Diemžēl karterī līmenis arī ceļās. Pirms remonta vairāk, tagad pie atkārtotas problēmas mazāk, tomēr ceļās
8.jūnijs 2017, 09:11 | links
Sveiki!
Yamaha 4taktu 4hp (ap 2005 g.)motorītim kartera eļļā spiež ūdeni. Motors pagājušajā gadā pabija pie meistariem. Nebija skaidri redzams, kur ir problēma. Tika nomainīta galvas blīve un vēl šādas tādas lietas (precīzi vairs neatceros visas nomainītās pozīcijass, jo tas papīrs ir jau pazudis). Pēc remonta pa vasaru motors nobrauca kādas 70 stundas, pārsvarā velces režīmā, bet bija arī pārbraucieni. Pa vasaru problēmu nebija, bet rudenī atkal parādījās. Pārkaršanas faktam maz ticu, jo dzese darbojas normāli. Varētu būt mikroplaisa dzinēja blokā, vai galvā ? Kur tam vispār satiekas ‘dzesēšanas un eļļošanas sistēmas ? Kur dzesēšanas sistēmā ir lielāks spiediens, nekā eļļošanai ?
Kāds ir saskāries ar šādu kaiti ?
mmartins, 7.jūnijs 2017, 21:23
un pie apkopes tiks noņemts ierobežotāis
Vai kāds zin vai jaunam mercury 5 hp 4 stroke motoram nāk apgriezienu ierobežotājs? nevar pagriezt gāzi līdz zakītim, tikai apmēram 3/4?
ja ir ierobežotājs vai to servisa apkopē noņem pēc apkatkas.
Paldies
meinys, 2.jūnijs 2017, 14:28
Ja laiva nav reģistrēta, un motors ir 5hp, tad teorētiski tā ir airu laiva, kurā arī par aliem nekas nevarētu būt (tikai ar atvērtu pudeli būt laivā nedrīksti, publiska vieta). Tikai ja piebrauc policija, tad pastāvi, ka tā ir pašbūvēta airu laiva. Iepriekš gan arī vajag noskaidrot, vai konkrētā ūdeņu pašvaldība nenosaka, ka reģistrācija ir obligāta.
arvis_an, 1.jūnijs 2017, 16:12