Laivas un to motori

Advokāt, nu neesi slinks puika un pašķir dažas lapas atpakaļ un tur bija liela diskusija taisni par šo. Bet varu teikt vienu, ja bribi likt uz piepūšamo, tad gan nemāzāku par 4Hp, jo 2,5 ir par mazu. To varu droši teikt no savas pieredzes. Strapību es jau aprakstīju iepruekš kāda ir ar plastmaseni.
5.maijs 2011, 10:39 | links
 
Runa neiet par lieliem ātrumiem, bet es ar savu 2,5 HP pellu mini kabinu 4 HP gumijas laivām, drošvien ne visām, bet kabinu ātruma ziņā. Tā kā tas pie iegādes kā info.

Laivas pretestība.
5.maijs 2011, 10:37 | links
 
ja mazi attālumi, tad tohatsu vai mercury 2.5 zs
5.maijs 2011, 10:09 | links
 
Sveiciens biedri!

Šovasar beidzot ir apnicis sēdēt uz airiem un gribu pirkt motoreli. Vai varat ieteikt, kādu labāk?

Ideja tāda, ka vajadzētu priekš velcēšanas un likšanas uz piepūšamās laivas.

Kas būtu labākā cenas- kvalitātes attiecība?
5.maijs 2011, 10:06 | links
 
Baltais, tad brauc vai nu uz Dulkanu (Maskavas ielā 322a, pretī Dolei) vai Bushu (Ganību dambis 40c).
Nezinu vai varēsi nopirkt tikai lāpstiņu, bet airi jaunu točna dabūsi.
5.maijs 2011, 08:28 | links
 
Tad jau gan,man 15hp "Mariners'' ari 46kg sver.
5.maijs 2011, 08:09 | links
 
Salauzu airim lāpstiņu.Visām Bušenēm,Brigiem,Dulkaniem tie airi laikam ir vienādi.Gan jau kāds tirgo lāpstiņas atsevišķi.
Sestdien būšu Rīgā,kurā bodē meklēt?
5.maijs 2011, 08:08 | links
 
BF20 pastaipīju reizes 5-6, kamēr secināju, ka neņemšu vairs nost pēc copes un vizināšu uz treilera. Atbalsta "kāju" gan vajag uzreiz treilerim uztaisīt, no kāda resna bagāžnieka amortizatora... ļoti pietaupīs gan laivu, gan dzinēju.
5.maijs 2011, 08:06 | links
 
Honda BF10 SHU = 42 kg
Honda BF20 SHU = 46.5 kg

Neredzu lielu starpību.
5.maijs 2011, 08:03 | links
 
Ja būs vienatnē ,to 20 ph staipīt tā paģrūtāk ,ja vienīgi laiva ar motoru jau nestāv uz treilera ,protams...
5.maijs 2011, 07:59 | links
 
Tā ir, kā Andris raksta , ja bieži copē vienatnē tad ar 10hp būs kā reizē,arī divus glisē pacels,vienīgi ja tie rumpīši tādi smagāki un vēl smagas kastes līdz ,tad varbūt var arī uz 15 hp tēmēt.
5.maijs 2011, 07:53 | links
 
Kenny

Dzīves pieredze rāda, ka pērc to, ko gribās. Sapirksi ekonomisko versiju, pēc tam tirgosi ar zaudējumiem, pie kam drīz. Ja neplāno ūdens priekus, tad copei 3,6-4m pūslis vai RIBs + 20 Hp motors ir ideāls komplekts. Mazie motoriņi ir tikai airu aistājēji, jo laivā sāk glisēt no 10 hp uz augšu. No patēriņiem nebaidies, ar 20 hp hondu pa dienu 12L iztērēt var tikai necopējot :)))
5.maijs 2011, 07:52 | links
 
Jāpiekrīt Andrim, mazos ezereļos un upītēs pietiks ar mazāku motorīti. Man ir Dulkan 400 + Honda BF20, un ik reiz, kad esmu lielos ūdeņos nebeidzu priecāties par iespēju ātri pārvietoties no punkta A uz B.
5.maijs 2011, 07:40 | links
 
man ir 4nieks yamaha! nu gribas ātrāk! Sajūta, ka rāpo kā tārps pa to ezeru!
5.maijs 2011, 07:36 | links
 
Laiva ļoti laba, kā jau Honda produkcija!

Bet motors... būs par mazu, ja vien neplāno uz velci dzīvot. Šādai laivai - 10/15 zirgi ideāls variants. Divatā ātrums labs, glisē izceļ ātri.

Bet viss atkarīgs, kur plāno makšķerēt, ja nelielās ūdenstilpnēs, tad pēc liela motora nav vajadzības, ja lielākās - nu, ilgi būs jāčunčina līdz copes vietai.

Es arī sākumā iegādājos līdzīgu komplektu, bush krabi 360 un šādu Hondu 2.3, tad sāku domāt un pārdevu 2.3Zs (tā arī ne reizi pat neiedarbināju) un iegādājos 15 Zs. Tā kā - domā vai nebūs tā, ka mēnesi nočunčināsi ar mazo motoriņu un sāksi domāt par notirgošanu. Zemē nomesta nauda, jo pārdot bez lieliem zaudējumiem būs grūti :)
5.maijs 2011, 02:46 | links
 
Sveiki!

Klau jautājums pirms liktenīgās izvēles! Man ir iespēja iegādāties Honda marine laivu par labu cenu - T 35 AE 2:
http://marine.honda.lv/index.php?m=12&l=3&n=9&o=2

Un motorīti Honda BF 2,3:
http://marine.honda.lv/index.php?m=12&l=3&n=4

Jautājums: vai ir tā vērts, laiva/motors attiecībā? Laiva kā tāda? Jo motoru vienmēr var nopirkt pēc tam? Kādu motoru pirkt priekš tādas laivas? Informācijai - tā ir mana pirmā laiva/motors! Spiningoju no pagājušā gada augusta mēneša, īsti vēl nevaru saprast kas ir kas tādēļ arī jautāju šeit!

Jau iepriekš pateicos par atbildēm.

Kenny!
4.maijs 2011, 23:33 | links
 
Ja uzliksi motoru ar L (long) kāju laivai, kurai paredzēta S kāja, tad būs mazāks ātrums, kavitācijas plāksne atradīsies zemāk, nekā paredzēts, līdz ar to motors cels aizmuguri uz augšu, līdz ar to tur arī aizies laba daļa no enerģijas, nevis laivas dzīšanai uz priekšu...

Ja uzbāzīsi S kāju, kur paredzēta L kāja, tur varianti vairāki. Vari nočakarēt dzinēju, ja nav pietiekama dzese vai arī dzenskrūves augša kuļ gaisu (slodze uz dzenskrūves lāpstiņām nav izvietota vienmērīgi, ar visām tā izrietošajām sekām). Zaudēsi stipri lielāku ātruma porciju nekā pirmajā aprakstītajā gadījumā, dēl jau pieminētās gaisa malšanas :))))
4.maijs 2011, 12:44 | links
 
īsa (S), gara (L) visi motori Hondas kuri man ir bijuši bija ar apzīmējumu S Ar problēmām nesaskāros Liku uz visādiem bordiņiem Vairis30 bija ar garo kāju -uzprasi viņam kādas izjūtas no L
4.maijs 2011, 10:44 | links
 
 
Palasi netā motoru garo kāju pielietojums JAHTAS
4.maijs 2011, 10:37 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager