Laivas un to motori

Kas varetu but ja motora eļļa palika baltā krāsā?
28.maijs 2020, 06:04 | links
 
Ļoti pateizs viedoklis Jozis2! +++
27.maijs 2020, 17:53 | links
 
Ļoti pareizs viedoklis zarazam! +++
27.maijs 2020, 17:51 | links
 
Cits jautājums vai ražotājs Krievijā gribēs tev dot dokumentu, jo visticamāk šeit jau ir kāds pārstāvis kuram nevēlēsies bojāt biznesu.

ZobensArnis, 26.maijs 2020, 13:17


Praktiskā pieredze dažādās nozarēs rāda, ka visi oficiālie distribūcijas līgumi utt. pēkšņi mēdz piemirsties, kad reālam pircējam rokās parādās kušķītis ar zaļiem Amerikas prezidentiem. Principiāli izņēmumi, protams, arī ir, bet tādu maz, nu vismaz postpadomju telpā ļoti maz.
26.maijs 2020, 13:55 | links
 
Nav nemaz tik traki ar to laivas iegādi iekš Krievzemes. Es ar interesējos par alumīnija laivas iegādi, ziemā tur bija ļoti patīkama atlaide. CE marķējums nāk no rūpnīcas. Ja laiva pametot valsti tad var saņemt atlaidu PVN apmērā - cik tas ir oficiāli nezinu. Pēc pārdevēja teiktā esot jau veduši gan uz Lietuvu, gan uz Poliju un viss ir ok. Piedāvāja pat uz Pskovu pārmest laivu, jo tur līdz Rīgai jau esot pavisam tuvu, pats varot vest. Tā kā ja ir vēlme tad var, tikai būs jāpačakarējas un garantijas nav.
26.maijs 2020, 13:51 | links
 
ZobensArnis [26.05.20]: Ja kaut viena šī ražotāja laiva ir piereģistrēta EU, tad problēmām ar to vairs nevajadzētu būt. Cits jautājums vai ražotājs Krievijā gribēs tev dot dokumentu, jo visticamāk šeit jau ir kāds pārstāvis kuram nevēlēsies bojāt biznesu.

ZobensArnis [9:07]: Deklarācija ir dokuments kuru izsniedz pircējam,
bet apakšā ir jābūt testu ziņojumiem un pārbaužu potokoliem

Vispār jau CE ir tāda jocīga padarīšana...
Pa lielam, tas ir ražotāja apliecinājums, ka propdkts atbilst visām Eiropas savienības drošības, vides utt. prasībām.
Smieklīgākais tas, ka daudz kam nav nepieciešama nekāda trešās puse pārbaude, testi, dokumentācija utt. ražotājs uzraksta, "atbilst - čestnoje dženteļmenskoje!", izdrukā papīru un mierā...Un viss ir spēkā kamēr kāds nepierāda pretējo. Par laivām gan točno nezinu, bet kompjiem mēs savulaik( tas gan bija ļoti sen) tos CE Declaration of Conformity zīmējām pa labi un pa kreisi :)

zaraza, 25.maijs 2020, 22:20tad ir vai nav CE laivām, kuras pirktas Krievijā? varbūt zini?

svens76, 26.maijs 2020, 09:27
Pēc šī es vēlreiz pārlasīju savu saraksti ar laivas ražotāju, un varbūt biju sapratis nepareizi.
Varbūt tas bija domāts tā kā Arnis saka, kad dīleri līgumiski nedrīkst pārdot tādu laivu uz eiropu, jo ražotājam tur jau ir citi dīleri, kuri tās laiviņas saņem ar EU sertifikātu, līdz ar to ganjau nes arī lielāku peļņu.
26.maijs 2020, 13:27 | links
 
Ja kaut viena šī ražotāja laiva ir piereģistrēta EU, tad problēmām ar to vairs nevajadzētu būt. Cits jautājums vai ražotājs Krievijā gribēs tev dot dokumentu, jo visticamāk šeit jau ir kāds pārstāvis kuram nevēlēsies bojāt biznesu.

ZobensArnis [9:07]: Deklarācija ir dokuments kuru izsniedz pircējam,
bet apakšā ir jābūt testu ziņojumiem un pārbaužu potokoliem

Vispār jau CE ir tāda jocīga padarīšana...
Pa lielam, tas ir ražotāja apliecinājums, ka propdkts atbilst visām Eiropas savienības drošības, vides utt. prasībām.
Smieklīgākais tas, ka daudz kam nav nepieciešama nekāda trešās puse pārbaude, testi, dokumentācija utt. ražotājs uzraksta, "atbilst - čestnoje dženteļmenskoje!", izdrukā papīru un mierā...Un viss ir spēkā kamēr kāds nepierāda pretējo. Par laivām gan točno nezinu, bet kompjiem mēs savulaik( tas gan bija ļoti sen) tos CE Declaration of Conformity zīmējām pa labi un pa kreisi :)

zaraza, 25.maijs 2020, 22:20tad ir vai nav CE laivām, kuras pirktas Krievijā? varbūt zini?

svens76, 26.maijs 2020, 09:27
26.maijs 2020, 13:17 | links
 
Labdien!Jautājums ir par Bush vai līdzīgu laivu materiāla kopšanu.Laiva ilgāku laiku nav lietota un,lai materiāls nepārkalst ar ko varētu to it kā ievaskotPaldies
26.maijs 2020, 12:52 | links
 
Pvn pats par sevi būs jāmaksā. Tā kā droši pie krievijas cenas ap 23-24 % var pierēķināt, tad vēl transportu, ēšanu. Beigās ietaupījums ir tā vērts?

kkas, 26.maijs 2020, 11:10

Tieši tā. Vienu laivu vest, nebūs nekāda ekonomija. Bet ja sarodās 3-5 domu biedri, tad jau šis pasākums kļūst tīri interesants. Pluss ir 101 nianse kā ar pvn tā ar ievedmuitu un loģistiku. (Bet tas jau pm)
26.maijs 2020, 11:51 | links
 
Pvn pats par sevi būs jāmaksā. Tā kā droši pie krievijas cenas ap 23-24 % var pierēķināt, tad vēl transportu, ēšanu. Beigās ietaupījums ir tā vērts?
26.maijs 2020, 11:10 | links
 
 
kkas , manuprāt esi sametis vienā katlā Pvn ar ievedmuitu . Ievedmuita ir pāris % ( uz fototehniku ir skarbāk ) .

svens76 , kur problēma uzrakstīt vai uzzvanīt pārdevējam un to noskaidrot ?

Bet tieši Krievijai cik skatos ir EAC sertifikācija,jo nav EU.
https://schmidt-export.com/news/differences-between-ce-and-eac-marking
26.maijs 2020, 10:13 | links
 
kkas [26.05.20]: Tik pierēķiniet ievedmuitu. Citādi kkā visi saldo cenu tīkotāji par šo parasti ir šokā :)
ievedmuita niecīga
26.maijs 2020, 10:06 | links
 
Tik pierēķiniet ievedmuitu. Citādi kkā visi saldo cenu tīkotāji par šo parasti ir šokā :)
26.maijs 2020, 09:45 | links
 
ZobensArnis [26.05.20]: Deklarācija ir dokuments kuru izsniedz pircējam,
bet apakšā ir jābūt testu ziņojumiem un pārbaužu potokoliem

Vispār jau CE ir tāda jocīga padarīšana...
Pa lielam, tas ir ražotāja apliecinājums, ka propdkts atbilst visām Eiropas savienības drošības, vides utt. prasībām.
Smieklīgākais tas, ka daudz kam nav nepieciešama nekāda trešās puse pārbaude, testi, dokumentācija utt. ražotājs uzraksta, "atbilst - čestnoje dženteļmenskoje!", izdrukā papīru un mierā...Un viss ir spēkā kamēr kāds nepierāda pretējo. Par laivām gan točno nezinu, bet kompjiem mēs savulaik( tas gan bija ļoti sen) tos CE Declaration of Conformity zīmējām pa labi un pa kreisi :)

zaraza, 25.maijs 2020, 22:20
tad ir vai nav CE laivām, kuras pirktas Krievijā? varbūt zini?
26.maijs 2020, 09:27 | links
 
Deklarācija ir dokuments kuru izsniedz pircējam,
bet apakšā ir jābūt testu ziņojumiem un pārbaužu potokoliem

Vispār jau CE ir tāda jocīga padarīšana...
Pa lielam, tas ir ražotāja apliecinājums, ka propdkts atbilst visām Eiropas savienības drošības, vides utt. prasībām.
Smieklīgākais tas, ka daudz kam nav nepieciešama nekāda trešās puse pārbaude, testi, dokumentācija utt. ražotājs uzraksta, "atbilst - čestnoje dženteļmenskoje!", izdrukā papīru un mierā...Un viss ir spēkā kamēr kāds nepierāda pretējo. Par laivām gan točno nezinu, bet kompjiem mēs savulaik( tas gan bija ļoti sen) tos CE Declaration of Conformity zīmējām pa labi un pa kreisi :)

zaraza, 25.maijs 2020, 22:20
26.maijs 2020, 09:07 | links
 
ssup [25.05.20]: svens76 [17m]: ssup [21m]: dakterp [32m]: dakterp [36m]: [quote=620578]Logs300 [19:41]: Sveiku Kungi.

Man viens jautājums. Vai kāds ir braucis uz Krievīju
Pirkt laivu Berkut S sērījas 260k rubļi šobrīd skatījos .

Ir kāds kam ir un varētu nokomentēt šo laivu ?

Paldies jau iepriekš.1. Krievijā neviens dīleris Tev viņu pārdot nedrīkst, ja neesi pavalstnieks. Par to ir bargi sodi.
2. Ievedmuita.
3. Tur laivai nedos un nevar izdot CE sertifikātu, pat ja izdomāsi kā visu to apiet, nevarēsi piereģistrēt pie mums.

ssup, 25.maijs 2020, 20:33[/quote
Kas par muļķībām?
Ruslandē jebkurš var ieiet veikalā un nopirkt to laivu.
Berkut laivas ir ar CE sertifikātu.
Bet ja runā par cenu, tad pašlaik šeit, iekš LV, Berkut S maksā tik par nieka 1k Eur dārgāk, nekā ssup atradis ruslandēAtsaukšos uz avotu, ka tas ir tas ko man atbildēja laivu izplatītājs. Laiva krievijā tirgojas bez CE sertifikāta, to saņem tikai tās laivas, kuras officiālais izplatītājs ir pasūtījis uz eiropu.
Ja Tev ir uz ko pamatot sevis teikto, tad lūdzu.

ssup, 25.maijs 2020, 21:38
To Tev saka vienīgais "dīleris " iekš LV.
Personīgi esmu trīs Berkut laivas no rus uz Fin "aizvilcis".
Tā pat ir ar visām PVC laivām, kuras ražo ruslandē.Sūdīgi uzrakstīju - to man teica dīleris krievijā, pie kura interesējos par laivu.
Un no paziņu pieredzes zinu, ka tie kas ir veduši PVC laivas, ir bez CE.
Par Berkut cenu atšķirību nevaru komentēt, jo par tām neesmu interējies.bet vai tad nebija tā, kad bez CE var piereģistreet, bet 5 gadus nedriikst pardot. škiet kaut ka tā bija. rīt CSDD noskaidrošu. mums ar prātā projekts no KrievijasMan šķiet ka Tu jauc ar laivām ko reģistrē kā pašbūvētas.
Cik man zināms bez CE var piereģistrēt laivas kas ražotas pirms 1995 gada.
Bet negalvoju par šiem punktiem.
noskaidrošu
25.maijs 2020, 22:32 | links
 
svens76 [25.05.20]: ssup [21m]: dakterp [32m]: dakterp [36m]: [quote=620578]Logs300 [19:41]: Sveiku Kungi.

Man viens jautājums. Vai kāds ir braucis uz Krievīju
Pirkt laivu Berkut S sērījas 260k rubļi šobrīd skatījos .

Ir kāds kam ir un varētu nokomentēt šo laivu ?

Paldies jau iepriekš.1. Krievijā neviens dīleris Tev viņu pārdot nedrīkst, ja neesi pavalstnieks. Par to ir bargi sodi.
2. Ievedmuita.
3. Tur laivai nedos un nevar izdot CE sertifikātu, pat ja izdomāsi kā visu to apiet, nevarēsi piereģistrēt pie mums.

ssup, 25.maijs 2020, 20:33[/quote
Kas par muļķībām?
Ruslandē jebkurš var ieiet veikalā un nopirkt to laivu.
Berkut laivas ir ar CE sertifikātu.
Bet ja runā par cenu, tad pašlaik šeit, iekš LV, Berkut S maksā tik par nieka 1k Eur dārgāk, nekā ssup atradis ruslandēAtsaukšos uz avotu, ka tas ir tas ko man atbildēja laivu izplatītājs. Laiva krievijā tirgojas bez CE sertifikāta, to saņem tikai tās laivas, kuras officiālais izplatītājs ir pasūtījis uz eiropu.
Ja Tev ir uz ko pamatot sevis teikto, tad lūdzu.

ssup, 25.maijs 2020, 21:38
To Tev saka vienīgais "dīleris " iekš LV.
Personīgi esmu trīs Berkut laivas no rus uz Fin "aizvilcis".
Tā pat ir ar visām PVC laivām, kuras ražo ruslandē.Sūdīgi uzrakstīju - to man teica dīleris krievijā, pie kura interesējos par laivu.
Un no paziņu pieredzes zinu, ka tie kas ir veduši PVC laivas, ir bez CE.
Par Berkut cenu atšķirību nevaru komentēt, jo par tām neesmu interējies.bet vai tad nebija tā, kad bez CE var piereģistreet, bet 5 gadus nedriikst pardot. škiet kaut ka tā bija. rīt CSDD noskaidrošu. mums ar prātā projekts no Krievijas
Man šķiet ka Tu jauc ar laivām ko reģistrē kā pašbūvētas.
Cik man zināms bez CE var piereģistrēt laivas kas ražotas pirms 1995 gada.
Bet negalvoju par šiem punktiem.
25.maijs 2020, 22:30 | links
 
 
Vispār jau CE ir tāda jocīga padarīšana...
Pa lielam, tas ir ražotāja apliecinājums, ka propdkts atbilst visām Eiropas savienības drošības, vides utt. prasībām.
Smieklīgākais tas, ka daudz kam nav nepieciešama nekāda trešās puse pārbaude, testi, dokumentācija utt. ražotājs uzraksta, "atbilst - čestnoje dženteļmenskoje!", izdrukā papīru un mierā...Un viss ir spēkā kamēr kāds nepierāda pretējo. Par laivām gan točno nezinu, bet kompjiem mēs savulaik( tas gan bija ļoti sen) tos CE Declaration of Conformity zīmējām pa labi un pa kreisi :)
25.maijs 2020, 22:20 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager