Atkārtosim patiesību:
Akumulators bija uz testiem pie Yuasa importētāja. Konkrētā akumulatora stāvoklis ir lielisks, tas pārsniedz pamata rādītājus šim konkrētajam 115 Ah modelim. Akumulātoru testēja diveriz, ar 3 dienu intervālu. Rezultātus izsniedzu klientam.
Viss pārējais ir polemika, jo nav skaidrs - kā akumulators tika lādēts un cik ilgi, vai tika uzlādēts.
Tāpat nav skaidrs par ekspluatāciju - kādā režīmā, kādi pieslēgumi utt. Tikai dažādi apgalvojumi, kuri, ņemot vērā kopējo argumentu fonu - ir mainīgi.
Tas ka, 3,5 A lādētājs nav risinājums - ir ļoti iespējams fakts. Konkrētajam akumulatoram ražotājs rekomendē 6A lādēšnaas strāvu. Mēs vienmēr piedāvājam NOCO 7200 7,2 A vai Victron 7A vai 10A(tiem, kuri copē 2 dienas pēc kārtas) lādētājus šiem akumulatoriem.
Kāpēc konkrētajā gadījumā ir tā kā ir? Neviens vairs neatceras. Arī par šo nav vērts strīdēties, jo ir klienti, kuri veikalā paši visu zin un ar kuriem nav vērts strīdēties. Pēc tam, bieži vien, ir vainīgi pārdevēji, ražotāji un valdība arī.
Kāpēc vispār iesaistos šeit diskusijā - mums ir ļoti daudz apmierinātu, pastāvīgu klientu, tai skaitā laivu bāzes, kuri lieto Yuasa akumulatorus. Pārpratumi gadās, bet - pārsvarā tas ir saistīts ar variantiem, kad akumulators pamests pustukšs un ilgstoši nav uzlādēts vai kāds patērētājs to ir nosēdinājis uz nullēm. Esam pat reanimējuši sasaldētu akumulatoru, kurš bija rudenī pamests tukšs un pavasarī izskatījās bezcerīgs, bet tā darba spējas tika atjaunotas 70% apmērā. To veica Yuasa serviss.
Citā mūsu uzņēmumā Yuasa akumulatorus mašīnām tirgojam vairāk kā 10 gadus. reklamācija - 0%.
Mums nav par ko taisnoties. Tāpat kā ķenguriem par ko sūdzēties.
Vecu akumulatoru mūsu veikalā nav, servis utt. strādā kā pulkstens. Domstarpības par tehnikas lietošanu ir normāla ikdiena. Ir kuri ieklāusās, bet ir kuriem viss skaidrs.
Visiem jauku dienu!
29.oktobris 2019, 08:59 |
links