Laivas un to motori

Želejnieks ir mazāk jūtīgs pret dziļu izlādi, bet tam stipri nepatīk pārlāde. Ja lādētājam ir gel režīms, tad būtu vienalga, ja šādu rezīmu izvēlēties nevar, tad labāk palikt pie mazākiem ampēriem un ilgāka laika.
30.oktobris 2019, 10:17 | links
 
osscar, tas nozīmē, ka lādetājs nesajūt pieslēgtu akumulatoru. Nav objekta, nav jāstrādā. Līdz tādam stāvoklim nosēdināt svina skābes aķi nav prātīgi. reāli tam aķim ir čau.
30.oktobris 2019, 10:07 | links
 
Daddy_j nevar, nevar atļauties. Nākas piemeklēt kompromisu, vienkārši darbs tāds, var izmantot labas mantas un pavērot kā process notiek skaisti un pareizi.
30.oktobris 2019, 10:02 | links
 
Tas ir normāli, arī profi lādētajiem. Viens- aizsardzība pret otrādi pievienotām klemmēm. Otrs - lādētājam tomēr gribas zināt, kas tas ir par vājinieku 6V, 12V vai 24v. Citadi var sanākt, ka tukšu aķi visu dienu lādē ar 6V un čušs vien sanāk.

Vigulis, 30.oktobris 2019, 09:10


Tur jau tā lieta, ka varu norādīt 6 vai 12V - bet šis tāpat nieslēdzas...vecajiem ar trafu - kā iestati - tā lādē :) okir smagāki, bet tā pat. jēga no lādētāja kurš nelādē.
30.oktobris 2019, 09:53 | links
 
Es ieteiktu internetā pameklēt ražotāja mājas lapu un tur būs vispecīzākās norādes par optimālo un maksimālo lādēšanas strāvu.

Vecā metode, ka strāvai jābūt 1/10 no kapacitātes, ir universāla recepte visiem, bet ja grib pa foršo (ātri, droši) tad ir vērts palasīt par konkrētu modeli.
30.oktobris 2019, 09:39 | links
 
Ok speciem jautājums par pareizu želejnieka lādēšanu 110AH aķis, laijkam jau šis pieminētais YUASA, es lādēju ar 8A un nepilnās 12H man viņš uzlādējas, ar mazāku 4-6 amperāžu tad diennakti sanāk, bet lādētajam ir funkcija ka ampērus varu regulēt 2.4.6.8,
kā būtu pareizi viņu(šo akumulatoru) lādēt?
30.oktobris 2019, 09:35 | links
 
Ir pareizi kā norādīji, ka akumulatoram uzlādējoties tam cauri ejošais strāvas stiprums pakāpeniski samazinās palielinoties tā iekšējai pretestībai.

Jozis2, 29.oktobris 2019, 22:47


Jozi, kā vēja ģeneratori, vēl griežas?? :))))

Tavs minētais "pareizums" ir gadījumā, ja akumulatoru lādē ar sprieguma avotu, tb pieliek 14.5V un gaida un strāva tiešām krīt. Lai šo problēmu risinātu, ir jālādē ar strāvas avotu, kādi ir modernie lādētāji. Lādētājs mainot spriegumu "pēc programmas" nodrošina attiecīgu strāvu.

Vienlaikus brīnos par ļaudīm, kuri var atļauties iegādāties lādētāju par 4ciparu skaitli...bet hobijam jau naudu neskaita :)
30.oktobris 2019, 09:30 | links
 
Tas ir normāli, arī profi lādētajiem. Viens- aizsardzība pret otrādi pievienotām klemmēm. Otrs - lādētājam tomēr gribas zināt, kas tas ir par vājinieku 6V, 12V vai 24v. Citadi var sanākt, ka tukšu aķi visu dienu lādē ar 6V un čušs vien sanāk.
30.oktobris 2019, 09:10 | links
 
man arī ir viens impulsnieks mazais - viņam viens mīnuss: "neredz" pilnīgi tukšu aķi un attiecīgi nesāk lādēšanu, jo uzskata ka nekas nav pieslēgts, nākas viņu "apmānīt" pieliekot paralēli kaut vai kādu bateriju :D
30.oktobris 2019, 08:50 | links
 
Cilvēks pec būtības ir inerts uz jebkādām jaunām lietām. Jo vecāks cilvēks, jo grūtāk pieņemt jaunas lietas. Pasaule mainās un neko tur neizdarīt. :)
30.oktobris 2019, 08:44 | links
 
"Gudrajiem lādētājiem, piemēram, BOSCH, nekas regulējams nav, viss notiek pēc programmas”. Cik noprotu, tas tevi baigi nomāc. Gribētos gan iznākt no krūmiem un, kratot jancīti, pamācīt lādētājam, kā pareizāk uzlādēt pareizo akumulātoru.
30.oktobris 2019, 07:31 | links
 
ja sapratne par akumulatoriem un ladētajiem beidzas līdz ar psrs sabrukumu,tad nu neko.Itkā jau ierindas pilsonim varbūt ar to arī pietiek,bet progress ir gājis tālu uz priekšu,un to nevajadzētu gan noliegt pat ja nezin par ko runa
29.oktobris 2019, 23:01 | links
 
Redzi Jozis2, tad Tev būtu jāļauj paskatīties, ko tāds profesionāls lādētājs, kurš maksā ap 1500 naudām un var nodrošināt 110A nominālo uzlādes strāvu, dara ar to akumulatoru. Sāk tā lēnām, kad akumulators ir nedaudz uzdzīts, droši mauc tur iekšā apm 1/5 no ampērstundām apmēros un tad pēdējo stundu pa beidz arvien mazāku strāvu. Izglītība un attīstība nebeidzas ar padomju laikiem.

Vigulis, 29.oktobris 2019, 21:17


Pļāpiņ, Viguļa kungs!
Man pašam ir gan 100Ah, gan 110 Ah akumulatori un Bosch lādētājs, kurš gan nemaksā 1500 Eur, bet ļoti stipri lētāk.
Jo pareizi jau te komentos ir kāds cits ir norādījis par cenu starpībām. Lietas jādara ar sajēgu.
Ir pareizi kā norādīji, ka akumulatoram uzlādējoties tam cauri ejošais strāvas stiprums pakāpeniski samazinās palielinoties tā iekšējai pretestībai.
Taču, ja tam uzliktā slodze ampēros pie maksimālās iekšējās pretestības šo samazinājumu
vairs nenodrošina - akumulators sāk vārīties.
Tāda nu ir tā fizika, par kuras esamību strīdi ir lieki. Punkts!
Piedod, ja teiktais tev nepatīk, bet tur manas vainas NAV...
29.oktobris 2019, 22:47 | links
 
Un iespējams iepriekš minētais aķis nemaz nav īsti optimāls verķis ilgstošai motora darbināšanai, bet gan cenā pielāgots kompromiss.
29.oktobris 2019, 22:40 | links
 
Arī mana izglītība pieļauj šeit strīdēties.Es esmu no cilvēkiem,kam pieder augstākais diploms tehniskajā jomā.
Kāpēc cilvēkam būtu jāpērk kaut kāds lādētājs par 1500Eu ,ja aķis maksā ap 100Eu ???!!!
Varbūt šim iegādaties veselu laboratoriju tik vnk lietai?
Es arī vairs šiet neko nerakstīšu.Peace.

DSV, 29.oktobris 2019, 22:01

Pilnīgi piekrītu tam un to ka var uzgāzt aķim lielāku strāvu neuzskatu par normālu jo ir drauds plašu sabrukšanai. Veicot tādu uzlādi samazinās uzlādes laiks kas būtu plus bet arī aķa mūžs samazinās un tas jau ir mīnus.
Atsevišķos gadījumos var būt bet ne patstāvīgi.
29.oktobris 2019, 22:30 | links
 
Arī mana izglītība pieļauj šeit strīdēties.Es esmu no cilvēkiem,kam pieder augstākais diploms tehniskajā jomā.
Kāpēc cilvēkam būtu jāpērk kaut kāds lādētājs par 1500Eu ,ja aķis maksā ap 100Eu ???!!!
Varbūt šim iegādaties veselu laboratoriju tik vnk lietai?
Es arī vairs šiet neko nerakstīšu.Peace.
29.oktobris 2019, 22:01 | links
 
vajag padomu .ir minnkota 30 jau vismaz 15 gadus un liekas ka sāk lēnāk griezties.kur vaina varbūt kāds var saremontēt

elgreko, 29.oktobris 2019, 20:59

Jāuzpasē vai ūdens nav ticis iekšā Parasti ar auklām sagriež priekšējo blīvslēgu .Sukas vajadzētu nomainīt un griezīs atkal kā vajag
29.oktobris 2019, 21:58 | links
 
Nestrīdēšos, mēs tajā tēmā esam pārāk dažādos līmeņos:)
29.oktobris 2019, 21:49 | links
 
Beidz visādas muļķibas rakstīt.Nevajag 115Ah aķim 20A lādētāju.Pilnīgi pietiek ar 15A.
10hrs jālādē ar 11.5A strāvu.Simple.
20A Ir forša rezerve,ja dzīvē parādīsies jaudīgāks aķis.Tas arī viss.
Man visi aķi iet ap 6-7 gadiGarantijas laiks,cik ir aķim?!
.Nelietoju nekādus krutos pa 1500Eu un arī netaisos.
A padomju skola nebija tā sliktākā.
Paaudze pirms manis zināja labāk eletrotehniku ar ko esmu saskāries savā tiešajā darbā,tā kā nevajag.
29.oktobris 2019, 21:45 | links
 
Redzi Jozis2, tad Tev būtu jāļauj paskatīties, ko tāds profesionāls lādētājs, kurš maksā ap 1500 naudām un var nodrošināt 110A nominālo uzlādes strāvu, dara ar to akumulatoru. Sāk tā lēnām, kad akumulators ir nedaudz uzdzīts, droši mauc tur iekšā apm 1/5 no ampērstundām apmēros un tad pēdējo stundu pa beidz arvien mazāku strāvu. Izglītība un attīstība nebeidzas ar padomju laikiem.
29.oktobris 2019, 21:17 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager