Laivas un to motori

MĀRTIŅ
Šodien vēl abas Yamahas vēl bija garāžā ... DDDDD
18.janvāris 2012, 20:44 | links
 
Nu redziet vīri ko nozīmē Yamaha....joprojām kalpo un ne reizi nav bijis nekas jāremontē....
18.janvāris 2012, 20:42 | links
 
Valdiņ, paskaties - vai garāža viss vēl vietā :)))
18.janvāris 2012, 20:36 | links
 
valdiszarins,tavs motorīts iet kā puķīte.Pats galvenais,ka ir viegls-elektromotora svarā:)ja tālu jānes tas ir baigi nozīmīgi.
18.janvāris 2012, 16:56 | links
 
Ir doma iegādāties laivu,Hibo Seabon 330sd.Kādas atsauksmes par šo laivu?Paldies.
18.janvāris 2012, 12:45 | links
 
Paldies par padomu Makers.
Rokas man ir vietaa:)
Taakaa buus vien jaajauc araa un jaaseko padomiem.
18.janvāris 2012, 00:32 | links
 
moose
katraa gadijumaa tas ir degvielas truukums pie slodzes [ gaitaa un uz laivas,peec tava teiktaa var saprast ] nonem karbuuzi pasties bliives un atjauc benziin suukni,moz taa manzete kas pumpee degvielu ir [iepliisusi vai nestaigaa ]
bet saac paarbaudiit no baakas visu seciibaa
baakaa uztveereejs
pumpis [starp slangaam]
konektors[iespeejams neatver vaarstu] reti
filtrins
benziin suuknis [manzete,atspere]
karbuuza tiiriisana [mazgaasana ar otinu un ar gaisu izpuust]
un starp bloku un karbuuzi iespeejams tavam dz arii buus starpgabals pi kura buus sietins[ loti smalks]
par mau dz
es savam marineram 2002 gada 5hp 2t uztaisiju kap rem.ieguuldiju minimaalus ls, iznemot klokenes guultnus, kas maksaaja labi,ja zini kaadus jaaliek apgrieziena motoriem,un iet takaa bitiite.....................ok
bet viraacija uz mazajiem nepazuda,bet tas arii ir noveersams[nedaudz]
secinaajums nevajag ne kaadus jaunos dz [daargos] uzkiilaa gados biki vecaaku,un mauc copee takaa ar 2011 gada modeli,un rezultaats no taa nemainaas


pie nosacijuma ja rokas ir,tur kur jaabuut....................
veelu veiksmi visiem,sakiilaat [sataisiit] savus dz un maukt copee klusu ekanomiski un kad vien laiks atlauj
17.janvāris 2012, 22:46 | links
 
Valdi-mans personigs novērtējums-laivu motoriem Yamaha laikam ir pati labākā(cena un servis pieņemami),bet tie zirgi jau jāskatās pēc rocības,protams,vienmēr gribas vairāk.Tu savā izvēlē neesi kļūdijies,bet es ar savu Hondu dažreiz cīnos ar vibrāciju.Nekas,gan jau viss būs labi.
17.janvāris 2012, 22:34 | links
 
aiviic
Bet laikam ejot nonācu pie slēdziena ka lielos ūdeņos tomēr ērtāk un drošāk ar lielāku un šobrīd ir 9,9 hp Yamaha..pa starpu vēl bija 4 hp nebija jau sliklts bet tomēr par mazu....
17.janvāris 2012, 21:21 | links
 
Sencis
Es saņēmu tādu pašu un biju sākumā nesaprašanā bet vēlāk iedziļinoties lietas būtībā patīkams pārsteigums.....

aiviic
2,5 ir 4 takteri......2taktu jau labu laiku neražo.....man bija 2.hp Yamaha pirmais motorītis labi kalpoja un šobrīd pat kāds ar viņu joprojām vizinās....
17.janvāris 2012, 21:17 | links
 
Laurisd

Piezvani BUSH razhotājam: www.bushboats.com, es pagājušo nedēļ zvanīju un interesējos priekš sevis: 360R Kaimans - 600,- LVL. Laba ziemas cena!
17.janvāris 2012, 21:06 | links
 
uldens2

Cik ilgi tev pagāga laiks kamēr piestrādājās Honda un vairs nesprāga nost uz maziem apgriezieniem? Manam jau kādas 50 motorstundas ir nobrauktas.
17.janvāris 2012, 21:04 | links
 
Vakar mani nošokēja Yamaha Scandinavia pa pastu atsūtot paziņojumu ar uzaicinājumu doties pie tuvākā Yamaha dīlera, lai bez maksas nomainītu degvielas tvertnes vāciņu, kura blīve laika gaitā mēdzot saplaisāt un guļus novietotam motoram iespējama neliela degvielas noplūde. Sīkums, bet patīkami :)
17.janvāris 2012, 20:51 | links
 
varbūt kāds var piedāvāt bush kaiman 330r vai crab,jaunu vai mazlietotu,par ziemas cenu!!!
16.janvāris 2012, 19:10 | links
 
Pastāv tāda lietiņa,kā - degvielas filtrs.Tas pamazām bet ar laiku vienmēr dod par sevi zināt.
16.janvāris 2012, 09:56 | links
 
viens variants - svece aizķepusi, ja ilgstoši velcējot uz maziem apgriezieniem bubina, tā gadās. izskrūvē apskaties...

otrs- iespējams slāpst tāpēc, ka izjūk gaisa/degvielas attiecība - pagriežot ručku līdz galam, atver gaisa vārstu, bet ja karburatora dīze aizsērējusi vai nepareizi noregulēta degvielas padeve, tad viņam vnk pietrūkst degvielas.
16.janvāris 2012, 09:48 | links
 
Sveiki! Vajadziigs padoms.
Man ir Suzuki 4zs 2-taktu iisaas kaajas motoriits.
Probleema-motoriits pielec bez probleemaam,neintraalaa bubina bez probleemaam, padodod gaazi liidz ruchkas maksimumam motors darbojas labi.
BET...tikliidz ieliekot robaa griezh labi, palielinot gaazi uz pusi ari iet labi, bet tikliidz padodot lielaaku gaazi slaapst nost...
Kaapeec neintraalaa ar pilnu gaazi neslaapst,bet tikliidz ieliekot robaa slaapst liidz pus gaazei?
Luudzu kaadu versiju par iespeejamo kibeli. Paldies
16.janvāris 2012, 00:55 | links
 
Piedāvājumā ir laba 2008. gada Yamaha 4 zs ar vidējo kāju.Tāpat ir vēlme pēc 15 zs (4 taktu).PM
15.janvāris 2012, 21:10 | links
 
gintsgg & Kviesis> attiecībā uz 5 gadu garantiju Mercury motoriem nekas nemainīsies, viņa būs, par cenu gan tagad nevaru neko solīt, tāda kādu piedāvāju tagad bija visu 2011 gada sezonu, kā būs nākotnē vēl 100% nezinu.
15.janvāris 2012, 20:05 | links
 
klau,Valdi,2,5zs taču divtaktnieks,tie jau visi mazliet skaļāki,ne tā?
15.janvāris 2012, 17:00 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager