Laivas un to motori

Labāk papļāpāsim ar kādiem elektrobīļiem,pēc dažiem gadiem, stūrēsim! Šī tēma vairāk politsadaļai.

BrunoL, 30.oktobris 2019, 17:50
esmu pabraucis ar bmw elektromobīli,baigi patika,bet nu dārgs prieks pagaidām
30.oktobris 2019, 18:08 | links
 
Labāk papļāpāsim ar kādiem elektrobīļiem,pēc dažiem gadiem, stūrēsim! Šī tēma vairāk politsadaļai.
30.oktobris 2019, 17:50 | links
 
Uldiņ, kā saka- katram commuriņam sava tapiņa un to aizstāt ar citu neklājas!
30.oktobris 2019, 17:44 | links
 
BrunoL [36m]: Jozis. Ne vienmēr miris ir nedzīvs. Kā platā galā pēc kāzu rīta klopes- Vosals, bet nadzīvs.
Zoni, ne vienmēr viss ir tā kā izskatās un izklausās. Mazliet rotaļīgas iztēles!
Un vispār, visus sū..us savārīja Ķengurs. Dēļ kaut kāda želejnieka, normāli pipari gatavi savu taisnību dūrēm pierādīt!Ķengurs iepērkas pie "profiem" un cer ,ka viss būs štokos...diemžēl tā nav!....iedomājos, ja manā vietā kāds students vai pensinārs par pēdējām kapeikām nopirktu tādu komplektu!

Kengurs24, 30.oktobris 2019, 17:22
Pajautā,iespējams ka nāks pretī un samainīs pareizo lādētāju
30.oktobris 2019, 17:32 | links
 
Nu šādi strīdi patiesībā ir auglīgi,kaut vai tie kas domāja ka mūsdienās aķīši ir tikai tādi kā mācija padumjajos laikos,tie vismaz uzzina ka ir arī AGM un vēl savādāki,un ja jūsu auto ir AGM tad viņu nav vēlams aizstāt ar parasto kas ir vismaz 2x lētāks
30.oktobris 2019, 17:31 | links
 

Manam lādētājam šādi, un pilnīgi pajāt, volti, ampēri jeb decibeli tur rosās.
30.oktobris 2019, 17:23 | links
 
BrunoL [30.10.19]: Jozis. Ne vienmēr miris ir nedzīvs. Kā platā galā pēc kāzu rīta klopes- Vosals, bet nadzīvs.
Zoni, ne vienmēr viss ir tā kā izskatās un izklausās. Mazliet rotaļīgas iztēles!
Un vispār, visus sū..us savārīja Ķengurs. Dēļ kaut kāda želejnieka, normāli pipari gatavi savu taisnību dūrēm pierādīt!
Ķengurs iepērkas pie "profiem" un cer ,ka viss būs štokos...diemžēl tā nav!....iedomājos, ja manā vietā kāds students vai pensinārs par pēdējām kapeikām nopirktu tādu komplektu!
30.oktobris 2019, 17:22 | links
 
Jozis. Ne vienmēr miris ir nedzīvs. Kā platā galā pēc kāzu rīta klopes- Vosals, bet nadzīvs.
Zoni, ne vienmēr viss ir tā kā izskatās un izklausās. Mazliet rotaļīgas iztēles!
Un vispār, visus sū..us savārīja Ķengurs. Dēļ kaut kāda želejnieka, normāli pipari gatavi savu taisnību dūrēm pierādīt!
30.oktobris 2019, 16:56 | links
 
Starp citu. Arī laivu motori, kuriem nav uzlikts sprieguma relejs/regulators pie pilna aķīša dod ārā 17,...v!
30.oktobris 2019, 16:40 | links
 
ok,ok es piekasos - protams biku pieaugs tīkla spriegums(vēl jo vairāk vecie trafi bija uz 220V tagad visur ir 230+ jau pamatā) būs trafam izejā 13-14 V tad protams būs 19..:D
30.oktobris 2019, 16:39 | links
 
osscar [30.10.19]: nu drīzāk līdz 17 ..19 imho tur nav kur rasties ( ja trafs ac 12V ) :D jo akb=kondensators
Kādreiz pamēri! :)
30.oktobris 2019, 16:34 | links
 
:) vienam otram ieteiktu apsēsties pie doktora disertācijas par akumulatoru lādēšanu, tādas idejas iet pazušanā... :(

Pārējie var palasīt lādētāju instrukcijas, par lādēšanas režīmiem un īpatnībām atsevišķiem akumulatoru veidiem.

Veiksmi! :)
30.oktobris 2019, 16:33 | links
 
nu drīzāk līdz 17 ..19 imho tur nav kur rasties ( ja trafs ac 12V ) :D jo akb=kondensators
30.oktobris 2019, 16:30 | links
 
Ne jau par pliku trafu un taisngriezi, bet tādu normālu, ar ampērmetru, voltmetru un lādēšanas strāvas stipruma regulēšanas iespējām.
Šī joma nav mans lauciņš, bet spēlējoties ar A un veicot sākuma uzlādi ar pauzēm, speciem izdodas piecelt miroņus.

BrunoL, 30.oktobris 2019, 15:45

BrunoL, miroņus piecelt vēl gan nevienam nav izdevies.
Absolūti tukšu akumulatoru var uzlādēt tikai tad, ja tam vēl nav nobrukušas plates.
Ja plašu pildījums ir pilnībā nobrucis, tad tur vairs nelīdz nekas, ja daļēji, tas rada ievērojamu tā pašizlādi, kas, pirmkārt, strauji saīsina gan tā glabāšanas laiku no uzlādes līdz lietošanai, gan ievērojami samazina tā kapacitāti.
Tāda akk lietošanai vairs nav jēgas, tas vairs nav prognozējams.
30.oktobris 2019, 16:30 | links
 
BrunoL [30.10.19]: Ne jau par pliku trafu un taisngriezi, bet tādu normālu, ar ampērmetru, voltmetru un lādēšanas strāvas stipruma regulēšanas iespējām.
Šī joma nav mans lauciņš, bet spēlējoties ar A un veicot sākuma uzlādi ar pauzēm, speciem izdodas piecelt miroņus.
Pliks 12V trafiņš ar taisngriezi, momentāni atdod tik A cik prasa akb. Ja akb ir pilns, tad Volti var uzkāpt līdz pat 19V. Neskatoties uz to ka trafiņš ir tikai 12V!
30.oktobris 2019, 16:23 | links
 
Atmetot visas formulas utt. Pačekojiet kas notiek ar akb kad tas ir izlādējies un kad tas ir pilns. Kaut vai braucot ar laivu, jūs eholotā redzat ka spriegums ir ap +/-12v. Tas nozīmē ka akb ir stipri izlādējies. Piešķiļot dzinēju jums V momentāni nepieaug. Bet ja pieslēgtu Ampērmetru, tad redzētu kā tos grūž iekšā maksimāli. Salīdzinot ja akb ir pilns. Tad Ampērmetrs nerādīs gandrīz neko, bet Volti būs uzkāpuši līdz max.
Elektrība ir tumša lieta, kas gaiši spīd un sāpīgi bliež! :)
30.oktobris 2019, 16:16 | links
 
Un kā tad ir, ja lādējot akumulatora R uzlādējoties paliek arvien lielāks pie konstanta U= 220? Vai pats par to esi līdz šim domājis, vai tikai patīk pļeperēt?

Jozis2, 30.oktobris 2019, 15:22

Ir tā, ka, lai nodrošinātu konstantu lādēšanas strāvu, piemēram 5A, lādētājs sākumā dod mazāku spriegumu, vēlāk, kad pieaug akumulatora R, dod lielāku spriegumu, līdz ar to nodrošinot 5A visā lādēšanas laikā. Elementāri! :)

daddy_j, 30.oktobris 2019, 15:45

Daddy! Laikam jau tomēr nav tā, kā saki! Jebkurā gadījumā akumulatoram uzlādējoties lādēšanas strāvai ir jāsamazinās. Karstu katlu taču arī vairs nesildi ar jaudīgu liesmu.
Bet ko šeit daudz skaidrot, te visi gudri. Tāpēc jau vieni maksā OIK, citi iztiek bez tā maksāšanas. Vajadzīgas tikai zināšanas un idejas lai to dabūtu gatavu.
30.oktobris 2019, 16:15 | links
 
Ar aķiem ir tāpat kā ar mūsu muskuļiem, nevar uzreiz gāzt pilnu slodzi treniņu uzsākot.
Vispirms jāiesildās un pēcāk dod virsū bet ne pār mēru, beigās samazinot slodzi, tad arī atdeve būs normāla. :)
30.oktobris 2019, 16:14 | links
 
Būtībā pat vēl smalkāk. Spēlējoties ar uzlādes spriegumu lādētājs var iegūt jebkuru uzlādes strāvu no nulles līdz max uzdotajam.
30.oktobris 2019, 16:01 | links
 
Un kā tad ir, ja lādējot akumulatora R uzlādējoties paliek arvien lielāks pie konstanta U= 220? Vai pats par to esi līdz šim domājis, vai tikai patīk pļeperēt?

Jozis2, 30.oktobris 2019, 15:22


Ir tā, ka, lai nodrošinātu konstantu lādēšanas strāvu, piemēram 5A, lādētājs sākumā dod mazāku spriegumu, vēlāk, kad pieaug akumulatora R, dod lielāku spriegumu, līdz ar to nodrošinot 5A visā lādēšanas laikā. Elementāri! :)
30.oktobris 2019, 15:45 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager