Laivas un to motori

21.jūlijs 2020, 08:09 | links
 
Tev nevajag placināt, bet nobaulēt kantīti kā sēnei. Sit ar āmuru nevis pa 'pieri', bet pa kantītēm. Sākumā patrennējies uz kādu alumīnija vai kapara stienīti, lai saprastu kā tas darās. Vēl vari ar metāla zāģīti pa diametru iezāģēt gropi un uzlikt sprostgredzenu. Ķengura variants šai gadījumā ir neforš ar to, ka ķīlējot tā plāksnīte vairs negriezīsies attiecībā pret skrūvi un bojās tranci.
Davis-Di [Vakar]: Kādam varbūt ir ieteikumi.

Minikota elektromotoram , krīt nost tā šeiba, kas ir skrūves galā lai piestiprinātu motoru pie tranča.
Mēģināju ar āmuru galu pataisīt platāku nekas baigi nesanāca, krīt nost vienalga.
Jurik, 20.jūlijs 2020, 15:07


Pa lielam tā arī darīju ar āmuri situ pa maliņu un taisīju platāku, tiesa tur nav daudz vietas kur izvērsties un stipri sist nevar jo apakšā plastmasa izšķīdis beigas!
Par sprostgredzenu jau aizdomājos - jābrauc uz veikalu piemeklēt pēc potenciālā diametra , nav nekā tāda mājās.
Tā flekša tēma ir tricky - neesmu pārliecināts vai izdosies labi iezāģēt.
Būtu vismaz pusautomāts, uzmetinātu lielāku galviņu, bet nav!

Kaut ko domāšu!

Bet paldies par idejām!
21.jūlijs 2020, 01:55 | links
 
Paldies par informāciju!
20.jūlijs 2020, 21:52 | links
 

Šeit izlasīju. Varbūt novecojusi info. Vispār rakstīt 2017 gad
20.jūlijs 2020, 20:43 | links
 
Diezgan jocīgi kad rakstītais atšķirās no teiktā. CSDD arī atradu tādu teikumu, ka nav obligāti jāreģistrē līdz 36.8kw.
Manā pusē ne viens neko nepārbauda un protokolus neraksta.
Rīdzinieki gan jau labāk zina :))))jums visu skaidro ātri un dārgi:)).

Jonius, 20.jūlijs 2020, 20:00


Neatškiras jau, tikai debīli noformulēts, divos secīgi sekojošos teikumos aprakstītas dažadas lietas - motora reģistrācija un motora lietošanas tiesību pierādīšana. Būtībā gribējuši tikai pateikt, ka ja motors 5+ līdz 50Hp, tas var karāties piesaistīts pie kādas laivas , bet staipīt pa citām laivām var ar to pašu tehnisko pasi no pirmās laivas. A ja staipa 50+, tad obligāts atsevišķs papīrs uz motoru (ja ierakstīosi tehniskā pasē, tad tikai uz tās arī varēsi lietot, pārlikt nedrīkts)
20.jūlijs 2020, 20:37 | links
 
gonzalless [20.07.20]: Jonius [34m]: zaraza [17:56]: Dzinējam līdz 50 hp nav jābūt reģistrētam.

Jonius, 20.jūlijs 2020, 16:09

ir jābūt reģistrētam visam virs 3,7kw, policija ātri un dārgi paskaidros... :D

Nu ir tur tizls formulējums,es kādreiz speciāli CSDD interesējos... Pēc formulejuma tur it kā ir izņēmums, ka "Izmaiņas nereģistrē, ja mazizmēra kuģošanas līdzeklim īslaicīgi izmanto citu uzkarināmo motoru (kas nav norādīts reģistrācijas apliecībā), kura jauda nepārsniedz 36,8 kW", bet kā man paskaidroja, tad tas nenozīmē, ka motoram nav jābūt jau reģistrētam kopā ar laivu vai bez tās...
Tur tālākais teksts bija, ka Ja mazizmēra kuģošanas līdzeklim izmantojamā uzkarināmā motora jauda ir lielāka par 36,8 kW, tā izmantošanas tiesības persona apliecina ar attiecīgu Ceļu satiksmes drošības direkcijas izsniegtu reģistrācijas apliecību vai izziņu par mazizmēra kuģošanas līdzekļa motora piederību" Nosacīti pēc loģikas it kā izrietētu ka mazākiem 36,8 kW nevajag, bet, kā man paskaidroja, izmantošanas tiesību apliecinājumam juridiski nav nekāda sakara ar reģistrāciju, reģistrētam jābūt, vienkārši virs 50HP , ja grib kārt motoru uz vairākām laivām, tad obligāti jābūt tam atseviķi reģistrētam, a ja mazāk, tad var iztikt ar reģistrācijas apliecību no citas laivas, kurai tas motors ieraktīts kopā ar laivu.Diezgan jocīgi kad rakstītais atšķirās no teiktā. CSDD arī atradu tādu teikumu, ka nav obligāti jāreģistrē līdz 36.8kw.
Manā pusē ne viens neko nepārbauda un protokolus neraksta.
Rīdzinieki gan jau labāk zina :))))jums visu skaidro ātri un dārgi:)).Izlasām kārtīgi CSDD mājās lapu, nav tur tādas info, ka 36.8kw nav jāregistrē. Virs 3.7kw visi motori ir jāregistrė.
Var lūdzu precizāk vietu kur motoru registrāciju neviens nepārbauda?
Precīzāk vietu nevar.
20.jūlijs 2020, 20:36 | links
 
Jonius [20.07.20]: zaraza [17:56]: Dzinējam līdz 50 hp nav jābūt reģistrētam.

Jonius, 20.jūlijs 2020, 16:09

ir jābūt reģistrētam visam virs 3,7kw, policija ātri un dārgi paskaidros... :D

Nu ir tur tizls formulējums,es kādreiz speciāli CSDD interesējos... Pēc formulejuma tur it kā ir izņēmums, ka "Izmaiņas nereģistrē, ja mazizmēra kuģošanas līdzeklim īslaicīgi izmanto citu uzkarināmo motoru (kas nav norādīts reģistrācijas apliecībā), kura jauda nepārsniedz 36,8 kW", bet kā man paskaidroja, tad tas nenozīmē, ka motoram nav jābūt jau reģistrētam kopā ar laivu vai bez tās...
Tur tālākais teksts bija, ka Ja mazizmēra kuģošanas līdzeklim izmantojamā uzkarināmā motora jauda ir lielāka par 36,8 kW, tā izmantošanas tiesības persona apliecina ar attiecīgu Ceļu satiksmes drošības direkcijas izsniegtu reģistrācijas apliecību vai izziņu par mazizmēra kuģošanas līdzekļa motora piederību" Nosacīti pēc loģikas it kā izrietētu ka mazākiem 36,8 kW nevajag, bet, kā man paskaidroja, izmantošanas tiesību apliecinājumam juridiski nav nekāda sakara ar reģistrāciju, reģistrētam jābūt, vienkārši virs 50HP , ja grib kārt motoru uz vairākām laivām, tad obligāti jābūt tam atseviķi reģistrētam, a ja mazāk, tad var iztikt ar reģistrācijas apliecību no citas laivas, kurai tas motors ieraktīts kopā ar laivu.Diezgan jocīgi kad rakstītais atšķirās no teiktā. CSDD arī atradu tādu teikumu, ka nav obligāti jāreģistrē līdz 36.8kw.
Manā pusē ne viens neko nepārbauda un protokolus neraksta.
Rīdzinieki gan jau labāk zina :))))jums visu skaidro ātri un dārgi:)).
Izlasām kārtīgi CSDD mājās lapu, nav tur tādas info, ka 36.8kw nav jāregistrē. Virs 3.7kw visi motori ir jāregistrė.
Var lūdzu precizāk vietu kur motoru registrāciju neviens nepārbauda?
20.jūlijs 2020, 20:31 | links
 
zaraza [20.07.20]: Dzinējam līdz 50 hp nav jābūt reģistrētam.

Jonius, 20.jūlijs 2020, 16:09

ir jābūt reģistrētam visam virs 3,7kw, policija ātri un dārgi paskaidros... :D

Nu ir tur tizls formulējums,es kādreiz speciāli CSDD interesējos... Pēc formulejuma tur it kā ir izņēmums, ka "Izmaiņas nereģistrē, ja mazizmēra kuģošanas līdzeklim īslaicīgi izmanto citu uzkarināmo motoru (kas nav norādīts reģistrācijas apliecībā), kura jauda nepārsniedz 36,8 kW", bet kā man paskaidroja, tad tas nenozīmē, ka motoram nav jābūt jau reģistrētam kopā ar laivu vai bez tās...
Tur tālākais teksts bija, ka Ja mazizmēra kuģošanas līdzeklim izmantojamā uzkarināmā motora jauda ir lielāka par 36,8 kW, tā izmantošanas tiesības persona apliecina ar attiecīgu Ceļu satiksmes drošības direkcijas izsniegtu reģistrācijas apliecību vai izziņu par mazizmēra kuģošanas līdzekļa motora piederību" Nosacīti pēc loģikas it kā izrietētu ka mazākiem 36,8 kW nevajag, bet, kā man paskaidroja, izmantošanas tiesību apliecinājumam juridiski nav nekāda sakara ar reģistrāciju, reģistrētam jābūt, vienkārši virs 50HP , ja grib kārt motoru uz vairākām laivām, tad obligāti jābūt tam atseviķi reģistrētam, a ja mazāk, tad var iztikt ar reģistrācijas apliecību no citas laivas, kurai tas motors ieraktīts kopā ar laivu.
Diezgan jocīgi kad rakstītais atšķirās no teiktā. CSDD arī atradu tādu teikumu, ka nav obligāti jāreģistrē līdz 36.8kw.
Manā pusē ne viens neko nepārbauda un protokolus neraksta.
Rīdzinieki gan jau labāk zina :))))jums visu skaidro ātri un dārgi:)).
20.jūlijs 2020, 20:00 | links
 
Kengurs24 [20.07.20]: ..Tak aizbrauc un salabo..
Kur Tu kopš otrā pasaules kara esi redzējis ebreju ar lāpstu rokā!? Es ar padomu palīdzēšu :)
20.jūlijs 2020, 18:22 | links
 
Jurik [20.07.20]: Kengurs24 [16:47]: Jurik [15:07]: Davis-Di [12:59]: Kādam varbūt ir ieteikumi.

Minikota elektromotoram , krīt nost tā šeiba, kas ir skrūves galā lai piestiprinātu motoru pie tranča.
Mēģināju ar āmuru galu pataisīt platāku nekas baigi nesanāca, krīt nost vienalga.Tev nevajag placināt, bet nobaulēt kantīti kā sēnei. Sit ar āmuru nevis pa 'pieri', bet pa kantītēm. Sākumā patrennējies uz kādu alumīnija vai kapara stienīti, lai saprastu kā tas darās. Vēl vari ar metāla zāģīti pa diametru iezāģēt gropi un uzlikt sprostgredzenu. Ķengura variants šai gadījumā ir neforš ar to, ka ķīlējot tā plāksnīte vairs negriezīsies attiecībā pret skrūvi un bojās tranci.Tur tak nav sitiena atvēzienam vietas,un šaiba ir kā bļoda!kas nemaz lielāku āmura galvu nelaiž klāt!
Pa manam tā šaiba griezīsies gan,tikai vajag pievīlēt skrūves galu!:DĶengur! Tu pārāk dziļi esi iegājis BB tēmā...
Tak aizbrauc un salabo
20.jūlijs 2020, 18:00 | links
 
Jurik [20.07.20]: Tu pārāk dziļi esi iegājis BB tēmā...

Tas par ko es
20.jūlijs 2020, 17:57 | links
 
Dzinējam līdz 50 hp nav jābūt reģistrētam.

Jonius, 20.jūlijs 2020, 16:09


ir jābūt reģistrētam visam virs 3,7kw, policija ātri un dārgi paskaidros... :D

Nu ir tur tizls formulējums,es kādreiz speciāli CSDD interesējos... Pēc formulejuma tur it kā ir izņēmums, ka "Izmaiņas nereģistrē, ja mazizmēra kuģošanas līdzeklim īslaicīgi izmanto citu uzkarināmo motoru (kas nav norādīts reģistrācijas apliecībā), kura jauda nepārsniedz 36,8 kW", bet kā man paskaidroja, tad tas nenozīmē, ka motoram nav jābūt jau reģistrētam kopā ar laivu vai bez tās...
Tur tālākais teksts bija, ka Ja mazizmēra kuģošanas līdzeklim izmantojamā uzkarināmā motora jauda ir lielāka par 36,8 kW, tā izmantošanas tiesības persona apliecina ar attiecīgu Ceļu satiksmes drošības direkcijas izsniegtu reģistrācijas apliecību vai izziņu par mazizmēra kuģošanas līdzekļa motora piederību" Nosacīti pēc loģikas it kā izrietētu ka mazākiem 36,8 kW nevajag, bet, kā man paskaidroja, izmantošanas tiesību apliecinājumam juridiski nav nekāda sakara ar reģistrāciju, reģistrētam jābūt, vienkārši virs 50HP , ja grib kārt motoru uz vairākām laivām, tad obligāti jābūt tam atseviķi reģistrētam, a ja mazāk, tad var iztikt ar reģistrācijas apliecību no citas laivas, kurai tas motors ieraktīts kopā ar laivu.
20.jūlijs 2020, 17:56 | links
 
Kengurs24 [20.07.20]: Jurik [15:07]: Davis-Di [12:59]: Kādam varbūt ir ieteikumi.

Minikota elektromotoram , krīt nost tā šeiba, kas ir skrūves galā lai piestiprinātu motoru pie tranča.
Mēģināju ar āmuru galu pataisīt platāku nekas baigi nesanāca, krīt nost vienalga.Tev nevajag placināt, bet nobaulēt kantīti kā sēnei. Sit ar āmuru nevis pa 'pieri', bet pa kantītēm. Sākumā patrennējies uz kādu alumīnija vai kapara stienīti, lai saprastu kā tas darās. Vēl vari ar metāla zāģīti pa diametru iezāģēt gropi un uzlikt sprostgredzenu. Ķengura variants šai gadījumā ir neforš ar to, ka ķīlējot tā plāksnīte vairs negriezīsies attiecībā pret skrūvi un bojās tranci.Tur tak nav sitiena atvēzienam vietas,un šaiba ir kā bļoda!kas nemaz lielāku āmura galvu nelaiž klāt!
Pa manam tā šaiba griezīsies gan,tikai vajag pievīlēt skrūves galu!:D
Ķengur! Tu pārāk dziļi esi iegājis BB tēmā...
20.jūlijs 2020, 17:56 | links
 
Jonius [20.07.20]: nelietotaajs [15:29]: Sveiki. Ja laiva ir piereģistrēta Csdd kā motorlaiva, bet motoru man iedos draugs, es taču varu mierigi braukt? Nav obligāti motorlaivai jābūt piereģistrētam dzinējam?

janchuks, 20.jūlijs 2020, 15:15


Un dzinējam līdz 5hp nav jābūt piereģistrētam. Piereģistrētai motorlaivai liec virsū, kādu vien dzinēju vēlies un ļauj laivas tehniskie dati.Dzinējam līdz 50 hp nav jābūt reģistrētam.
Atkal jālasa šīs aplamības. Bet nekas, valsts budzetam nauda no sodiem ar ir vajadzīga:)
20.jūlijs 2020, 17:44 | links
 
Jurik [20.07.20]: Davis-Di [12:59]: Kādam varbūt ir ieteikumi.

Minikota elektromotoram , krīt nost tā šeiba, kas ir skrūves galā lai piestiprinātu motoru pie tranča.
Mēģināju ar āmuru galu pataisīt platāku nekas baigi nesanāca, krīt nost vienalga.Tev nevajag placināt, bet nobaulēt kantīti kā sēnei. Sit ar āmuru nevis pa 'pieri', bet pa kantītēm. Sākumā patrennējies uz kādu alumīnija vai kapara stienīti, lai saprastu kā tas darās. Vēl vari ar metāla zāģīti pa diametru iezāģēt gropi un uzlikt sprostgredzenu. Ķengura variants šai gadījumā ir neforš ar to, ka ķīlējot tā plāksnīte vairs negriezīsies attiecībā pret skrūvi un bojās tranci.
Tur tak nav sitiena atvēzienam vietas,un šaiba ir kā bļoda!kas nemaz lielāku āmura galvu nelaiž klāt!
Pa manam tā šaiba griezīsies gan,tikai vajag pievīlēt skrūves galu!:D
20.jūlijs 2020, 16:47 | links
 
nelietotaajs [20.07.20]: Sveiki. Ja laiva ir piereģistrēta Csdd kā motorlaiva, bet motoru man iedos draugs, es taču varu mierigi braukt? Nav obligāti motorlaivai jābūt piereģistrētam dzinējam?

janchuks, 20.jūlijs 2020, 15:15


Un dzinējam līdz 5hp nav jābūt piereģistrētam. Piereģistrētai motorlaivai liec virsū, kādu vien dzinēju vēlies un ļauj laivas tehniskie dati.
Dzinējam līdz 50 hp nav jābūt reģistrētam.
20.jūlijs 2020, 16:09 | links
 
Tik tiesības nokārto vispirms.
20.jūlijs 2020, 15:42 | links
 
Sveiki. Ja laiva ir piereģistrēta Csdd kā motorlaiva, bet motoru man iedos draugs, es taču varu mierigi braukt? Nav obligāti motorlaivai jābūt piereģistrētam dzinējam?

janchuks, 20.jūlijs 2020, 15:15



Un dzinējam līdz 5hp nav jābūt piereģistrētam. Piereģistrētai motorlaivai liec virsū, kādu vien dzinēju vēlies un ļauj laivas tehniskie dati.
20.jūlijs 2020, 15:29 | links
 
Sveiki. Ja laiva ir piereģistrēta Csdd kā motorlaiva, bet motoru man iedos draugs, es taču varu mierigi braukt? Nav obligāti motorlaivai jābūt piereģistrētam dzinējam?

janchuks, 20.jūlijs 2020, 15:15



Droši!
Motoram un laivai ir atsevišķas pases. Liec kopā kā vēlies!
20.jūlijs 2020, 15:27 | links
 
janchuks [20.07.20]: Sveiki. Ja laiva ir piereģistrēta Csdd kā motorlaiva, bet motoru man iedos draugs, es taču varu mierigi braukt? Nav obligāti motorlaivai jābūt piereģistrētam dzinējam?
Motoram virs 5zs taču ir sava registrācijas apliecība, kurai jābūt līdzi. Savādāk tad visi brauktu ar neregistrētien ,, draugu,, motoriem:)
20.jūlijs 2020, 15:26 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager