Akumulatora parametros ir ne tikai tā kapacitāte - Ah, bet arī starta strāva. Pieļauju, bet neesmu iedziļinājies, mazajiem aķīšiem, ar ko veiksmīgi var nobarot eholoti vai apgaismojumu, tā starta strāva var izrādīties pa švaku. Varbūt pat mazāk kaitīga motoram nekā pašam aķītim.
Man nav padomā neko mudrīt. Vajag 35-nieku, ielikšu 35-nieku. Kā teikt latviski - kaka jautājums!
Cik es saprotu, 35 Ah aķītis ļausies biežākām palaišanas reizēm nekā mazāks. Pieļauju,- ja gribēšu startēt biežāk kā reizi dažās minūtēs, akumulators nebūs paspējis uzlādēties, lai pilnvērtīgi startētos atkārtoti.
Uzzvani uz Hondas salonu, spēka produktu nodaļai, Aigaram, viņš tev apstiprinās, ka ražotāja parametri ir vēlamie. Cilvji liek visādus aķīšus, no močiem utt, bet ražotājam taču tevi piekāst nevajag, vai ne? Viņam ir vajadzīgs LAIMĪGS LIETOTĀJS un MARKAS PATRIOTS.
Pērkot labas lietas mudrīt nevajag, pēc tam būs jālabo....
Dadzīt - ritīga padomju cilvēka pieeja - uzskatīt, ka Hondā strādā vieni lohi, kas nezin paši ko raksta...a ģaģa vasja ieteiks lētāko un dusmīgāko risinājumu. :DD
Ja jau dzinējam naudu sakasīji, tad aķim taču arī palika :)))
Gatavojoties vasaras sezonai iepirku Honda BF20 ar el. starteri. Lietotāja rokasgrāmatā minēts, ka akumulatoram jābūt 12V vismaz 35 Ah.
Vai kāds lietpratējs un / vai profs man var izskaidrot, kāpēc nepieciešams tik jaudīgs akumulators? Tiešām nepietiktu ar kādu 20 Ah kārbiņu?
Cik tad strāvas tam starterim vajag, lai pielektu?
par 120ls neko praatiigu nenopirksi,, es personiigi skatos uz DULKAN laivaam,, vienu esmu noluureejis,,,DULKAN 290RL.,.,.CENA 370 ls,.,., motors outland par 150 ls,., elektro,.,.vasaraa nemshu ciet,.....
Es lietoju abus ,gan benzīnnieku un elektrisko,viss atkarīgs no vietas ,kur gribi copēt.Plašos ūdeņos izmanto benzīnu ,lai tiktu līdz zināmai vietai,pēc tam pāreju uz elektrisko ,lai varētu kārtīgi apsekot vietu.Vienīgais ,ka pagrūti; ja esi viens, tos visus pričendālus pārnest.
Es tam visam esmu izgājis cauri , ieteiktu nepirkt ne Navigātoru , ne elektro motoru . Jā nesanāk tāda tipa laiva ka BUCH vai Dunkan ar cieto grīdu , tad labāk plastikāta . Motoru arī , kaut vai kādu , bet benzinnieku . Pats nobraukāju ar elektro motoru vairāk ka 10 gadus , labs , jā nav vēja , viļņu un nav tālu jābrauc , bet pagājušo gad pārgāju uz benzinnieka , tagad uz elektromotoru atgriezties negribētu .
Vnk izlasīju SS.LV tādu sludinājumu. man pašlaik ir gumijas airu laivu, bet gribu iegādāties laivu ar piekaramu elektromotoru. Jautājums ir - kādu plastikāta, gumijas? Kuri elektromotori tāda veida laivām ir labāki?
Navigators nav trīsvietīga. Tas ir tā pat kā pateikt, ka Renault Twingo ir piecvietīgs auto. Sasēsties jau var...
Motors - elektro vai 2zs benzīns. Ta pats ražotājs uzrāda.
Gribu iegādāties labu laivu spiningošanai. Vai jēga ir pirkt plastikāta laivu? Cik ilgi tās kalpo? Piemēram laiva "Navigator III 400" piepūšama 3-vietīga no PVC materiāla par Ls 120.
Kā var pateikt, kādas jaudas elektromotors tādai laivai ir vajadzīgs?
ctx2,protams ka parastais aķis,un saprotu ka diļizlādes ir labāks(paredzēts),bet cilvēkam paskaidroju ka var arī ar tādiem aķiem braukt un nemaz ne tik slikti,vienkārši ciparos saputrojos:)