Laivas un to motori

Niezers [05.08.19]: cope71 [13:35]: addd [12:17]: addd [8:51]: udens2 [3.aug]: Sveiki varbūt kāds var padalīties un zin kas ir par problēmu laivas motoram yamaha 5hp 4t lec labi viss iet tikkai nejiet uz maziem abarotiem momentā slāpst nost, parbaudījām vissu sveci nomainijam specialists iztirija karboratoru visas dīzes un vissu. Bet gala rezultātā uz maziem apgriezieniem negrib stradat momenta noslapst un regulet arii specialists reguleja nekā, teica ka vaina varetu but 1 atsperite karboratora tā varētu būt? Varbut kads ir saskāries ar šo vainu?
Modelis-yamaha f5amh

Markuss, 3.augusts 2019, 10:05motors daudz lietots??Varbūt vērts pārbaudīt vārstu atstarpesNav lietots daudz brauktas apmeram kopa 2h motor stundas

Markuss, 3.augusts 2019, 10:28

Markuss sveiks!

Nevarētu problēmu sīkāk aprakstīt, motors kad iedarbini tukšgaitā slāpst nost, vai tukšgaitā strādā normāli un slāpst uz maziem apgriezieniem pie ieslēgta roba?

Cieņā.Lec normāli, un abos variantos i tukšgaitā i kad ieliek robā lēnā gāzītē nav iespējams pabraukt.

Markuss, 5.augusts 2019, 09:11
addd [8:51]: udens2 [3.aug]: Sveiki varbūt kāds var padalīties un zin kas ir par problēmu laivas motoram yamaha 5hp 4t lec labi viss iet tikkai nejiet uz maziem abarotiem momentā slāpst nost, parbaudījām vissu sveci nomainijam specialists iztirija karboratoru visas dīzes un vissu. Bet gala rezultātā uz maziem apgriezieniem negrib stradat momenta noslapst un regulet arii specialists reguleja nekā, teica ka vaina varetu but 1 atsperite karboratora tā varētu būt? Varbut kads ir saskāries ar šo vainu?
Modelis-yamaha f5amh

Markuss, 3.augusts 2019, 10:05motors daudz lietots??Varbūt vērts pārbaudīt vārstu atstarpesNav lietots daudz brauktas apmeram kopa 2h motor stundas

Markuss, 3.augusts 2019, 10:28

Markuss sveiks!

Nevarētu problēmu sīkāk aprakstīt, motors kad iedarbini tukšgaitā slāpst nost, vai tukšgaitā strādā normāli un slāpst uz maziem apgriezieniem pie ieslēgta roba?

Cieņā.Lec normāli, un abos variantos i tukšgaitā i kad ieliek robā lēnā gāzītē nav iespējams pabraukt.

Markuss, 5.augusts 2019, 09:11
P.S ar Mini kotas sukām netirgoju Tās izmantoju tikai dzinējiem kuri ir nodoti remontā .....

bums, 5.augusts 2019, 10:53
loģiski,tas taču ir tikai bizness,nekas vairāk!huļi kādam pārdot tikai oglītes,ja var pārdot gan oglītes,gan pakalpojumu!viss elementāri!:)

kurjers6, 5.augusts 2019, 11:01

Markuss

Atvainojos laikam tomēr sākotnēji nepareizi sapratu Jūsu tekstu, ja slāpst uzreiz kad iedarbini vai tikko slēdz robā tad domāju ka tā ir anekdotiska vaina.
Yamaha 5 Hp ir tāda dīvainība, lec pie aizvērta krāniņa. Paskatāties degvielas padeves krāniņš kādā pozīcijā, viņas tur ir trīs pozīcijas aizvērts, iekšējā bāka un ārējā bāka.

Lai veicas.Nu kas tur ko nesaprast, iedarbinu motoru un nevar laist mazos apgriezienos jo tad noslāpst motors vienalga vai esi ieliecis ātrumā vai nē, kā ir mazāki abaroti tā pats noslāpst, pavelcēt vispār lēnā gaita nav iespējams pabraukt. Krāniņu zinu kā ir jaatgriež.

Markuss, 5.augusts 2019, 13:28

Es skatītos kas ar tukšgaitu. Tīrītu vai jāregulē. Un... man līdzīgi bija ar Tohu. Lielie apgriezieni strādāja, mazie ne. Nomainīju remkoplektu karburatoram. (pludiņu, adatu, mebrāniņas sūknim) un viss aizgāja. Kurš no viņiem bija pie vainas, nezinu. vairāk sliecos uz adatu.Kur pirki tādu rem komplektu? Meklēju 6hp 2004g merkūram.

Pdies
Es savai tohai pirku ebay, bet painteresējies piem., Krasta ielā pie laivu veikals nr.1.
5.augusts 2019, 19:22 | links
 
Csdd nav jāpārliecina, jo viņi izpilda tikai uzskaites/reģistrācijas/ nodokļu iekasēšanas funkciju, savukārt munīši nekad neko nav teikuši, jo neko nevar padarīt.

Tu vari arī reģistrētai airu laivai uzkarināt motoru līdz 40kW un mierīgi rullēt, tikai tiesības vajag un motoram papīrus.
5.augusts 2019, 19:16 | links
 
irseejs [05.08.19]: Ražotājs norāda maksimālo jaudu.

Laivai, kurai uz plāksnītes ir piemēram 18kW, ir paredzēts uzkarināmais motors no 0-18kW.

Tādēl tur punktā 2.4 ir tas vārds "izmantojot".
Viss tā varētu būt, atliek tikai municipāļus un CSDD par to pārliecināt. Es to tāpat centos traktēt. Brīvdienās pec paziņu teiktā Lielupes_Buļļupes stūrī esot močus par ātrumu čakarējuši. Drīz vēl spidometrs būs nepieciešams :)
5.augusts 2019, 19:05 | links
 
Ražotājs norāda maksimālo jaudu.

Laivai, kurai uz plāksnītes ir piemēram 18kW, ir paredzēts uzkarināmais motors no 0-18kW.

Tādēl tur punktā 2.4 ir tas vārds "izmantojot".
5.augusts 2019, 18:46 | links
 
Rakstiska atbilde no CSDD par šo jautājumu:

"Airu laivas - motorlaivas reģistrācija.
Saskaņā ar kuģošanas līdzekļu reģistrācijas noteikumiem-airu laiva (atklāta tipa kuģošanas līdzeklis, kas paredzēts braukšanai, izmantojot airi (airus) vai motoru, kura jauda nepārsniedz 3,7 kW).
Ja ražotājs paredzējis uzstādīt lielākas jaudas motoru, tā uzskatāma par motorlaivu.

Ja kuģošanas līdzeklis reģistrēts, kā motorlaiva, izmantojot to ūdens satiksmē bez uzstādīta motora, vadītājam ir nepieciešama kuģošanas līdzekļu vadītāja apliecība."
5.augusts 2019, 18:08 | links
 
z-puse:

Ceļu satiksmes drošības direkcijā reģistrējamo kuģošanas līdzekļu reģistrācijas kārtība.

I nodaļa:
2.4. airu laivas (atklāta tipa kuģošanas līdzeklis, kas paredzēts braukšanai, izmantojot airi (airus) vai motoru, kura jauda nepārsniedz 3,7 kW);

Paldies!
Ja es preizi saprotu, tad Jūsu patiesība slēpjas apstāklī, ka Jūs savu nereģistrēto motorlaivu esiet aprīkojis ar 5 zs dzinēju un kopš tā brīža viņa ir “pārvērtusies” par airu laivu (gan pašvaldības policijas gan CSDD skatījumā). Atliek cerēt, ka tanī brīdī, kad Jūs viņu aprīkosiet ar 10 zs dzinēju, tā ar prieku atkal “pērvērtīsies” par motorlaivu.
p.s. vai jau citētajā punktā 2.4. Jūs nemusina vārds “paredzēts”? Un kas pēc Jūsu domām ir tiesīgs (atbildīgs vai tml.) noteikt kādiem mērķiem un kādos apstākļos ir “paredzēts” lietot konkrēto kuģošanas līdzekli. Vai šis ir kuģošanas līdzekļa īpašnieka (lietotāja) vai tā izgatavotāja kompetences (arī atbildības) jautājums?
p.s.2 Jūsu “izkopējums” ir no Ministru kabineta noteikumiem nevis no likuma!

Pievērs uzmanību vārdam "izmantojot". Ja tu izmanto motoru, kura jauda nepārsniedz minētos 3.7kW, tad tā nav nekāda motorlaiva, ja laivas tehniskajā pasē nav norādīts citādi.

Šī paša likuma I nodaļas punkts:
3. Airu laivas reģistrē brīvprātīgi, izņemot gadījumus, ja pašvaldība vai cits iekšējo ūdeņu īpašnieks tam piederošajos iekšējos ūdeņos ir paredzējis airu laivu reģistrēšanu šajos noteikumos noteiktajā kārtībā.

Atbrīvo laivas īpašnieku/turētāju/lietotāju piespiedu kārtā reģistrēt savu laivu, kura atbilst 2.4 punktā minētajiem nosacījumiem.

Uz motora plāksnītes nav norādīta ne minimālā motora jauda, ne tas, ka ar laivu nav paredzēts pārvietoties izmantojot airus. Uz motora plāksnītes ražotājs norāda maksimālo pieļaujamo motora. Tas arī viss.

irseejs, 5.augusts 2019, 17:35
5.augusts 2019, 18:05 | links
 
2.4. airu laivas (atklāta tipa kuģošanas līdzeklis, kas paredzēts braukšanai, izmantojot airi (airus) vai motoru, kura jauda nepārsniedz 3,7 kW);

Pievērs uzmanību vārdam "izmantojot". Ja tu izmanto motoru, kura jauda nepārsniedz minētos 3.7kW, tad tā nav nekāda motorlaiva, ja laivas tehniskajā pasē nav norādīts citādi.

irseejs, 5.augusts 2019, 17:35


diskutabli... valodniecības jautājums :) precizējošā palīgteikumā minēts " kas paredzēts braukšanai", attiecīgi sanāk, ka viss, kam ražotājs "neapdomīgi" papīros norādījis, ka tas pieļauj vairāk par 5 zirgiem ir jāreģistrē...
Praksē gan tādu bulšitu laikam nepielieto... Bet vot , ja papīros tieši iearkstīts "motorlaiva", tad gan jāreģistrē, kaut ar pirdienu to uz priekšu dzen...
5.augusts 2019, 18:00 | links
 
z-puse:

Ceļu satiksmes drošības direkcijā reģistrējamo kuģošanas līdzekļu reģistrācijas kārtība.

I nodaļa:
2.4. airu laivas (atklāta tipa kuģošanas līdzeklis, kas paredzēts braukšanai, izmantojot airi (airus) vai motoru, kura jauda nepārsniedz 3,7 kW);

Pievērs uzmanību vārdam "izmantojot". Ja tu izmanto motoru, kura jauda nepārsniedz minētos 3.7kW, tad tā nav nekāda motorlaiva, ja laivas tehniskajā pasē nav norādīts citādi.

Šī paša likuma I nodaļas punkts:
3. Airu laivas reģistrē brīvprātīgi, izņemot gadījumus, ja pašvaldība vai cits iekšējo ūdeņu īpašnieks tam piederošajos iekšējos ūdeņos ir paredzējis airu laivu reģistrēšanu šajos noteikumos noteiktajā kārtībā.

Atbrīvo laivas īpašnieku/turētāju/lietotāju piespiedu kārtā reģistrēt savu laivu, kura atbilst 2.4 punktā minētajiem nosacījumiem.

Uz motora plāksnītes nav norādīta ne minimālā motora jauda, ne tas, ka ar laivu nav paredzēts pārvietoties izmantojot airus. Uz motora plāksnītes ražotājs norāda maksimālo pieļaujamo motora. Tas arī viss.
5.augusts 2019, 17:35 | links
 
cope71 [05.08.19]: addd [12:17]: addd [8:51]: udens2 [3.aug]: Sveiki varbūt kāds var padalīties un zin kas ir par problēmu laivas motoram yamaha 5hp 4t lec labi viss iet tikkai nejiet uz maziem abarotiem momentā slāpst nost, parbaudījām vissu sveci nomainijam specialists iztirija karboratoru visas dīzes un vissu. Bet gala rezultātā uz maziem apgriezieniem negrib stradat momenta noslapst un regulet arii specialists reguleja nekā, teica ka vaina varetu but 1 atsperite karboratora tā varētu būt? Varbut kads ir saskāries ar šo vainu?
Modelis-yamaha f5amh

Markuss, 3.augusts 2019, 10:05motors daudz lietots??Varbūt vērts pārbaudīt vārstu atstarpesNav lietots daudz brauktas apmeram kopa 2h motor stundas

Markuss, 3.augusts 2019, 10:28

Markuss sveiks!

Nevarētu problēmu sīkāk aprakstīt, motors kad iedarbini tukšgaitā slāpst nost, vai tukšgaitā strādā normāli un slāpst uz maziem apgriezieniem pie ieslēgta roba?

Cieņā.Lec normāli, un abos variantos i tukšgaitā i kad ieliek robā lēnā gāzītē nav iespējams pabraukt.

Markuss, 5.augusts 2019, 09:11
addd [8:51]: udens2 [3.aug]: Sveiki varbūt kāds var padalīties un zin kas ir par problēmu laivas motoram yamaha 5hp 4t lec labi viss iet tikkai nejiet uz maziem abarotiem momentā slāpst nost, parbaudījām vissu sveci nomainijam specialists iztirija karboratoru visas dīzes un vissu. Bet gala rezultātā uz maziem apgriezieniem negrib stradat momenta noslapst un regulet arii specialists reguleja nekā, teica ka vaina varetu but 1 atsperite karboratora tā varētu būt? Varbut kads ir saskāries ar šo vainu?
Modelis-yamaha f5amh

Markuss, 3.augusts 2019, 10:05motors daudz lietots??Varbūt vērts pārbaudīt vārstu atstarpesNav lietots daudz brauktas apmeram kopa 2h motor stundas

Markuss, 3.augusts 2019, 10:28

Markuss sveiks!

Nevarētu problēmu sīkāk aprakstīt, motors kad iedarbini tukšgaitā slāpst nost, vai tukšgaitā strādā normāli un slāpst uz maziem apgriezieniem pie ieslēgta roba?

Cieņā.Lec normāli, un abos variantos i tukšgaitā i kad ieliek robā lēnā gāzītē nav iespējams pabraukt.

Markuss, 5.augusts 2019, 09:11
P.S ar Mini kotas sukām netirgoju Tās izmantoju tikai dzinējiem kuri ir nodoti remontā .....

bums, 5.augusts 2019, 10:53
loģiski,tas taču ir tikai bizness,nekas vairāk!huļi kādam pārdot tikai oglītes,ja var pārdot gan oglītes,gan pakalpojumu!viss elementāri!:)

kurjers6, 5.augusts 2019, 11:01

Markuss

Atvainojos laikam tomēr sākotnēji nepareizi sapratu Jūsu tekstu, ja slāpst uzreiz kad iedarbini vai tikko slēdz robā tad domāju ka tā ir anekdotiska vaina.
Yamaha 5 Hp ir tāda dīvainība, lec pie aizvērta krāniņa. Paskatāties degvielas padeves krāniņš kādā pozīcijā, viņas tur ir trīs pozīcijas aizvērts, iekšējā bāka un ārējā bāka.

Lai veicas.Nu kas tur ko nesaprast, iedarbinu motoru un nevar laist mazos apgriezienos jo tad noslāpst motors vienalga vai esi ieliecis ātrumā vai nē, kā ir mazāki abaroti tā pats noslāpst, pavelcēt vispār lēnā gaita nav iespējams pabraukt. Krāniņu zinu kā ir jaatgriež.

Markuss, 5.augusts 2019, 13:28

Es skatītos kas ar tukšgaitu. Tīrītu vai jāregulē. Un... man līdzīgi bija ar Tohu. Lielie apgriezieni strādāja, mazie ne. Nomainīju remkoplektu karburatoram. (pludiņu, adatu, mebrāniņas sūknim) un viss aizgāja. Kurš no viņiem bija pie vainas, nezinu. vairāk sliecos uz adatu.
Kur pirki tādu rem komplektu? Meklēju 6hp 2004g merkūram.

Pdies
5.augusts 2019, 17:26 | links
 
Tas, ka uz plāksnītes ir norādīta motora maksimālā jauda un ja likumsargs pēkšņi izdomā, ka tādēļ tā ir motorlaiva, tas ir viņa subjektīvais redzējums.
Kas ir airu laiva, to nosaka viena konkrēta likuma viens konkrēts punkts. Un nekāda plāksnite. Uz plaksnītes var būt arī diķņis uzzīmēts, bet tāpat tā būs airu laiva, ja tā atbildīs šim konkretajam punktam.

irseejs, 5.augusts 2019, 14:27

Un šis maģiskais punkts būtu - ... ????
5.augusts 2019, 17:06 | links
 
Farnirs [05.08.19]: Kāds kādreiz ir vedis piepūstu laivu uz mašīnas jumta ?

Man nav reliņi un domāju, cik tas ir droši, gan jau kāds te ir mēģinājis.

Ja pareizi saprotu, tad caur abiem logiem štropes cauri + 1 štrope no muguras laivai uz mašīnas āķi apakš+ 2 priekšā no laivas uz priekšējo riteņu arkām ?
Kādus 3 gadus atpakaļ arī man bij šāds jautăjums aktualizējies. Tiesa, manā gadijumā neliela(ap60kg) stiklašķiedras laiva. Tai laikā braukāju ar citroen xsariņu, kurai nebij ne jumta reliņu ne arī vietas kur vispār tādus uzlikt! Piekabi uzreiz arī nevarēju uzorganizēt. Bet no laivas makšķerēt ļoti gribējās. Tad nu liku lietā visas ģeometrijas un galdnieka prasmes. Principā nokopēju jumta formu un uztaisiju platformu ar gumijas blīvējumu. Platforma ar divām štropēm caur durvīm pie jumta. Un ar vēl divām štropēm laiva pie platformas. Šādi laikam nobraukāju divas sezonas. No drošības viedokļa - bez problēmām, laiva ne reizi nebij pakustējusies. Beigās uzorganizēju ustroistvu lai to operāciju(uzcelt/nocelt) mierīgi veiktu vienatnē. Viena piebilde, ja tā domā ilgtermiņā vadāt, tad jāreiķinās ka jumta krāsojums var ciest. Smiltis, putekļi arī starp gumiju un jumtu ar laiku atstāj pēdas. Manā gadijumā tas bij mazsvarīgi un skrāpējumi arī tikai lakas slānī.
5.augusts 2019, 16:47 | links
 
Tas, ka uz plāksnītes ir norādīta motora maksimālā jauda un ja likumsargs pēkšņi izdomā, ka tādēļ tā ir motorlaiva, tas ir viņa subjektīvais redzējums.
Kas ir airu laiva, to nosaka viena konkrēta likuma viens konkrēts punkts. Un nekāda plāksnite. Uz plaksnītes var būt arī diķņis uzzīmēts, bet tāpat tā būs airu laiva, ja tā atbildīs šim konkretajam punktam.
5.augusts 2019, 14:27 | links
 
Jautajums zinatajam. Laiva 3.30m un motors 4zs. Braucu pa Daugavu. Registret ir nepieciesams vai ne? Zinu zinu ka teema veca un paarcilata, esmu slinks lai mekletu, atzistu...

Lv_Fraterlev1s, 5.augusts 2019, 08:47


Ja nelīdīsi ostas teritorijā, Buļļupes-Lielupes stūrī tad domājams ka vari braukt droši. Diemžēl viss atkarīgs no likuma traktējuma dotajā situācijā. Mani Lielupes lejtecē 10 gados laikam pārbaudījuši 2 reizes, un arī tikai laivas komplektāciju. Bet mēnešus divus atpakaļ pie baltās kāpas vieni piep..... ka laivai nav reģistrācijas, aprunājāmies un šķīrāmies pa labam. Pēc policijas teiktā ja uz tranča ir norāde par atļautā dzinēja jaudu virs 3.7kW tad tā ir motorlaiva, kas 5 dienu laikā no iegādes brīža ir jāreģistrē un poh... ka tur pirkuma papīros rakstīts "ledlauzis", norāde uz laivas nav mainīta. Iekš CSDD tieši tā pati nostāja - pēc viņu teiktā vienīgā izeja ir vērsties pie ražotāja, kas veic laivas marķējuma "plāksnītes" maiņu un izdarot labojumu kaut kādā tur elektroniskā žurnālā, tad iekš CSDD bāzes būs redzams ka laiva ir airu un attiecīgi tā nav jāreģistrē. Tas vis ir murgaini bet mūsu Dulkans šitādu lietu darot bez problēmām.
5.augusts 2019, 14:11 | links
 
Riņķi nevajag!

Airu laivām ar garumu līdz 4 metriem nepiemēro prasību par glābšanas riņķi.

https://likumi.lv/ta/id/280190-noteikumi-par-kugosanas-lidzeklu-satiksmi-ieksejos-udenos

sk. 1. pielikumu!

Jautajums zinatajam. Laiva 3.30m un motors 4zs. Braucu pa Daugavu. Registret ir nepieciesams vai ne? Zinu zinu ka teema veca un paarcilata, esmu slinks lai mekletu, atzistu...

Lv_Fraterlev1s, 5.augusts 2019, 08:47


Brauc droši, vai tā ir Daugava vai cita ūdenstilpne. Ne viens Tev neprasīs reģistrāciju vai papīrus, ja motoru neuzliksi virsū lielāku par 5hp. Vesti un riņķi gan obligāti iemet laivā. Par to gan var rēķinu ātri dabūt neatkarīgi no statusa!

cope71, 5.augusts 2019, 13:42

irganviens, 5.augusts 2019, 13:59



OOk! Man gan vienreiz, kad vēl laiva nebija reģistrēta, muņiki Daugavā piepeldēja pārbaudīt un azrādīja, ka laiva virs 2.5 m, vajag riņķi!
Bet Tev taisnība. Noteikumos viss atrunāts!
5.augusts 2019, 14:03 | links
 
Riņķi nevajag!

Airu laivām ar garumu līdz 4 metriem nepiemēro prasību par glābšanas riņķi.

https://likumi.lv/ta/id/280190-noteikumi-par-kugosanas-lidzeklu-satiksmi-ieksejos-udenos

sk. 1. pielikumu!

Jautajums zinatajam. Laiva 3.30m un motors 4zs. Braucu pa Daugavu. Registret ir nepieciesams vai ne? Zinu zinu ka teema veca un paarcilata, esmu slinks lai mekletu, atzistu...

Lv_Fraterlev1s, 5.augusts 2019, 08:47


Brauc droši, vai tā ir Daugava vai cita ūdenstilpne. Ne viens Tev neprasīs reģistrāciju vai papīrus, ja motoru neuzliksi virsū lielāku par 5hp. Vesti un riņķi gan obligāti iemet laivā. Par to gan var rēķinu ātri dabūt neatkarīgi no statusa!

cope71, 5.augusts 2019, 13:42
5.augusts 2019, 13:59 | links
 
addd [59m]: udens2 [3.aug]: Sveiki varbūt kāds var padalīties un zin kas ir par problēmu laivas motoram yamaha 5hp 4t lec labi viss iet tikkai nejiet uz maziem abarotiem momentā slāpst nost, parbaudījām vissu sveci nomainijam specialists iztirija karboratoru visas dīzes un vissu. Bet gala rezultātā uz maziem apgriezieniem negrib stradat momenta noslapst un regulet arii specialists reguleja nekā, teica ka vaina varetu but 1 atsperite karboratora tā varētu būt? Varbut kads ir saskāries ar šo vainu?
Modelis-yamaha f5amh

Markuss, 3.augusts 2019, 10:05motors daudz lietots??Varbūt vērts pārbaudīt vārstu atstarpesNav lietots daudz brauktas apmeram kopa 2h motor stundas

Markuss, 3.augusts 2019, 10:28

Markuss sveiks!

Nevarētu problēmu sīkāk aprakstīt, motors kad iedarbini tukšgaitā slāpst nost, vai tukšgaitā strādā normāli un slāpst uz maziem apgriezieniem pie ieslēgta roba?

Cieņā.Lec normāli, un abos variantos i tukšgaitā i kad ieliek robā lēnā gāzītē nav iespējams pabraukt.

Markuss, 5.augusts 2019, 09:11

Markuss

Domāju ka tā ir mehāniskā problēma, ņemiet nost dzenskrūvi, būs kaut kas uztīts zem dzenskrūves (auklas, zāles, šņores un.t.t.) vis tas tur noblīvējas ka motoram tukšgaitā grūti pagriezt. Galvenais lai nesabojā reduktora eļļas blīvējumu.
Veiksmi remontā un neaizmirstat paziņot par rezultātu.

Cieņā.

addd, 5.augusts 2019, 10:06



Un kādā sakarā tad viņa slāpst uz maziem apgriezieniem nost arī tad, kad nav robā ielikts? Tad tak tur ar uztītu dzenskrūvi nav ne kāda sakara!?
5.augusts 2019, 13:44 | links
 
Jautajums zinatajam. Laiva 3.30m un motors 4zs. Braucu pa Daugavu. Registret ir nepieciesams vai ne? Zinu zinu ka teema veca un paarcilata, esmu slinks lai mekletu, atzistu...

Lv_Fraterlev1s, 5.augusts 2019, 08:47



Brauc droši, vai tā ir Daugava vai cita ūdenstilpne. Ne viens Tev neprasīs reģistrāciju vai papīrus, ja motoru neuzliksi virsū lielāku par 5hp. Vesti un riņķi gan obligāti iemet laivā. Par to gan var rēķinu ātri dabūt neatkarīgi no statusa!
5.augusts 2019, 13:42 | links
 
addd [12:17]: addd [8:51]: udens2 [3.aug]: Sveiki varbūt kāds var padalīties un zin kas ir par problēmu laivas motoram yamaha 5hp 4t lec labi viss iet tikkai nejiet uz maziem abarotiem momentā slāpst nost, parbaudījām vissu sveci nomainijam specialists iztirija karboratoru visas dīzes un vissu. Bet gala rezultātā uz maziem apgriezieniem negrib stradat momenta noslapst un regulet arii specialists reguleja nekā, teica ka vaina varetu but 1 atsperite karboratora tā varētu būt? Varbut kads ir saskāries ar šo vainu?
Modelis-yamaha f5amh

Markuss, 3.augusts 2019, 10:05motors daudz lietots??Varbūt vērts pārbaudīt vārstu atstarpesNav lietots daudz brauktas apmeram kopa 2h motor stundas

Markuss, 3.augusts 2019, 10:28

Markuss sveiks!

Nevarētu problēmu sīkāk aprakstīt, motors kad iedarbini tukšgaitā slāpst nost, vai tukšgaitā strādā normāli un slāpst uz maziem apgriezieniem pie ieslēgta roba?

Cieņā.Lec normāli, un abos variantos i tukšgaitā i kad ieliek robā lēnā gāzītē nav iespējams pabraukt.

Markuss, 5.augusts 2019, 09:11
addd [8:51]: udens2 [3.aug]: Sveiki varbūt kāds var padalīties un zin kas ir par problēmu laivas motoram yamaha 5hp 4t lec labi viss iet tikkai nejiet uz maziem abarotiem momentā slāpst nost, parbaudījām vissu sveci nomainijam specialists iztirija karboratoru visas dīzes un vissu. Bet gala rezultātā uz maziem apgriezieniem negrib stradat momenta noslapst un regulet arii specialists reguleja nekā, teica ka vaina varetu but 1 atsperite karboratora tā varētu būt? Varbut kads ir saskāries ar šo vainu?
Modelis-yamaha f5amh

Markuss, 3.augusts 2019, 10:05motors daudz lietots??Varbūt vērts pārbaudīt vārstu atstarpesNav lietots daudz brauktas apmeram kopa 2h motor stundas

Markuss, 3.augusts 2019, 10:28

Markuss sveiks!

Nevarētu problēmu sīkāk aprakstīt, motors kad iedarbini tukšgaitā slāpst nost, vai tukšgaitā strādā normāli un slāpst uz maziem apgriezieniem pie ieslēgta roba?

Cieņā.Lec normāli, un abos variantos i tukšgaitā i kad ieliek robā lēnā gāzītē nav iespējams pabraukt.

Markuss, 5.augusts 2019, 09:11
P.S ar Mini kotas sukām netirgoju Tās izmantoju tikai dzinējiem kuri ir nodoti remontā .....

bums, 5.augusts 2019, 10:53
loģiski,tas taču ir tikai bizness,nekas vairāk!huļi kādam pārdot tikai oglītes,ja var pārdot gan oglītes,gan pakalpojumu!viss elementāri!:)

kurjers6, 5.augusts 2019, 11:01

Markuss

Atvainojos laikam tomēr sākotnēji nepareizi sapratu Jūsu tekstu, ja slāpst uzreiz kad iedarbini vai tikko slēdz robā tad domāju ka tā ir anekdotiska vaina.
Yamaha 5 Hp ir tāda dīvainība, lec pie aizvērta krāniņa. Paskatāties degvielas padeves krāniņš kādā pozīcijā, viņas tur ir trīs pozīcijas aizvērts, iekšējā bāka un ārējā bāka.

Lai veicas.Nu kas tur ko nesaprast, iedarbinu motoru un nevar laist mazos apgriezienos jo tad noslāpst motors vienalga vai esi ieliecis ātrumā vai nē, kā ir mazāki abaroti tā pats noslāpst, pavelcēt vispār lēnā gaita nav iespējams pabraukt. Krāniņu zinu kā ir jaatgriež.

Markuss, 5.augusts 2019, 13:28


Es skatītos kas ar tukšgaitu. Tīrītu vai jāregulē. Un... man līdzīgi bija ar Tohu. Lielie apgriezieni strādāja, mazie ne. Nomainīju remkoplektu karburatoram. (pludiņu, adatu, mebrāniņas sūknim) un viss aizgāja. Kurš no viņiem bija pie vainas, nezinu. vairāk sliecos uz adatu.
5.augusts 2019, 13:35 | links
 
addd [12:17]: Nu kas tur ko nesaprast, iedarbinu motoru un nevar laist mazos apgriezienos jo tad noslāpst motors vienalga vai esi ieliecis ātrumā vai nē, kā ir mazāki abaroti tā pats noslāpst, pavelcēt vispār lēnā gaita nav iespējams pabraukt. Krāniņu zinu kā ir jaatgriež.

Markuss, 5.augusts 2019, 13:28


Atkārtošu krāniņš kādā pozīcijā? viņas tur ir trīs pozīcijas aizvērts, iekšējā bāka un ārējā bāka.
Manam kaimiņam arYamaha tieši tādas problēmas bija kamēr neparādīju kā krāniņu atvērt.

Ja ar krāniņu vis kārtībā, tad atbilde zemāk.

Cieņā.
5.augusts 2019, 13:35 | links
 
addd [05.08.19]: addd [8:51]: udens2 [3.aug]: Sveiki varbūt kāds var padalīties un zin kas ir par problēmu laivas motoram yamaha 5hp 4t lec labi viss iet tikkai nejiet uz maziem abarotiem momentā slāpst nost, parbaudījām vissu sveci nomainijam specialists iztirija karboratoru visas dīzes un vissu. Bet gala rezultātā uz maziem apgriezieniem negrib stradat momenta noslapst un regulet arii specialists reguleja nekā, teica ka vaina varetu but 1 atsperite karboratora tā varētu būt? Varbut kads ir saskāries ar šo vainu?
Modelis-yamaha f5amh

Markuss, 3.augusts 2019, 10:05motors daudz lietots??Varbūt vērts pārbaudīt vārstu atstarpesNav lietots daudz brauktas apmeram kopa 2h motor stundas

Markuss, 3.augusts 2019, 10:28

Markuss sveiks!

Nevarētu problēmu sīkāk aprakstīt, motors kad iedarbini tukšgaitā slāpst nost, vai tukšgaitā strādā normāli un slāpst uz maziem apgriezieniem pie ieslēgta roba?

Cieņā.Lec normāli, un abos variantos i tukšgaitā i kad ieliek robā lēnā gāzītē nav iespējams pabraukt.

Markuss, 5.augusts 2019, 09:11
addd [8:51]: udens2 [3.aug]: Sveiki varbūt kāds var padalīties un zin kas ir par problēmu laivas motoram yamaha 5hp 4t lec labi viss iet tikkai nejiet uz maziem abarotiem momentā slāpst nost, parbaudījām vissu sveci nomainijam specialists iztirija karboratoru visas dīzes un vissu. Bet gala rezultātā uz maziem apgriezieniem negrib stradat momenta noslapst un regulet arii specialists reguleja nekā, teica ka vaina varetu but 1 atsperite karboratora tā varētu būt? Varbut kads ir saskāries ar šo vainu?
Modelis-yamaha f5amh

Markuss, 3.augusts 2019, 10:05motors daudz lietots??Varbūt vērts pārbaudīt vārstu atstarpesNav lietots daudz brauktas apmeram kopa 2h motor stundas

Markuss, 3.augusts 2019, 10:28

Markuss sveiks!

Nevarētu problēmu sīkāk aprakstīt, motors kad iedarbini tukšgaitā slāpst nost, vai tukšgaitā strādā normāli un slāpst uz maziem apgriezieniem pie ieslēgta roba?

Cieņā.Lec normāli, un abos variantos i tukšgaitā i kad ieliek robā lēnā gāzītē nav iespējams pabraukt.

Markuss, 5.augusts 2019, 09:11
P.S ar Mini kotas sukām netirgoju Tās izmantoju tikai dzinējiem kuri ir nodoti remontā .....

bums, 5.augusts 2019, 10:53
loģiski,tas taču ir tikai bizness,nekas vairāk!huļi kādam pārdot tikai oglītes,ja var pārdot gan oglītes,gan pakalpojumu!viss elementāri!:)

kurjers6, 5.augusts 2019, 11:01

Markuss

Atvainojos laikam tomēr sākotnēji nepareizi sapratu Jūsu tekstu, ja slāpst uzreiz kad iedarbini vai tikko slēdz robā tad domāju ka tā ir anekdotiska vaina.
Yamaha 5 Hp ir tāda dīvainība, lec pie aizvērta krāniņa. Paskatāties degvielas padeves krāniņš kādā pozīcijā, viņas tur ir trīs pozīcijas aizvērts, iekšējā bāka un ārējā bāka.

Lai veicas.
Nu kas tur ko nesaprast, iedarbinu motoru un nevar laist mazos apgriezienos jo tad noslāpst motors vienalga vai esi ieliecis ātrumā vai nē, kā ir mazāki abaroti tā pats noslāpst, pavelcēt vispār lēnā gaita nav iespējams pabraukt. Krāniņu zinu kā ir jaatgriež.
5.augusts 2019, 13:28 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager