Laivas un to motori

Sveiki,varbut kads ir saskaries ar Yamaha 2t 9.9,škauda izpūtējā,itkā 1 cilindrs švakāk strādā? Aizdedze sareguleta!

jorsiks, 17.maijs 2020, 22:09
Kompresiju mērīji ?

bums, 17.maijs 2020, 22:49

Ne nemeriju,bet jaun tiko obkatka beidzas,pirkts rus,nevar tikt! Varētu būt cdi bloks?
17.maijs 2020, 23:31 | links
 
Sveiki,varbut kads ir saskaries ar Yamaha 2t 9.9,škauda izpūtējā,itkā 1 cilindrs švakāk strādā? Aizdedze sareguleta!

jorsiks, 17.maijs 2020, 22:09

Kompresiju mērīji ?
17.maijs 2020, 22:49 | links
 
Sveiki,varbut kads ir saskaries ar Yamaha 2t 9.9,škauda izpūtējā,itkā 1 cilindrs švakāk strādā? Aizdedze sareguleta!
17.maijs 2020, 22:09 | links
 
 
Ziberts [17.05.20]: Eksperti palīdziet !
Man ir Merkūrijs 9.9 (209 cc) ar dzenskrūvi 8.5.. ir doma uzlikt dzenskrūvi ar lielāku soli, lai divatā ātrāk izietu glisītē. Vai ir jēga ? Ja ir tad kādu pirkt ?
Manuprāt, Tev vajag tieši ar mazāku soli to dzenskrūvi! Lielāks solis ir ātrumam, mazāks solis slodzej.
17.maijs 2020, 22:00 | links
 
Tur ir arī parastās U profila, bet labāk aizbraukt un paskatīties uz vietas.
17.maijs 2020, 21:42 | links
 
es borta gumijas ar armējumu pirku šeit:
https://www.brt.lv/lv/gumijas-slutenes

padārgas bij, kaut kas ap 8,5 eur/metrā. Šīs arī izmantoju citur, ir gana izturīgas un stingras.
17.maijs 2020, 21:39 | links
 
Ziberts [17.05.20]: Eksperti palīdziet !
Man ir Merkūrijs 9.9 (209 cc) ar dzenskrūvi 8.5.. ir doma uzlikt dzenskrūvi ar lielāku soli, lai divatā ātrāk izietu glisītē. Vai ir jēga ? Ja ir tad kādu pirkt ?
Nav tādas formulas - paņem šāda soļa skrūvi un būs.
Lielu lomu tajā spēle laiva ar savām gaitas īpašībām.
Tikai testējot dažādas skrūves varēsi pateikt, kas ir labāk.
17.maijs 2020, 21:32 | links
 
Ziberts [17.05.20]: Eksperti palīdziet !
Man ir Merkūrijs 9.9 (209 cc) ar dzenskrūvi 8.5.. ir doma uzlikt dzenskrūvi ar lielāku soli, lai divatā ātrāk izietu glisītē. Vai ir jēga ? Ja ir tad kādu pirkt ?
Nav tādas formulas - paņem šāda soļa skrūvi un būs.
Lielu lomu tajā spēle laiva ar savām gaitas īpašībām.
Tikai testējot dažādas skrūves varēsi pateikt, kas ir labāk.
17.maijs 2020, 21:32 | links
 
Eksperti palīdziet !
Man ir Merkūrijs 9.9 (209 cc) ar dzenskrūvi 8.5.. ir doma uzlikt dzenskrūvi ar lielāku soli, lai divatā ātrāk izietu glisītē. Vai ir jēga ? Ja ir tad kādu pirkt ?
17.maijs 2020, 21:25 | links
 
Sveiki, vēlētos palūgt jūsu padomu par laivu:
https://220.lv/lv/sports-turisms-un-atputa/brivais-laiks-un-atputa/laivas-kajaki-un-to-piederumi/laivas/piepusama-pvc-laiva-ladya-lt-350-mk?id=5597609
Esmu noskatījies šo laivu un gribētu dzirdēt citu viedokli par šīs firmas laivu.
Virsū likšu Suzuki 2.5 motoru.
Paldies jau iepriekš.
17.maijs 2020, 21:19 | links
 
Labdien, man jautājums, gribu laivai nomainīt bortugumiju, tikai nekur nevar atrast, vajadzīgi 12m U veida gumijas, varbūt kāds zin kur var iegādāties?
17.maijs 2020, 17:06 | links
 
Varu tikai piebilst: jūrā kontrolē robežsargi un jūras glābšanas dienests, vēl var VVD, bet tos neesmu saticis. Tikai vienreiz viņu kuģis nogāja garām, bet mums uzmanību nepievērsa. Krasta apsardze (jūras glābšanas dienests) gan ir divreiz kontrolējusi. Bauda tiesības un komplektāciju. Vēl ''dabūjām pa spārniem'', ka iziešana jūrā nebija viņiem pieteikta. Pāvilostā vairs nav robežsargu un nav kam pieteikt - tikai krasta apsardzei. Pagājušo vasaru bija atnākuši Ventspils robiņi - tā, ka pārāk nevar paļauties uz to, ka nekontrolēs. Nezinu gan,kā var pieteikt nereģistrētas laivas iziešanu jūrā. Ja ir iespēja, ielādējiet telefonā AIS un redzēsiet kur atrodas krasta apsardzes katamarāni.
17.maijs 2020, 15:07 | links
 
Viss ir pareizi, visu laiku pieturējāmies pie šiem 2012. gada noteikumiem Nr. 619, bet runa ir par jaunāku (2016. gada) versiju, kurā par 3000 metriem nav ne vārda.
skiperis, 17.maijs 2020, 12:11

Tie kas mainījās ir Noteikumi par kuģošanas līdzekļu satiksmi iekšējos ūdeņos – spēkā esoši, pasaka to, ka noteikumi attiecas uz Latvijas iekšējiem ūdeņiem no jūras krasta līnijas uz sauszemes pusi (piemēram, upes, ezeri) un ostu akvatorijām (turpmāk – iekšējie ūdeņi).

Noteikumi par atpūtas kuģu vadītāju apmācību, sertificēšanu un reģistrāciju – spēkā esoši, pasaka to ka motorizēto atpūtas kuģu vadītājus, ja atpūtas kuģa garums nepārsniedz 12 metrus, kuģošanai Latvijas Republikas iekšējos ūdeņos un 3000 metru platā joslā no krasta līnijas uz jūras pusi Rīgas jūras līča un Baltijas jūras Latvijas Republikas piekrastes daļā sertificē CSDD.

Ja vadītājs ir sertificēts kuģošanai Latvijas Republikas iekšējos ūdeņos un 3000 metru platā joslā no krasta līnijas uz jūras pusi Rīgas jūras līča un Baltijas jūras Latvijas Republikas piekrastes daļā, kāpēc lai viņš tur nebrauktu?

dr.laiva, 17.maijs 2020, 12:44


zini, kad es liku tiesības, tad spēkā esošie noteikumi atļāva ar tām vadīt līdz 24m laivu, a tagadējie noteikumi ļauj līdz 12m. kā domā, ja es tagad ar 24m vālēšu ar argumentu, ka es tak uz to tiku "sertificēts", tad tiesa to ņems vērā? A bija tak pat vēl vecākas tiesības, kur uz pašām tiesībām bija rakstīts, ka atļauts 10km jūrā :)

nu ir tur sviests un pretrunas, ne pirmais ne pēdējais normatīvais akts, kur tā ir...

bet nu, baidos, ka pie gribēšanas interpretēs pēc jaunākā un "nīgrākā"...
17.maijs 2020, 14:23 | links
 
Viss ir pareizi, visu laiku pieturējāmies pie šiem 2012. gada noteikumiem Nr. 619, bet runa ir par jaunāku (2016. gada) versiju, kurā par 3000 metriem nav ne vārda.
skiperis, 17.maijs 2020, 12:11


Tie kas mainījās ir Noteikumi par kuģošanas līdzekļu satiksmi iekšējos ūdeņos – spēkā esoši, pasaka to, ka noteikumi attiecas uz Latvijas iekšējiem ūdeņiem no jūras krasta līnijas uz sauszemes pusi (piemēram, upes, ezeri) un ostu akvatorijām (turpmāk – iekšējie ūdeņi).

Noteikumi par atpūtas kuģu vadītāju apmācību, sertificēšanu un reģistrāciju – spēkā esoši, pasaka to ka motorizēto atpūtas kuģu vadītājus, ja atpūtas kuģa garums nepārsniedz 12 metrus, kuģošanai Latvijas Republikas iekšējos ūdeņos un 3000 metru platā joslā no krasta līnijas uz jūras pusi Rīgas jūras līča un Baltijas jūras Latvijas Republikas piekrastes daļā sertificē CSDD.

Ja vadītājs ir sertificēts kuģošanai Latvijas Republikas iekšējos ūdeņos un 3000 metru platā joslā no krasta līnijas uz jūras pusi Rīgas jūras līča un Baltijas jūras Latvijas Republikas piekrastes daļā, kāpēc lai viņš tur nebrauktu?
17.maijs 2020, 12:44 | links
 
Šie ir divi atšķirīgi MK noteikumi.! Vieni par kārtību, kā tiek veiktas kuģošanas līdzekļu vadītāju apmācības un, kur tiek noteikts, ka ar tiesībām lidzeklim līdz 12m var braukt arī jūrā līdz 3000m, bet otri ir noteikumi par kuģošanas līdzekļu satiksmi iekšējos ūdeņos! Abi divi ir spēkā esoši!
Tā tad. Ja man ir atpūtas kuģa vadīšanas tiesības, es drīkstu braukt arī jūrā, līdz 3km. Bet par aprīkojumu, kādam ir jābūt šai atpūtas kuģī, braucot jūrā, noteikumos neatrodu! Par iekšējiem ūdeņiem ok, tur jautājumu nav.
Nav arī atsauces, kas norādītu, ka aprīkojumam jābūt tādam pašam, kā iekšējos ūdeņos!
Jautājums ir tieši par šo! Ir tas kaut kur nodefinēts?
17.maijs 2020, 12:34 | links
 
Viss ir pareizi, visu laiku pieturējāmies pie šiem 2012. gada noteikumiem Nr. 619, bet runa ir par jaunāku (2016. gada) versiju, kurā par 3000 metriem nav ne vārda.
https://m.likumi.lv/doc.php?id=280190
17.maijs 2020, 12:11 | links
 
MK noteikumi Nr.619 Rīgā 2012.gada 4.septembrī (prot. Nr.50 12.§) Noteikumi par atpūtas kuģu vadītāju apmācību, sertificēšanu un reģistrāciju.

4. Atpūtas kuģu vadītājus sertificē:
4.1. valsts akciju sabiedrība "Ceļu satiksmes drošības direkcija" (turpmāk – Ceļu satiksmes drošības direkcija) – motorizēto atpūtas kuģu vadītājus, ja atpūtas kuģa garums nepārsniedz 12 metrus, kuģošanai Latvijas Republikas iekšējos ūdeņos un 3000 metru platā joslā no krasta līnijas uz jūras pusi Rīgas jūras līča un Baltijas jūras Latvijas Republikas piekrastes daļā (turpmāk – iekšējie ūdeņi);
17.maijs 2020, 11:39 | links
 
Diezgan skarbi.
Pirmās tiesības (ieguvu 2006 gadā)man atļāva jūrā braukt līdz 10 km,tad pēc 10 gadiem tiesības mainot man 7km nozaga ,tas ir drīkstēju braukt tikai 3 km jūrā.Tad tagad iznāk ka vispār vairs ar motoreni jūrā braukt nevar.

arsiks, 16.maijs 2020, 22:58


Nu dziļāk jau tas viss jārok, ne jau tos noteikumus dēļ Tavas laiviņas mainīja, jaunākajās likumu versijās mainījušās ne jau tikai saistība ar laivām, bet vispār viss terminoloģijas kopums. Tam saistība ar likumdošanu par robežām kā tādām, cik saprotams, ar ES regulām utt. Agrāk iekšejie ūdeņi (respektīvi de jure - iekšzeme) gāja tos n kilometrus no krasta, a tagad iet pa krasta līniju, tālāk 12 jūdzes ir tāds kropls termins kā "teritoriālā jūra"... Tur tad kaudze ar normatīvajiem aktiem jāizstudē par pierobežas zonām utt. , tur iestājas visādas stratēģiski militāras drošības figņaa utt. Tā kā te bezcerīgi lekties un tiesības kačāt, ne tā lieluma problēma kur mūsu pīkstienus un cilvēka tiesības principā kāds ņemtu vērā, kamēr nešauj virsū un pat īpaši netramda , tikmēr braucam, sāks šaut gan vairs nebrauksim :)
16.maijs 2020, 23:24 | links
 
skiperis [16.05.20]: Aprīkojums ir obligāts visiem mazizmēra kuģošanas līdzekļiem, neatkarīgi no izmantojamās akvatorijas.
To ignorētājiem ir iespējas uzzināt kā "maksas" skaidrojumu! :)
16.maijs 2020, 23:12 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager