Laivas un to motori

Nedaudz nokavēta diskusija, bet nu vienalga.

Tie 5 Zs ir dabas liegumiem domāti (Likums par īpaši aizsargājamām teritorijām), ja ezeram nav individuālās aizsardzības plāns (ja ir, tad tur iekšā var būt savādāki ierobežojumi) :)

Ar zivīm parasti sakara nekāda, bet ar ar aizsargājamiem augiem, putniem, dzīvniekiem.
30.jūlijs 2012, 12:09 | links
 
Laba diena. Jautājums: varbūt kāds zina kādu piparu Ogres pusē, kurš izīrē laivas motoru?
30.jūlijs 2012, 12:03 | links
 
ja stāv ierobežojums līz 5 ZS, tad tas nozīme ka aizliegts braukt motorlaivām.
Motorlaiva skaitās viss, kas virs 5 ZS.
Tas laikam tapēc lai pa ezeru negonkotu.
28.jūlijs 2012, 08:32 | links
 
Urmas!!! Es rakstiju par to 5zs utt par Liepājas ezeru. Par citiem es nerunāju :) Liepājniekā uz to aci piever, savādāk nevienas dvēseles neredzēsi ezerā, jo 90% laivām ir pa 5zs lielāki motori :D
28.jūlijs 2012, 07:49 | links
 
Jautājums labs. Piemēram pie mums Alūksnes ezerā Maija mēnesī arī var ar dzinēju līdz 5 hp braukt.
Bet ar 6 hp nevar. Sakarīgu pamatojumu tam neesmu dzirdējis un droši vien ka arī nedzirdēšu :))
27.jūlijs 2012, 23:03 | links
 
vēl variants - ja uzliek ierobežojumu līdz 5HP, tad ar savu laivu testies nav īsti jēgas un tiek nomāts nāves rīks uz vietas vietējās bāzēs :) business odnako..
27.jūlijs 2012, 23:03 | links
 
Bori, a tev bumāgs uz cilenderi ir prasīts:)
27.jūlijs 2012, 22:31 | links

A jakže.Cik atceros,Aizpagājušo sezonu pāris reizes noteikti,ja ne vēl kādu reizīti.Šogad ne reizi.

Andis47
Te nav ikaunija.Tur ja nemaldos cāderus līdz 30zs nevajagot.
27.jūlijs 2012, 23:03 | links
 
andis47...

Visdrīzāk ka officiāli tiek skaidrots ar kaut kādiem vides aizsardzības murgiem, taču reāli, manuprāt, apakšā ir doma, ka lai izķer mazāk zivju un varētu turpināt iekasēt :) Uz tukšu peļķi jau neviens nebrauks un naudu nemaksās...
Tā jau arī ir... Tai pašā Burtniekā vai jebkurā citā lielā ezerā ar 50hp var pārbaudīt n reizes vairāk točkas, nekā ar 5hp, a ar elektromotoru vispār tik pa tuvākām vietām var paplivināties...
27.jūlijs 2012, 23:01 | links
 
Varbūt kāds,vislabāk šo noteikumu izstrādātāji,varētu sakarīgi paskaidrot iemeslus šādiem laivu dzinēju ierobežojumiem.
Kāds ir tas ļaunums,ko nodara jaudīgāki dzinēji?Vai labāks ūdenstilpei ir vecs,nojāts 5 ZS divtaktnieks,kas laiž eļļu gar blīvēm un smird vai moderns 4 taktu 7-10 ZS dzinējs?
27.jūlijs 2012, 22:56 | links
 
Urmaas...

Kad Burtniekā bija ierobežojums līdz 5hp, tad bija viens faķīrs, kas 15niekam aizkrāsoja 1 ciparu uz korpusa, norāva iekšejo birku ar datiem un vālēja rūkdams :) Un galvenais ņifiga padarīt nevarēja - 5 niekam nav jābūt reģistrētam a ekspertīzi uz ūdens neuztaisīsi, ja birkas ar modeļa numuru utt. nav :)
27.jūlijs 2012, 22:46 | links
 
Rams...

Nu es priekšroku šādā cenu klasē dotu labi saglabātam/atrestaurētam krievu alumīnijam - Kazanka, MKM, Krim (tam gan 15hp būs so so)... Protams, tur gandrīz 100% roka būs jāpieliek pie "tjūninga", tomēr alumīnijs/duralumīnijs kā materiāls ir izturīgāks, stabilitāte labāka Svars palielinās, bet nebūtiski... Un krietni vairāk iespēju laivu uztaisīt "zem sevis" optimizējot copei - grozāmie sēdekļi, kātu turētāji, eholots, enkurvinča u.c. pribambasi... Stiklašķiedrā neko diži neizzāģēsi... Bet nu tas katram savs... Tā konkrētā laiva ir pilnīgi OK.
27.jūlijs 2012, 22:43 | links
 
Bori, a tev bumāgs uz cilenderi ir prasīts:)
27.jūlijs 2012, 22:31 | links
 
kkeda
Neviens nekotrolee tos 5zs utt. var braukt droshi ar lielaakiem :)
27.jūlijs 2012, 22:12 | links

Nu nu.Un kā vēl kontrolē!Ja tavos copeslaukos to nedara,tas nenozīmē ka nekur to nedara.
:)
27.jūlijs 2012, 22:21 | links
 
Par labu stiklašķiedarai, laikam tāpēc, ka man viņa tomēr šķiet izturīgāka un pēc gadiem 10 stiklašķiedra man liekas būs drošāka nekā gumijas laiva...
motorīti plānoju viņai uzkarināt 15hp domāju ka būtu ok
par to izmantošanu: ir paredzēts viņu lietot vairak vai mazāk vienā vientā vecdaugavā un izmantot tās apkārtē, daugava, buļļupe, lielupe ķīšezers...
Biju skatījies ari uz mazāka izmēra laivām, bet zem 4m tomer negribas..
27.jūlijs 2012, 15:00 | links
 
Rams...

Nu spriežot pēc bildes tā ir normāla kavalitatīva stiklašķiedras laiva, skandināvu stilā ar dubulto korpusu, plakano grīdu, normālu borta augstumu, droša... Ražotāja lapā gan prakstiski nekā nav par tehniskajiem parametriem, bet nu varētu būt OK...
Cena adekvāta, taču var atrast arī labākus variantus...Taču pirms ieteikt vai nē, prasās zināt ko tu no šīs laivas sagaidi un kādām vajadzībām plāno izmantot...Ar airīšiem viņu dzīt droši vien būs pasmagi, prasās normāls motorītis... Svars noteikti ir virs 100kg tā kā uz mašīnas jumta nepastiepsi - vajadzēs piekabīti. Ja pastāvīgi turi vienā vietā, tad, protams, tā nav problēma...
Kāpēc vispār Tava izvēle ir par labu stiklašķiedrai?

P.S. Star citu ss.lv viens jau labu laiku pa 400Ls tirgo līdzīga tipa laivu (tiesa gan 4m), kas man vizuāli liekas pievilcīgāka un labi nokomplektēta - http://www.ss.lv/msg/lv/transport/the-sailing-charter/motorboats/bdndmx.html
27.jūlijs 2012, 14:31 | links
 
drīz man ražošana būs līdzīgu gabarītu
4,3 x 1,5 x 0,6
trimarans
četras vietas,
dzinejs līz 15 hp
cena ap 400 LVL
27.jūlijs 2012, 13:47 | links
 
Sveiki!

Gribēju painteresēties, vai kādām ir bijusi darīšana un kādas atsauksmes un jūsu domas par šo laivu?

http://www.ss.lv/msg/lv/transport/the-sailing-charter/other-water-transport/jlgcf.html
27.jūlijs 2012, 13:25 | links
 
http://marine.honda.lv/index.php?m=12&l=3&n=4
atrodi rindiņu par dzesi.
vari kuģot, vari mājās omleti sakult :)
27.jūlijs 2012, 09:51 | links
 
ir jau ar :)
27.jūlijs 2012, 09:49 | links
 
fiksais jautajums! vai tad tagad nu teiksim pec 2009 gada kads razo vel motorus ar gaisa dzesi? interese mazie līdz 5zs. man te meiģina ieboret ka honda 2,3 ir ar gaisa dzesi
27.jūlijs 2012, 09:33 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager