Laivas un to motori

Aiwa, sabāzt visu esošajā korpusā ir pagrūti. Vienkāršākais variants ir shēmu savākt atsevišķā kastē un ieslēgt ķēdē starp akumulatoru un motoru. ātrumu regulēšanu esmu izvietojis turpat kastē iestrādājot potencipmetru. Atpakalgaitas ieslēgšanai divi divpolīgi releji (auto), strāva tomēr pie 30A, parastie slēdži tādu strāvu netur. Esmu ar šo sistēmu copējis pusi vasaras un tikai spiningojot, respektīvi ar ļoti biežim pārbraucieniem. Secinājums, ka ātruma regulēšanas pocim jābūt tomēr motora rokturī, kā arī ieslēgšanas/ izslēgšanas/ reversa tumblerim kaut kur tur pat netālu. Uzsals, beigsies vaļējo ūdeņu sezona, varēs ķerties pie pārbūves. Jaudas ķēdē, liekas, ka jau rakstīju, es ieliku četrus lauktranzistorus IRF804, drošībai pret polaritāšu sajaukšanu (visi saslēgti paralēli). Svarīgi! Vadu diametrs 6mm2, visi savienojumi pārlodēti, esošo slēdzi mest labāk ārā un savienot slēgumu pa taismo ar motoru. Katrs liekais, sliktais kontakst, lieks vada garums dod sprieguma kritumu un samazina motora jaudu un lietderības koeficentu.
7.decembris 2011, 19:32 | links
 
AndriABC, vai vari nedaudz pakomentēt par to regulātoru! Kā fiziski labāk pieslēgt un kā nodrošināt reversu, lai nav liekas detaļas ārpuss esošā korpusa??
Pateicos!
7.decembris 2011, 17:07 | links
 
micuks
ok skaidrs paldies!
7.decembris 2011, 12:01 | links
 
AKB ir akumulatora baterija
7.decembris 2011, 11:59 | links
 
aiwa
las ir AKB?????
7.decembris 2011, 11:58 | links
 
Visa zemāk minētā teorija ir laba lieta, bet reāli neatkarīgi no AKB tipa (ja vien nav profesionālais) 3-4 gadi un būs beigts. Tam pamatā ir mūsdienu AKB tehnoloģijas-kvalitāte un mazais ciklu skaits. Tāpēc es neieteiktu saspringt ieguldot līdzekļus AKB un lādētājā.
7.decembris 2011, 11:50 | links
 
aakkis
ok paldies tev pa ieteikumiem-padomu!man jau vis ir 99% skaidrs!
6.decembris 2011, 22:02 | links
 
Skatās šīs līknes.,ja mākiet palielināt att.tur visu var izlasīt.antonsb,Tavam jautājumam atbilde mana ir ka ~8h.Viss.. ar ko Tu lādē,kādu strāvu lādē un tt.,es beidzu !!!!
6.decembris 2011, 21:18 | links
 
uz pasha motoriisha, kur rokturis, aatrumu paarsleedzeejs aughsaa (man kaada 3-4 gadus veca minkota), bet laadeejis akji ilgaak par 6h neesu, ar krievu laiku samodelku un lieku kaukur 6-7A, peec tam noseestas tie A, un sanaak ar 4-5A laadeet...
6.decembris 2011, 21:03 | links
 
ilmarsvs
kur ta diognale bija uzzimeta?
6.decembris 2011, 20:59 | links
 
aakkis
tas gan!bet ta tik apmeram ja izladetu galigi lidz 0 tad cik jalade apmeram kamer pilns?stundas?tikai apmeram?
6.decembris 2011, 20:58 | links
 
ilmarsvs
ja varetu ta but pec visas informacijas kas te tika rakstita!!!parsvara jau lietosu 2-3 atrumu!!!!
6.decembris 2011, 20:56 | links
 
Ir tādas tabulas,kur vīri testē aķus,motorus un laivas ar dažādiem parametriem.Ja ielikšu-tas jau neko Jums neizteiks!
6.decembris 2011, 20:56 | links
 
kkas
ne visur ezeros var ar bendzina motoru maukt!
6.decembris 2011, 20:54 | links
 
pareiz, aakkis, lai njem to 125 i miers, man shkjiet uz minkotas 30 bij pat diagonaale uzziimeeta, un, ja neshaubos, tad pie 2-3 aatruma vai tik nebij 12-14 stundas, ja lieto 90Ah akji? , bet 5jam laikam 2,5h
6.decembris 2011, 20:52 | links
 
aakkis
nu tad janem divi kamer viens ladejas ar otru moci!!!!un ta uz mainam!:)cik apmeram jalade tas akis stundas nu apmeram tik?
6.decembris 2011, 20:51 | links
 
man ir mazākā minkota, 90ah monbat dziļizlādes, pirmā sezona izbraukta, ar dulkan gauju nevelcējot pietiek atliektiem galiem visu dienu, ja 80% lieto trešo ātrumu. motors tērē 30a, rupji rēķinot 90 ah 5 ātrumā pietiek 3h braucienam no vietas. nezinu, kā ar spēcīgākiem elektro, bet ar mazo minkotu velce liekas diezgan bezjēdzīga, ja vēl pretvējš... ja gribās nopietni velcēt, tad vajag benzīnu. elektro der lokālai copei vai arī kā papildmotors, lai pielavītos zivīm. 100+ ah akumulātors un elektromotors būs tuvu 2.5zs benzīna cenai. tomēr benzīns dod daudz lielāku brīvību un ātrāk var pārvietoties. ja man ottreiz vajadzētu pirkt savu pirmo motoru, tad noteikti benzīns. copēju pārsvarā brīvdienās.
6.decembris 2011, 20:50 | links
 
Vis atkarīgs no braukšanas,laivas svara un pārējām īpašībām,laika apstākļi.Ja var atļauties budžets,tad ņem 125Ah un basta.Tikai atceries viņi jālādē ar mazām strāvām.Vasarā nakts īsa-pat nepaspēsi uzlādēt!
6.decembris 2011, 20:45 | links
 
janis.a
nja tas tocna bet es tik gribu izprast ci tad tures 100Ah akumolators braukajot uz velci un vai pietiks visai dienai un tas ari vis!jeb janem lielakus AH 115 125???????un tas vis!
6.decembris 2011, 20:32 | links
 
antonsb. Jo vairāk lasīsiet, jo lielākas pārdomas. Cik cilvēku, tik viedokļu. Kas patiks vienam, var nepatikt otram. Tāpēc vienkārši ir jāizdara izvēle un uz priekšu. Jo braukt laivā, kaut vai ar elektromotoru, tomēr ir kaifs, salīdzinājumā ar vienkāršu airēšanu. Veiksmi pareizai izvēlei.
6.decembris 2011, 20:26 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager