Laivas un to motori

Ar ko mazgaat PVC laivu, ir kaadi speciaali liidzeklji vai arii fairy buus ok?
22.aprīlis 2013, 19:45 | links
 
es arii uz vinju domiigi skatiijos, bet secinaaju, ka nafig man 98 gada dzineeju
22.aprīlis 2013, 17:10 | links
 
Un ir vēl pieejama.
22.aprīlis 2013, 14:58 | links
 
Skaidrs, vakar vakarā pamanīju.
22.aprīlis 2013, 14:58 | links
 
ja tas sludinaajums bija par bush favorit tad tas jau bija ievietots piektdien vakaraa.
22.aprīlis 2013, 14:51 | links
 
Vakar vakarā ss.lv parādījās piedāvājums pa 1500 Ls, piekabe, laiva un 20zs motors, tas Liepājā. Šorīt jau no rīta vairs nebija. :(
22.aprīlis 2013, 14:35 | links
 
Paldies par atbildēm. Mazāku par 4m gan negribas ņemt, jo pats neesmu nekāds hilijs - 1,9m+120kg. Tādā mazajā pūslī ar visām kastēm, kātiem, sačoku un citām mantām vietas ir pamaz. Čomam ir bush330 un ir par īsu, jo kad sakrāmējamies/nosēžamies, tad sanāk sēdēt vienam otram starp kājām gandrīz. Lai gan čomi labi, īsti ok tas nav. Vēl esmu vizinājies ar bush470, tur protams vietas ir ļoti daudz un arī stabilitāte kājās spiningojot ir ļoti laba, bet mīnus ir tas, ka vienam uzvilkt uz piekabes ir ļoti grūti svara dēļ. Protams arī cipars ir jaunai bush470 ir paliels. Es gribētu laivu,motoru,piekabi dabūt pa apmēram 1500-2000Ls.
Skatoties Lottas un Amber 430 specifikāciju borta augstums ir norādīts 52cm!!! Nav pa maz vidējam vilnītim?

pikers, 21.aprīlis 2013, 13:37



tev ir rivātaa zinja
22.aprīlis 2013, 14:09 | links
 
Sazaans,
nu redz, SUZUKI DF20 EFI ir ar elektronisko padeves vadību un spēj precīzi kontrolēt procesu.
DF5 jālej 95tais benzīns.

Starp citu, čoms kas strādā iestādē, kura kontrole degvielas kvalitāti teica ka kvalitatīvākā degviela ir LUKOIL un Neste.
22.aprīlis 2013, 12:14 | links
 
Manam 20 zs Suzuki motorītim instrukcijā ir rakstīts, ka paredzēts lietošanai ar 98 benzīnu... Un kad pirku, tad pārdevējs arī uzsvēra, lai nemēģinot labāk 95 lietot. Ta ka var jau gudri diskutēt, bet...
22.aprīlis 2013, 11:51 | links
 
a par ko tad ir runa?? :)) vienmēr jau aiz nabadzības ir mēģinājuši liet sliktāku degvielu, nekā vajadzētu un no tā arī cietuši...tipa žigulis bija paredzēts 93 bendžam, bet jālej bija 76...no labākas, lasi - augstāka oktānskaitļa, degvielas nekad nevienam problēmas nav bijušas. Gan auto, gan laivām ražotājs norāda oktānskaitļa minimumu, nevis maksimumu, ko būtu loģiski norādīt, ja tas varētu sačakarēt motoru :)

bet ok, tas, redzams, ir ticības jautājums... :DD
22.aprīlis 2013, 11:30 | links
 
es savam2 taktu Yamaha šperiņam vienbrīd lēju 98, liekas, ka mēdza pārkarst pilnā ručkā. Tagad drošības labad atkal leju 95
22.aprīlis 2013, 11:18 | links
 
Tu vēl pasaki kad obligāti Statoil ir jālej jo tur ir viss labākā degviela...
Un runa galīgi nav par kaut kādu ekonomēšanu!
22.aprīlis 2013, 11:09 | links
 
sāk jau tracināt tie gudrīši kas visu laiku saka kad jālej 98 utt. Visās normālās Latvijas uzpildes stacijās ir normāla degviela. visas stacijas degvielu ņem no viena katla, izņēmums ir Neste. ...

kkeda 21.aprīlis 2013, 20:47


par ko stāsts? par to cenas starpību 2 santīmi litrā? :) to taču var atļauties jebkurš, kurš var atļauties motoru :))

Laivas motors nav gluži tas pats, kas auto motors, jo to lieto reti, brīvdienās, īsiem pārbraucieniem, vai ilgstoši uz maziem apgriezieniem, tāpēc degviela ir jālej pati kvalitatīvākā kāda pieejama.
22.aprīlis 2013, 10:42 | links
 
Ar 98to motors strādā daudz stabīlāk un ir neliela ekonomija kura cenu starpībā nav pamanāma ,motoriem neskādē var droši lietot ,ir pieredze 12 gadu garumā ar forsētiem motoriem kuriem slodze ir daudz reiz lielāka kā ikdienā lietojamiem.Mazāk sārņu un uzdegumu uz virzuļiem un galvas kā arī uz svecēm ,vienīgi pie pilnām slodzēm sveču mūžs ir īsāks.
21.aprīlis 2013, 23:16 | links
 
pikers
kaut kur nevietā atrodas tāds piedāvājums


http://www.ss.lv/msg/lv/entertainment/tourism/tourism-inventory/jbmdm.html

porto, 21.aprīlis 2013, 20:46


Baigi izskatās pēc krāpšanas(priekšamkasa u.c.). Cipars neatbilstošs pat ārzemēm. Ebay tā pati laiva pirms mēnešiem notirgota par 6000eur. Rīt joka pēc pazvanīšu.
21.aprīlis 2013, 22:56 | links
 
98to vel varētu liet EFI dzinējiem, bet ne karburātorniekiem.
95tajaj degvielaj jālej klāt stabilizātors, jo tā biopiedeva no stāvēšanas dalās.
+ jalieto labs degvielas filtrs arī uz kānāla
21.aprīlis 2013, 22:49 | links
 
95 likam bija min % biodegvielas, bet ir 98 "tiirs"
21.aprīlis 2013, 22:12 | links
 
man pašam ir divtakteris un ar 95to var pabraukt tikai ručkā. Uz maziem apgriezieniem var pabraukt 10 min. un jātīra karburators. kopš sāku liet 98to, nav bijušas problēmas, jau kādus trīs gadus.
21.aprīlis 2013, 21:05 | links
 
kaut kādiem veciem 2t vēl varētu piekrist par to.
21.aprīlis 2013, 20:57 | links
 
ar 4vārstniekiem varbūt ar ka vienalga. pats braucu ar 95to un problēmu nav. taču zinu gadījumu, kad bija 2taktnieks. gāja tur ar to 95to kaut kas ciet regulāri. servisā ieteica 98to un problēmu vairs nebija...
21.aprīlis 2013, 20:55 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager