Laivas un to motori

Paldies visiem par viedokļiem
6.janvāris 2021, 08:15 | links
 
Jonius [05.01.21]: 180 eiro ir kaut kā nu pārāk pārspīlēti. Vieglajai mašīmai sanāk apkopi sataisīt par tādu naudu.
Jā, šajā gadījumā apkopes izmaksas un impelera maiņa izmaksātu aptuveni 180euro. Apkopes tiek veiktas Laivu centrā. Tur jau arī ir tā lielā dilemma- motoram ir 5gadu garantija- neved uz apkopi, zaudē garantiju
6.janvāris 2021, 08:15 | links
 
Domaataajs [05.01.21]: Degvielas filtru vajag ielikt sistēmā. Tā tas laikam iepriekš bija domāts.
Hmmm.. Pirmo reizi dzirdu par ko tādu.. Kur meklet sīkāku informaciju? Ir interese uzzināt vairāk. To dara ari jauniem motoriem?
6.janvāris 2021, 08:01 | links
 
Degvielas filtru vajag ielikt sistēmā. Tā tas laikam iepriekš bija domāts.
5.janvāris 2021, 23:09 | links
 
Kas ir degvielas stabilizators?

nelietotaajs, 5.janvāris 2021, 22:18


Ieraksti google "Degvielas stabilizators MOTUL", to iesaka pielit degvielai, ja tā stāv ilgāku laiku. Tas palīdz risināt problēmu ar nogulsnēm, kas savukārt rada problēmas mazajiem motoriem. Ceru, ka nesarunāju muļķības,
5.janvāris 2021, 22:33 | links
 
Kas ir degvielas stabilizators?
5.janvāris 2021, 22:18 | links
 
180 eiro ir kaut kā nu pārāk pārspīlēti. Vieglajai mašīmai sanāk apkopi sataisīt par tādu naudu.

Jonius, 5.janvāris 2021, 21:29


Starpcitu, kur var iegādāties Mercury oriģinālas detaļas par 15 eur?
5.janvāris 2021, 22:15 | links
 
Nesatraucies par tīrību ielies maģistrāles filtri;nu un aizmirsti

bums, 5.janvāris 2021, 21:19



Šo nesapratu līdz galam, piedod.. Es personīgi ceru, ka izvairīties no karburatora tīrīšanas palīdzēs 3 elementāras lietas:
- neizbraukt tukšu karburatoru pēc copes (biju sapratis otrādāk)
- degviela tikai neste 98 (to zināju)
- stabilizators pie degvielas (uz šo ceru visvairāk).


degvielas stabilizators
5.janvāris 2021, 22:14 | links
 
180 eiro ir kaut kā nu pārāk pārspīlēti. Vieglajai mašīmai sanāk apkopi sataisīt par tādu naudu.
5.janvāris 2021, 21:29 | links
 
Nesatraucies par tīrību ielies maģistrāles filtri;nu un aizmirsti
5.janvāris 2021, 21:19 | links
 
Tas ir pizdec Cik tad viņi ņem par darba stundu ?
5.janvāris 2021, 21:18 | links
 
Jonius [05.01.21]: sigi [19:23]: Nesen vedu pie meistara savu Mercury 3.5 uz apkopi/ieziemosanu. Vins teica, ka mainit impeleru bez vajadzibas nevajag. Jaseko lidzi struklai, ja viss strada, lai iet. Ja strukla pazud, tad gan darbinat vairs nevar un steidzami javed tas mainīt.

Cik zinu, Mercuram serviss ir 5 gadi, ja pirkts uz privatpersonu un veiktas oficialas apkopes, ja juridisku personu, tad 2gadi.

Mans motors savulaik bija iegadats uz juridisku personu, tadel garantija vairs nebija. Kad zvaniju uz oficialo servisu, vini teica to pasu, motors jaieziemo un vajadzetu nomainit impeleru, kas katrus 3 gadus ir jamaina. Viss jau butu labi, bet summa par visu kopa plus ellas maina bija vairak kā tresdala no motora vertibas.

Es personigi planoju sekot struklai, bet nu, iespejams pie nakamas apkopes bus jaludz parbaudit to impelera nodilumu un mos jauzliek jauns..Nu nu, ir bijuši ne viens vien tādi strūklas sekotāji (nekā personīga), un pašam ar tā bija gadījies, pamanīju tikai tad, kad pārbraucienā sāka pazust jauda un sāka šķaudīt. Manā gadījumā paldies dievam pārkaršanas seku nebija.
Labāk nomainīt regulāri un braukt mierīgi.
Impelllera cena nav tik liela lai riskēt, tiko sev Suzukai 15 eiro origināls,nezinu cik Rīgā par maiņa maksā.?
Man pazinoja, ka apkope ieklaujot impelera mainu izmaksas ap 180eur. Nezinu vai tas daudz vai maz.. Man likās mazliet par daudz.

Mani vairak uztrauc mazo motoru cimperligums pret degvielas tiribu utt. Nekad nezini vai tiksi mājās :)
5.janvāris 2021, 20:36 | links
 
sigi [05.01.21]: Nesen vedu pie meistara savu Mercury 3.5 uz apkopi/ieziemosanu. Vins teica, ka mainit impeleru bez vajadzibas nevajag. Jaseko lidzi struklai, ja viss strada, lai iet. Ja strukla pazud, tad gan darbinat vairs nevar un steidzami javed tas mainīt.

Cik zinu, Mercuram serviss ir 5 gadi, ja pirkts uz privatpersonu un veiktas oficialas apkopes, ja juridisku personu, tad 2gadi.

Mans motors savulaik bija iegadats uz juridisku personu, tadel garantija vairs nebija. Kad zvaniju uz oficialo servisu, vini teica to pasu, motors jaieziemo un vajadzetu nomainit impeleru, kas katrus 3 gadus ir jamaina. Viss jau butu labi, bet summa par visu kopa plus ellas maina bija vairak kā tresdala no motora vertibas.

Es personigi planoju sekot struklai, bet nu, iespejams pie nakamas apkopes bus jaludz parbaudit to impelera nodilumu un mos jauzliek jauns..
Nu nu, ir bijuši ne viens vien tādi strūklas sekotāji (nekā personīga), un pašam ar tā bija gadījies, pamanīju tikai tad, kad pārbraucienā sāka pazust jauda un sāka šķaudīt. Manā gadījumā paldies dievam pārkaršanas seku nebija.
Labāk nomainīt regulāri un braukt mierīgi.
Impelllera cena nav tik liela lai riskēt, tiko sev Suzukai 15 eiro origināls,nezinu cik Rīgā par maiņa maksā.?
5.janvāris 2021, 20:23 | links
 
Pārdomāju jāmaina Hondim 2 reduktora blīvslēgi pie viena nomainīšu arī impleri Faktski pie tādiem noskrējieniem būs jāmaina ar visu sūknīša korpuss
5.janvāris 2021, 20:05 | links
 
Kā jebkura detaļa arī imblers dilst /kā nekā gumija/un noķert to momentu kad tas noklājies var palaist garām Garantijas motoram vajadzētu mainīt ja servis to saka ,bet tam jābūt uzrādītam servisa specifikācijā ,jo pēc tam pierādīt ka nēsi kamielis būs grūti.

bums, 5.janvāris 2021, 16:11

Man Hondai divniecei implers nav mainīts no dzimšanas tas ir no 1990 gada Kamēr čurās ar spiedienu -nemainīšu :)
5.janvāris 2021, 19:56 | links
 
Nesen vedu pie meistara savu Mercury 3.5 uz apkopi/ieziemosanu. Vins teica, ka mainit impeleru bez vajadzibas nevajag. Jaseko lidzi struklai, ja viss strada, lai iet. Ja strukla pazud, tad gan darbinat vairs nevar un steidzami javed tas mainīt.

Cik zinu, Mercuram serviss ir 5 gadi, ja pirkts uz privatpersonu un veiktas oficialas apkopes, ja juridisku personu, tad 2gadi.

Mans motors savulaik bija iegadats uz juridisku personu, tadel garantija vairs nebija. Kad zvaniju uz oficialo servisu, vini teica to pasu, motors jaieziemo un vajadzetu nomainit impeleru, kas katrus 3 gadus ir jamaina. Viss jau butu labi, bet summa par visu kopa plus ellas maina bija vairak kā tresdala no motora vertibas.

Es personigi planoju sekot struklai, bet nu, iespejams pie nakamas apkopes bus jaludz parbaudit to impelera nodilumu un mos jauzliek jauns..
5.janvāris 2021, 19:23 | links
 
Pārbaudīt jau var - bet reāli man apkopēs, kad vēl bija garantija neviens viņu (kāju) vaļā nejauca-samēra spiedienu uz hermētiskumu kājai - ielej eļļu un viss. Čoms pēc 10 gadiem mainīja to impelleri un tad tikai tapēc ka strūkla palika vājāka...
Kāda pārējiem pieredze ? es tik tā pēc savu paziņu pieredzes - nu nejauc ik pa 2-3 gadi šitos mazos vaļā...
5.janvāris 2021, 17:47 | links
 
Kā jebkura detaļa arī imblers dilst /kā nekā gumija/un noķert to momentu kad tas noklājies var palaist garām Garantijas motoram vajadzētu mainīt ja servis to saka ,bet tam jābūt uzrādītam servisa specifikācijā ,jo pēc tam pierādīt ka nēsi kamielis būs grūti.
5.janvāris 2021, 16:11 | links
 
bums [Vakar]: Tādu jau grēks neremontēt Jāizņem buktes un jānobalansēkur vest remontēt? iesakat kautko

Driftingo, 5.janvāris 2021, 10:16

Noņem no motora un pašu skruvi ieved Valdeķu 1 Prizmas Rotiņa Veikals it kā ciet ,bet sameklē raivo
5.janvāris 2021, 16:08 | links
 
osscar [05.01.21]: ja spiediens brīvgaitā normāls no cauruma, tad imho nav vērts..man 5niekam padsmit gadi un vēl oriģinālais labi kalpo...ja pa sauso nedarbina motoru tad jau jams kalpo labi,,2 -3 gadi liekas baigi maz.
Ja no tehnikas neko nejēdz tad uzticies rekomendācijām! Tohatsu rekomendē mainīt katrus 24 mēnešus. Esmu pārliecināts, ka tas impelleris ir 100 kārbībā, bet lai nākošos 3 gadus nesanāktu nepatikšanas ar dzesēšanu labāk nomaini.
5.janvāris 2021, 14:44 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager