Laivas un to motori

sagittario - vot nesaprotu šito padomjlaika piegājienu eksperimentēt, kad nekā nebija, bet visu vajadzēja... :)) jā zinu, ka jawa līdz tankam var aizbraukt, ja bākā ir bišķi benzīna, kuram piešauj petroleju, dīzeleni, acetonu vai dajebkuru citu degošu šķidrumu, mainās tikai dūmu krāsa :))

Bet šodien man motorzāģim ir sava eļla, zāles pļāvējam sava un laivas motoram vēl cita, jā, plaukts pills ar kanniņām, bet galva nesāp, ka kapeiku taupīdams ceineri pazaudēšu :)

tāpat par degvielu - ja bāka tukša, tad protams, jālej, kas ir, bet degviela no degvielas atšķirās pat par 3l uz 100km...
12.marts 2012, 14:13 | links
 
Ko sakat par šo variantu lai pasargātu gan transi gan dzinēju no laušanas? Diezgan parocīga lieta, un viegli gan uzstādama gan aizņem dikti maz vietas.

12.marts 2012, 13:17 | links
 
Ja būs reģistrācijai nepieciešamie dokumenti, tad varēs.
6.marts 2012, 10:37 | links
 
Šitādu brīnumu varēs piereģistrēt csdd?
6.marts 2012, 08:48 | links
 
Pec 2 nedelam braucu uz Holandi. Ja kadam vajag atvest laivas dzineju dodiet zinju. Dzinejus var apskatit seit:http://kopen.marktplaats.nl/watersport-en-boten/c976.html nodala Buiten- en Binnenboordmotoren.
1.marts 2012, 20:51 | links
 
A. god. Brīvkalna k-gs tak pats atzīst, ka satura atšķirības ir sekundāras pret šiltēs rakstīto. Visas smēres un arīdzan degšķidrumi palielam nāk no no viena un tā paša katla, tikai katrs fasētājs uzliek savu izkārtni. Visu nosaka burtiņi, kuri apstiprina atbilstību attiecīgajam standartam. Varbūt šajā brīdī kļūdos un Viepļa k-gs jau ir tapis sarkans!... :DDD
28.februāris 2012, 21:45 | links
 
 
brivkalns, va tad staķikā vai kādā auto/moto bode nav dabonams ...
TYPE SAE 10W-30 10W-40
Grade API SE SF SG SH SJ SL

HYPOID gear oil (type SAE 90)
28.februāris 2012, 20:54 | links
 
Transportējot laivas ar piekaramo dzinēju ir vērts iegādāties vai uzražot ko līdzīgu šim atbalstam.

http://www.ebay.com/itm/Adjustable-outboard-motor-support-transom-saver-400-B-/260958080984?pt=Boat_Parts_Accessories_Gear&vxp=mtr&hash=item3cc2504fd8

Vēl labāks ir variants dzinējiem bez hidrauliskās pacelšanas ir tāds, kad atbalsta regulējamo daļu aizstāj ar kādu garu amortizatoru, piemēram, CRV bagāžnieka vāka anortizatoru un transportējot dzinēju nebloķe. Pa LV lieliskajiem ceļiem ļoti pietaupa tranci pūšļiem un līdzīgām laivām.

Maldīgs ir priekšstats, ka dzinējiem ar hidraulisku pacelšanu ir atbalsta "ķepiņas" kuras lietot transporta laikā. Tās ir paredzētaS TIKAI hidraulikas remonta gadījumam, lai ir uz kā atbalstīt dzinēju. Pārvadājumi, izmantojot šis "kepiņas", mēdz beigties ar līkiem "štokiem" hidraulikai.

Veiksmi izvēlē un bez pretenzijām uz absolūto patiesību.
28.februāris 2012, 11:30 | links
 
Kur tuvāk Talsiem var dabūt laivas motora (Yamaha 2,5) un transmisijas eļļu, vajadzētu pavasarī mainīt abas, bet pusotra litra dēļ vazāties pa Rīgu negribas, iznāks pārāk dārgs pasākums. Un auto vai moto smēres arī negribas lietot, kā saka, dosim ķeizaram to, kas viņam pienākas, lai gan varbūt atšķirība bieži vien tikai šiltē un cenā.
28.februāris 2012, 09:19 | links
 
Kaut kad sen biju uzdevis šo jautājumu, bet atbildi nesaņēmu:-(
Kādam ir bijusi saskare ar šīm laivām?
"HSD-320AL"
"HSD-320PL"
23.februāris 2012, 20:29 | links
 
Tagad vajag tikai zivju fondā paprasīt naudu....zivis būs nosargātas:-)
15.februāris 2012, 19:58 | links
 
kava,ja pieslēdzas Ventspils naftas vadam:)))
15.februāris 2012, 19:55 | links
 
Vairis30, priekš copes šis modelis būs piemērotāks.
15.februāris 2012, 19:50 | links
 
To : Vairis30
Verķis jau labs, bet nav piemērots zvejai, jo izskatās, kad nav vietas kur normāli nostāties.
15.februāris 2012, 19:15 | links
 
Jāsāk krāt nauda jaunai laivai:
15.februāris 2012, 19:04 | links
 
Vēlreiz piedāvāju:varbūt ir kādi interesenti,kas vēlās sastādīt kompāniju un braukt uz laivu izstādi Helsinkos?
Helsinki International Boat Show,es plānoju apm.14.-15.februāri.
Pie viena varam apskatīt kādu lietotu laivu.
7.februāris 2012, 19:20 | links
 
coplietdraug,paldies,es jau to visu esmu izstudējis.Tikai gribēju atrast kādu,kas var reāli salīdzināt:kā bija pirms un kā ir pēc.
Par tiem spārniņiem virs dzenskrūves tomēr nav tik labas atsauksmes.
3.februāris 2012, 16:21 | links
 
andis47,
mazākam laivām ieteiktu likt papildus spārninus pie paša dzinēja, virs dzenskrūves.
Vienam 70 ZS motoram uzliku, cēla uz glisi x3 ātrāk.
Traņča plaksnes vari izgatavot arī pats, tas pagarina korpusu. Bet galvenais ir tas ka jātaisa regulējamas ar eņģi - bet atceries, ka eņģej ir jāūt blīvi noslēgtai, jo savadāk caur eņģes spraugām gaisā celsies skaista strūklaka.
Smart Tab ir traņča plaksnes, kas pašas sevi regulē.
3.februāris 2012, 15:47 | links
 
kkeda.Viennozīmīgi visi ražotāji iesaka pārvadāt ar vertikālā stāvoklī (lejā nolaistu) dzinēju.Protams,ja ir risks uz bedraina ceļa sasist dzinēju,tas jāpaceļ.Bet tad jālieto speciāls atbalsta stienis,kas saudzēs tranci.
Es tikko tādu nopirku no Ebay.Labi meistari var paši izgatavot.
2.februāris 2012, 15:01 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager