Laivas un to motori

addd [20.05.21]: Jon-Hill [11:18]: Šo visu noteikti nebūtu publiskojis, ja vien motors normāli būtu gājis- tas nākamajā copē turpināja slāpt un apskatot sveci, konstatēju, ka ir atkal samelojuši- tā pati melnā un nokvēpusī svece. Kā jau minēju- savu kāju tur nesperšu, jo veikto darbu kvalitāte ir maigi sakot nekāda, cipari neadekvāti un ja apkope skaitās tikai eļļas nomaiņa, tad to varu izdarīt arī pats ar savām 2 kreisajām rokām

Kruizers, 20.maijs 2021, 11:43

Labdien!
Slāpst tukšgaitā, velcējot vai pie apgriezieniem?
Cieņā.
Gan, gan. Nopirku sveci, tad jau nedēļas nogalē testēšu
20.maijs 2021, 14:37 | links
 
jorsiks [20.05.21]: Willy, 20.maijs 2021, 13:35
Man Merkurs 4hp 4 takti,pasutiju no Alika karburatou no 6hp un dzenskruvi6hp,atškiribu nejūtu,tikai tukšgaita svarstas!
Moš āķis tanī aizdedzē un cdi blokā
20.maijs 2021, 13:46 | links
 
Aļikā stipri lētāk sanāk, tik tas uzticamības moments
20.maijs 2021, 13:43 | links
 
RaimisD [10:35]: Iespējams kādam var noderēt.
Visiem interesentiem ir zināms, ka pēdējās paaudzes YAMAHA 4HP. 5HP un 6HP ir stipri līdzīgi. Vienādu kubatūru un pārējiem agregātiem.
Kas ir nepieciešams, lai 4 un 5nieku pārtaisītu par pilnvērtīgu 6nieku.
Bāzes motori F4B un F5A pērkam detaļas no F6C
Ir nepieciešamas.
Aizdedzes spole ar CDI bloku - 413 Eur
Karburators - 340 Eur
Dzenskrūve- 82 Eur
Kopā 835 Eur
Protams var spriedelēt par šāda pasākuma jēgu, resursu, degvielas patēriņu, garantiju utt.
Zinu vienu, tracina, ka bišķi pietrūkst, lai izceltu glisē un ir jāvelta milzums laika lielākiem pārbraucieniem.oAļikā Yamaha 6hp karb.78e dzenskrūve ap 20e...ar piegādi! aizdedzi sliknkus meklēt-ganjau ir!:)

Willy, 20.maijs 2021, 13:35

Man Merkurs 4hp 4 takti,pasutiju no Alika karburatou no 6hp un dzenskruvi6hp,atškiribu nejūtu,tikai tukšgaita svarstas!
20.maijs 2021, 13:42 | links
 
Willy [20.05.21]: Willy [3m]: RaimisD [10:35]: Iespējams kādam var noderēt.
Visiem interesentiem ir zināms, ka pēdējās paaudzes YAMAHA 4HP. 5HP un 6HP ir stipri līdzīgi. Vienādu kubatūru un pārējiem agregātiem.
Kas ir nepieciešams, lai 4 un 5nieku pārtaisītu par pilnvērtīgu 6nieku.
Bāzes motori F4B un F5A pērkam detaļas no F6C
Ir nepieciešamas.
Aizdedzes spole ar CDI bloku - 413 Eur
Karburators - 340 Eur
Dzenskrūve- 82 Eur
Kopā 835 Eur
Protams var spriedelēt par šāda pasākuma jēgu, resursu, degvielas patēriņu, garantiju utt.
Zinu vienu, tracina, ka bišķi pietrūkst, lai izceltu glisē un ir jāvelta milzums laika lielākiem pārbraucieniem.oAļikā Yamaha 6hp karb.78e dzenskrūve ap 20e...ar piegādi! aizdedzi sliknkus meklēt-ganjau ir!:)...vēl gan Pvn un muita klāt!:(
Tas caur motozip.lv tā pati Yamaha, norādītā ir gala cena, mīnus 10-15% atlaide, pazvanot Armandam
20.maijs 2021, 13:41 | links
 
Willy [20.05.21]: RaimisD [10:35]: Iespējams kādam var noderēt.
Visiem interesentiem ir zināms, ka pēdējās paaudzes YAMAHA 4HP. 5HP un 6HP ir stipri līdzīgi. Vienādu kubatūru un pārējiem agregātiem.
Kas ir nepieciešams, lai 4 un 5nieku pārtaisītu par pilnvērtīgu 6nieku.
Bāzes motori F4B un F5A pērkam detaļas no F6C
Ir nepieciešamas.
Aizdedzes spole ar CDI bloku - 413 Eur
Karburators - 340 Eur
Dzenskrūve- 82 Eur
Kopā 835 Eur
Protams var spriedelēt par šāda pasākuma jēgu, resursu, degvielas patēriņu, garantiju utt.
Zinu vienu, tracina, ka bišķi pietrūkst, lai izceltu glisē un ir jāvelta milzums laika lielākiem pārbraucieniem.oAļikā Yamaha 6hp karb.78e dzenskrūve ap 20e...ar piegādi! aizdedzi sliknkus meklēt-ganjau ir!:)
...vēl gan Pvn un muita klāt!:(
20.maijs 2021, 13:36 | links
 
RaimisD [20.05.21]: Iespējams kādam var noderēt.
Visiem interesentiem ir zināms, ka pēdējās paaudzes YAMAHA 4HP. 5HP un 6HP ir stipri līdzīgi. Vienādu kubatūru un pārējiem agregātiem.
Kas ir nepieciešams, lai 4 un 5nieku pārtaisītu par pilnvērtīgu 6nieku.
Bāzes motori F4B un F5A pērkam detaļas no F6C
Ir nepieciešamas.
Aizdedzes spole ar CDI bloku - 413 Eur
Karburators - 340 Eur
Dzenskrūve- 82 Eur
Kopā 835 Eur
Protams var spriedelēt par šāda pasākuma jēgu, resursu, degvielas patēriņu, garantiju utt.
Zinu vienu, tracina, ka bišķi pietrūkst, lai izceltu glisē un ir jāvelta milzums laika lielākiem pārbraucieniem.o
Aļikā Yamaha 6hp karb.78e dzenskrūve ap 20e...ar piegādi! aizdedzi sliknkus meklēt-ganjau ir!:)
20.maijs 2021, 13:35 | links
 
Jon-Hill [11:18]: Man domāt ar tām garantijām ir apm tā : ... ja nenobira pirmajos mēnešos, viss ok !! Cilēkam, kas kko bik saprot no dzelžiem tā garantija nafig nav vajadzīga ( pēdējais *grūdiens*), te viens prātīgi rakstija!! Bet, ja nobirs garantijas beigās,, paļubasu atradīs punktu, kur pisipīties, lai nemaksātu !! :)Tā pa lielam arī ir. Mana vēl gluži "svaigā" pieredze ar Laivu centru... pēc aizvadītās copes sezonas aizvedu uz kārtējo (motoram 2 sezonas) apkopi, lai saglabātos garantija. Pasūdzējos, ka slikti lec. Pēc kāda laika šie zvana var braukt pakaļ- cipars maigi sakot kodīgs. Sāku skaidrot kas un kā- esot tīrījuši karburatoru un tas neietilpst apkopē... Nu labi. Biju saērcinārs, bet atradām kopsaucēju. Pienāk šī gada maijs, motors lec vēl sliktàk, pie lieliem, vēlāk pie maziem apgriezieniem slāpa nost. Tā čakarējoties vienā brīdī nepamanīju (sajutu), ka motors nedzesējas. Protams, cope beidzās. Izpūtu, tāpat nedzesējas. Apskatīju sveci- orģinālā pavisam melna! Tā saucās kvalitāte! Cope sačakarēta! Neko. Vedu motorīti uz Rīgu. Veselas 2 nedēļas marinēja, sarēķināja kosmisku ciparu, jo redz garantija neko tādu nesedz. Motora slāpšana esot saistīta ar to, ka motorītī smiltis... Sagadīšanās vai kā, bet tieši pirms manis viens čalis nodeva identisku motoru ar vārdiem, ka motorā ir smiltis. Savukārt pats līdz nedzesēšanai "izmocīju" pusotru bāciņu ar iepriekšējā dienā Nestē iegādātu 98-to un smiltis tur galīgi nekādas nevarēja būt, ja vien paši apkopē viņas neiebēra. Pirms braukšanas uz servisu vēl pārprasīju vai svece nomainīta uz ko saņēmu apstiprinošu atbildi. Ar servisa vadītāju bija visai karsta saruna, kā rezultātā viņš paziņoja, ka droši varu vairs pie viņiem nebraukt! Lieki teikt, ka tā arī nedarīšu un arī citiem Laivu centru neieteiktu. Šo visu noteikti nebūtu publiskojis, ja vien motors normāli būtu gājis- tas nākamajā copē turpināja slāpt un apskatot sveci, konstatēju, ka ir atkal samelojuši- tā pati melnā un nokvēpusī svece. Kā jau minēju- savu kāju tur nesperšu, jo veikto darbu kvalitāte ir maigi sakot nekāda, cipari neadekvāti un ja apkope skaitās tikai eļļas nomaiņa, tad to varu izdarīt arī pats ar savām 2 kreisajām rokām

Kruizers, 20.maijs 2021, 11:43


Man arī tā nelaime bija veikt garantijas apkopes šajā saucamajā centrā. Pirmajā apkopē bija aizmirsuši par motoru un krietni pēc solītā termiņa nācās atgādināt par sevi. Mēdz ekonomēt arī uz eļļu. Otrajā apkopē dzinējā līmenis bija zem min atzīmes. pirms darbināt nācās mājās pašam papildināt.
20.maijs 2021, 13:32 | links
 
Jon-Hill [11:18]: Šo visu noteikti nebūtu publiskojis, ja vien motors normāli būtu gājis- tas nākamajā copē turpināja slāpt un apskatot sveci, konstatēju, ka ir atkal samelojuši- tā pati melnā un nokvēpusī svece. Kā jau minēju- savu kāju tur nesperšu, jo veikto darbu kvalitāte ir maigi sakot nekāda, cipari neadekvāti un ja apkope skaitās tikai eļļas nomaiņa, tad to varu izdarīt arī pats ar savām 2 kreisajām rokām

Kruizers, 20.maijs 2021, 11:43


Labdien!
Slāpst tukšgaitā, velcējot vai pie apgriezieniem?
Cieņā.
20.maijs 2021, 13:25 | links
 
Tā garantija - ja brauc normāli un rokas aug no pareizās vietas ir vajadzīga pirmajam gadam, ja lūzīs tad ātri. Ja brauc daudz - nu gandrīz katru dienu - tad gan tā garantija ir noderīga. Tā piemēram 5hp Merkūrs otrās vasaras beigās nomira, sanāca daudz skaidas sazāģēt un par brīnumu garantijas laikā visu saveda kārtībā, pat bez lamāšanās.
20.maijs 2021, 11:46 | links
 
Jon-Hill [20.05.21]: Man domāt ar tām garantijām ir apm tā : ... ja nenobira pirmajos mēnešos, viss ok !! Cilēkam, kas kko bik saprot no dzelžiem tā garantija nafig nav vajadzīga ( pēdējais *grūdiens*), te viens prātīgi rakstija!! Bet, ja nobirs garantijas beigās,, paļubasu atradīs punktu, kur pisipīties, lai nemaksātu !! :)
Tā pa lielam arī ir. Mana vēl gluži "svaigā" pieredze ar Laivu centru... pēc aizvadītās copes sezonas aizvedu uz kārtējo (motoram 2 sezonas) apkopi, lai saglabātos garantija. Pasūdzējos, ka slikti lec. Pēc kāda laika šie zvana var braukt pakaļ- cipars maigi sakot kodīgs. Sāku skaidrot kas un kā- esot tīrījuši karburatoru un tas neietilpst apkopē... Nu labi. Biju saērcinārs, bet atradām kopsaucēju. Pienāk šī gada maijs, motors lec vēl sliktàk, pie lieliem, vēlāk pie maziem apgriezieniem slāpa nost. Tā čakarējoties vienā brīdī nepamanīju (sajutu), ka motors nedzesējas. Protams, cope beidzās. Izpūtu, tāpat nedzesējas. Apskatīju sveci- orģinālā pavisam melna! Tā saucās kvalitāte! Cope sačakarēta! Neko. Vedu motorīti uz Rīgu. Veselas 2 nedēļas marinēja, sarēķināja kosmisku ciparu, jo redz garantija neko tādu nesedz. Motora slāpšana esot saistīta ar to, ka motorītī smiltis... Sagadīšanās vai kā, bet tieši pirms manis viens čalis nodeva identisku motoru ar vārdiem, ka motorā ir smiltis. Savukārt pats līdz nedzesēšanai "izmocīju" pusotru bāciņu ar iepriekšējā dienā Nestē iegādātu 98-to un smiltis tur galīgi nekādas nevarēja būt, ja vien paši apkopē viņas neiebēra. Pirms braukšanas uz servisu vēl pārprasīju vai svece nomainīta uz ko saņēmu apstiprinošu atbildi. Ar servisa vadītāju bija visai karsta saruna, kā rezultātā viņš paziņoja, ka droši varu vairs pie viņiem nebraukt! Lieki teikt, ka tā arī nedarīšu un arī citiem Laivu centru neieteiktu. Šo visu noteikti nebūtu publiskojis, ja vien motors normāli būtu gājis- tas nākamajā copē turpināja slāpt un apskatot sveci, konstatēju, ka ir atkal samelojuši- tā pati melnā un nokvēpusī svece. Kā jau minēju- savu kāju tur nesperšu, jo veikto darbu kvalitāte ir maigi sakot nekāda, cipari neadekvāti un ja apkope skaitās tikai eļļas nomaiņa, tad to varu izdarīt arī pats ar savām 2 kreisajām rokām
20.maijs 2021, 11:43 | links
 
Man domāt ar tām garantijām ir apm tā : ... ja nenobira pirmajos mēnešos, viss ok !! Cilēkam, kas kko bik saprot no dzelžiem tā garantija nafig nav vajadzīga ( pēdējais *grūdiens*), te viens prātīgi rakstija!! Bet, ja nobirs garantijas beigās,, paļubasu atradīs punktu, kur pisipīties, lai nemaksātu !! :)
20.maijs 2021, 11:18 | links
 
Ja šo pārbūvi es veicu YAMAHAs servisā es nezaudēju garantiju.
Jautājums. Cik lietderīga ir garantija, jo zinām, ka katra apkope ( eļļas maiņa dzinējā, reduktorā, pāris punktu saeļļošana ) izmaksā 40+. To bez problēmām var izdarīt arī pats un iespējams pat rūpīgāk. Kā pēc Jūsu domām, cik liela varbūtība, ka 5 garantijas gadu laikā pie sakarīgas apkopes un regulāras eļļas maiņas var kkas nobirt pa nopietno. Vai ir bijuši precedenti , ka garantija reāli noderēja.
20.maijs 2021, 10:56 | links
 
Iespējams kādam var noderēt.
Visiem interesentiem ir zināms, ka pēdējās paaudzes YAMAHA 4HP. 5HP un 6HP ir stipri līdzīgi. Vienādu kubatūru un pārējiem agregātiem.
Kas ir nepieciešams, lai 4 un 5nieku pārtaisītu par pilnvērtīgu 6nieku.
Bāzes motori F4B un F5A pērkam detaļas no F6C
Ir nepieciešamas.
Aizdedzes spole ar CDI bloku - 413 Eur
Karburators - 340 Eur
Dzenskrūve- 82 Eur
Kopā 835 Eur
Protams var spriedelēt par šāda pasākuma jēgu, resursu, degvielas patēriņu, garantiju utt.
Zinu vienu, tracina, ka bišķi pietrūkst, lai izceltu glisē un ir jāvelta milzums laika lielākiem pārbraucieniem.
20.maijs 2021, 10:35 | links
 
Šodien izmēģināju savu Yamaha 5hp uz 370 Dulkana. Super,man patika. Velcēt vispār super. Kluss, priekš 5hp jaudīgs, vibrācija minimāla.
19.maijs 2021, 19:00 | links
 
Varbūt kādam interesē 2T 20zs Mercury dzinējs? Motors ejošs, tik izjaukts reduktors.
Cena 180eur. 29516961
19.maijs 2021, 18:46 | links
 
JIG.LV [18.05.21]: Pateicos, bet man vajadzētu uz kādu metru +

RaimisD, 18.maijs 2021, 12:39

nu tad http://www.boatshop.lv/lv/piekaramie-dzineji/aprikojums-dzinejs/rumpela-pagarinatajs-teleskopisks
Pateicos, tas der. Iestrādāšu kardānu motora galā un būs pa pirmo.
18.maijs 2021, 19:25 | links
 
Paldies labais cilvēk, par izsmeļošu atbildi. Bez sarkasma
18.maijs 2021, 19:21 | links
 
Kuģošanas līdzekļi un to motori, kurus reģistrē CSDD
motorlaivas (ūdenssportam un izklaidei paredzēts atklāta tipa kuģošanas līdzeklis bez klāja un atsevišķām, no ūdens aizsargātām telpām cilvēkiem. Tas paredzēts braukšanai, galvenokārt izmantojot iekšdedzes dzinēju vai elektromotoru, kura jauda ir lielāka par 3,7 kW. Kuģošanas līdzekļa garums ir lielāks par 2,5 metriem);

airu laivas (atklāta tipa kuģošanas līdzeklis, kas paredzēts braukšanai, izmantojot airi (airus) vai motoru, kura jauda nepārsniedz 3,7 kW). Airu laivas reģistrē brīvprātīgi, izņemot gadījumus, ja pašvaldība vai cits iekšējo ūdeņu īpašnieks tam piederošajos iekšējos ūdeņus ir paredzējis airu
laivu reģistrēšanu;
https://www.csdd.lv/vispareji-kugosanas-lidzeklu-registracijas-nosacijumi/kugosanas-lidzekli-kurus-registre-csdd
18.maijs 2021, 19:05 | links
 
Pateicos, bet man vajadzētu uz kādu metru +

RaimisD, 18.maijs 2021, 12:39


nu tad http://www.boatshop.lv/lv/piekaramie-dzineji/aprikojums-dzinejs/rumpela-pagarinatajs-teleskopisks
18.maijs 2021, 19:02 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager