Laivas un to motori

Pēc filmiņas ir grūti pateikt.Kad dod gāzi sāk briesmīgi rūkt,tas notiek,kad ir uz vilni...kavitacija.
Var gadīties,kad trim nav pareizs.
Viens Tev uzrakstija par dzenskrūves neatbilstību,kas maz ticams,ja protams nav orģinālā.
12.novembris 2017, 22:05 | links
 
Labvakar Kungi!

Griežos pie Jums pēc palīdzības.
Varbūt te ir kāds zinoš cilvēks, kas var pateikt, kā no šīs problēmas var tikt vaļā...
Gāze ir nedaudz virs puses, kā dod vairāk tad sākas tā skaņa, tāds,kā ierobežotājs ?
Ielikšu video, lai aptuveni var saprast par ko iet runa.

Paldies !

https://www.youtube.com/watch?v=DSh2UQ2Isns
12.novembris 2017, 20:52 | links
 
''SIA AVIKS Baltic '', krita izvēle ar savām vajadzībām un iespējām izvēlēties gumijas laivu AVIKS 280 T.Bet vairs ne par laivas izvēli, jo testēšu tikai pavasarī.Bet, visu cieņu firmas personālam, kas mani pārsteidza ar savu sapratni, noorganizēja piegādi ar man nejūtamiem izdevumiem.Ja kāds šeit tos vīrus pazīst, ted vēlreiz pateicība no Lubānas odu zemes makšķernieka!!!Ne asakas- visiem!!!
10.novembris 2017, 16:39 | links
 
Laivai jābūt ērti transportējamai, ērti lietojamai-drošai paredzamajos copes apstākļos, ilgtermiņā finansiālas problēmas neradošai un mainoties vēlmēm arī bez lieliem zaudējumiem pārdodamai, var protams izpausties dajebkā ja tas rada prieku, man piemēram šobrīd mainījušies daźi nosacījumi un ir 99% pārliecība par 10 laivu un 7 motoru 7 gadu laikā, neradot zaudējumus. BET- katram savs ceļš, iespējas, pieredze un padomdevēji, kuri neriskē ne ar savu laiku, ne naudu ;)
8.novembris 2017, 21:23 | links
 
No cilvēku paustajiem tekstiem sāk rasties iespaids, ka makšķernieki ir sadalījušies 2 frontēs - piepūšamo vai cietkorpusa piekritējos. Un abiem, manuprāt, ir vērā ņemami argumenti, kāpēc tas vai tas ir labs. Pats tagad sāku šaubīties, ko tad man īsti vajag. Laikam saprašana radīsies tikai tad, kad izmēģināšu abus variantus praksē - tad pēc sajūtām varēs pateikt, kura no "kristāla kurpītēm" tad man der :D
Pagaidām pievērsu uzmanību Dulkan 370 un Latrex 340. Ja par Dulkan apmēram ir priekšstats kā tā varētu uzvesties uz ūdens, tad par Latrex gan nav. Vb kādam ir laba/slikta pieredze un var padalīties ar to? Diemžēl nav nācies braukt ar trimarāna tipa laivām. :(

Tarakans, 8.novembris 2017, 14:04


Redzi, katrs jau slavē to, kas viņam ir. Kam tāda laiva, tas tādu, kam šāda - tas šādu. Droši vien salīdzinoši mazāk būs tādu, kas patestējuši gan vienas, gan otras, gan varbūt vēl kādas.
8.novembris 2017, 20:55 | links
 
Es arī te centīgi cenšos izzināt visus par un pret .Man tik tā jocīgi, ka jaunas laivas no stiklašķiedra pārsvarā piedāvā bez airiem (protams šī ekstra par atsevišķu samaksu), tā jocīgi.Sajūta ,ka pirktu jaunu mašīnu bez riepām:)

sidla5, 8.novembris 2017, 14:36


Vajag tikai runāt un alaides vietā var airus ar dabūt :D
8.novembris 2017, 14:57 | links
 
Es arī te centīgi cenšos izzināt visus par un pret .Man tik tā jocīgi, ka jaunas laivas no stiklašķiedra pārsvarā piedāvā bez airiem (protams šī ekstra par atsevišķu samaksu), tā jocīgi.Sajūta ,ka pirktu jaunu mašīnu bez riepām:)

sidla5, 8.novembris 2017, 14:36

Airus katrs komplektē kādus grib - ja brauksi pārsvarā ar motoru, var ņemt "visādam gadījumam" un "atstumties no krasta" airus - piemēram, alumīnija. Ja brauksi pārsvarā ar airiem, tad vajag nopietnākus. Tāpat arī vienam ir ok ar koka airiem, citam vajag hvz karbona vai airus ar motoru :)

Par laivu testēšanu - paskaties ss.lv kur kāds lietotu pārdod, sarunā testdrive - ja patīk, ņem ciet. Cits tāpat tavā vietā neizlems.
8.novembris 2017, 14:40 | links
 
Latrex vietā vēl ieteiktu pievērst uzmanību amber laivām. Diviem kaimiņiem ir - vienam 430, otram īsāka. Esmu izbraucis ar abām un patīk. Tikai 430 vajadzētu vismaz 10hp - 15hp galā likt, tad braukšana būtu ērtāka.
8.novembris 2017, 14:39 | links
 
Es arī te centīgi cenšos izzināt visus par un pret .Man tik tā jocīgi, ka jaunas laivas no stiklašķiedra pārsvarā piedāvā bez airiem (protams šī ekstra par atsevišķu samaksu), tā jocīgi.Sajūta ,ka pirktu jaunu mašīnu bez riepām:)
8.novembris 2017, 14:36 | links
 
No cilvēku paustajiem tekstiem sāk rasties iespaids, ka makšķernieki ir sadalījušies 2 frontēs - piepūšamo vai cietkorpusa piekritējos. Un abiem, manuprāt, ir vērā ņemami argumenti, kāpēc tas vai tas ir labs. Pats tagad sāku šaubīties, ko tad man īsti vajag. Laikam saprašana radīsies tikai tad, kad izmēģināšu abus variantus praksē - tad pēc sajūtām varēs pateikt, kura no "kristāla kurpītēm" tad man der :D
Pagaidām pievērsu uzmanību Dulkan 370 un Latrex 340. Ja par Dulkan apmēram ir priekšstats kā tā varētu uzvesties uz ūdens, tad par Latrex gan nav. Vb kādam ir laba/slikta pieredze un var padalīties ar to? Diemžēl nav nācies braukt ar trimarāna tipa laivām. :(
8.novembris 2017, 14:04 | links
 
Evolūcija jau tāpēc arī ir evolūcija - tie soļi dod perspektīvu :)
Bet es pat neizskatu variantu pirkt mazu pūsli - doma bija kādu Bush/Dulkan izmēros 3.6-3.7m, lai ir puslīdz ērti copēt divatā.
Protams, ja finanses atļautu, uzreiz varētu paņemt kādu alumacraft, uzmest dažu desmitu zs motoru un vālēt. Bet tas lai pagaidām paliek par sapni nākotnei!
Šobrīd aptuveni plānoti tēriņi šosezon laivai + piekabei ap 2k. Pagaidām pirmais nospraustais mērķis ir laiva + piekabe, bet dzinējs vēlāk, sezonas laikā.
Un maniem makšķerēšanas apstākļiem neko lielāku, jaudīgāku nemaz nevajag par tiem pašiem 5 zs - lielas distances nav jābrauc, ar lieliem viļņiem nav jācīnās un problēmas ar kompleksiem arī man nav - varu pukšķināt lēni uz priekšu un neuztraukties, ka kāds mani apdzen. Drīzāk nepieciešamie faktori ir mobilitāte un stabilitāte. Ielaišanai ūdenī nav slipu, auto nav apvidnieks - tuvu krasta līnijai nepiebraukt un 4 čaļi, kas to laivu vilks iekšā arī nav pieejami - labākajā gadījumā būtu divatā, bet bieži arī vienam pašam tas būtu jādara. Tāpēc jau bija sākotnējā doma par gumijnieci - esmu redzējis cik relatīvi viegli viņu ir valkāt apkārt pat vienam pašam, ja ir traņča riteņi.
Kaut gan piekrītu arī variantam, ka ir vērts skatīties uz "cietkorpusa tupeli", jo garāža glabāšanai ir un ja mobilitāte nav stipri sliktāka kā gumijniecei (cik noprotu, vienāda izmēra stiklaplasta un gumijniecei svars būs apmēram līdzīgs), tad tā ir laba alternatīva. Tikai neesmu pārāk pētījis variantus pagaidām.

Tarakans, 7.novembris 2017, 13:31

pazinja Valmiera tirgo laivu(labu) un piekabi.ieej ss.com paskaties.laiva tiesam laba,stabila.un tas viss tiesi pa 2.000erikiem.
7.novembris 2017, 18:05 | links
 
ētra laiva lai makšķerētu trijatā. Tādu nepastāv un viss. Līdz ar to, jāskatās kas sāp vismazāk.

Marfim, 7.novembris 2017, 14:36

Pastāv, tikai viena nianse, praksē pārbaudīts, ka optimāla viena cilvēka zona ir vismaz 2m garumā un vismaz 1.9m platumā. No kā secinu, ka jebkura normāla platuma stabila laiva ērti copējama 2vatā jau no 4m garuma, bet trijiem jau vajag vismaz 5.5-6m "kuģi'', ko jau staipīt līdzi ir visai nereāli.

zaraza, 7.novembris 2017, 17:07

Ja vēl ņem vērā laivas purna "spicumu" un to, ka daļa no aizmugures arī ir neizmantojama - beņķis un/vai kastes + vēl ja ir konsole, tad tā arī sanāk, ka reāli ērti divatā copēt ir laivā, kas ir vismaz 5m gara.
Man pašam ir 4.35m laiva - vienam forši, divatā arī ir ok, taču par dikti ērti nosaukt nevar.
Cita problēma - vairums garažu ir 6m garas, un ar piekabi un motoru tur diez kas garāks par 4,7-4.8m laivu nelien iekšā.
7.novembris 2017, 17:43 | links
 
ētra laiva lai makšķerētu trijatā. Tādu nepastāv un viss. Līdz ar to, jāskatās kas sāp vismazāk.

Marfim, 7.novembris 2017, 14:36


Pastāv, tikai viena nianse, praksē pārbaudīts, ka optimāla viena cilvēka zona ir vismaz 2m garumā un vismaz 1.9m platumā. No kā secinu, ka jebkura normāla platuma stabila laiva ērti copējama 2vatā jau no 4m garuma, bet trijiem jau vajag vismaz 5.5-6m "kuģi'', ko jau staipīt līdzi ir visai nereāli.
7.novembris 2017, 17:07 | links
 
Evolūcija jau tāpēc arī ir evolūcija - tie soļi dod perspektīvu :)
Bet es pat neizskatu variantu pirkt mazu pūsli - doma bija kādu Bush/Dulkan izmēros 3.6-3.7m, lai ir puslīdz ērti copēt divatā.
Protams, ja finanses atļautu, uzreiz varētu paņemt kādu alumacraft, uzmest dažu desmitu zs motoru un vālēt. Bet tas lai pagaidām paliek par sapni nākotnei!
Šobrīd aptuveni plānoti tēriņi šosezon laivai + piekabei ap 2k. Pagaidām pirmais nospraustais mērķis ir laiva + piekabe, bet dzinējs vēlāk, sezonas laikā.
Un maniem makšķerēšanas apstākļiem neko lielāku, jaudīgāku nemaz nevajag par tiem pašiem 5 zs - lielas distances nav jābrauc, ar lieliem viļņiem nav jācīnās un problēmas ar kompleksiem arī man nav - varu pukšķināt lēni uz priekšu un neuztraukties, ka kāds mani apdzen. Drīzāk nepieciešamie faktori ir mobilitāte un stabilitāte. Ielaišanai ūdenī nav slipu, auto nav apvidnieks - tuvu krasta līnijai nepiebraukt un 4 čaļi, kas to laivu vilks iekšā arī nav pieejami - labākajā gadījumā būtu divatā, bet bieži arī vienam pašam tas būtu jādara. Tāpēc jau bija sākotnējā doma par gumijnieci - esmu redzējis cik relatīvi viegli viņu ir valkāt apkārt pat vienam pašam, ja ir traņča riteņi.
Kaut gan piekrītu arī variantam, ka ir vērts skatīties uz "cietkorpusa tupeli", jo garāža glabāšanai ir un ja mobilitāte nav stipri sliktāka kā gumijniecei (cik noprotu, vienāda izmēra stiklaplasta un gumijniecei svars būs apmēram līdzīgs), tad tā ir laba alternatīva. Tikai neesmu pārāk pētījis variantus pagaidām.

Tarakans, 7.novembris 2017, 13:31


Evolūcija = sāpīgi izdevumi.
Ja ir iespējas, vispirms izmēģini to, ko taisies iegādāties.
7.novembris 2017, 14:39 | links
 
Ja labi pameklē, var lietotu komplektu arī ar motoru salasīt par drusku virs 2k eur.

AndrisCopee, 7.novembris 2017, 13:43


Ar to motoreni šokolāde var izrādīties ar 90% kakao saturu, īpaši ja braukā/ceļo apkārt, vēl kādā dabas liegumā ieblandies.
+ Ja nav slipa vai vietas kur laivu izvilkt, var aizmirst par motorlaivas priekšrocībām.
Rezerves daļas un apkopju izmaksas ar nepatīkami atšķirās cenā.

Universālas laivas nav, tāpat kā ētra laiva lai makšķerētu trijatā. Tādu nepastāv un viss. Līdz ar to, jāskatās kas sāp vismazāk.
7.novembris 2017, 14:36 | links
 
Ja labi pameklē, var lietotu komplektu arī ar motoru salasīt par drusku virs 2k eur.
7.novembris 2017, 13:43 | links
 
Tarakān - tavā vietā noteikti ņemtu cietkorpusa tupeli. neredzu kādēļ pūslis būtu ērtāk valkājams apkārt - ar tranča riteņem arī to tupeli varēsi valkāt uz nebēdu arī viens pats.
Droši vien skatītos uz Latrex 340 vai ko tamlīdzīgu. Ar tādu (laikam) ir sanācis pacopēt Zviedrijā pie Toņa - divatā laivā ir ok, var arī kājās stāvēt, plus arī pa ezera viļņiem iet labi. Ar 5zs suzuki DF5 (vai DF6, neatceros) vienam esot laivā sanāca jamo arī uz glisi izdabūt - bija tikai uz priekšu vairāk jāpasēžas. Divatā gan nekāda glise nesanāca.
Ja meklē motoru, tad skatiez uz ~10zs, arī divatā vajadzētu varēt normāli glisē pārvietoties.
Katrā ziņā iekšā vietas tādā ir vairāk nekā 4m pūslī, plus var normāli nostiprināt kātu turekļus, eholoti un visu pārējo. Ir arī kaut kāda kaste mantām.
7.novembris 2017, 13:42 | links
 
Evolūcija jau tāpēc arī ir evolūcija - tie soļi dod perspektīvu :)
Bet es pat neizskatu variantu pirkt mazu pūsli - doma bija kādu Bush/Dulkan izmēros 3.6-3.7m, lai ir puslīdz ērti copēt divatā.
Protams, ja finanses atļautu, uzreiz varētu paņemt kādu alumacraft, uzmest dažu desmitu zs motoru un vālēt. Bet tas lai pagaidām paliek par sapni nākotnei!
Šobrīd aptuveni plānoti tēriņi šosezon laivai + piekabei ap 2k. Pagaidām pirmais nospraustais mērķis ir laiva + piekabe, bet dzinējs vēlāk, sezonas laikā.
Un maniem makšķerēšanas apstākļiem neko lielāku, jaudīgāku nemaz nevajag par tiem pašiem 5 zs - lielas distances nav jābrauc, ar lieliem viļņiem nav jācīnās un problēmas ar kompleksiem arī man nav - varu pukšķināt lēni uz priekšu un neuztraukties, ka kāds mani apdzen. Drīzāk nepieciešamie faktori ir mobilitāte un stabilitāte. Ielaišanai ūdenī nav slipu, auto nav apvidnieks - tuvu krasta līnijai nepiebraukt un 4 čaļi, kas to laivu vilks iekšā arī nav pieejami - labākajā gadījumā būtu divatā, bet bieži arī vienam pašam tas būtu jādara. Tāpēc jau bija sākotnējā doma par gumijnieci - esmu redzējis cik relatīvi viegli viņu ir valkāt apkārt pat vienam pašam, ja ir traņča riteņi.
Kaut gan piekrītu arī variantam, ka ir vērts skatīties uz "cietkorpusa tupeli", jo garāža glabāšanai ir un ja mobilitāte nav stipri sliktāka kā gumijniecei (cik noprotu, vienāda izmēra stiklaplasta un gumijniecei svars būs apmēram līdzīgs), tad tā ir laba alternatīva. Tikai neesmu pārāk pētījis variantus pagaidām.
7.novembris 2017, 13:31 | links
 
addd pareizi saka, jautājumu vairāk kā atbilžu.
Varu tikai padalīties ar savu pieredzi.
Parasti daudziem copmaņiem evolūcija notiek sekojoši: copē no krasta, īrē laivu. Tad nopērk elektromotoru, sezonu pabrauc/paairē atpakaļ, tad nopērk mazo piekaramo 2-5zs pļurkšķi, ko lieto uz nomas laivām. Tad saņemās un nopērk skapjaugšā turamo pūsli, gadu vai 2 pačakarējas pumpējot/žāvējot/liekot kopā/jaucot ārā kāmēr pārējie copē. Tad to izmet, nopērk pūsli ko liek mašīnai uz jumta, un glabā piepūstu garažā/šķūnī. Tad tas noriebjas, nopērk piekabi. Pēc kāda laika apriebjas, ka tas pūslis ir pūslis, nopērk cietkorpusa tupeli. Tad motors paliek par mazu, tad jau nav vērts tai tupelei likt labāku motoru, vēl sezonu krāj, nopērk puslīdz normālu motoreni ar 20-30zs motoru. Tālāk jau pēc iespējām - upgreidojas uz nopietnāku laivu, jo esošajai vietas par mazu lai uzliktu ipilotu, krutu eholoti un visu pārējo, ko gribās.. respektīvi, stāsts nebeidzams.

Atkarībā no finansēm un vietas, kur to visu glabāt, ieteiktu vai nu pirkt vismaz cietkorpusa tupeli, kuru vari pārvadāt uz piekabes (un piekabi, protams), vai arī iespringt un lēkt uzreiz uz nākamo soli - nopirkt motoreni ar normālu motoru, piekabi - lai vismaz kādam brīdim ir ok.
Ja ir normāla motorene, to var izmantot netikai copei, bet arī plezīram - vizināties ar dāmu/ģimeni, moš pat kādu pūsli vai kādu citādu tingeltangelu pavilkt.

AndrisCopee, 7.novembris 2017, 12:21



Nevar nepiekrist ....
7.novembris 2017, 13:18 | links
 
addd pareizi saka, jautājumu vairāk kā atbilžu.
Varu tikai padalīties ar savu pieredzi.
Parasti daudziem copmaņiem evolūcija notiek sekojoši: copē no krasta, īrē laivu. Tad nopērk elektromotoru, sezonu pabrauc/paairē atpakaļ, tad nopērk mazo piekaramo 2-5zs pļurkšķi, ko lieto uz nomas laivām. Tad saņemās un nopērk skapjaugšā turamo pūsli, gadu vai 2 pačakarējas pumpējot/žāvējot/liekot kopā/jaucot ārā kāmēr pārējie copē. Tad to izmet, nopērk pūsli ko liek mašīnai uz jumta, un glabā piepūstu garažā/šķūnī. Tad tas noriebjas, nopērk piekabi. Pēc kāda laika apriebjas, ka tas pūslis ir pūslis, nopērk cietkorpusa tupeli. Tad motors paliek par mazu, tad jau nav vērts tai tupelei likt labāku motoru, vēl sezonu krāj, nopērk puslīdz normālu motoreni ar 20-30zs motoru. Tālāk jau pēc iespējām - upgreidojas uz nopietnāku laivu, jo esošajai vietas par mazu lai uzliktu ipilotu, krutu eholoti un visu pārējo, ko gribās.. respektīvi, stāsts nebeidzams.

Atkarībā no finansēm un vietas, kur to visu glabāt, ieteiktu vai nu pirkt vismaz cietkorpusa tupeli, kuru vari pārvadāt uz piekabes (un piekabi, protams), vai arī iespringt un lēkt uzreiz uz nākamo soli - nopirkt motoreni ar normālu motoru, piekabi - lai vismaz kādam brīdim ir ok.
Ja ir normāla motorene, to var izmantot netikai copei, bet arī plezīram - vizināties ar dāmu/ģimeni, moš pat kādu pūsli vai kādu citādu tingeltangelu pavilkt.
7.novembris 2017, 12:21 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager