Laivas un to motori

jeeska - ir starpība vairāki kg arī dažādu ražotāju 2.5-3.5hp motoriem. Suzuks laikam bija visvieglākais, bet precīzi svari tad jāskatās specenēs. Lielākiem motoriem atšķirība jau nav tikai cilindra resnumā un virzuļa gājienā (tipa darba tilpums), bet arī švunkrats ir smagāks, korpuss lielāks, ir priekšgaitas un pakaļgaitas ātrumi, nevis tikai F un N un atpakaļ brauc apgriežot motoru. Tur tie kg salasās.
4.aprīlis 2012, 09:44 | links
 
Par degvielas patēriņu tādam 2,5 ZS motoram nav ko iespringt. Ja uz copi brauc ar mašīnu, tad tā vairāk nosvilinās.
4.aprīlis 2012, 09:27 | links
 
Ar 2,5 ķēvīšu merku palielākā peļķē paskraidot no vietas uz vietu 1-2 litri nodedzinās. Cik jau kuru reizi nobraukā.
Daugavā pie mums gan viņam biki jaudas trūkst, pret straumi elementāri var 5l kanniņu izsvilināt :)
4.aprīlis 2012, 08:44 | links
 
Varbūt kāds var apskaidrot
2.5 un 3.5 Zs motoru svars ir ~17kg, bet 4-5zs motoru svars jau ~25kg. Starpība ir 8 kg.
Uz kā pamata rodas tā starpība? Vai tad jaudas ziņā ir tik liela atšķirība starp 3.5 un 4Zs motoriem.:-)
4.aprīlis 2012, 08:30 | links
 
Vairi , cik tad gara diena Tev skaitās ? No sešiem rītā , līdz 11 vakarā , ar 1,5 litra neizvilksi visu laiku velcējot , tāds motors vēl nav izdomāts .DDD
4.aprīlis 2012, 08:27 | links
 
Mercurs 4T, 4Zs. Pa dienu rudenī mētājot, velcējot (~50/50) 6m kocenē 1,1 - 1,5 litri. Ja ar pūsli 3,3m divatā tad + 20% (bez gonkošanas).
laikam 5 gadu laikā paliek cenas ziņā līdzvērtīgs elektro, jo cik sapratu elektro labs tiem kam ir aķi rotācijai (buss, traktors, kravinieks), ja nē - tad 5 gadu laikā toč samainīsi labi ja vienu reizi. Ja vairākdienieks - tad 2 vajag! + lādētājs kas cenas ziņā ir tuvu aķa cenai, savādāk jau nepielādēs starp rīta vakara copi daudz maz, ja ir kempings. Svars ar sanāk komplektam tas pats, tik vietas mazāk aizņem. Nezinu vi tā saregulējies, bet Jamahietis ņem diži vairāk, tas pēc lietotāja apstāsta (startējām no krasta, šis liek 4Zs fuela 2X2L pudeles līdzi....saka ka būs kāreiz, man 0,5 :))
4.aprīlis 2012, 08:23 | links
 
2,5 Merkury , braucot pilnā jaudā - 1 litrs stundā , velcējot ar minimālo jaudu , vai tuvu tam - 2 - 3 litri dienā , skatoties cik ilgi copēsi .
4.aprīlis 2012, 08:20 | links
 
Man SUZUKI 4hp ar 1,5 visu dienu velecējot, bet jāpaiet ručkā kāds gabaliņš, tad uz pusi vairāk
4.aprīlis 2012, 08:18 | links
 
Nu veci sadrukajusi! Paldies! Laikam japardod otrs auto un janem kads 5 zs vienigi jautajums kada ir degvielas pateresana starp 2,5 un 5 zs motoriem? Nemot vera kadas ir tagad benzina cenas :) butu dd tad nau problemas. Tapec jau ieliku krabi dd dzineju
4.aprīlis 2012, 08:06 | links
 
Elektro, benzīna ... Benzīna, elektro ... Ja paņemam tikai svaru, tad pamēģinat aiznest elektromotoru un aķi, un vēl štrumus kādus 100m līdz mašīnai :) Pusstundas čāpojiens garantēts ar ļoti biežām pīpauzēm :)))
3.aprīlis 2012, 19:54 | links
 
Bračin
Paskaties pa logu ārā....galīgi nav pavasaris.
Pa pautiņsvētkiem Volmārā nebūsi?
3.aprīlis 2012, 19:07 | links
 
Jeska ja Ļizočka blakus tad nekur tālāk par pirmo puduri netiksi :)) Vai tas benzīnnieks vai elektro motors :))) Lizy es tik ampelējos :) Pavasars :)
3.aprīlis 2012, 19:05 | links
 
Lizzy
Elektro motors ir domāts ezeros +/- 50ha, aizbraukšanai no vietas uz vietu, spiningošanai. Kopā ar benzīnieku lielajos ezeros, pārbraukšanai no vietas uz vietu, kas nav tālāk par 100m.:-).
Neiestāstīsi man ka ar el mot var pavelcēt, ja vēl vējelis un piepūšamā laiva.
Jā "samu" dzen labi arī pret vilni.....bet nav garantija ka izbrauksi krastā.
3.aprīlis 2012, 18:56 | links
 
jeeska: nu jau arī LV daudziem ir gan elektomotors, gan benzīna.... Iegādājoties elektromotoru lielākā kļūda ir tā, ka iepriekš neparēķina kāda slodze tam īsti būs jāiztur un attiecīgi cik jaudas tas patērēs... un arī akumulators tur nav pie vainas.
3.aprīlis 2012, 18:50 | links
 
Redzēju vienu el motoru pirms 4 gadiem Ķīpsalas istādē. Ja nemaldos attīstīt varēja 2,5Zs jaudu, bet....uz 45 minūtēm. Kas bija forši...baterijas bija kabatā ieliekamas (līdzīgas kā el skrūvgriežiem), lādējamas no piepīpētāja, 220, un visiem citiem strāvas avotiem.
Vis patīkamākais bija kad cenu nosauca....tajā laikā 2500eiro, papildus baterija 800eiro.:-)
3.aprīlis 2012, 18:49 | links
 
Lizzy, mūc.. tūliņ noēdīs
3.aprīlis 2012, 18:44 | links
 
Nešaubos,ka tādi ir,bet man nav nācies redzēt ar elektromotoru velcējošu amerikāni:)Laikam arī ar 2,5 vai 5 ZS motoru nē.Pamatā tomēr viņi izmanto priekšējo elektromotoru,lai klusi piebrauktu basu vietām,nevis lai velcētu.
3.aprīlis 2012, 18:44 | links
 
Lizzy,Tev tomēr piestāvētu tādas sievišķīgākas sarunas:)),nevis aķis,bendža:)
Tu tik painformē par savām copes vietām un laikiem,lai mēs varam mest līkumu un Tevi netracinātu ar saviem tarkšķošajiem motoriem:)Nevar zināt,ko izdomā satracināta sieviete.
3.aprīlis 2012, 18:41 | links
 
JA JA JA
Ekonomiskie motori un pilnīgais bezspēks.
Brāčiņ
Esmu pieredzējis ar diviem pilniem aķiem no kanāla ezerpriedēs neizbraukt, pret vēju.
Pastiept varu daudz , bet reizēm padomāju....nafig tas vajadzīgs...es taču braucu atpūsties. Tad jau labāk labā laivā ar labiem airiem:-)...arī ķeras labāk.
Lizzy
Tad cik tad tas ekoniomiskais motors izmaksā....divus benzīniekus. Beidz Lizzy...nesmīdini.:-)
Par tiem amerikāņiem...viņi tā darot....pasaki ko tie idioti nedara:-).
3.aprīlis 2012, 18:40 | links
 
Ja tu esi tāda kā bildē - tad nekāda cope mums nesanāks :))
3.aprīlis 2012, 18:38 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager