Laivas un to motori

adriatico - a tu kādu glābt brauc, vai copēt? :DD ...visi traleri ir ar cieto bortu, nevis "pūšļi" :))
5.jūnijs 2012, 09:01 | links
 
adriatico,
nejauc RIB ar pūšļiem,
ar normalu 5 m garu RIBu var triekt pat 2 m augstos viļņos
5.jūnijs 2012, 08:57 | links
 
Interesanti, kāpēc gan glābšanas dienesti lieto RIB laivas, nevis Pellas...
5.jūnijs 2012, 08:15 | links
 
kad trāpīsi ar pūsli lielākos viļņos un vējā tad sapratīsi.Līdz šim braukāju ar Bushu -viss OK bet baigi šļakstās ūdens iekšā braucot pret vilni un vēju.Tagad ir Pella Mini 4metri un tāda problēma atkrīt un jūtos daudz komfortablāk un plašāk.Piekrītu ka pūslis ir nedaudz stabilāks,bet iedzert var arī krastā :).Mans ieteikums -paprovē pats gan vienu gan otru un pats izvērtē.Lai veicas
5.jūnijs 2012, 07:32 | links
 
AndrisABC,
patlaban esmu uzsacis 4 m garas laivas prototipa izstrādi,
platums būš 1,55 m, bortu augstums 0,6 m
motoram līz 15 ZS
bet tas vasaras beigās tik būs gatavs
4.jūnijs 2012, 15:20 | links
 
gapp doma pareiza!!
4.jūnijs 2012, 11:44 | links
 
Liepāja, Durbe. Pats jau it kā nobriedu uz Bush ar cieto grīdu un motoru, jākrāj tik kapeikas.
4.jūnijs 2012, 11:22 | links
 
domaa, kad ar pelaam varees taalu aizaireeties?Vieglaak jau ir airet pellu, pa kurieni domaa kugot?
4.jūnijs 2012, 11:16 | links
 
Baigā dilemma, jo ar Kaimanu bez motora diez vai būtu patīkami airēties, bet šosezon motoram nesanāk. :D
4.jūnijs 2012, 11:14 | links
 
gapp viennozimiigi nem kaimanu....varbuut vietas mazaak, bet doties stabilaaka, drosaaka(bet gumijas) un ar 5zs neko tai laivai daudz necelj augsaa! nju tad krameejat savaas pelaas kartupelju maisus vai kiegeljus, lai nav jabraukaa gliseejot!:) Tai pelaa pat iisti nostaveel nevar kajaas(vieniigais lielajaa pelaa) liigojas, suupojas, kaa bumba uz uudens!!
kautgan bezveeja laikaa var jau braukt un pa ezeru, bet pie veeja 7m/sek nemaz nedomaa kaat ieksaa!!:D
4.jūnijs 2012, 10:56 | links
 
Tad kura ir stabilāka, 3 metrīgā Bush Kaiman vai Pella Cargo, Nova? Cik saprotu, tad arī Pellām ražotāji ir dažādi, EGO būtu tas ražotājs, kuru izvēlēties?
4.jūnijs 2012, 10:36 | links
 
Un vēl. Pūšliem trancis iebīdīts uz iekšpusi ne jau skata pēc. Kāda iespēja kaut ko tādu realizēt arī šada tipa laivai? Tādā variantā borta augstums vairs nebūs tik kritisks.
4.jūnijs 2012, 10:25 | links
 
Gribētos tomēr to laivu redzēt darbībā viļņos. Kas notiek ja vilnis ir garāks? Kādas iespējas viņu ir uzbūvēt 3,7-3.9 m, ar augstākiem bortiem un ar gana augstiem sēdekļiem, lai sēžot nav ceļus jābāž padusēs? Taisna grīda jau ir labi. Vēl viena fīča. Lai ūdens nebūtu jāsmeļ no katra nodalījuma atsevišķi, ar caurulēm, grīdas līmenī savienot tos.
4.jūnijs 2012, 10:21 | links
 
Neiesaistīšos šajā auglīgajā diskusijā, bet izskatās, ka ir parādījies vēl viens "stabilitātes garants" :)))
4.jūnijs 2012, 09:17 | links
 
zaraza,
bet vai kas ar viņu atgadījās?
ne tak.
es to laivu ar 10 ZS motoru iztestēju visos ispējamajos veidos, es uz ūdens jūtosdrošāk kā uz zemes, ja es viņu neapmetu riņķī, tad neviens neapmetīs.
4.jūnijs 2012, 09:08 | links
 
Ar Pellu esmu sīrojis vētrās kurās pārējie bordiņi grima kā sēnsals ...:D Esmu Pellu fans vēl no tiem laikiem kad tā bija Pella Fjord/krieviski Lodka proguločnaja/Tā bija būvēta no lapegles dēlīšiem gaita vienkārši fantastiska .Nākamā bija smagā Pella /stikla plasta/neapgāžama bet smaga Pašlaik ir Pella Nova -neko citu man nevajag .Ar 2,5 Suzuķi tā ripo 9,5-10 km/h Ar 2 Zs Hondu 8-9,3 km /h Nekādi traģiski šnobeļa pacēlumu nav manīti /ar šiem motoriem/Ar 2 cilvēkiem uz klāja vispār iet kā gludeklis.
4.jūnijs 2012, 09:01 | links
 
Pēc manas pieredzes, šķiet, ka Pella ir viena no drošākajām laivām. Pat stiprā vējā ūdens nesmeļas iekšā. Tāpat var copēt stāvus divatā vai pat trijatā. Vienīgais mīnuss laikam ir tas, ka bez enkura, vējā to baigi nes uz priekšu.
4.jūnijs 2012, 07:40 | links
 
Nu par pellām pilnīgas muļķības-esmu ļoti apmierināts.Neviens neliek uz v veida grīdas stāvēt-var ielikt finieri.Vienīgai mīnus ja viens laivā ar benzīnmotoru +- 5zs tad purns gaisā,bet ari to var viegli novērst uzliekot smagumu priekšgalā!!!
4.jūnijs 2012, 07:14 | links
 
āmen!!!
4.jūnijs 2012, 00:31 | links
 
ko juus tam Latrex laivaam lecat virsuu......taas ir plastikaata laivas....vinjas visas ir taadas....gan pellas, gan sami un utt(neiet runa par motoreneem) vieniigi lielakaa pella OK....vilni vinjas netur, stabilas nav(kas loti svariigi)vejaa nesaa kaa blodu, pieliekot taadai 4m pellai 5zs morotu bail braukt, jo redzi, kad uudens laivaa smeljas bez maz(ja nav kompanjons laivas prieksaa)......man pasam staav viena plastikaata 3m laiva, kurai biju pielicis 4zs motoru.....tak divataa braucot, nemaz nedomaa gaazi dot ruckaa, nemaz nerunaajot, ja viens brauc...taa arii ar to laivu esmu izbraucis pa 5 gadiem 3 reizes gar krastu mierigaa laikaa aireejoties.......
Mana skatiijumaa labaak nopirkt puusli 2,80m kaut ar deelju griidu(ja esi sveetdienas copmanis) un 2,3 zs vai elektromotoru...buus OK! Var viens gan panest, gan autinjaa iebaazt(nav japeerk piekabe plastikaata ,,laivam"jeb jumtu autinjam jaskrapee)pasam taada ir, pat 2,50m ar 2,3 zs motoru.....vienam vietas pilniigi pietiek...un pat divataa var(stabilaaka par plasikaata laivaam)
par to ,,taisno"griidu........pareiza doma copesdraugam ir ......nosedeet cauru dienu V veida gridaa, kad celji pie krutiim nav iisti patiikami(kaajas tik mezgii laukaa), un ja kompanjons nolicis savas mantas laivas viduu, baidoties ja kaads uzkaaps uz vienas malas un laiva apgaziisies , tad kaajas nav kur likt......
Manaa skatiijumaa, ja dziivo pie upes, tad labakaa ir kociniece(saakot no....nevis pellas un utt):)
Nekas personisks, taas ir manas domas:)
Copesdraug.....pacel savaam laivaam bortus, iebaaz taisno griidu(lai sedeesana nav uz uudens virsas) un gar gortiem izdomaa ko lidziigu trimeesanas plaaksneem.........
4.jūnijs 2012, 00:23 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager