Laivas un to motori

ja kādam ir interese pārdodu parsun 5hp 4t. 2 dienas pa liepāju ar vienu biedru iztestējām un es biju pozitīvi pārsteigts! salīdzinot ar 5hp 2t Yamahu man liekas ka viņš uz gaisu iet :) vismaz 2x ekonomiskāks! strādā vienmērīgi! bet esmu nolēmis pirkt vismaz 10hp motoru tādēļ pārdošu šo. cena būtu aptuveni 350ls šodien motors tika ieziemots :)
2.decembris 2012, 16:58 | links
 
ronny......
vai mercury 5hp 4t var pielikt generaatoru vai ir iebuveets?
2.decembris 2012, 16:24 | links
 
Yamahu
2.decembris 2012, 15:20 | links
 
es ar nitros z7 un 150 motoru pavizinājos pa ķīšezeru. vilnis bija paliels un teikšu ka tā laiva ļoti labi iet pāri jo izceļ uz glīsi momentā un iet pāri viļņiem!

jautājums pastūlbs , bet ko kopē Parsun? mercury vai Suzuki? :D
2.decembris 2012, 14:27 | links
 
L-john - laivai nav ne vainas mierīgos ūdeņos utt. Pieņemsim liepājniekā un jūras ūdeņos ar to neiebrauksi, zemi borti, mazākais vilnis un būsi slapš :)
30.novembris 2012, 21:36 | links
 
Discovery kanālā pašlaik rāda visādas gudrības par motoru ieziemošanu.
30.novembris 2012, 20:59 | links
 
Laiva laba, cena slikta.

Nezinu, vai Babītes inspektoriem varēsi ieskaidrot, ka tas lielais dzelzis pakaļā ir tikai dekorācija. Es gan neesmu jurists - tur jāskatās formulējums - nedrīkst lietot, vai nedrīkst atrasties.

Zaraza - 100+ ar piekabi maksā vismaz divus punktus - tas atkarīgs no + izmēriem. Latvijā 80km?h. Man tie zaļie vīriņi pat pakaļ dzinās gaudodami un spoži spīdēdami, jo šaujot no priekšas, laikam ātrums bija tāds, ka nav vērts turēt - piekabi pamanīja tik kad pabraucu garām.
30.novembris 2012, 16:04 | links
 
Normāla copmaņu laiva varētu izskatīties apmēram tā...

Te tev i benzīna, i elektro motors - brauc pa visiem Latvijas ezeriem, upēm un ūdeņiem... Un vietas pietiekoši kur stāvēt, gulēt, rāpot un ko tur vēl darīt kas kam tuvāks...

Interesanti iebraucot ar tādu Babītē uz elektro motora, vai es būšu ievērojis likuma un pašvaldības prasības?... ;-)
30.novembris 2012, 15:26 | links
 
Ja grib laivu vadāt uz piekabes, tad nav neviena sakarīga argumenta, lai pirktu piepūšamu. Lietoju 4m. Hondu un 15 motoru jau gadus 7 - te visus mīnusus jau aprakstīja:
dilst pret piekabi,
nez no kurienes rodas mikro caurumiņi,
viļņos baigi kratās,
neizjaucot grūti izmazgāt, jo ir tukša telpa ķīlim, starp grīdu un apakšu - tur visu laiku dzīvo nedaudz smirdīgs ūdens un mīl krāties visādi sīkumi.
Ir ezeri, kur ar šādu motoru nevar - tātad vajag vēl arī mazo.
Zinu, ka nākošā laiva noteikti būs cieta - kāda tieši - vēl nezinu, jo visām ir savi mīnusi un plusi. Vienas grab (bleķenes), citas ir smagas, citas vienkārši ir smukas laivas, bet nav piemērotas copei. Pagāšgad pie Daugavrīvas Salmo stāvēja manuprāt ideāla copes laiva - tās vienīgais mīnuss likās cena.
Par piepūšamās laivas likšanu uz jumta - ja uzliksiet ar ķīli uz leju - braucot cels uz glisi:))) Es savu pirmo Bušeni tā uzliku, piesēju ar espanderiem un laidu uz Alūksni - rīta saule bija no sāna - ēnā skatos - laiva gandrīz stāvus:))) Lielākais mīnuss - nav daudz vietu Latvijā, kur ielaist. Man patīk copēt arī mazākās upītēs un ezereļos, kur ar treileri piebraukt nav iespējams, tāpēc lietoju arī kanoe, ko elemetāri viens varu pārvietot.
30.novembris 2012, 14:45 | links
 
Sniegs laukaa, laiks savus lolojumus iesaldeet ziemas migaa!:).(pilniigi roka neceljas)
Lasu juusu komentus par dazadaam laivaam, katram jums ir taisniiba!Pats dziivoju upes krastaa prakstiski visu muuzu un laivas esmu nomainiijis vairaak nekaa zivis nokeeris:))Man ir bijusas visu iespeejamo materiaalu laivas.....
Viss jau sakas ar kaadu Pellu vai kocinieci uz airiem(manaa skatiijumaa daudz labaaka)...ar laiku peerk motoru, laivu labaaku....peec tam piekabi, veel lielaaku motoru un utt....
Protams viss atkariigs no finanseem, tureesanas vietas....
Vienoziimiigi esmu tikai par cietu materiaalu laivaam..!
30.novembris 2012, 13:30 | links
 
kutis,par to Tev pilnīga taisnība.Apskaužu skandināvus un amerikāņus.Kur vien brauc,visur labiekārtotas iebrauktuves,blakus stāvvietas mašīnām,viss par velti.
Arī drošas un ērtas piestātnes ar elektrību un ūdeni.
Vienīgi ziemas uzglabāšana angāros viņiem ir vēl dārgāka kā pie mums.
30.novembris 2012, 12:41 | links
 
kutis...

Praktiskā pieredze rāda, ka cilvēks baigi ātri pierod pie komforta un paliek slinks :) Mana 330 bušene mierīgi mētājas garāža (ēst jau neprasa), tāpat elektromotors ūdeni redz 1x sezonā...
Vienkārši pārstāju braukt copēt kur nevar ielaist laivu no piekabes un nav atļauti iekšdedzes dzinēji... Tām vietām no manis tagad miers un zivju resursi atjaunojas :)
30.novembris 2012, 12:29 | links
 
Ja pie mums būtu vairāk vietu kur var no piekabes nolaist laivu un kur glabāt to visu tad to pūšļu gandrīz nebūtu .Copei jau meklē klusākas vietas bet plezīram ērtākas.Ir daudz tādu vietu gan jūras piekrastē gan iekšejos ūdeņos kur netiek ar piekabi un tad pūslim ir priekšrocības.Laikam ideāli būtu gan ātrgaitas kuteris gan pūslis ko var izmantot pēc apstākļiem.
30.novembris 2012, 11:50 | links
 
Izvērtējot laivu, kuru pirkt, ir ļoti svarīgi salikt mērķus - esošos un tālākos. Piemēram, nopērkot Blesser 440 nez vai būs ērti kvokot, jo ļoti augsti borti. Teiksim tā - pat nesaprotami augsti, īsta "džakuzi" :) Būs grūti gan velcēt, gan mētāt, gan vējā...

Pūšliem ir cita ķibele - viņiem parasti parādās nodilumi, vadājot uz treilera, ar laiku kaut kur kāds caurums gaisu laiž un vieslielākais mīnuss - pārvietošanas lielos ūdeņos - viļņos viss lēkā un lūzt inventārs, kastes utt... Protams, ja laiva glabājas mašīnas bagāžniekā, tad daudz alternatīvu nav.

Pirms tērēt - prioritāes, mērķi un labāk pirkt to , ko ļoti gribās, bet grūti "atvēzēties", i bauda būs lielāka, i manīt nevajadzēs tik drīz...
30.novembris 2012, 11:32 | links
 
Lielākoties laivas izvēli tomēr nosaka budžets un glabāšanas iespējas.
Ja dzīvo ezera krastā un nekur neplāno braukt,protams,pietiks ar lētu plastmaseni,ko vasarā pieķēdē,bet rudenī aizvelk uz šķūni.
Ja pērk treileri,ir kur glabāt un plāno daudz braukāt,varbūt tiešām labāk būs laba un ērta piepūšamā nekā sūdīga plastmasene.
Nākamais,ja budžets ļauj,jau būs laba,ārzemēs ražota stiklašķiedras vai alumīnija konsoles laiva.
Tas tāds mans viedoklis,no manas pieredzes.Pāris gadus par to domāju,konsultējos,pētīju un tad sapratu,ka pirmos divus variantus laidīšu garām.Tad aizbraucu uz Somiju,lai pirktu lietotu Terhi 4110 Nova.Iekāpu,pasēdēju,bet kaut kā nesajutos apmierināts.Blakus stāvēja Yamarin ar krietni augstākiem un biezākiem bortiem,lielāku konsoli,daudz ērtāka.Kad iesēdos,tajā pašā brīdī pieņēmu lēmumu.
dzhi,es tev ieteiktu pačamdīt tās laivas,pasēdēt iekšā,ja iespējams,arī izbraukt.Tikai tad Tu sapratīsi,ko vēlies.Jāsaprot arī tas,ka nopērkot kaut ko lētu,Tu pie tā neapstāsies,pēc laiciņa gribēsi kaut ko labāku.
30.novembris 2012, 11:22 | links
 
dzhi
Nepretendēju uz patiesību, bet loģisks ir jautājums - uz kā rēķina tāda izmēra stiklašķiedras laiva var būt viegla ? Cik ir dzirdēts, lielākai daļai vietējā ražojuma laivu korpuss ir plānāks, nekā tam vajadzētu būt. Ražotājs ietaupa materiālu, darbu un laiku neuzlielot kādu kārtu stiklauduma un uztaisa pievilcīgāku cenu.
Neapgalvoju, ka tā ir konkrētajam modelim, ko Tu skaties, bet noteikti vajag pievērst tam uzmanību.
30.novembris 2012, 10:59 | links
 
V.S.O.P....

Tev ir bijis RIB... Padalies pieredzē kādi +/- un kāpēc pārgāji uz baseni... Tikai komforta dēļ?
SSkā viens pustaisītu 5.4m Avon tirgo pa baigi pievilcīgu ciparu... Es brīžiem paskatos, bet pagaidām štukoju uz visādām pusēm...

zaraza, 29.novembris 2012, 22:08


Bija par maz vietas, jo Brig 450 bij šaurs un neergonomisks. Bija labs velcēšanai, džigošanai, copei, bet mums laiva ir ģimenes pasākums.
Otrs iemesls bija ūdensslēpošana - vajadzēja lielāku motoru un tik lielu RIB, kam varētu 90- 115 Hp uzlikt pirkt negribējās un viss atmetas naudās.
Treškārt - apskatoties, kurās naudās Eiropā viss notiek, kad vēlies labu un ērtu laivu, Eiropas piedāvājums kļuva nesaprotams, jo par ļoti līdzīgām naudām var no ASV atvest daudz labāku komplektu. Kaut kā tā....
30.novembris 2012, 10:56 | links
 
AndrisABC, es skatiijos latvieshu razhojuma laivas 400 cm am mazaam kapeikaam un svars ir tikai par 10 kg lilaaks nekaa puuslim un motoru var kabinaat liidz 15hp, kas manaa skatiijumaa ir vairaak nekaa pietiekami. Nepretendeeju uz patiesiibu, be gribu pats prieksh sevis tikt skaidriibaa, kas un kaa?
30.novembris 2012, 10:39 | links
 
Dulkanam ir daudz modeļu un pasūtot var nokomplektēt kā vien vēlies gan uzreiz gan vēlāk ,galvenais izvēlēties garumu un balonu diametru,ja jābrauc pa vilni tad resnāki baloni ir pluss,bet svars būs bikiņ lielāks .Uzkomplektēt var gan kātu turētājus gan rokturus kā arī zem ķīļa pastiprinājuma ribas un vēl šādi tādi pripambasi.
30.novembris 2012, 10:33 | links
 
Dzhi, manā skatījumā, gumijniecei ir tā priekšrocība, ka neskatoties uz viņas mazo svaru, viņai var pielikt jaudīgāku motoru ātrākai attālumu pārvarēšanai. Stikla šķiedras laiva, kurai var uzlikt virs 5 zirgi motoru, jau kļūst smagnēja, kuru pat divatā nepacilāsi. Vējā un straumē pat 150 kg laivu nav tik vienkārši dabūt uz treilera. Bet ja gribi copēt ūdenstilpnēs, kur nav piemērotu vietu laivas ielaisšanai no treilera, vir 150 kg izcilāšana ar rokām ir diezgan nereāla.
30.novembris 2012, 10:18 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager