Laivas un to motori

Sveiki.interesē viedokļi par benzīna motoriem tohatsu,suzuki un mercury.visi 2,5lopiņi.laiva maza stiklašķiedras,2,6m gara.kuri mazāk jāremontē,kuriem daļas vieglāk dabūnamas,lētākas.serviss lētāks..vēlams no savām pieredzēm,nevis tautas stereotipiem.varbūt cenā līdz 800 eiro kādi labāki ieteikumi ko iepirkt.Lietotu par jēdzīgām naudiņām ar varētu apdomāt.
28.novembris 2017, 15:53 | links
 
Man savukārt liekas ka augstāki borti ir pluss.
Nu nezinu? Ļoti daudz jautājumu.

agnisk, 28.novembris 2017, 09:29


Ja borti augsti ...
no vienas puses, jūties droši, ūdens nešļakstās iekšā, nepūš muguru utt.
no otras, pie liekāka vēja rodas visādas grutības, kas saistītas ar laivas noturēšanu uz vietas vai dabūšanu uz piekabes.
28.novembris 2017, 12:56 | links
 
Kam te bija iebildes pret SUZUKI inžektoru? Te svaiga info par
Tohatsu 20HP 2018.g. modeli:
Tohatsu’s newly designed MFS 20hp Electronic Fuel Injection (EFI) is a great choice for a wide variety of boaters.
Tikai cena virs 3100$ USD (tas e-bay, cik vēl pie mums maksās?) pret SUZUKI 2300 eiro veikala cena. Tā kā, ticamākais, ka drīz vien pazudīs pilnībā karburatori arī mazākiem par 30HP motoriem.
Un piedāvātā RUS eksperta klips par to, ka tas ir štrunts 50% degvielas ekonomija inžektoram (domāju, ka bišķi pārspīlē-tik pulka nav), bet tomēr, ja brauc pulkāk, tad pa sezonu, pie šodienas degvielas cenām, sanāks tīri laba ekonomija. Pie tam teksts - pats redzējis neesmu, bet zinu, ka nekas labs nav ... .
28.novembris 2017, 12:04 | links
 
Suzuki 20 var ņemt pilnīgi droši ;) Man tāds ir jau gadus 3laikam, nopirku tikko parādījās... Testēts uz lietots ir visai aktīvi, nevienu sliktu vārdu nevaru pateikt! Ja nu vienīgi viņš varētu būt vismaz 150zs ahhahahahah bet drusku jāpaciešas vēl. Ja interesē, kas konkrēts, droši jautā! Tiešām ekonomisks, saprāta robežās copējot, pilnu bāku (12l) grūti izbraukt! Ar pilnu bāku var aizbraukt no Carnikavas līdz Rīgai un atpakaļ - Gauja Carnikavā, Rīgas jūras līcis, Daugava ap Akmens tiltu un atpakaļ! Vai Gauja, no Carnikavas, pret straumi, līdz Murjāņu tiltam un atpakaļ! Un tas normāli gāzējot, nevis ekonomiskajā režīmā braucot!
28.novembris 2017, 10:37 | links
 
Man savukārt liekas ka augstāki borti ir pluss.
Nu nezinu? Ļoti daudz jautājumu.
28.novembris 2017, 09:29 | links
 
agnisk
Uz ūdens esmu redzējis ar konsoli. Izstādē arī ar viņiem parunāju un teica, ka tā nav problēma. Tāpēc tik ar iesaku salīdzināt un papētīt. Tai laivai man dikti patīk plašums iekšā un stabilitāte uz ūdens, kā arī zemāki borti kā Astrai, kas no copes viedokļa pašam šķiet ērtāk.

arvis_an, 28.novembris 2017, 08:52
28.novembris 2017, 09:28 | links
 
[quote=506350]Autinš ar tagad ar karburatoru?
doks1959, 28.novembris 2017, 02:38
Ne jau par autiņiem runa, tur viss ir ierasti un pašsaprotami. A šeit neierasti :) Tāpēc jau saku, mož tie ir viekārši tarakāni galvā :)

Urmaas, danke :)

Es par to, ka kādreiz autiņiem ar viss bija pašsaprotami ar karburatoru. Nekas jau nestāv uz vietas. Tagad pašsaprotami ir bez karburatora. Turklāt virs 30HP motoriem jau labu laiku nav karburatoru. Tā kā nekas jau diži jauns tas nav. Jauns vienīgi tas, ka Suzuki pirmie uzlika injection sistēmu 20niekam.
28.novembris 2017, 09:05 | links
 
agnisk
Uz ūdens esmu redzējis ar konsoli. Izstādē arī ar viņiem parunāju un teica, ka tā nav problēma. Tāpēc tik ar iesaku salīdzināt un papētīt. Tai laivai man dikti patīk plašums iekšā un stabilitāte uz ūdens, kā arī zemāki borti kā Astrai, kas no copes viedokļa pašam šķiet ērtāk.
28.novembris 2017, 08:52 | links
 
Autinš ar tagad ar karburatoru?
doks1959, 28.novembris 2017, 02:38

Ne jau par autiņiem runa, tur viss ir ierasti un pašsaprotami. A šeit neierasti :) Tāpēc jau saku, mož tie ir viekārši tarakāni galvā :)

Urmaas, danke :)
28.novembris 2017, 08:06 | links
 
28.novembris 2017, 06:38 | links
 
[youtube]сравнение лодочных моторов 15 л.с[/youtube]
28.novembris 2017, 06:36 | links
 
Tur jau tā lieta, ka līdz šim pieredze ir bijusi ar mercury un tohatsu mazajiem vienpodniekiem. Pa abiem kopā astoņi gadi bez nevienas problēmas. Svara atšķirība pāris kiļos uz piekabes lielu lomu nespēlē. Nezinu, varbūt nepamatoti, bet šitādā tehnikā tehnoloģiskie jauninājumi kaut kā biedē. Visu šito liekot kopā sveros uz karburatora pusi.. pamatoti, vai nē?

martins_, 27.novembris 2017, 21:09


Autinš ar tagad ar karburatoru?
28.novembris 2017, 02:38 | links
 
Tur jau tā lieta, ka līdz šim pieredze ir bijusi ar mercury un tohatsu mazajiem vienpodniekiem. Pa abiem kopā astoņi gadi bez nevienas problēmas. Svara atšķirība pāris kiļos uz piekabes lielu lomu nespēlē. Nezinu, varbūt nepamatoti, bet šitādā tehnikā tehnoloģiskie jauninājumi kaut kā biedē. Visu šito liekot kopā sveros uz karburatora pusi.. pamatoti, vai nē?
27.novembris 2017, 21:09 | links
 
Jautājums - noliekam blakus divus +/- līdzīgas cenu kategorijas motorus: Toahatsu 20hp karburatornieks un Suzuki 20hp efi inžektors.
Pagaidām grūti saprast, uz kuru pusi slieties. Atšķirību svarā neskaitam. Kādi plusi, mīnusi abiem, no lietotāju viedokļa? Paldies!

martins_, 27.novembris 2017, 19:32


2 sezonas lietoju Suzuku 20. Labais -kluss, ekonomisks (pa dienu 4-5l velcē un braucot, max 6l)un vieglākais starp 20HP. Tas ir būtiski, jo var viens pārvietot. Varbūt pat būtiskākais, jo pārējais kādam (es te domāju 5 lielo ražotāju motorus, t.sk. Tohatsu) kaut kas labāks, kaut kas sliktāks. Ir netā tabulas ar parametru salīdzinājumiem. Jā! Cena (bāzes) zemākā. Sliktais - pa 2 sezonām nav ko teikt. Ko teikt, ja pēc ziemas ar otro rāvienu aiziet. Ja svars nav būtisks, tad, domājams, pēc 2 sezonām arī par Tohatsu teiksi to pašu - jauns ir jauns.
27.novembris 2017, 20:43 | links
 
Jautājums - noliekam blakus divus +/- līdzīgas cenu kategorijas motorus: Toahatsu 20hp karburatornieks un Suzuki 20hp efi inžektors.
Pagaidām grūti saprast, uz kuru pusi slieties. Atšķirību svarā neskaitam. Kādi plusi, mīnusi abiem, no lietotāju viedokļa? Paldies!

martins_, 27.novembris 2017, 19:32


Degvielas patēriņš.
Teorētiski, jo mazāk kam plīst, jo lētāk ekspluatācijā. Praktiski ... arī vēlētos uzzināt.
27.novembris 2017, 20:30 | links
 
Labdien, gribu uzzinat kurs motors Labak bus, Honda 5 ar vaj be baku tas no jauniem.

Naik, 19.novembris 2017, 07:53

No lietošanas ērtuma viedokļa viennozīmīgi ar iebūvēto bāku - mazāka ķēpa staipīt to bunduli līdzi, un ar to ~1L, kas tur salien, šitiem mazajiem pļurkšķiem pietiek diezgani ilgai tarkšķēšanai.

AndrisCopee, 19.novembris 2017, 18:11


Atbildi dod jautājums, cik lielā akvatorijā motoru lietosi biežāk un vai 12l bākai laivā ir vieta?

Ja dienā vairāk degvielas kā ietilpst iebūvētā bākā neizlieto, neņem līdzi rezervi un patīk pirms katras copes reizes kaut ko pieliet, pietiek ar iebūvēto bāku.

Ja dienā nobrauc vairāk kā iebūvēto bāku, ņem līdzi rezervi, tad neredzu jēgu no iebūvētās bākas. Ja nes uz laivu rezervi, tik pat labi var aiznest bāku, kā arī atkrīt laistīšanās uz ūdens un pirms katras copes nav jādodas uz degvielas uzpildes staciju.

Saprotams ja 12l bākai laivā vietas nav, tad izvēles ar īpaši nav.
27.novembris 2017, 20:10 | links
 
Jautājums - noliekam blakus divus +/- līdzīgas cenu kategorijas motorus: Toahatsu 20hp karburatornieks un Suzuki 20hp efi inžektors.
Pagaidām grūti saprast, uz kuru pusi slieties. Atšķirību svarā neskaitam. Kādi plusi, mīnusi abiem, no lietotāju viedokļa? Paldies!
27.novembris 2017, 19:32 | links
 
@arvis_an
Zvanījis viņiem neesmu un arī viņu mājas lapā neredzēju 430 modeli ar konsoli. Kaut pieļauju,ka uz pasūtījuma visu var sadarīt.
Pašam lietošanā ir pieejama 10 gadīga Bush laiva komplektā ar 5 ZS Honda motoru, esmu pietiekami daudz vizinājies ar pellām. Nesen sanāca dienu pabraukāt ar Astra 440 & 50Zs Honda motoru, teikšu atklāti - ļoti iepatikās.
27.novembris 2017, 17:00 | links
 
Nu pag, te bija jautājums par ko citu... paredzētie 20-30zs neies kopā ar pellu un ūdens stumšanu ar ar 2.5zs. :)
27.novembris 2017, 16:49 | links
 
Ja tā ir atbilde uz agnisk jautājumu par laivas izvēli, tad liekas, ka puisis grib pavisam cita tipa laivu. Pella (arī pats esmu lietojis) ir laba vienam, bet ar airiem, jo ar motoru priekša paceļas tik augstu, ka nekas vairs nav saskatāms. Divatā ar motoru (vienalga vai 2,5 Z/s vai 5 Z/s ies apmēram vienādi, starpība +- 3km/h) iet tīri labi. Tomēr laiva ir ļoti "žvandzīga" un pāris reizes ir nācies pa laivas grīdu lasīt visus loriņus no apgāzušās makšķerkastes. Svars šai laivai ir pietiekoši liels, lai nedomātu par tranportēšanu bez piekabes, savukārt, ja laiva jāpārvadā ar piekabi, tad jau tam svaram vairs nav tik lielas nozīmes, var droši ņemt laivu, kas domāts arī ātrākai braukšanai. Manuprāt Pella der, ja tā stāv pie mājas ūdenī un nav jāveic garāki pārbraucieni.

zobrats, 27.novembris 2017, 16:27


To celšanos gaisā citi risina apsēžoties uz vidējā sola un motoram uz roktura uzliekot cauruli tā, lai no tā vidējā sola var ar šo rīkoties.
27.novembris 2017, 16:43 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager