viņa teiktā:
Vienu sezonu nobrauca labi, apmēram 20-30 reizes (pircis jūlija beigās). Pēc tam pirmais ir salūzis slēdzis (doma kaut kas tajā iekšā), nākamais ir bijušas problēmas ar karburatoru, tas ir, daudz ir bijis jārausta lai iedarbinātu līdz vienreiz vispār nosprāga- remontā sataisīja. Kādu laiku ir gājis ļoti labi, tad atkal tā pati vaina. Uz doto brīdi ir problēmas ar aizdedzi vai ar karburatoru, var būt ar kaut ko citu un izpaužas, ka ir ļoti grūti iedarbināt. Problēmas ir bijušas arī , ka uz maziem apgriezieniem ir sācis raustīties.
Vismaz es domāju, ka tas varētu būt konkrēta motora brāķis, pārāk daudz problēmu.
Grūti spriest kas ir kas, bet pārējiem paziņām ir citu firmu motori un problēmu šiem nav. Kaut gan arī jaunas mašīnas ir atsauktas no tirdzniecības.
PS
Paziņa darbā nopirka 7 gadu vecu suzuki motoru, nobrauca 3 gadi bez remontiem un pārdeva tālā sakarā ar jauna iegādi.
29.augusts 2012, 21:04 | links
 
super! paldies :)
29.augusts 2012, 19:55 | links
 
Pagaidām kaimiņš nav sazvanāms, ceru šovakar sazvanīšu, tad uzrakstīšu sīkāk un konkrētāk.
29.augusts 2012, 19:12 | links
 
kuras skrūves nāk vaļā?
29.augusts 2012, 18:59 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager