Labs rīts.
Padalās pierezē, ja tāda ir ! Tagad dažiem pūšļu ražotājiem ir laivas ar piepūšamo zemspiediena grīdu. Kādam ir pieredze kā viņa stūrējas un kā uzvedas uz ūdeņa. Gribētos zināt reāla lietotāja pieredzi !
bumbieris, 21.aprīlis 2023, 09:00
Gadus 15 lietoju Bush laivu ar cietu grīdu. Pirms pāris gadiem nobeidzās mana 3m gara, šobrīd man ir 3.3m ar cieto grīdu. Laivu transportēju tikai saliktā veidā auto bagāžniekā agrāk Škoda Octavia, šobrīd Opel Astra universāli. Laivu lietoju no jūnija līdz decembrim/janvārim. Laivas finiera grīdas salikšana/ izjaukšana man neprasa vairāk par minūtēm piecām. Iestājoties vēsākajam laikam laivas iepakojums ar katru reizi paliek lielāks, jo PVH materiāls palieks cietāks un nav vairs tik kompakti saliekams kā siltā laikā. Ja vasarā laivu ar 5hp motoru var salikt Škodas Octavia bagāžniekā, nenolaižot sēdekļus, tad novembrī/decembrī sēdekļus ir jānolaiž. Busham laiva ar piepūšamo grīdu ir saliekama vienā gabalā, viena iepakojumā, iespējams ka citiem ražotājiem ir savādāk. Man ir aizdomās, ka 3.3m garu lauvu ar piepūšamo grīdu vēsākā laikā (novembrī/decembrī) pie ūdens Opel Astras bagāžniekā vārētu arī neietilpināt.
Manā skatījumā iespējamās laivas ar piepūšamo grīdu priekšrocības, salīdzinājumā ar cieti grīdu:
1. Vēsā laikā nedaudz siltāka grīda. Svarīgu ja plāno gulēt laiva vēsā laikā. Siltā laikā šai priekšrocībai nav nozīme. Dažreiz vasaras naktīs laiva guļu, bet rudeni naktis laivā nepavadu.
2. Laiva ir vieglāka. Svarīgs lai plāno lietot laivu pie stāviem kastiem. Ja krasti lēzeni un tiek lietoti tranča riteņus, tad tiem dažiem kilogramiem nav nozīmē.
Tie ir tikai mani pieņēmumi izejot no pieredzes lietojot Bush Kaiman 3m un 3.3m garas laivas ar cieto finiera grīdu. Citu ražotāju PVH laivas neesmu lietojis, ar piepūšamo grīdu esmu lietojis tika gumijas (Ufimka un Nirok) laivas, bet tas ir pavisam cits stāsts.