Laivas un to motori

holmz, silts ieteikums kraaj tos 350 lvl labam mazlietotam 2.5hp benziinniekam.
17.jūnijs 2013, 22:34 | links
 
nu ar to elektromotoru,lielā vējā un viļņos ir pasmagi,principā tad var tikai pabraukt ar 5 ātrumu ar pārējiem pūš atpakaļ un ja velk ar piekto,tad diezgan ātri nosēžas aķis.Pagājušogad Babītē lielā vējā dabūju airēt ar airiem.Ja grib braukt pa Burtnieku un Usmu,tad viennozīmīgi benzīna motors.
17.jūnijs 2013, 22:32 | links
 
imho gabarītos nav liela starpība el motors vai kaut mazais 2.5 bendža. el pat būs smagāks, ja ņem vērā āka svaru. nu ja galīgi nav rūmes..tad var domāt par elektro. Un ja pamatā cope'kur nevar ar benzīnieku laist.

osscar, 17.jūnijs 2013, 22:18


2.5 benzīna sver zem 15kg. Elektro 40 + 100ah aķis - kopā dos virs 45kg.
17.jūnijs 2013, 22:28 | links
 
Dažas dienas atpakaļ ielīdu Daugavā riktīgos viļņos un pretvējā - doma bija novilkt līdz Nāves salas ielokiem. Nu ar savu uzparikti (zemāk) laiva - HIBO 3m vajadzēja ap 30 min. ar 5 ātrumu, lai tiktu pāri Daugavai. Vispār pūtieniem un lieliem ūdeņiem nav īsti tā elektropadarīšana piederīga.
17.jūnijs 2013, 22:21 | links
 
imho gabarītos nav liela starpība el motors vai kaut mazais 2.5 bendža. el pat būs smagāks, ja ņem vērā āka svaru. nu ja galīgi nav rūmes..tad var domāt par elektro. Un ja pamatā cope'kur nevar ar benzīnieku laist.
17.jūnijs 2013, 22:18 | links
 
Otrs tomer ka vairakuma gadijuma braukaju pa mazajiem ezeriem, bet Burnieks un tadi ari ir vismaz paris reizes pa vasaru
17.jūnijs 2013, 22:17 | links
 
Dzivoklis, kur nebus kur tadu nobazt. Laukos varetu nomest, bet tas nav tas, gribu lai ir pa rokai. Otrs cena protams, tad taa ir nopietnaka investicija
17.jūnijs 2013, 22:15 | links
 
holmz, kas tevi attur no benziinmotora?
17.jūnijs 2013, 22:12 | links
 
snipiens paldies par rakstu, tikko izlasiju. Sapratu ka man laikam optimals butu 40nieks, bet gruti spriest vel jo laiva sava nav. Nomājot protams parsvarā ir pellas vai kas lidzigs. Gribu dzirdet ko cilveki saka ja nonak Burniekā viļņos vai Usmā ar elektromotoru. Vai tad ar airiem tomer nav sudigaak nonakt tados viļņos? :)
17.jūnijs 2013, 22:07 | links
 
Pietiek ar 34-36 lbs , 1 un 2 atrums elektromotoriem apmeram vienaadas, 5 atrumams jaudas zinaa atskiras , jo jaudigaaks, jo lielaaku aki vajadzes.
Uz mana Fladena 36 rakstits ar 2 un 3 atrumu var nobraukt 7-8 stundas un ieteicamais akumulators vinam ir 90 ah, bet es paneemu 100 ah un sausu nekad veel neesmu izbraucis.
17.jūnijs 2013, 21:45 | links
 
Elektromotoru tests
Lizzy | 7.janvāris 2011, 11:44 | 8 komentāri

Varbūt ka noder!
17.jūnijs 2013, 21:28 | links
 
labi, bet talak jautajums par brendu un cik jaudigu to elektromotoru pirkt?

majas man bendzinieku nebus kur likt, dzivokli ar eļām un bendziniem kur mazi berni nebus isti tas... šitas pirkums jau bus tads ko īsti negrib akceptēt :)
17.jūnijs 2013, 21:19 | links
 
Vēl aptuvens rēķins. Ar 75 ah aķi (bez pretvēja un bez straumes) ap 6-8 km var domāt, ka novilks. 100ah - virs 8-10 km vajadzētu stabili noiet.
17.jūnijs 2013, 21:16 | links
 
Vēl jau ir dziļizlādes neželejnieki, piem. Monbat. Maksā 75 ah - 59LVL (skat. SS.lv). Ražotājs uzrāda 300 uzlādes ciklus. Ja sezonā 50 reizes brauc, tad 4-5 gadiem pietiks.
17.jūnijs 2013, 20:58 | links
 
Ehalots ir, nu domaju par motoru :D

Ir variants NRS STORM 40 vai Minn Kota ENDURA C2 40? vel kadas labas opcijas? Udenstiplnes kuras braucu ir maziem ezeriem + Babite, Baltezers, Burnieks un potenciali Usma, Daugava pie kokneses.

Tad jautājums par akmulatoriem - kadu iesakiet un cik ilgi reali ar piem 100 ah varu nobraukt pilna ručkā? Sapratu ka no aķiem jaskatas tikai ir uz želejniekiem?

holmz, 17.jūnijs 2013, 20:03


Nav želejnieks panaceja. Ņemot vēŗā arī cenu. Pats šogad dabūju (par koni) 5 gadu vecu aķi no mobilo tel. stacijām. Atlikusī ietilpība 77ah (sākuma 96ah). Šiem aparātiem (tie nav želejnieki) ražotāja uzrādītais darbības laiks 15 gadi. Mobilie tīkli periodiski maina pēc garantijas laika -5 gadi. Iet atkarībā kā un kur brauc. Ja tikai uz max, tad 2-3h (tas teorētiski). Bet dažādos režīmos no 6-7 reizēm, cik šogad esmu braucis, vienu reizi ar airiem vajadzēja piepalīdzēt. Tas bija pēc 7-8h copes, pārsvarā velces. Bet 6-7 h 2 večus virs 115kg vizina (ar mazo Enduru 30) bez bēdu. Negatīvais smagi-ap 35kg. Pozitīvais nekas nav jādara-noslēgti hermētiski. Gāz arī kā gribi. Piepirku lādējamo Cemont Incharger 5,3 (ap 30LVL caur internetu - veikals Lubānas ielā). Pielādē 15h. Domāju paņemt vēl vienu tādu aķi, tad var braukt uz 2-diennieku bez bēdu.
Man nav skaidrs kāpēc jāinvestē želejniekā 160-180 LVL aķī, ap 120 elektromotorā, 35 LVL lādētājā. Kopā ap 330 LVL un virs 40 kg. Tad jau labāk pa 400-500 LVL ņemt 4-5 ZS benzīnieku. Svars ap 15kg un cita mobilitāte. Kāpēc pats tā? Viss (motors un aķis) gandrīz uz bumbiņu sanāca. Bet nāk.g. pirks nopietnāku aparātu.
17.jūnijs 2013, 20:50 | links
 
holms
Nu nezinu gan vai Burtnieks , Usma un daugava pavilks el-motoru.:-)

jeeska, 17.jūnijs 2013, 20:06

Es no tā atteicos pēc vētras :DD kaut gan man uz laivas stāv abi Zonā tikai ar el motoru
17.jūnijs 2013, 20:27 | links
 
Ja tev ir 40 motors, uz pilnu klapi ar 100 ah var nobraukt 2.5 stundas pilnaa ruckaa.
17.jūnijs 2013, 20:24 | links
 
ar pilnu ruchku augstaakais 2.5stundas
17.jūnijs 2013, 20:22 | links
 
Man ir akumulators 100 Ah Powerall un es ar elektromotoru Fladen 36 varu nobraukt 10 stundas Lielupe pie Kalnciema (2-3 atrums) un veel vinam ieksaa ir potenciaals palicis. Ar pilnu atrumu nepartraukti var nobraukt apmeram 3.5 stundas peec papiriem.
17.jūnijs 2013, 20:17 | links
 
holms
Nu nezinu gan vai Burtnieks , Usma un daugava pavilks el-motoru.:-)
17.jūnijs 2013, 20:06 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager