Laivas un to motori

suits. Stūru špaktelēšana ar epoksīdu neko daudz nepalīdzēs. Koks ''staigā'' un sveķi bez armatūras vienkārši izlūzīs. Korpusu vajag aplīmēt ar stikla audumu no ārpuses visu, tad problēmu nebūs. Var līmēt ar epoksīda sveķiem, bet vajag siltā telpā strādāt +20 vismaz. Vieglāk strādāt ar poliestera sveķiem, kurus var nopirkt laivu būvētavā Doles salā pie HESa. Veiksmi!
26.novembris 2012, 17:36 | links
 
To Suits
Lai droši braukt un ilgi kalpotu - gribi negribi ir jālīmē. Pieskrūvēšana pie brusiņas/latiņas ir tik pašapmāns drošumam. Vēl drošāk laikam izliekt alumīniju un sakniedēt stiķēšanas vietu no ārpuses - iekšpusi sagdarvot. Nav estētiski, bet praktiski.
26.novembris 2012, 16:10 | links
 
Paldies par ieteikumu, bet es ar audumu neko nebiju domājis aplīmēt. Vienkārši no iekšpuses grīdas stūrus pieliet ar kaut ko labi hermetizējošu.
26.novembris 2012, 12:31 | links
 
P.S. Sveķus aplīmēšanai pašķaida ar etilspirtu,špaktelēšanai pievieno aerosilu vai mikrosfēras.
26.novembris 2012, 11:57 | links
 
Latvijas Ķīmijā ir nopērkami epoksīda sveķi,apm.5ls kg,finiera laivai vajag 3-5kg,atkarībā no izmēra,pietiek salīmēšanai gan aplīmēšanai,audumu gan būs jāpameklē-pareizo biezumu un eļļotāju,ja būs parafinētais,tad jāatdedzina..
26.novembris 2012, 11:53 | links
 
To Suits
Ja nevari precīzi piegriezt...tad nesākies. Finierenes konstruē datorā un izdrukā uz plotera šablonu. RU saitos daudz kas sarakstīts. Tā līme, ko lieto stiklaškiedrenēs ir ŠKIDRA, un nekāda špaklēšana nesanāks. Pats sastellēju 6+metri laivu no finiera - uz visu garumu nebij nekādas nobīdes sagataves veidojot pēc šablona. nav parastā plakandibene...
Vienīgi mums nav daudz kā, kas pieejams pa lētām naudām RU (epoksīda pareizie sveķi).
26.novembris 2012, 10:35 | links
 
Nu man tomēr koks ir pierastāks materiāls un daudzmaz zinu, ko ar to iesākt. Bet kur lai dabū to šuvojamo? Ar piķi negribās ķērnāties.
26.novembris 2012, 10:12 | links
 
jātaisa ir nevis no finiera, bet putuplasta un tad jaaplīmēr ar šķiedru
26.novembris 2012, 00:11 | links
 
Vakar noskatījos tās finierlaiviņas pie Langas un sadomāju līdz pavasarim pats arī kaut ko līdzīgu uztaisīt. Tik konstrukciju mazliet jāpamaina niansēs. Bet jautājums par hermēšanu stūros - man doma, ka jāpielej ar kaut kādu hermējošu šmerku, jo diezvai ar rokas finierzāģi baigi prezīzi visus salaidumus piezāģēšu:) Vai ir dabūjams tas materiāls šķidrā veidā, no kā taisa stiklšķiedrenes. Cik es saprotu tad tās arī ir taisītas armējošo sietu piesūcinot ar kaut kādu pabiezu bet lejamu sveķa masu. Nu vot to lejamo masu kaut kur vajadzētu iepirkt pāris litrus - tikai kur?
25.novembris 2012, 21:39 | links
 
pieziime- krievi laikam meeriija jaudu kokjenes galaa, bet japoshkas uz dzenskruuves izejas. liidz ar to tie krievu zs dabaa buus mazaaki

dzhi, 22.novembris 2012, 20:50

Toties krievu zirgiem lielāka apetīte nespēs vien piebarot...
23.novembris 2012, 18:06 | links
 
"
pieziime- krievi laikam meeriija jaudu kokjenes galaa, bet japoshkas uz dzenskruuves izejas. liidz ar to tie krievu zs dabaa buus mazaaki

dzhi, 22.novembris 2012, 20:50
"

Krieviem zirgi vājāk baroti! :D
23.novembris 2012, 17:42 | links
 
krievi mērīja ponijos :)
22.novembris 2012, 22:40 | links
 
Paldies!
22.novembris 2012, 22:33 | links
 
pieziime- krievi laikam meeriija jaudu kokjenes galaa, bet japoshkas uz dzenskruuves izejas. liidz ar to tie krievu zs dabaa buus mazaaki
22.novembris 2012, 20:50 | links
 
http://motolodka.ru/progress.htm

~250 kg, motors 30-50 Zs

Tur arī plaši un smuki viss aprakstīts :)
22.novembris 2012, 20:08 | links
 
Sovdepa laikos motorlaivas,tai skaitā ari "progress" tika ražotas,lai tām varētu piekabināt "vietējos" motorīšus.To jauda bij ~23 lopiņiem.Mūsdienās uz tām var karināt ari nedaudz lielākus dzinējus.
22.novembris 2012, 20:03 | links
 
Vai kāds nepateiktu cik sver Progres 4 bez motora un cik jaudīgs dzinējs paredzēts pēc tehniskajiem parametreim.
22.novembris 2012, 19:53 | links
 
Es ar nupat CSDD mājas lapā pamēģināju iziet eksāmena testu. Pie astotā piegājiena es takš viņu noliku ar 2 kļūdām:) Tiešām jāiezubrī skaņas, gaismas un apzīmējumi un tad bez stresa lieta būs darīta. Paldies večiem par ieteikumu!
20.novembris 2012, 23:42 | links
 
Nav tur to zīmju,vismaz starp Baltezeriem noteikti nav.
20.novembris 2012, 18:44 | links
 
Vēl dažas lietas.
Ir tāds signāls, apļveida kustība virs galvas turot baltas krāsas lukturi, jādod diennakts tumšajā laikā, ja atpūtas kuģis ir zaudējis gaitu un atrodas citu kuģošanas līdzekļu ceļā, izrādās tas nav avārijas vai briesmu signāls, jo uz jautājumu kādu avārijas signālu var noraidīt ar baltas krāsa lukturīti pareizā atbilde ir sos, nevis abas atbildes pareizas (sos un apļveida kustība).

Pie tam, izskatās, ka noteikumi rakstīti Rīdziniekiem, jo sanāk, ka citās vietās ātruma ierobežojumu nav? Neesmu pievērsis uzmanību vai ir izvietotas ātruma ierobežojuma zīmes tajās 5 vietās kas ir 3.pielikumā „Rajoni, kuros noteikti ātruma ierobežojumi un to punktu koordinātes” tas ir Lielupe – Buļļupe, Daugava – Buļļupe, Vecmīlgrāvis, Ķīšezers – Juglas ezers – Lielais Baltezers, Lielais Baltezers – Mazais Baltezers. Ja ir šīs zīmes, kāpēc no galvas jāmācās kur ir šie ierobežojumi? Ja nav aizlieguma zīmes, sanāk, ka ērtāk ir prasīt lai n-tie cilvēki no atceras, nekā uzstādīt šīs zīmes. Ko darīs, ja 3.pielikums papildināsies?
20.novembris 2012, 18:30 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager