Laivas un to motori

Mazliet par želeja akumulatoriem: Pati galvenā nozīme: drošums, jo tie paredzēti lietot vietās, kur skābes klātbūtne ir ļoti nevēlama. Un tāpēc skābe tiek sasaistīta ar želeju veidojošu ķīmiju. Tā rezultātā samazinās jonu kustības ātrums, kas kā sekundārs efekts nosaka, ka iekšējā pretestība ir lielāka kā parastajiem skābes akumulatoriem. Līdz ar to, to atdodamā strāva ir zemāka. Bet pozitīvais efekts: novecošanās arī attiecīgi tiek samazināta, palēnināta. Bet, jāzin, ka želeja ir temperatūras atkarīga un ķīmiskie procesi stipri atkarīgi no temperatūras. Jo augstāka temperatūra, jo šķidrāka želeja, jo ātrāk noveco akumulators. Tāpat ar uzlādi: liela strāva silda akumulatoru. Tāpēc labāk lādēt ar pazeminātu strāvum nekā C/10, jeb amperstundas dalīts ar 10, kā pieņemts parastajiem skābes akumulatoriem. Izlādes strāva? mazāka kā parastajiem, jo ķīmiskie procesi ir palēnināti ar želejas klātbūtni. Un viens no svarīgākajiem faktiem, lai ilgāk saglabātu akumulatoru: Jo lielāka uzglabāšanas temperatūra, jo ātrāk noveco akumulators. Glabāt vēsumā, nesaldēt ( bet pieļaujams...). Līdz ar to, uzlādējot sekot, lai strāva nav par lielu. Gala spriegums 14,4V pie istabas temperatūras ir maksimālais. Pietiek ar 13,8- 14,2, jo sprieguma pieaugums ir salīdzinoši strauji, bet uzkrātā enerģija neko lielāka nav.
21.septembris 2012, 20:44 | links
 
ir outlands 3.60 ar alu grīdu. saliekas viegli, patīk ka tie borta stieņi ir no 2 daļām - vieglāk salikt. Vienīgais lielais mīnuss - varēja būt bīdami soli. bet tā pa pirmo - iestrādāju kātu turētājus solā - ideāli velcei. Pakaļējais "sļiva" caurums pakaļā - ar korķi, kas ir labāk, nkā tā membrāna, kura var sākt laist ūdeni, kā Dulcaniem dažiem modeļiem. Kalpo nu jau gadus 6...
21.septembris 2012, 20:33 | links
 
man ir ko patāstīt!
neko sliktu pateikt nevaru,pirku kaķi maisā,bat reāli nav kam piesieties,maucam divatā tā ka prieks ,gan pa ezeriem,gan pa Gauju,gan pa jūru.
21.septembris 2012, 20:21 | links
 
jautajuns par AUTLAND piepusamajam laivam, kvalitati utt. Par BUSH DULKAN viss kautkas dzirdets, varbut kads kam ir var ko pastastit.
21.septembris 2012, 19:38 | links
 
Te no tehniskajiem parametriem redzams, ka impulsu lāders dod ārā tos pašus14.4- 14.7 voltus, ko parastie lāderi:
http://www.mzx.lv/product_info.php?cPath=493_2480&products_id=152041
18.septembris 2012, 23:42 | links
 
Es savu eholotes 7AH aķīti lādēju ar parasto auto lādētāju un nekāda vaina. Aķīti lietoju jau trešo sezonu, pietiek trim copes reizēm (velcēju visu dienu)un copēju katru nedēļu. Vai tad Ls10 uz trim, čertām sezonām ir daudz, ka jūs te tā cepaties?
18.septembris 2012, 23:14 | links
 
Šodien nopirku 7ah aķīti eholotam akumulatoru centrā, kas atrodas pie Dominas. Pārdevējs teica, ka nav labi lādēt ar parasto (tāds kā man ir), bet cik stipri tas bojā dziļās izlādes aķi tomēr nevarot pateikt. Ja aķis eholotam maksā 10 Ls un jāpērk cits lādētājs pa 25 Ls, tad izdevīgāk pēc zināma laika nopirkt jaunus aķus. Pa 25 Ls bija maziņš perdelis, kas dod ārā 1A. Svarīgāk dziļās izlādes aķiem esot nevis pareizie ampēri, ko dod iekšā, bet ļoti precīzi un stabili pareizie volti, ko parastais lādeklis nevarot nodrošināt.
Rezumē bija tāds, ka lādēt ar parasto var, bet ar pareizo lādīkli akumulatora kapacitāti saglabās ilgāk.
18.septembris 2012, 23:01 | links
 
visiem paldies. no visa teikta sapratu kā tomēr būs jāpērk jaunu lādetāju )))))) jo bail sačakarēt diezgan dārgu āķiti ))
18.septembris 2012, 14:05 | links
 
Domāju ka atšķirās tikai amperas, kas jādod tadā vai šitādā aķī. Tāpat kā mašīnas aķim, gribi lādēt visu dienu, dod ieksā 5A, gribi pa fikso iemauc 10, bet ne ilgi
17.septembris 2012, 22:18 | links
 
Par akumulatoriem un lādēšanu ir cita sadaļa http://www.copeslietas.lv/site/sarunas/topic/698/
17.septembris 2012, 21:15 | links
 
aiwa
Tad iedod risinājumu...kur pirkt(firmas)...mašīnu aķiem, laivu aķiem...
17.septembris 2012, 20:40 | links
 
iz dzīves, ap 80% (mans sec.) no mūsu veikalos nopērkamajiem 7Ah (želejnieki) AKB jauni veikalā nenodrošina uzrādīto ietilpību. Tā pat ,droši vien, ir ar auto AKB ! Uzrakstam =firmai nav nozīmes!
No Kīnas nāk vienkārši sū..., kuros svina ir pamaz! Salīdzinot parastu ar profesionālu AKB, vienādas ietilpības, svara atšķirība būs 1,5x. Tā kā secinājumus izdariet paši!!
17.septembris 2012, 20:31 | links
 
Cik man zināms, visiem ģeneratoriem ir strāvas regulātori (releji, tabļetkas, u.tt.) Un tie ir domāti, lai padotu attiecīgu lādēšanas strāvas daudzumu uz akumulatoru. Līdzīga situācija ir arī ar pirktajiem lādētājiem. Cik man zināms (normāliem ) lādētājiem ir iebūvētas automātiskas sistēmas, kuras neļauj izvārīt akumulatoru. Akumulatoru uzsilšana liecina par to, ka notiek pārāk strauja uzlādēšana.Un ar jebkuriem laivu akumulatoriem ir viena un tā pati problēma, tie tiek ātri un ilgstoši izlādēti un vienmēr tos gribas vienas sutkas laikā uzlādēt, tā lai var atkal veselu sutku ar to braukt.
Kas attiecas uz impulsa lādētājiem, tie ir izsenis slaveni ar to, ka tie ir vienīgais veids kā reaminēt vecus akumulatorus (skābiniekus), kuriem ir sabirušas plates. Bet pareizākais veids kā uzlādēt laivas akumulatoru kurš netiek pieslēgts pie benzīn motora kuram ir ģenerators, ir to lādēt ar iespējami mazāko uzlādes strāvu un vismaz 3 sutkas. Es nevaru spriest par visiem ražojuma lādētājiem , jo pats sev izvēlējos ar automātiski regulējamu ampermetru, tādēl līdz šim nav bijušas nekādas problēmas uzlādēt gan laivas akumulatorus , gan arī mašīnu akumulatorus līdz 140 amperstundām.
Bet ir patreiz aktualizējusies cita rakstura problēma gan pašam iegādājoties jaunu akumulatoru, gan vēl pāris paziņām un domāju, ka arī citiem copmaņiem varētu būt līdzīga situācija. Par cik Latvija ir inscinētas krīzes upuris, daudziem veikaliem nācās savu preci glabāt visus šos gadus. Un kad pircējs šobrīd iegādājas (itkā ) jaunu akumulatoru, tas ir savu kapacitāti zaudējis un būdams nelietots, tas ir atdeves ziņā puse no tā, kam vajadzētu būt. Ja kāds grib pastrīdēties, lai brauc pie manis, es parādīšu divus pilnīgi vienādus (laivu) aķīšus, viens 4 gadus lietots un otrs tur pat (nesen) nopirkts ar visu garantiju bet elektro motoru stumda uz pusi īsāku laiku kā vecais aķis.
Mainīt tādus nemaina, jo lampiņa (zaļā) deg uzlāde notiek, blīvumi vienādi, tā kā samierinies un krāj naudu citam.
17.septembris 2012, 19:26 | links
 
Lai būtu pa visam korekti, pie kādiem min motora apgriezieniem tas tiek nodrosināts??
17.septembris 2012, 15:50 | links
 
12v un 5 zs Hondai tam pat ir štekeris
17.septembris 2012, 15:46 | links
 
Lādēšanas strāva, pie 12V:
Nonda 5 zs - 3A
SUZUKI 5 zs - 6A
17.septembris 2012, 15:46 | links
 
jautājumi elektronikas doktoriem:
1. kāda strāva nāk ārā no autiņa vai laivas dzinēja ģeneratora?
2. vai ar to var lādēt akumulatoru?
17.septembris 2012, 15:28 | links
 
Izmanto tam paredzēto impulsa lādētāju un nebūs tādu jautājumu!
17.septembris 2012, 15:13 | links
 
Sorry, paceļas vecais jautājums-vajag, nedrīkst utt. Viens lādē ar nelielu strāvu-nepārkarsējot, otrs ar " super-puper" 5 režimu impulsu automātisko lādētāju, bet rezultāts ir viens un tas pats!!
17.septembris 2012, 15:09 | links
 
Nez vai tā būs taisnība, drīzāk tas droši vien ir atkarīgs no želejnieka.
Man eholotam ir mazais želejnieks 7Ah, tam internetā atradu pamācību - var gan tā gan tā, lādēt, nedrīkst tik pārsniegt 1.5A strāvu.

Autiņiem arī lietoju želejniekus jau padsmit gadus, ja vajag lādēju ar parastu lādētāju kontrolējot strāvu - trafs, diodes, jā tā ir pulsējoša līdzstrāva.

Nedomāju arī, ka autiņa ģenerators dotu baigos impulsus aķa lādēšanai, parasta līdzstrāva.
17.septembris 2012, 15:05 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager