Laivas un to motori

Atliek pirkt neoriģinālās, bet par tām atsauksmes tādas, ka savukārt tie stiprinājumi, kas savieno motoru ar bāku nojūdzoties un izļurkājas diezgan fiksi.
arvis_an, 9.maijs 2017, 08:20

Paga, a kāds sakars bākai kā tādai ar stiprinājumu (štekeri)? Bāku pērc atsevišķi, trubas atsevišķi un štekeri (oriģināl) atsevišķi piepērc klāt.
9.maijs 2017, 09:31 | links
 
Mercury/Tohatsu modeļiem līdz 2016.gadam bija tikai ārējās bākas.
arvis_an, 9.maijs 2017, 08:20

Nav taisnība. Bija modeļi ar iekšējo (bez iespējas pieslēgt ārējo). Pašam ir kādā 2005. gadā pirkts Tohatzu 5zs ar iekšējo bāku. Toreiz likās, ka iekšējā ir parocīgāka, ar tagadējo pieredzi noteikti būtu ņēmis ar ārējo.
9.maijs 2017, 09:29 | links
 
Šis izskatās jau advancēti :D Bet kā Tu pamani, ka bāka pilna? Es māžojos ar trekteri, bet normālā vilnī tāpat pārlīst pāri, kad bāka pilna, bet vēl vilnis iedod pēdējo šļuku.
9.maijs 2017, 09:01 | links
 
īstenībā pilnīga taisnība - ar tām iekšējām bākām tikai lieks čakars, jo tāpat parasti ar tiem 2-2.5 degvielas ir par maz un vienalga laivā kanniņa līdzi jāņem. Un tad vēl tā uzpildīšana uz ūdens, īpaši pie lielākiem viļņiem. A tā - paņem ārējo, kas parasti ir vismaz 10-12L, tankā pielej līdz lūpai, piespraud pie motora un brauc bēdu nezinādams.

ivog, 8.maijs 2017, 20:16


Labdien!
Labākais ko varētu ieteikt laivu motoru lietotājiem ar iekšējo bāku, ir degvielas kanna Husqvarna 6l. Nekas nešļakstās, no paša 12 gadu lietošanas pieredzes.

www.husis.lv/lv/zagu-piederumi/degvielas-kannas/degvielas-kanna-husqvarna-1

Cieņā.
9.maijs 2017, 08:55 | links
 
Vo par šito tēmu tas ir vāks. Mercury/Tohatsu modeļiem līdz 2016.gadam bija tikai ārējās bākas, kas nāca līdzi komplektā (laikam līdz 6zs). Kopš 2016 gada jaunajiem modeļiem ir iebūvētās bākas un ārējās līdzi nenāk (labi, ka vismaz var ārējo pieslēgt), bet nu tā iekšējā bāka ir 1!!!! litrs. Labi, jā, ar to litru var nobraukt daudz, tas gan no laivas atkarīgs, bet ar 5zs, 5m alumīnija laivu, braucot pilnā gāzē (ap 17-19 km/h), var nobraukt apmēram 10km. Bet nu tā laistīšanās ir kosmoss uz ūdens. Aber oriģinālām bākām cipars arī ir kosmoss. Atliek pirkt neoriģinālās, bet par tām atsauksmes tādas, ka savukārt tie stiprinājumi, kas savieno motoru ar bāku nojūdzoties un izļurkājas diezgan fiksi.
9.maijs 2017, 08:20 | links
 
īstenībā pilnīga taisnība - ar tām iekšējām bākām tikai lieks čakars, jo tāpat parasti ar tiem 2-2.5 degvielas ir par maz un vienalga laivā kanniņa līdzi jāņem. Un tad vēl tā uzpildīšana uz ūdens, īpaši pie lielākiem viļņiem. A tā - paņem ārējo, kas parasti ir vismaz 10-12L, tankā pielej līdz lūpai, piespraud pie motora un brauc bēdu nezinādams.
8.maijs 2017, 20:16 | links
 
Arvi. Tev laivā vietas pietiek. Jem ārējo bāku un nesipies.
8.maijs 2017, 18:47 | links
 
Es ļoooti ilgi vecajam motoram nodragāju ar plastmasas kannas vāciņu (jāpameklē tik izmērs īstais). Viņš nepiespiežas līdz galam, līdz ar to benzīns ārā nešļakstās, bet tai pat laikā gaiss tiek klāt un neslāpst. Tas gan ja nesanāk bieži motoru vadāt, citādi bākai jābūt tukšai. Jauns vāciņš man liekas maksāja ap 50 EUR.

arvis_an, 8.maijs 2017, 16:57
8.maijs 2017, 18:46 | links
 
Pameklē aliexpress, ap 15 eur cenā iet
8.maijs 2017, 17:16 | links
 
Es ļoooti ilgi vecajam motoram nodragāju ar plastmasas kannas vāciņu (jāpameklē tik izmērs īstais). Viņš nepiespiežas līdz galam, līdz ar to benzīns ārā nešļakstās, bet tai pat laikā gaiss tiek klāt un neslāpst. Tas gan ja nesanāk bieži motoru vadāt, citādi bākai jābūt tukšai. Jauns vāciņš man liekas maksāja ap 50 EUR.
8.maijs 2017, 16:57 | links
 
Sveiki,
Vakar pamanījos pazaudēt benzīna vāciņu Parsun 5zs motoram.
Varbūt kādam ir varianti ko piedāvāt.
Piemēram izbeidzies motors un var pārdot vāciņu :D
8.maijs 2017, 16:28 | links
 
Ok. Paldies visiem par komentāriem un viedokli! Vis ticamāk, ka jums ir taisnība! Mani tik nedaudz samulsināja daži noskatītie video, kur džeki runā par to, ka motoram 5500 ir optimālie apgriezieni, un ja pilnā ručkā dabon tik 4600, tad neesot īsti labi. Motoram pa lielu slodze esot.
ok. pa lielam jau ir labi! Un, cik noprotu jau pēc iepriekšējā dzinēja, tad mana laiva ar nau ar tām izcilākajām gaitas īpašībām!
Ne asakas!
8.maijs 2017, 15:47 | links
 
Viš meklē kašķi ;)). Ja 330 laivu ar 100kg veselīgas masas iekšā var uzraut uz 30km stundā - viss ir štokos. Vēl jau jāņem vērā arī ūdens stāvoklis, viļņi, vējš, straumes. Ar 8hp man šķiet viss ir kārtībā un nevajag censties dabūt maksimālo apgriezienu skaitu - tie būs atkarīgi no noslodzes. Iesēdini 50 kg vadītāju laivā un būs 5000...
8.maijs 2017, 15:28 | links
 
Fishmens
5500 ir motora maksimālie apgriezieni ko spēj izgriezt bez slodzes bet ar slodzi būs mazāk, tomēr savus piecus vajadzētu griezt.
8.maijs 2017, 13:48 | links
 
Laivu motoriem parasti iesaka liet 98, jo tam mazāk visādu piemaisījumu. Es arī leju, gan 2-taktu gan 4-taktu motoriem.
8.maijs 2017, 12:34 | links
 
Fishmens, benzīnu lej 95 vai 98?

Janciigais, 8.maijs 2017, 09:25

leju 98

Fishmens, 8.maijs 2017, 09:33

Negribas ticēt,ka šim divtakteris būvēts 98
8.maijs 2017, 11:09 | links
 
Fishmens, benzīnu lej 95 vai 98?

Janciigais, 8.maijs 2017, 09:25


leju 98
8.maijs 2017, 09:33 | links
 
Fishmens, benzīnu lej 95 vai 98?
8.maijs 2017, 09:25 | links
 
Kad savam piecniekam nomainīju dzenskrūvi par soli mazāk ātrums nokrita par trīs kilometriem bet glisē izcēla uz pusi ātrāk. Pēdējā piektdaļa ručkas vairs neko nemaina jo apgriezieni jau pilni un skrūve netiek maksimāli noslogota.
Apgriezienu skaitu divtakterim var iespaidot degmaisījuma attiecība kā arī gaisa filtrs un izplūdes kanālu tīrība,kā arī aizdedzes moments un uzdegumi uz virzuļa un sadegšanas kameras un gredzenu spraugas.

kutis, 7.maijs 2017, 16:38


Tu tā kā vairāk sliecies uz to, ka dzenskrūvi manīt nav vērts? Jāskatās ko leju iekšā un kāds ir gaisa filtrs utt? Un veicot pareizas manipulācijas ir iespēja motoru dabūt citā dziesmā uz uzraut līdz 5500 apgr/min. ar to pašu dzenskrūvi?
7.maijs 2017, 18:09 | links
 
Kad savam piecniekam nomainīju dzenskrūvi par soli mazāk ātrums nokrita par trīs kilometriem bet glisē izcēla uz pusi ātrāk. Pēdējā piektdaļa ručkas vairs neko nemaina jo apgriezieni jau pilni un skrūve netiek maksimāli noslogota.
Apgriezienu skaitu divtakterim var iespaidot degmaisījuma attiecība kā arī gaisa filtrs un izplūdes kanālu tīrība,kā arī aizdedzes moments un uzdegumi uz virzuļa un sadegšanas kameras un gredzenu spraugas.
7.maijs 2017, 16:38 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager