Laivas un to motori

Vells [02.05.19]: Sveiki, kungi. Gribēju noprecizēt par laivas reģistrēšanu:
Piemēram, 3,6 laiva un dzinējs, teiksim 10zs. Vai var reģistrēt kā airu laivu (vai nereģistrēt) + reģistrēts motors un lietot komplektā (tiesības ir)?
Nē nedrīkst! Ja tev būtu motors līdz 5 hp, tad vēl ok, bet ja lielāks, kā tavā gadījumā 10 hp, tad noteikti nē! Ja apturēs muniķi vai robežsargi, noteikti būs protokols un ne maziņš!
Noteikti jāreģistrē gan laiva gan motors. Un laiva noteikti nebūs airu laiva!
2.maijs 2019, 18:05 | links
 
Sveiki, kungi. Gribēju noprecizēt par laivas reģistrēšanu:
Piemēram, 3,6 laiva un dzinējs, teiksim 10zs. Vai var reģistrēt kā airu laivu (vai nereģistrēt) + reģistrēts motors un lietot komplektā (tiesības ir)?
2.maijs 2019, 18:00 | links
 
Ir speciāls instruments ar ko reduktoram uztaisīt vākūmtestu

Tohatsu 9,9 motors. Lēju no reduktora eļļu un tā bija kā kafija ar pienu. Skaidrs ka ūdens..., bet kā?
Motors 3 gadus vecs, bet nobraukt max. ap 30 motorstundām. Reduktorā eļļu mainīju pēc opkatkas. Pēdējās 2 sezonas nemainīju jo ļoti reti izmantoju šo dzinēju.
Mainīt saļņikus?

kaspars71, 2.maijs 2019, 10:24
2.maijs 2019, 17:46 | links
 
kaspars71, 2.maijs 2019, 12:14[/quote]

Nosūtīju.
Ja pieredze ir,tas ir apsveicami un labi.
2.maijs 2019, 12:50 | links
 
Tikko zvanīju esot beigušāš:)

kaspars71, 2.maijs 2019, 12:03


Atsūti savu email uz PM.
Nosutīšu vienu amerik. video,kur parādīts,ka pat mērkaķis to var izdarīt.

DSV, 2.maijs 2019, 12:08[/quote]

Ja domā par blīvju izgriešānu tad tur viss skaidrs. RU laikos ne vien vien blīve bija griezta... un ar skroti sisti caurumi:)
Tik jāatrod paranīta loksne...
2.maijs 2019, 12:14 | links
 
Tikko zvanīju esot beigušāš:)

kaspars71, 2.maijs 2019, 12:03[/quote]

Atsūti savu email uz PM.
Nosutīšu vienu amerik. video,kur parādīts,ka pat mērkaķis to var izdarīt.
2.maijs 2019, 12:08 | links
 
Boat shop.lv ir Tohatsu parstavis, viniem ir uz vietas

Ramzes, 2.maijs 2019, 11:40


Tikko zvanīju esot beigušāš:)
2.maijs 2019, 12:03 | links
 
Paldies par padomu. Šīs blīves var atrast auto veikalā vai jāmeklē pie Tohatsu?

kaspars71, 2.maijs 2019, 11:23[/quote]

Vajag zināt izmēru. ....x.....x....x
Saļņiks vai blīvslēgs,shaft seal arī Āfrikā ir tas pats,D
2 gab. tur ir.
Izņemt ārā ir vienkārši,lietojot 2 celtn.skrūves.
Tikai ir jābūt uzmanīgam,t.i.jāieliek atpakaļ pareizā virzienā.
Viņi ir domāti,lai ūdens netiek red.eļļā,nevis otrādi.
Tas nozīmē,ka atsperītēm ir jāskatās uz āru.
2.maijs 2019, 11:49 | links
 
Boat shop.lv ir Tohatsu parstavis, viniem ir uz vietas
2.maijs 2019, 11:40 | links
 
Protams mainīt blīves. Pirms mainīt eļļu servisa manuālī atradi procedūru? Parasti kopā ar eļļu maina arī eļļas skrūvju šaibas/blīves. + Pievelkot eļļas skrūves pavisam noteikti izmantotu arī ņūtonmetru atslēgu. Kā nekā ūdens...

kkas, 2.maijs 2019, 10:46


Paldies par padomu. Šīs blīves var atrast auto veikalā vai jāmeklē pie Tohatsu?
2.maijs 2019, 11:23 | links
 
Protams mainīt blīves. Pirms mainīt eļļu servisa manuālī atradi procedūru? Parasti kopā ar eļļu maina arī eļļas skrūvju šaibas/blīves. + Pievelkot eļļas skrūves pavisam noteikti izmantotu arī ņūtonmetru atslēgu. Kā nekā ūdens...
2.maijs 2019, 10:46 | links
 
Tohatsu 9,9 motors. Lēju no reduktora eļļu un tā bija kā kafija ar pienu. Skaidrs ka ūdens..., bet kā?
Motors 3 gadus vecs, bet nobraukt max. ap 30 motorstundām. Reduktorā eļļu mainīju pēc opkatkas. Pēdējās 2 sezonas nemainīju jo ļoti reti izmantoju šo dzinēju.
Mainīt saļņikus?
2.maijs 2019, 10:24 | links
 

Ko jūs var teikt pa šito ..to ka nav motoru kur pielikt pats redzu ..bet pārējais ...copēju aizaugušos ezeros ..šitā varētu būt laba
30.aprīlis 2019, 22:55 | links
 
Runājot par 2t eļļu benzīnam-palasiet anotāciju. Tur ir rakstīts 1:50,vai 1:100
30.aprīlis 2019, 18:09 | links
 
Daudziem motori nestrādā jo ielej eļļu par daduz
30.aprīlis 2019, 17:58 | links
 
un šovakar, pirms atklāšanas, būtu jārunā nevis par benzīnu, bet būtu jāpaceļas tēmai kā īsti apkopi tasīt.. tā, ap kādiem deviņiem vakarā :)
30.aprīlis 2019, 17:22 | links
 
2,5hp ar 95to reāli mira nost,
5hp ar 95to klepoja periodiski,
20hp itkā vairāk vai mazāk vienalga, bet, ņemot vērā to, ko pie 95 gāž klāt, tik un tā leju 98..
mazajiem dzinējiem ar 98 problēmu nebija nekādu, kā arī svece bija svaiga 3 sezonas no vietas.
30.aprīlis 2019, 17:20 | links
 
Lejiet kādu degvielu vien gribas, galvenais lai oktāna skaitlis nebūtu zemāks par ražotāja norādītā un bez liekām piedevām.
30.aprīlis 2019, 16:17 | links
 
addd
Nezinu...nepiekrītu. Mūsu 95 degviela nav tā pati, kas citur. Ir bio piedeva, kas braucot salīdzinoši reti atstās savas sekas mazajiem motoriem. Jau gadus 10 braucu ar 98, viss labi, pirms tam ar 95 un 2.5zs karbūzi tīrīju regulāri.

arvis_an, 30.aprīlis 2019, 13:28


Vasals!

Ja ražotājs pieļauj motora izmantošanu no 91 līdz 98 , tad labi, bet ja nē, kas tad būs vainīgs ja dzinējs nojuks, foruma padomdevēji? Garantijas laiku lietojiet to ko noteicis ražotājs.
Par sevi viennozīmīgi varu teikt tikai to, ka zāģim, zāles pļāvējam, trimmerim un 3 laivu motoriem lietoju 95 degvielu, viss strādā perfekti. Lielākai daļai tehnikas lietotāju problēmas rodas tieši aukstajā laikā, jāsaprot elementāras lietas ka šie ir karburatoru dzinēji, kur degvielas padeve neregulējas automātiski, pirmkārt sveces ir jāpārregulē uz minimālām atstarpēm, otrkārt dzinējs ir jāuzsilda līdz darba temperatūrai (pārbaudiet termostatu), auksts laiks prasa piesātināku degvielu gaisam zem motora vāka jābūt siltam. Tas ir karburatoru īpatnības.

Cieņā.
30.aprīlis 2019, 16:06 | links
 
Pateicos par atbildēm.
30.aprīlis 2019, 15:30 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager