Laivas un to motori

Veči, man šajā sakarā ir savs viedoklis, par ko es arī padalījos ar citiem. Nenoliedzu ka katram ir dažādas piekšrocības.
3.aprīlis 2012, 11:28 | links
 
Andrisandris- nu, re! Atkal KristsKG pasteidzās atbildēt manā vietā! :D Es nebūtu mācējis pateikt precīzāk!
Lai paplašināti uztvertu manu iepriekš teikto domu, pajautājiet Aiviss vai V.S.O.P. Es viņu piegājienu esmu uzstādījis kā programmu.
3.aprīlis 2012, 11:23 | links
 
2 coplietudraug skaties PM
3.aprīlis 2012, 11:06 | links
 
iz dzīves... sāku es ar elektro motoru (pirktu kopīgi ar bračku) pirms kādiem 6 - 7 gadiem (kalpo vēl joprojām ļoti labi). Vēlāk palika drusku brīvāk ar naudām un pagājušogad iegādājos benzīnieku Suzuki 6 zs, bet vienalga visbiežāk lietotais motors bija elektromotors, jo 70% gadījumu braucu uz ezeriem, kur ir benzīna motoru liegums. Vajag divus, bet, ja nevar pacelt abus, tad jāsāk ar to, ka jāizvērtē, kur biežāk copē :). Neapšaubāmi ir jūtama atšķirība starp motoru jaudām, īpaši to jūt lielākos ūdeņos vai kaut vai velcējot pa Lielupi. Elektromotors kopā ar pūsli un lielu vēju bez speciālā aķa nozīmēs visai ātru ķeršanos pie airiem (sports arī nav slikti :)), toties seklās, aizaugušās vietās, kur svarīgi biežas apstāšanās, klusums u.t.t., elektromotors būs daudz ērtāks.
3.aprīlis 2012, 11:05 | links
 
sagittario - līdz šim man nav bijusi vajadzība kombinēt gan vienu gan otru motoru.
3.aprīlis 2012, 11:03 | links
 
Iegādāšos laivas motoru 40-60 zs.
2 vai 4 taktu.
Īsā kāja,starteris,trims,distances vadība.
Šrotu nepiedāvāt.
3.aprīlis 2012, 10:59 | links
 
Lāčuk, katram darbiņam savs instruments. Tikai krievam ir divi universāli jebkuram darbam- zubila i kuvalda! :)
KristsKG Tev uzrakstījis labu atbildi. Vairis30 un Andrisandris arī nemelo. :) Vienīgi Andrisandris sludina sliņķa morāli. :) Gudri vīri kombinē abus motorīšu veidus. Lai Tev izdodas!
3.aprīlis 2012, 10:53 | links
 
šķībi liekot tam motorītim nekas nenotiks. Uzglabāt ilgu laiku nav ieteicams horizontālā stāvoklī, bet transportēt... nekādu problēmu, galvenais uz paredzēto pusi jāliek, lai eļļas noplūdes nav :)

Pūslim tomēr elektromotors nav labākais variants, bura ir liela, uznāks vējš un varēsi airēt, līdz putas sāks pa ausīm nākt :)))
3.aprīlis 2012, 10:48 | links
 
Lāčuk. Man ir bijuši tieši tādi paši pigori kā Vairim. liec kurā ātrumā gribi, bet vējš dara savu un pūš kur grib. Ar airiem sanāk ātrāk. Nav tās švunkas tam e-motorītim. un tad vēl tā akum. bat. staipīšana, lādēšana... tas derēs ja dīķis ir pie mājas. Bet tā kā mans makšķerēšanas diapazons ir plašs, lietoju benzīnieku yamahu 4hp.Pilnībā apmierināts. E-motorītis tagad stāv nolikts stūrī apaudzis ar zirnekļu tīkliem, bet akum. bat. jau tuvu savai pēd. stundiņai.
3.aprīlis 2012, 10:39 | links
 
to lacuks007. īstenībā Tev pašam jāapdomā, kur biežāk makšķerē/spiningo. Ja tie ir ezeri, kur drīkst tikai elektromotoru (Kaņieris, Engure, Babīte), tad nu laikam elektro, ja citur, kur nav ierobežojumi, tad benzīns. 2,5zs ir ļoti viegls un neaizņems īpaši vairāk vietas, kā elektromotors+aķis. Tiesa 2,5 zs var būt par mazu lielākiem ūdeņiem, bet noteikti būs jaudīgāks par elektromotoru (tiesa, es pieļauju, ka ir dārgākā gala modeļi, kas varētu sacensties tikai tie maksās vairāk un laikam vajadzēs 2 aķus).
3.aprīlis 2012, 10:00 | links
 
Lāčuk, ja tomēr vairāk copēt pa Usmu, tad ņem tomēr mazo benzīnu 2,5 hp, jo man ir gadījies iebraukt elektromotoru pilnīgi mierīgā ezerā, bet pēc pāris stundām uznāca tāds vējš ar tādiem viļņiem, labi ka biju tuvu krastam, bet ja būtu pārvilcis pāri, tad nu gan būtu pilnīgā pakaļā... Pēc tās reizes Usmā lietoju tikai benzīnnieku
3.aprīlis 2012, 09:54 | links
 
lai piedalītos satiksmē vajadzēs sertificēt vēl pirms reģistrēšanas. un beigās tas tev izmaksās dārgāk nekā nopirkt jaunu :) nu ja nu vienīgi tev padomā kas ekskluzīvs un specifisks un tas viss ir tā vērts.
3.aprīlis 2012, 09:48 | links
 
visas piekabes ir jāreģistrē. Paštaisītu gandrīz droši, ka nepiereģistrēsi
3.aprīlis 2012, 09:48 | links
 
Sveiki... ja izveido piekabi laivai uz vienas riteņu ass, vai viņa ir jāreģistrē CSDD? Ir kāds saskāries ar šo lietu?
3.aprīlis 2012, 09:31 | links
 
Sonakt izlasiju 100lpp... Tapat ir dilemma.... Itka garus gabalus man nevajag braukt, bet dazreiz uz Usmu ar patik aizlaist. Tapec dilemma joprojam 2,5 vai normals elektro....? Masina man tiesam maza to Gintsgg zin:) un tapec nav daudz vietas kur vel benzina dzineju vadat... Gulus kka tomer negribas! Bet izmaksas pilnas elektro ir vienadas ar 2,5.... Blin ko lai dara :D minus ir viens liels ka usma nav kur uzladet aki! A ja izbrauc uz dienam 3 pasvaki! Bet elektro ir daudz klusaks.... Eh nezinu! Jameigina pabeigt cabriolets un jatirgo laikam nost! Un janem 5 hp :D
3.aprīlis 2012, 09:25 | links
 
fish1,
visām Padomijā ražotām laivām ir S traņči (370 - 390 mm), jo gluži vienkārši bija motori tikai un vienīgi ar tādu kājas augstumu.
Ja kādreiz gadās nopirkt lētu motoru ar L kāju, tad es varu palīdzēt ar traņča uzcelšanu no S uz L. Bieži vien ekonomija var būt 2 - 3 reizes lielāka nekā maksās traņča uzcelšana, jo ir daudzi čibriki, kas aiz neziņas kur likt garkājainos motorus tos par kapeikām tirgo nost.
31.marts 2012, 21:14 | links
 
Bet to kājas garumu es regulēju kā man tīk Pamēģini to izdarīt benzīnniekam :DDD
28.marts 2012, 09:02 | links
 
bums beidz, elektromotoriem visiem ir garā kāja :))
28.marts 2012, 08:59 | links
 
Ja Tu ieraudzīsi motoru ar L kāju tad uzreiz sapratīsi ,ka tā nav domāta tavai laivai :DD
28.marts 2012, 07:40 | links
 
Paldies par padomiem!Pašam ar likās ka S kāja vajadzīga.Ārzemēs tik samērā mazs piedāvājums ar S kājām.
27.marts 2012, 21:38 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager