Laivas un to motori

Sveicināti.
Esmu piebriedis beidzot iepirkt motoriņu.
Motoriņš būs paredzēts velcei un ne pārāk straujai braukšanai uz priekšu.
Kuģis: krievu pūslis Vega-3, ar cieto grīdu un iespraužamo tranci.

Mani galvenie kritēriji ir kompaktums un vieglums, jo tas viss ir jāglabā ne pārāk lielā dzīvoklī, 5 stāvā.
Sekojoši, ir divas izvēles: Honda BF 2.3 vai Suzuki DF 2.5s. Tie divi ir praktiski vienādi svarā (~13kg) un cenā (~500 lvl).

Ar Hondu esmu braukājies - itkā nav īpašu problēmu, tikai baigi tarkšķ :) un grūti pabraukt pavisam lēnām - drusku rīstās, lēni velcējot. Grūti noturēt pastāvīgu lēnu ātrumu.
Esmu izlasījis apmēram 5 forumus par motoriem, un cilvēki stāsta, ka problēma ir iekš "centrabēdzes sajūga".
Vēl hondai ir gaisa dzesēšana, kas piedodot (vai neslāpējot) troksni, un kā reiz problēmu ar lēniem apgriezieniem.
Toties. Neesot jautājumu ar ūdenszālēm un seklām vietām, jo dzesēšanas sistēmā neiespiežoties nekāda herņa + propelleris labi šķeļ zāles.
Ērta figņa ir tas, ka nav jārausta ātrumkloķis - viss ir uz ručkas. Tas esot saistīts ar "Centrabēdzes Sajūgu". :)

Par Suzuki df2.5s - arī daudz gan labu, gan sliktu atsauksmju - sākot ar to, ka pārvadājot tek laukā eļļa, un beidzot ar to, ka sūdīgi un lēni reaģē uz gāzes ručku. Esot iespējams izurbt kaut kādu caurumu, kaut kādu "zaglušku" tur izraut un viss baigi štokos.
Runā arī, ka propelleris esot nasks uz zāļu uzlasīšanu.

Velcītei labāks esot Suzuki "dēļ ūdens dzesēšanas", kaut arī ar to pašu Hondu nav bijušas problēmas. Ja neskaita blarkšķi.

Apsverot visus plusus un mīnusus, esmu pavērsies ar seju pret Suzuki.
Vai kādam no klātesošajiem ir bijušas nopietnas problēmas ar šo motoriņu, vai arī ar vietējo servisu?
Varbūt ir kādi man nezināmi objektīvi iemesli vēlreiz apdomāt izvēli?

Un galvenais jautājums - tirgotājiem: Vai marta beigās, Ķīpsalas izstādē, būs iespējams sarunāt normālu atlaidi? :)

-d.
15.marts 2012, 18:48 | links
 
Ja gribēsi pirkt, i mašīnu komplektā piedāvās :P
maksā tik....
15.marts 2012, 15:55 | links
 
Ir kāda bode LV kas tirgo laivu + motors + piekabe?

Esmu skatījies ka usa tā tikai tirgo, bet mums neko tādu neesmu manījis.
15.marts 2012, 15:09 | links
 
Te būtu vietā noslēgt tēmu un teikt:
"Dieva tā kunga ceļi ir neizdibināmi! (tie, kuri ir baudījuši teoloģijas studijas, piedodiet, lūdzu, man, baurim, ja kaut kas nav precīzi!) :DDD
14.marts 2012, 22:18 | links
 
Viena benzīntanka ietvaros var just starpību. Citreiz atdzen - motors kā bitīte, citreiz patēriņš lielāks un jūt, ka kaut ko samaisījuši ne tā :D Novērojumi no Statoil.
14.marts 2012, 15:09 | links
 
P.S. Tas par bendžu!
14.marts 2012, 15:05 | links
 
Zināma taisnība ir... Pēc paša pieredzes, pie -30 negribēja pielekt viens motorītis,aķi izgriezu sausu, neticēju savām acīm, savām ausīm, savām..... Pēc uzvilkšanas ielēju zupu ctiā DUSā, ...kā bitīte! Un patēriņš arī mainās, tik neesmu no tiem, kuri briesmīgi par to satraucās un mērās...
14.marts 2012, 15:03 | links
 
sagi - nav vis gluži VTT. Es vidējo degvielas patēriņu izmantoju par auto "veselības mēru" un ja šis pēkšņi ritīgi uzlec, tad labi nav - vai nu auto kāda klizma gadījusies, vai degviela sūdīga, ok politkorekti teikt - manam auto negaršo, vai tankštelle krāpjas ar daudzumu, arī to izdodas novērot, ja reizēm paņem degvielu kannā.
14.marts 2012, 09:54 | links
 
Krāns viens , piedevas dažādas
14.marts 2012, 09:23 | links
 
Jā jau sākās runas par degvielu , tad aizbrauciet uz Ezeri , apstājaties ceļa malā , un pavērojiet kādi benzīnvedēji braukā garām , tad arī zināsit kura degviela ir labāka lejot no viena un tā paša krāna .
14.marts 2012, 08:11 | links
 
zogs- Tu mani pareizi saprati, paldies!

daddy-j, par degvielām. VTT (viena tante teica), ka Statoils lej benzīnu savā "benzovozā" no tā paša krāna, no kura viņas pārstāvētā tankštelle, tikai ar to atšķirību, ka Statoila šoferis savā mucā iepidžina piedeviņu. Nezinu, ticēt vai nē...
14.marts 2012, 07:43 | links
 
Piraac

ir redzēti motori uz trima nomaiņu. Tas mezgls maksā cienījami un nav paredzēts kratīt pa LV ceļiem. 50nieku 3 gadus vadāju uz ķepiņām, nekas nenotika, taču ar smagākiem dzinējiem nevajadzētu riskēt.
12.marts 2012, 21:28 | links
 
daddy, doma bija par to smērvielu dabūšanu... Neba speciāli laivu motoriem atsevišķi tirgos, izņemot laivu bodes utt. Jebkurā ,piebildīšu, normālā DUSā vai autobodē, vajadzētu būt pieejamām atbilstošām smērvielām.
Un ja motorītim pierakstīts HYPOID gear oil (type SAE 90), tad pilnīgi vienalga, vai tā eļļa ir zālespļāvējam , forvarderim, vai šujmāšīnai...
12.marts 2012, 19:49 | links
 
Kāds šitos brīnumus lieto?
Nē, pārfrāzēšu jautājumu - vai kādam ir kaut kas slikts noticis, ja šos nelieto?

Arī esmu domājis par šiem fiksatoriem, jo oriģinālais ir smieklīgi mazs un plecs niecīgs, bet ja tā padomā, tad motora svars, kas paceltā veidā ir otrpus kājai varētu būt pietiekams, lai visa tā uzparikte būtu so-so līdzsvarā.
12.marts 2012, 19:37 | links
 
Kkeda

Labāk patīk tas, kur atbalstās kāja pret piekabes rāmi. Lielāks plecs, mazāk lauzienu uz dzinēja asi un tranci.
http://www.ebay.com/itm/Adjustable-outboard-motor-support-transom-saver-400-B-/260958080984?pt=Boat_Parts_Accessories_Gear&vxp=mtr&hash=item3cc2504fd8
12.marts 2012, 14:27 | links
 
sagittario - vot nesaprotu šito padomjlaika piegājienu eksperimentēt, kad nekā nebija, bet visu vajadzēja... :)) jā zinu, ka jawa līdz tankam var aizbraukt, ja bākā ir bišķi benzīna, kuram piešauj petroleju, dīzeleni, acetonu vai dajebkuru citu degošu šķidrumu, mainās tikai dūmu krāsa :))

Bet šodien man motorzāģim ir sava eļla, zāles pļāvējam sava un laivas motoram vēl cita, jā, plaukts pills ar kanniņām, bet galva nesāp, ka kapeiku taupīdams ceineri pazaudēšu :)

tāpat par degvielu - ja bāka tukša, tad protams, jālej, kas ir, bet degviela no degvielas atšķirās pat par 3l uz 100km...
12.marts 2012, 14:13 | links
 
Ko sakat par šo variantu lai pasargātu gan transi gan dzinēju no laušanas? Diezgan parocīga lieta, un viegli gan uzstādama gan aizņem dikti maz vietas.

12.marts 2012, 13:17 | links
 
Ja būs reģistrācijai nepieciešamie dokumenti, tad varēs.
6.marts 2012, 10:37 | links
 
Šitādu brīnumu varēs piereģistrēt csdd?
6.marts 2012, 08:48 | links
 
Pec 2 nedelam braucu uz Holandi. Ja kadam vajag atvest laivas dzineju dodiet zinju. Dzinejus var apskatit seit:http://kopen.marktplaats.nl/watersport-en-boten/c976.html nodala Buiten- en Binnenboordmotoren.
1.marts 2012, 20:51 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager