Laivas un to motori

coplietdraug.... Rāznas ezeru turēs??.... nesaku par lielim vilņiem,tur 5 min laikā var uziet pūtiens ka pat ar vietejo 6-7 m koka spec laivām bikses pilnas (vestēm un riņķiem jabūt gribi negribi )...man interesē Pella kuras ražoja ap 2000 gadu ..pēc kolēģu prakses tās tur vilni diezgan labi ..piemēram Cirmas ezerā ,plašums diezgan liels vilņi 0.5-1.0 laivā trijatā,cope beidzās, bet krastā brauca parāk nestresojot
7.aprīlis 2012, 23:40 | links
 
Pella Mini,
ja brauc viens, tad max 2,5 HP motors,
ja kāds nosežās priekšā tad var arī 5 HP (protams pie nosacījuma ja ražotajs ir transī ielaminējis finieri, korematu vai kādu citu sendviču. Ja transim no iekšpuses un ārpuses ir pieskrūvēti drūmie ūdens izsturīgie finieri, tad uz to neskaties, tas viss ir fufelis, stiprību tie nedod, jo transis locīsies un ar laiku salūzīs - tikai un vienīgi iekšīgi nostiprināts transis.

Vel svarīģs faktors - sēdeļi. Daudzi ieliek finiera karkasu kuru aplīmē ar šķiedru. Viss baigi labi, izturīgi, nelokās. Bet tas tikai pirmos pāris gadus. Ja piesmelsi laivu ar ūdeni, tad sēdekļos saiet ūdens un tie vienkārši sapūs.

Divi normali cilveki viegli var uzmest uz jumta.

Ja lieto ar airiem, tad vainu viens vai trijatā, jo bananveida forma laivai ir.

Valmieriešu nepērc, varu nosūtīt bildes kur redzama laiva pēc vienas sezonas lietosanas.
Ja gribi nopirkt labako ,tad pērc Dole Marine ražoto !
7.aprīlis 2012, 23:22 | links
 
zogs,nebusi gan,jo pazistams cilvecins panema ari tadu,vienigais ka 15hp ... sobrid protams nekadu komentaru,jo dzinejs cik saprotu atrodas vel iepakojuma kaste un tiks palaists darbiba visticamak lidz ar maiju
7.aprīlis 2012, 22:51 | links
 
Varbūt ir kads Pella Mini laivas lietotājs, ja nav grūti uzrakstiet īsu aprakstu...cik stabila..kāds korpuss...cik lielam baram jābūt lai dabūtu laivu uz auto jumta??? Teh parametri zināmi ,bet tas tikai uz papīra.
7.aprīlis 2012, 22:40 | links
 
gibeju jautat vai ar so motoriti vares braukt uz velci normali hanghai 3.5zs un 2 taktu cik sapratu ta kinietis bet lets loti ebay.co.uk ir
6.aprīlis 2012, 23:31 | links
 
Kādam noteikti noderēs ..
5.aprīlis 2012, 21:13 | links
 
daddy_i
to var izdarīt bez problēmām, pasaki kad un kur!:))
5.aprīlis 2012, 16:34 | links
 
pļac, va'ta es būšu pirmais mohikānis ar to VECTOR outboardu iekš LV?
5.aprīlis 2012, 16:13 | links
 
vot gribētu redzēt kā ar mehānisko tahometru var nomērīt 14000 apgr min :))
5.aprīlis 2012, 13:19 | links
 
muno Tu jau te nostāstiji visu kā no grāmatas :) Tādas lietas notiek sevisos (pats esmu servisa meistars :)), domāju reti kurš no foruma par tādiem ir dzirdējis un vēl mazāk redzējis :)))
5.aprīlis 2012, 13:02 | links
 
apgriezienu skaitu jebkuram iekšdedzes dzinējam, kuram ir svece, indukcijas spole, etc. var mērīt ar indukcijas tahometru. Strādā tāds verķis vienkārši, tiek skaitīti impulsi no svečvada. Dzīvē tas izskatās kā sērkociņu kārbiņas lieluma kastīte ar displeju. Šādi mērītāji mēdz būt arī ar vairākām funkcijām, motorstundu uzskaite, apgriezieni, iespējams programmēt servisa ciklus. Ir otrs variants, tādus izmanto dīzeļdzinēju apgriezienu merīšanai, tiek skaitītas eksplozijas cilindros kad aizdegas degmaisījums, šādas iekārtas izmanto automobīļu TA stacijās. Nu un protams ir arī varianti kad tiek mehāniski mērīts apgriezienu skaits uz vārpstas. Man ir arhaisks tahometrs ar ko var mērīt apgriezienus, piemēram elektrodzinējam. Izskatās pēc kabatas pulksteņa un tikšķ. Starp citu mēra precīzi. Nu kaut kā tā.
5.aprīlis 2012, 12:05 | links
 
zāģis no rūpnīcas nāk atregulēts tā lai nenokautu,pēc pāris bāciņām jāved atregulēt,ja grib strādāt profesionāli,ja ābelēm zarus izzāģēt,tad var nevest.pie karbiņa pašam vispār nau ko meklēt,izņemot tukšgaitas skrūvi (T),bet tas jau laikam ,kā daddy teica priekš lohiem,kārtīgi veči paši regulē un maina zāģus ,kā zeķes.
5.aprīlis 2012, 09:48 | links
 
ar "vibrācijas" frekvenci jau arī nosaka apgriezienus, katrs "pukšķis" ir 1 apgrieziens :) Tikai tā var normāli noregulēt tukšgaitu un maksimālos apgr. atbilstoši specifikācijai.

Bet "profesionāļi" jau regulē "uz ausi" un specenes un manuāļi ir rakstīti lohiem :)) tas starp citu arī uz laivu motoriem attiecas
5.aprīlis 2012, 09:19 | links
 
Karlis5, es biju izstādē, pa pārdesmit latiem lētāk nopirku suzuku 2.5. Mans frends arī bija, līdzīgi nopirka merkūru 4.

Bet vispār izstāde bija - :) skāba, lai neteiktu vairāk. Pāris makšķernieku stendi, 1 mednieku stends ar 3 šaujamajiem un izbāztu lāci, Ray Ban briļļu stends un pārējais - laivas, motori, moči, veļļuki. Tūrismam nebija nekā (es domāju Ceļotāja vai Garda tipa mantiņas).
Vārdu sakot, man personiski nebija ko darīt, izņemot paklausīties, ko suzukists stāsta.
Ā, varēja pablenzt uz slaveno liepājnieka laivu.

-d.
5.aprīlis 2012, 00:12 | links
 
Vienīgi ja mērija vibrāciju. 254 ručkās bija bukses un 12000, bet 354xp jau atsperes un 14000 apgriezieni.
4.aprīlis 2012, 23:01 | links
 
Nu tad nezinu ko viņš tur gribēja atrast :)
4.aprīlis 2012, 22:58 | links
 
Man tas bija 254-am husim un 450 štīlam-it kā jau diezgan profesionāli.Bet cik atceros,mērītāju lika zāģim uz augšējā vāka.Pie velkošās zvaigznes neizjauktam nemaz nevar pielikt,vienīgi varbūt apgāžot otrādi?
4.aprīlis 2012, 22:48 | links
 
karlis, kaut kur manīju coment, ka cenas esot bijušas bez maz vai augstākas kā bodē... vai joks? nezinu....
4.aprīlis 2012, 22:43 | links
 
Liek pie velkošās zvaigznes tahometru un mēra apgriezienus. Kad vedām uz apkopi vecis kategoriski pateica, ka profesionālos zāģos neesot ko mērīt.
4.aprīlis 2012, 22:40 | links
 
to:chyrka ģenerātors ir honda BF5A4SBU, cena pie mums 840 Ls, bezģenerātora 815 Ls
4.aprīlis 2012, 22:34 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager