Laivas un to motori

Sveiki! brīvdienās sanāca salīdzināt divus elektro motorus, manu outland 1300 un biedru outland 1100 un par pārsteigumu viņu motors bija nedaudz ātrāks nekā mans, neskatoties kad manam parametri ir nedaudz labāki!!!

Kas varētu būt pie vainas ???? svars laivā +/- vienāds aķi pilni... , viņiem dzenskrūve ar divām lāpstiņām man ar trim... varbūt tas ietekmēja ātrumu???
10.jūnijs 2019, 12:55 | links
 
Kāds var pateikt cik lielu dzenskrūvi var likt jamahai 5 zs 4 ta
6.jūnijs 2019, 15:23 | links
 
addd [06.06.19]: Jautājums ekspertiem studijā. Mercur5zs 2015. gada uz zemiem apgriezieniem sāk slāpt nost. Agrāk tādu dīvainību nemanīju. Vai tas varētu būt benzīna filtrs? Cik bieži tas jāmaina. Paldies jau iepriekš.

Enijs, 6.jūnijs 2019, 07:02

Sveiks!
http://www.copeslietas.lv/site/bildes/bilde-78591.htm
Un svarīgākais moments, pirms rodas nepieciešamība regulēt karburatoru izdariet nelielu mājasdarbu
1. Pārbaudiet vadus
2. Pārbaudiet sveci, vasaras periodā noregulējiet atstarpes uz maksimālo ko nosaka ražotājs.
3. Degvielai jābūt normālai.
4. Pārbaudiet, ar dzesi vis ir kārtība, strūklaka ir?
5. Noņemiet dzenskrūvi, zem tās mēdz būt auklas, šņores, zāles lai nav kā Andžus divus gadus regulēja motoru.

Cieņā, lai veicas.
Paldies par vērtīgajām norādēm. Respect!
6.jūnijs 2019, 12:43 | links
 
Jautājums ekspertiem studijā. Mercur5zs 2015. gada uz zemiem apgriezieniem sāk slāpt nost. Agrāk tādu dīvainību nemanīju. Vai tas varētu būt benzīna filtrs? Cik bieži tas jāmaina. Paldies jau iepriekš.

Enijs, 6.jūnijs 2019, 07:02


Sveiks!
http://www.copeslietas.lv/site/bildes/bilde-78591.htm
Un svarīgākais moments, pirms rodas nepieciešamība regulēt karburatoru izdariet nelielu mājasdarbu
1. Pārbaudiet vadus
2. Pārbaudiet sveci, vasaras periodā noregulējiet atstarpes uz maksimālo ko nosaka ražotājs.
3. Degvielai jābūt normālai.
4. Pārbaudiet, ar dzesi vis ir kārtība, strūklaka ir?
5. Noņemiet dzenskrūvi, zem tās mēdz būt auklas, šņores, zāles lai nav kā Andžus divus gadus regulēja motoru.

Cieņā, lai veicas.
6.jūnijs 2019, 08:50 | links
 
Jautājums ekspertiem studijā. Mercur5zs 2015. gada uz zemiem apgriezieniem sāk slāpt nost. Agrāk tādu dīvainību nemanīju. Vai tas varētu būt benzīna filtrs? Cik bieži tas jāmaina. Paldies jau iepriekš.

Enijs, 6.jūnijs 2019, 07:02


Slāpst nost uz zemiem apgriezieniem vai tukšgaita? Manuprāt abos gadījumos varētu būt karbūža vaina. Man slāpa pie tukšgaitas. Iztīriju karbūzi un pieregulēju maisījuma skrūvi un viss notikās!
6.jūnijs 2019, 08:01 | links
 
Jautājums ekspertiem studijā. Mercur5zs 2015. gada uz zemiem apgriezieniem sāk slāpt nost. Agrāk tādu dīvainību nemanīju. Vai tas varētu būt benzīna filtrs? Cik bieži tas jāmaina. Paldies jau iepriekš.

Enijs, 6.jūnijs 2019, 07:02


Atkarīgs no degvielas tīrības, ja filtra korpuss ir caurspīdīgs tad ir redzams tā piesārņojums. Vēl uz maziem dažreiz slāpst sveces atstarpes dēļ.
6.jūnijs 2019, 07:27 | links
 
Jautājums ekspertiem studijā. Mercur5zs 2015. gada uz zemiem apgriezieniem sāk slāpt nost. Agrāk tādu dīvainību nemanīju. Vai tas varētu būt benzīna filtrs? Cik bieži tas jāmaina. Paldies jau iepriekš.
6.jūnijs 2019, 07:02 | links
 
Nezināšu teikt, līdz tiltam neeju.
5.jūnijs 2019, 21:32 | links
 

Smuki jau te, pasaka. :)
5.jūnijs 2019, 20:51 | links
 
skiperis [05.06.19]: Kautko arī noķēri? Pazīstami moli, tikai ostā nevajadzētu iet uz glisi ;)
A kas tā par zīmi uz tilta par ūdensmoci? Nesapratu tas uz visiem iekšdedzes dzinējiem attiecas vai tikai uz močiem? Kad kārtoju tiesības uz kuģu vadīšanu, šādu neaceros.
5.jūnijs 2019, 20:43 | links
 
skiperis [05.06.19]: Kautko arī noķēri? Pazīstami moli, tikai ostā nevajadzētu iet uz glisi ;)
Zinu, es jau tā līdz mola sākumam mazliet paampelējos. Večiem vējenes bija, es tikai motoru ,, izdancināju,, pēc ziemas un dīvainas eļļas noplūdes.
5.jūnijs 2019, 20:36 | links
 
Kautko arī noķēri? Pazīstami moli, tikai ostā nevajadzētu iet uz glisi ;)
5.jūnijs 2019, 20:29 | links
 
mix-master [05.06.19]: Kaut kur sanācis uzsisties ar dzenskrūvi un ir vienā lāpstiņā neliels robs un lāpstiņa nedaudz ieliekta.

Ar ko labāk viņu taisnot - vienkārši ar kādām plaķenēm, vai ņemt nost, uzlikt kādu koka gabalu un dauzīt ar āmuru līdz atgūst +/- veco formu, vai arī varbūt kāds cits variants?
Jābalansē!
5.jūnijs 2019, 16:23 | links
 
zobrats [04.06.19]: zobrats [16:29]: Uz brīvdienām plānoju uz jūru. Bet pamaniju kaut kādu eļļas noplūdi. Kāds zinātājs varbūt var paskaidrot, kas par vainu un cik nopietni. Ziemu nostāvēja garažā, uzliku uz laivas un skatos sāk sūkties.

Brencis21, 4.jūnijs 2019, 13:10

Domāju, ka šitā eļļa nav no reduktora. Izskatās, ka no motora - nākusi ārā pa drenāžas caurumiņiem. Meklē "kašķi" augšgalā. Es pie tam, droši vien ieliktu mucā vai pie šļūtenes un padarbinātu. pirms tam ar bremžu klīneri visas aizdomīgās vietas apmazgā, un skaties, kur rodas mitrums. Veiksmi :)Jau ieliku mucā, parūcināju, visu notīriju - pagaidām nekur, nekas neparādās un sūce arī vairs nav, sauss.

Brencis21, 4.jūnijs 2019, 16:46

Nu tad es droši vien brauktu uz to jūru, un pēc tam vēlreiz visu nočekotu. Vai nevar būt tā, ka tā eļļa tur nonākusi pēc eļļas maiņas, un stresam nav pamata?

Tieši tā, nenocietos un šodien izgāzu, viss labi! ;)
5.jūnijs 2019, 16:17 | links
 
To Mix-master
Ja dzinējs nav paredzēts (netiek izmantots) braukšanai ar glisi, tad ar koka (dzelzs) āmuru vari labot. Citādi parasti ģeometrijas nobīde izbeidz mazo motoru glisi. Variants - jauna dzenskrūve.
5.jūnijs 2019, 15:58 | links
 
Kaut kur sanācis uzsisties ar dzenskrūvi un ir vienā lāpstiņā neliels robs un lāpstiņa nedaudz ieliekta.

Ar ko labāk viņu taisnot - vienkārši ar kādām plaķenēm, vai ņemt nost, uzlikt kādu koka gabalu un dauzīt ar āmuru līdz atgūst +/- veco formu, vai arī varbūt kāds cits variants?
5.jūnijs 2019, 12:29 | links
 
zobrats [16:29]: Uz brīvdienām plānoju uz jūru. Bet pamaniju kaut kādu eļļas noplūdi. Kāds zinātājs varbūt var paskaidrot, kas par vainu un cik nopietni. Ziemu nostāvēja garažā, uzliku uz laivas un skatos sāk sūkties.

Brencis21, 4.jūnijs 2019, 13:10

Domāju, ka šitā eļļa nav no reduktora. Izskatās, ka no motora - nākusi ārā pa drenāžas caurumiņiem. Meklē "kašķi" augšgalā. Es pie tam, droši vien ieliktu mucā vai pie šļūtenes un padarbinātu. pirms tam ar bremžu klīneri visas aizdomīgās vietas apmazgā, un skaties, kur rodas mitrums. Veiksmi :)Jau ieliku mucā, parūcināju, visu notīriju - pagaidām nekur, nekas neparādās un sūce arī vairs nav, sauss.

Brencis21, 4.jūnijs 2019, 16:46


Nu tad es droši vien brauktu uz to jūru, un pēc tam vēlreiz visu nočekotu. Vai nevar būt tā, ka tā eļļa tur nonākusi pēc eļļas maiņas, un stresam nav pamata?
4.jūnijs 2019, 21:32 | links
 
Sveiki, vīri! Jautājums zinošiem. Man tētim Mariner 2,5 hp motoram indukcijas spole nošķīlusies. Vietējā servisà piedāvā par 150€. Varbūt kāds var ieteikt lētàku risinàjumu? Paldies!

edijsk, 4.jūnijs 2019, 17:10

PM
4.jūnijs 2019, 19:21 | links
 
Sveiki, vīri! Jautājums zinošiem. Man tētim Mariner 2,5 hp motoram indukcijas spole nošķīlusies. Vietējā servisà piedāvā par 150€. Varbūt kāds var ieteikt lētàku risinàjumu? Paldies!
4.jūnijs 2019, 17:10 | links
 
zobrats [04.06.19]: Uz brīvdienām plānoju uz jūru. Bet pamaniju kaut kādu eļļas noplūdi. Kāds zinātājs varbūt var paskaidrot, kas par vainu un cik nopietni. Ziemu nostāvēja garažā, uzliku uz laivas un skatos sāk sūkties.

Brencis21, 4.jūnijs 2019, 13:10

Domāju, ka šitā eļļa nav no reduktora. Izskatās, ka no motora - nākusi ārā pa drenāžas caurumiņiem. Meklē "kašķi" augšgalā. Es pie tam, droši vien ieliktu mucā vai pie šļūtenes un padarbinātu. pirms tam ar bremžu klīneri visas aizdomīgās vietas apmazgā, un skaties, kur rodas mitrums. Veiksmi :)
Jau ieliku mucā, parūcināju, visu notīriju - pagaidām nekur, nekas neparādās un sūce arī vairs nav, sauss.
4.jūnijs 2019, 16:46 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager