Laivas un to motori

Trimarāna tipa laivām ir jāliek tāds motors, lai laiva glisētu, savādāk netiek izmantotas laivas pozitīvās īpašības. Ar airiem vispār čau :)

Bet ja iet uz glisi, tad ātrums labāks, nekā pūšļiem un pa viļņiem nav kā pa batutu jāvizinās.

Arī metu acis uz šāda tipa laivu :))
15.aprīlis 2012, 19:53 | links
 


Palasot forumu nevarēju nepaplātīties ar mūsu Amber laivu.Stabilitāte laivai ir super (abi var stāvēt kājās un džerkot pie viena borta), laižot pa viļņiem nešļācas virsū ūdens (esam mēģinājuši kādos 30-70 cm viļņos).Enkuru sienam aiz vidējā sēdēkļa bortos speciāli šim nolūkam piestiprinātām cilpām (šeit arī sienam peldošo enkuru). Pārvadājot un neizmantojot enkuru to turam priekšējā kastē .Viena kaste ir arī aizmugurē (tur ir domāta vieta degvielas bākai, bet parasti mēs tur saliekam visas mantas, alu un citus labumus, kurus bail saslapināt (ir arī nācies nolauzt spininga spicīti ieverot šajā kastē).Motoru esam likuši gan 4 zs, gan 15 zs, gan elektromotoru.Ar lielo iet vienkārši super.Pie mīnusiem jāpiemin, ka elktromotoram aķīti noēd diezgan ātri...un ar 4 nieku laižot degvielaspatēriņš krietni lielāks nekā laižot ar kādu pelveidīgo.Vēl šo laivu ir jāvadā tikai ar piekabi, jo 90 kg uz jumta neuzliksi:).Vēl nezinu kā būs ja transportēšanas laikā atstāsim klāt motoru (parasti vedām līdz mašīnas salonā).Ražotājs gan teica, ka var vest mierīgi, bet man tomēr tā mazliet tomēr bail (15 virs 50 kg un visa tā masa tur pa mūsu ceļiem kratās....).Šogad arī būs arī uz aizmugurējā sēdekļa jāuzmontē puedeles turētājs, jo liec kur gribi, alus viemēr izlīst:)).Starp citu, ja ir piedāvājumā kāds 15 Zs 4 taktu motors par labu ciparu dodiet ziņu!
15.aprīlis 2012, 19:01 | links
 
žogs Labas vietas ir jāpārbauda uzmanīgi lēnām un cītīgi Tikai metru palaižoties cope var atšķirties no iepriekšējā punkta par 100% Man tā ir bijis -man vienā laivas galā cope non stopā laivas galā pilnīgs klusums Attālums starp copmaņiem 2 -2,5 m
15.aprīlis 2012, 18:45 | links
 
Man ta upe... bet neiedomājos par tādu lietu!
15.aprīlis 2012, 18:42 | links
 
Kāpēc tas striķa garums ? nolaižot enkuru lēnām laižu laivu pa striķi pa vējam Visu laiku ar bļitku čekojot grunti ,kad notiek pirmais cops Striķi noštopēju Cops pārstāj atkal laižos lejā Kad striķis ir galā -lēnām velkos klāt enkuram tā pat čekojot grunti Ja nav tad ņemos nost no enkura un eju uz citu punktu .Ja kāds teiks ka to pašu var darīt ar ūdens buru -neklausiet Vasaras bļitkošanu var veikt tikai tā /rezultatīvu/ Copes dziļums no 4-10 m
15.aprīlis 2012, 18:39 | links
 
Jā, vadīklas obligāti! Uzskatīju par pašsaprotamu...
Un pie maniem apgriezieniem stipri reti uzklaudzina pa bortu. Tas arī atkarīgs no priekšvadņa slīpuma un kronšteina garuma. Man tas ir kādus ceņķus izbīdīts uz priekšu... Un dziļumi arī ne tie, tā ka striķis kādi 5-6 m un tad jau ar atliektiem galiem. Viena vieta tik pie manis ,kur nesniedz....
15.aprīlis 2012, 18:32 | links
 
Man visas laivasc ar tādu enkura sistēmu aprīkotas jo
1.Usmā asari un zandartu bez šādas iekārtas neatrast enkura striķis parasti ir 30-40 m garš
2.enkura striķi nostiprinu uz plāksnes ar 2 tapām
3 noteikti vajadzīga striķa vadīkla gan pirms trīša gan pēc.
4. vienīgais - pārbraucienos jāliek laivā lai nesitas pret bortu ,bet to atrisināju pilnībā enkuru neizvelkot no ūdens bet 10-15 cm atstāju ūdenī
Vienīgais hodā ejot notiek bremze ,bet velcējot pa pirmo Kā ir zandarts tā uzreiz enkuru iekšā un jau ar bļitkām-Otvesnoje blesnenije ;DD
15.aprīlis 2012, 18:21 | links
 
Es enkuram risinājumu uztaisīju šādi: priekšā uz kronšteina uzliku trīša skrituli(trīsi) ,striķim ik pa metram iesēju cilpas,ko aizāķēt uz āķa(arī dziļumu var konstatēt) un ir aiz kā aizķerties velkot. Biki jau traucē tas striķis, bet ja viens ,tad faktiski ne nieka.
Labāk kā slapjais, nereti dubļainais un zāļainais laivā, nav jālokās tam pakaļ izceļot, ieceļot.... Nu tā, pa vienkāršo....
15.aprīlis 2012, 17:48 | links
 
gintsgg,
1,8 m
ar 25 HP motoru ies 60 km/h
15.aprīlis 2012, 16:32 | links
 
Cik jaunā laiva būs plata un cik gara ?
15.aprīlis 2012, 14:22 | links
 
Negribēju te šoreiz izlekt ar kodīgām piezīmēm,taču sākotnēji radās priekštats ka esi paņēmis divas brālīša lielās ragučas,novietojis ar teiksim 5cm. atsarpi,vidu piepūtis ar putām un malas aizziedis ar silikonu,bet pēc paskaidrojuma jau ir OK,taču varbūt vajadzēja otrādi,uztaisīt LUKSS ,piem reliņi,enkurvinča,nojume u.t.t.un tad budžeta klasi,bet iekštelpa kā vieta mani patīk.
15.aprīlis 2012, 13:59 | links
 
gintsgg,
jaunā laiva būš dzinējam līz 25 ZS,
plata, spēs izturēt 1 m viļnus pat ar ātrumu 50 km/h
būš kastes bakai, enkuram, utt.
Cena ap 600 LVL
Ja interesē varu nosūtī apakšejās daļas modeļa bildes
15.aprīlis 2012, 13:32 | links
 
Labi , mans rezumē par šo laivu , kas nepretendē uz absolūto patiesību .
Laba copes laiva , par pievilcīgu cenu , copei vienam , mierīgos ūdeņos ar max vilņa augstumu 0,3 - 0,4 m , ieteicamā max morora jauda 5 Zs .

Vispār Tu esi baigais malacis ka dari un cīnies un visu laiku mēģini attīstīties . Mans ieteikums , jauno , lielo laivu uzreiz nokomplektē tā lai tur būtu viss nepieciešamais , un nebaidies pārkāpt kaut kādu cenas robežu , jā laiva būs laba un labi nokomplektēta , pircēji būs .
15.aprīlis 2012, 13:28 | links
 
Eerglis.Taisot enkuršnores stiprinājumu laivas priešējā cilpā,radīsi sev neērtības.Manu variantu varēsi stiprināt kur vēlies.Otrdien parunāsim.:))
15.aprīlis 2012, 13:24 | links
 
Urmass, man ar ir viena ideja pa ziemu tapusi, tik jāgaida, kad varēs pārbaudīt praksē :) Vai Tava ideja ir atbilstoši ražotāju norādītajam, ka enkurstriķis jāstiprina priekšā zem balona esošajā cilpā?

ar K-rautā dabūju saivu ar rokturi, neesmu izmēģinājis praksē, grūti komentēt. Bet nu šķiet, ka vismaz nemētāsies pa zemi. Vienīgi kādu metru ķēdes vēl vajadzētu, lai nerīvējas pušu uz dolomītiem.

Ja es ražotu laivu copmaņiem, tad sāktu ar visām pamatlietā, vietu bākai/somai, enkuram. Enkura stiprinājumu, lai varētu to fiksēt nelecot no motora uz otru laivas galu utml Bet tas jau esmu tikai es :D
15.aprīlis 2012, 13:18 | links
 
Eerglis.Par enkurstriķa fiksāciju ir viens ellīgi laps funktieris.Ja interesē,tad otrdien varēšu pastāstīt.:))
Par pārējo runājot - ir jādomā reāli.Tobiš ,nevar 250Ls vērtu laivu notjūningot,bez papildus izdevumiem,tā lai viss pa lielam būtu OK.Enkurstriķim es tev varu piespēlēt kādu spilvas spanni.Būs laivā tīrāks un pa kājām striķis ar enkuru nepīsies.:))
15.aprīlis 2012, 13:08 | links
 
gintsgg,
un par tiem lielākiem modeļiem,
paslaik jau top, bet parcik modelēju pats nevis kopēju no citiem kā to dara daži citi Copmaņlaivu būvētāji, tad tas neiet tik ātri.
15.aprīlis 2012, 13:07 | links
 
eerglis,
prieksējo beņi var pabīdīt uz centru, un purngalā uztaisīt kabatu gan enkuram, gan striķim, triķa fiksācijai būš tauvošanās pīle.
15.aprīlis 2012, 13:06 | links
 
gintsgg,
videoklipā brīžiem gāja, brīžiem negāja pilnā ručkā, jo gaisu sūca pie štucera. Filmeju rudenī ar tādu motoru kāds bija, paliks siltaks safilmēšu kartīgi. Bet na par to iet stāsts.
Laiva ir sertificēta, tai ir 5 gadu garantija. Uz visu , gan transi, gŗīdu un visu pārējo. Transis nemaz nevar izlūzsts, tur ir 4 austo audumu kārtas + 18 mm finieris ielaminēts - neviens cits ražotajs tādam mazām laivām tik stiprus traņčus netaisa. Man ir klients, kas ar 15 ZS dzinēju braukā un nekādu problēmu. Vel tak aizmugurējais beņķīs saturu dod, takā par to var nebēdāt. Un vispār transim sānā ir cilpa, pie kuras dzinējs ir jāpiesien !
Laiva nemaz nav domāta 1 m augstiem viļņiem. Pilnā klapē ejot var iet pret 0,3 - 0,4 m.
15.aprīlis 2012, 13:03 | links
 
un vēl viena lieta. enkura nolaišana un pacelšana. Da kāds makšķernieku laivu ražotājs par to vispār aizdomājas, ka tie padsmit metri striķa kaut kur ir jāizklāj? :D un locīties pāri bortam pakaļ enkuram ar nav interesanti. + vēl normāla enkurstriķa fiksācija, lai var ātri nofiksēt Vo tas būtu interesanti : )
15.aprīlis 2012, 13:00 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager